SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Je vriendinnen?quote:Op maandag 4 november 2024 23:22 schreef mario390 het volgende:
in spanie is violeta, maar in italie komt diletta leotta![]()
quote]Op maandag 4 november 2024 23:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dan ist goe
[/quote]
Ik deed alleen beetje lelijk over Katwijk vanwege @kree
Maar die wil je echt wel rondleiden denk ik als je keer die kant op gaat. En mooi rustig plaatsje aan de Noordzee
Lach met een schone bips![]()
Zijn dat je vriendinnen?quote:Op maandag 4 november 2024 23:27 schreef mario390 het volgende:
in spanie is violeta, maar in italie komt diletta leotta![]()
Wij hebben in Nederland iemand die ooit een tv programma deed over "Clismatosisme et Teeviejo" Patty Brard heet ze.quote:Op maandag 4 november 2024 23:27 schreef mario390 het volgende:
in spanie is violeta, maar in italie komt diletta leotta
Ik zeg het maar op het italianonismo om niet iedereen weer te laten kotsen.Lach met een schone bips![]()
O wat leukquote:Op maandag 4 november 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar die kenn ik van dazn italia sport,en heb zij op instagram![]()
![]()
Ehm neequote:Op maandag 4 november 2024 23:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Katwijk is misschien druk als bv Blankenberge of Oostende.
@kree waar zit je? Deze dame wil misschien meer uitleg over jouw Katwijk: VrijMiBabes #180 (not very sfw!)Lach met een schone bips![]()
Het wordt steeds leuker voor jouquote:Op maandag 4 november 2024 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
die heb ik al nackt gezien, op intimste plek explizit om dat haar
en mistgschickk gebeurd is![]()
![]()
Als ie toch eens al die spicey screenshots zou plaatsen...... Of misschien ook gewoon niet.quote:Lach met een schone bips![]()
Urk weten ze wel hoe ze met buitenstaanders om gaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan is het wel meteen klaarquote:Op maandag 4 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ie toch eens al die spicey screenshots zou plaatsen...... Of misschien ook gewoon niet.![]()
![]()
Hahaha ja. Dat met die cameraman/reporter was toch in urk tijdens corona?quote:Op maandag 4 november 2024 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Urk weten ze wel hoe ze met buitenstaanders om gaan.Werewolf
Ril al bij de gedachtequote:Maar ik snap niet dat je daar zo mee bezig kan zijn. Maar ieder zo zijn ding
Ze hebben op Urk hele test en vaccinatie facaliteiten in de fik gestoken.quote:Op maandag 4 november 2024 23:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Dat met die cameraman/reporter was toch in urk tijdens corona?Lach met een schone bips![]()
Leukquote:Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef mario390 het volgende:
diletta leotta , de had in juni geworfen is mama
https://www.google.at/sea(...)HXhVCQsQtKgLegQIDxABBen jij de pappa?
Volgens mij wel.quote:Op maandag 4 november 2024 23:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja. Dat met die cameraman/reporter was toch in urk tijdens corona?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
😲quote:Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze hebben op Urk hele test en vaccinatie facaliteiten in de fik gestoken.Werewolf
Hebben ze nou in het huis verteld dat er een nationale ramp was in Spanje ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat was wel een dingetje, of ik het met alles qua corona eens was maakt dan niet uit. Maar laat andere mensen wel vrij om te testen en vaccineren en steek de zooi niet in de fik. Dat heb ik nooit begrepen het zo extreem daarin staan. En het kost ze ook zelf weer belastinggeld.quote:Lach met een schone bips![]()
neequote:Op maandag 4 november 2024 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hebben ze nou in het huis verteld dat er een nationale ramp was in Spanje ?![]()
Ze lagen vooral dwars omwille van het verbod om samen te komen in de kerk. Mijn mening.
Blijft om 1 of andere reden fascinerend hoe dat volk leeft.Werewolf
Nee, dit waren vooral jongeren. Er staan wel beelden van op Dumpert meen ik. Niet de ouderen die graag bij elkaar in de kerk komen. Dit was gewoon dom gedrag.quote:Op maandag 4 november 2024 23:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ze lagen vooral dwars omwille van het verbod om samen te komen in de kerk. Mijn mening.
Blijft om 1 of andere reden fascinerend hoe dat volk leeft.
Laat iedereen denk ik vaak, maar ja. Schijnt moeilijk te zijn.Lach met een schone bips![]()
Ook wel apart eigenlijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok, maar ja ze ziet er leuk uit. Maar wat is er dan speciaal aan haar?quote:Op maandag 4 november 2024 23:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij moet zo doen als word zij blijvenLach met een schone bips![]()
Leuke dame niks mis mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
in italia en star, dazn sport italia, bij en radiozender ookquote:Op maandag 4 november 2024 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, maar ja ze ziet er leuk uit. Maar wat is er dan speciaal aan haar?![]()
nee daar heb je toch mayo. curry en uitjes voor nodigquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Okquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
in italia en star, dazn sport italia, bij en radiozender ookIk denk dat in een bar hier in Nederland ik haar zo voorbij zou lopen. (zij mij ook hoor). Maar goed, speciaal nee.
Mayo ipv frietsaus. Er zitten toch nog echte mensen op dit forumquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee daar heb je toch mayo. curry en uitjes voor nodig
Wat heeft ze gedaan die duivel?quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:04 schreef mario390 het volgende:
zij is weer weg,zij was 5 min in huis schadeLach met een schone bips![]()
Das ist scheiße.... Alles voor de kijkcijfers, dat verwacht je niet in real life programma'squote:Op dinsdag 5 november 2024 00:09 schreef mario390 het volgende:
nee nur alle hallo gezegd en weer weg
fritessaus is sws goorquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mayo ipv frietsaus. Er zitten toch nog echte mensen op dit forumUw ADH vitamine Worst
Urk blijft een mooi geval. Ik heb er in de buurt gewoond en had diverse Urkers op school. Als de jeugd op zaterdag uitging in Emmeloord, dan stapten ze met de laatste bus (toen nog ergens rond 2:00) bij de laatste halte voor Urk uit en liepen dan naar huis. Want stel je voor dat iemand je op Urk je op zondagmorgen uit de bus zag stappenquote:Op maandag 4 november 2024 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, dit waren vooral jongeren. Er staan wel beelden van op Dumpert meen ik. Niet de ouderen die graag bij elkaar in de kerk komen. Dit was gewoon dom gedrag.
Laat iedereen denk ik vaak, maar ja. Schijnt moeilijk te zijn.
Mijn beste vriend uit die tijd woonde op Urk en hij bleef wel eens slapen bij mij. Zijn vader haalde hem ooit op en bracht als dank natuurlijk een aantal vissen. Er was toen een gedoe dat er teveel vis werd gevangen en dat dat buiten de boekhouding werd gehouden. Mijn vader maakte natuurlijk de grap dat dit zeker "zwarte" vis was, maar de man begreep het niet en benadrukte dat het echt een bruine kleur had. Die vader was toen wethouder op Urk.
/kree verhalen![]()
Ha toen ik in Zwolle woonde hadden we ook Urkers op school wel apart volk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Smakelijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:14 schreef devzero het volgende:
maar goed, de kip is klaar. De rijst is klaar. En de gegrilde groenten ook. Dus tijd om te etenEn Sterkte de komende weken met de burgeroorlog
Het leuke is, ik vind ze niet apart ofzo. Ze houden voor een groot deel gewoon vast aan hun eigen gewoonten. Dat vind ik dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha toen ik in Zwolle woonde hadden we ook Urkers op school wel apart volk.Kan conservatief over komen, maar die mogelijkheid mag ook niet ontnomen worden
Die uit Emmeloord trouwens ook wel hadden zo gast met lang haar die met make up en veiligheidsspelden oa in zijn oor op school kwam en in de bus naar huis haalde hij dat er altijd snel uit en weer af omdat zijn ouders dat niet mochten weten.
R.I.P DTS.![]()
En hoe kweek je gedragsproblemen? Door dat soort gedrag van ouders ook om een kind niet zichzelf te laten zijn en zichzelf te laten ontdekken.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die uit Emmeloord trouwens ook wel hadden zo gast met lang haar die met make up en veiligheidsspelden oa in zijn oor op school kwam en in de bus naar huis haalde hij dat er altijd snel uit en weer af omdat zijn ouders dat niet mochten weten.
Trustenquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu ga ik lekker conservatief snurkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nastrovjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zij was 5 min in ital.huis, maar ik heb haar al intim explizit gezien, maar is en tv-moderatorinquote:![]()
Ze is met die keeper die toen enorme blunders maakte in de cl finale lees ik.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij was 5 min in ital.huis, maar ik heb haar al intim explizit gezien, maar is en tv-moderatorin
Uw ADH vitamine Worst
ja lorius karuis, zij heeft in juni geworfen is mamaquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is met die keeper die toen enorme blunders maakte in de cl finale lees ik.![]()
Die kan er echt niks van die keeper.
R.I.P DTS.![]()
ik ben zelfde leeftijd als haarquote:Op dinsdag 5 november 2024 00:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja lorius karuis, zij heeft in juni geworfen is mama
Uw ADH vitamine Worst
Ook maar snel mama worden dan.quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben zelfde leeftijd als haar
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2024 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben zelfde leeftijd als haar![]()
![]()
Bovenste knapperThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Likst du miej de moaze schoon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoeft ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Du mit den Scheißtitten und der ausgeleierten Möse.quote:Uw ADH vitamine Worst
Kanst du ook grunnegs proaten mien jong.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
du sprekst perversquote:Op dinsdag 5 november 2024 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Du mit den Scheißtitten und der ausgeleierten Möse.![]()
![]()
![]()
ViesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben benieuwdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Leuke gastenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Goede tekst welquote:Op dinsdag 5 november 2024 01:15 schreef mario390 het volgende:
dat lied heet ,,om dat je en kut heeft als en schlauchboot![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Altijd nuttigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Behoorlijk fris buiten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ook zo maar richting bed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
![]()
Storing ?quote:Op dinsdag 5 november 2024 01:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ook zo weer, storing bijna opgelostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Ah succes dan zo laat nog.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen regen maar er hangt veel vocht in de lucht.
Condens op de ramen en op àlles buiten zitten een kleine vochtige laag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastische gesprekken zo hier rond dit tijdstip.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso IEDEREENquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie er nu weer booswoest wordt.![]()
het ziet er naar uit dat je verlangt naar iets langwerpigs in je mondquote:Uw ADH vitamine Worst
We willen ALLEMAAL een rookworst in onze mondquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het ziet er naar uit dat je verlangt naar iets langwerpigs in je mond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomde koudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 november 2024 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
We willen ALLEMAAL een rookworst in onze mond![]()
Hmmmm - rookworst.![]()
![]()
?
![]()
Nu ja, ik zag ook 2 kleintjes. In 1 verpakking.quote:
Maar ja
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 471 / +160 / +0 / 2066 / 2182
2. KillemWieft / 181 / +36 / +0 / 133 / 214
3. Dr.Mikey / 148 / +43 / +31 / 352 / 459
4. AardappelSchotel / 129 / +33 / +0 / 814 / 915
5. HappyCharly / 100 / +0 / +0 / 253 / 299
6. Pinnenmutske / 90 / +21 / +0 / 363 / 447
7. Bally-b / 86 / +0 / +0 / 20 / 27
8. Lovely / 82 / +5 / +0 / 699 / 777
9. devzero / 82 / +26 / +1 / 146 / 180
10. aeque / 74 / +2 / +20 / 294 / 328
11. Rob / 68 / +42 / +0 / 122 / 139
12. sp3c / 63 / +38 / +0 / 126 / 148
13. hemarookworst / 58 / +13 / +6 / 250 / 313
14. Sally / 54 / +0 / +0 / 96 / 117
15. mario390 / 49 / +8 / +17 / 48 / 75
16. Koen66 / 47 / +0 / +0 / 56 / 81
17. MizzezAmy / 47 / +9 / +0 / 580 / 643
18. ToT / 46 / +13 / +0 / 439 / 482
19. loveyoulongtime / 39 / +14 / +5 / 230 / 262
20. gebrokenglas / 29 / +8 / +0 / 352 / 388SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
We ain't got a whole lot, but we got a lotta little
And a little suits me just fine
ik ben stiekem fan van haar muziek geworden![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
PommelineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I want the kind of love that's wild, wild and free
And when she leans in for a kiss my knees get weak![]()
![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ben vandaag al vroeg opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Zo vroeg!!;Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Of zo laatDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Voor de nacht shift is het laat
Maar dat is het B-team, fuck die gasten manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb een eitje gebakken
Met ham en kaas
En nog een eitje want 1 is geen
En koffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker iteDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ok klaar voor de strijd
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: