Ik kwam ook voor je zwarte deuren en een Pokémon-belofte. Dat laatste gebeurde nietquote:Op maandag 4 november 2024 18:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar die maakt je niet zelf![]()
En je smeerde haar geen tegels aan. En vast nog meer, maar ik weet niet meer wat.
Goede tipsquote:Op maandag 4 november 2024 20:36 schreef Barreltje het volgende:
@:lucky_strike
wat tips (aangezien chef ook veel weg is)
-wees lief voor jezelfhet kost mij altijd een dag om gewend te raken aan alleen zijn. op zo'n dag mag ik lekker alles wat ik wil ( meestal op de bank hangen)
- Bedenk welke series op netflix je ECHT zelf wilt zien (Martha een optie? )
- Welke dagen gaat hij weg? De weekenden vind ik altijd lastiger, want dan zie ik niemand. dus dan plan ik meestal activiteiten buitens huis met vriendinnen
- plan ook lekker een wellness dagje in geef jezelf een massage kado ofzo ( zonder kaarsen)
- als J terug komt, geef hem dan even een dag of twee om te aarden. Jetlag vanuit US is en bitch..
Wat heeft ze jou teleurgesteldquote:Op maandag 4 november 2024 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kwam ook voor je zwarte deuren en een Pokémon-belofte. Dat laatste gebeurde niet
Ik zou tips kunnen geven m.b.t. de jetlag en de activiteiten van J de volgende dag, maar ik vrees dat die niet ten uitvoer kunnen worden gebracht. Arme J…quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede tips![]()
Die dag of 2 om te aarden heeft hij alleen niet. Hij gaat waarschijnlijk van vrijdag tot en met vrijdag weg en moet me dan op zaterdag helpen om op een markt te staan. En mijn afspraak was eerst dus helaas. Maar het is alleen maar 's ochtends en einde middag spullen verplaatsen. Tussendoor en de twee dagen daarna kan hij crashen.
Ik ga mensen charteren om leuke dingen mee te doen
Maar hij gaat wel toffe dingen meemaken en een hoop geld verdienen. Win some, lose somequote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou tips kunnen geven m.b.t. de jetlag en de activiteiten van J de volgende dag, maar ik vrees dat die niet ten uitvoer kunnen worden gebracht. Arme J…
Dat is dan weer in zijn/jullie voordeel, maar ik ben benieuwd naar de survival verhalen tegen die tijd…quote:Op maandag 4 november 2024 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel toffe dingen meemaken en een hoop geld verdienen. Win some, lose some
Ik hou je op de hoogtequote:Op maandag 4 november 2024 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is dan weer in zijn/jullie voordeel, maar ik ben benieuwd naar de survival verhalen tegen die tijd…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja mijn deurenquote:Op maandag 4 november 2024 21:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kwam ook voor je zwarte deuren en een Pokémon-belofte. Dat laatste gebeurde niet
Ik had de deuren! Heb!quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat heeft ze jou teleurgesteld
Lichttherapiebrillen zouden ook moeten helpen met jetlag.quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 21:39 schreef AnneX het volgende:
@:sigme vanmiddag kocht ik de eerste tulpen.
Een witte versie van jouw horror tulp.White parrot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
De naam? Geen idee. Stond niet op de verpakking.quote:
Ik heb een paar zwarte en een paar witte deuren en tegengestelde kozijnen. Dankzij jouw inspiratie.quote:Op maandag 4 november 2024 21:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Oh ja mijn deuren
Niet de kozijnen dan? Was er niet iets met stof?
Waarom geen Pokemon? En waarom weet jij dit en ik niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 4 november 2024 22:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vind het ergens wel vermakelijk om mee te lezen met de tips voor LS om haar een week van mijn vrijgezelle leven te laten… overleven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat snap ik allemaal wel. Maar wij maken onze avonturen gewoon graag met elkaar mee. En het is een bijzonder leuke kerel die ik graag vaak om me heen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste jaren onderneemt hij steeds vaker dingen alleen. Ik deed dat al maar hij had er nooit tijd voor. Dus we zijn wel gewend om niet alles samen te doen. Maar zoiets groots als dit is toch wel groot dus.Spoilers!
Ik vind dit zó lief gezegdquote:Op maandag 4 november 2024 22:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is een bijzonder leuke kerel die ik graag vaak om me heen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 05-11-2024 08:45:50 ]
Je zit hier in eeen BESCHAAFD subforum, dat weet je he?quote:Op maandag 4 november 2024 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
Oeh stiekem tongen tijdens tussenuur
quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik snap ook goed dat het best lang is als je gewend bent meestal samen te zijn, én het is ook echt ver weg, niet dat 'ie in Duitsland zit ofzo. Tussendoor contact hebben is met zulk tijdsverschil natuurlijk ook gewoon ingewikkelder. Ik weet echt nog wel dat als ex een week met zn gezin op vakantie ging, ik dat ook best moeilijk vond. Want inderdaad, je bent gewend vooral samen te zijn en alleen zijn is gewoon wat ongezelliger.Ik snap dit wel. Ik zou denk ik ook niet zo'n goede single zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Kun je daar goed in zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap dit wel. Ik zou denk ik ook niet zo'n goede single zijn.
quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zit hier in eeen BESCHAAFD subforum, dat weet je he?
Oh dan slaag ik ook welquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk wel dat er veel mensen zijn die het juist beter alleen or samen doen. En andere mensen die er tussenin hangen. Cat is een goede single, Kaatje ook wel.
Een relatie is overigens ook vaak gewoon moeilijk en niet leuk. Het lijkt het leven wel
Hup hup, rood petje op en naar je mock-up stemhokje jijquote:Op dinsdag 5 november 2024 09:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Even de vlindertjes opschuimen![]()
@:ettovanbelgie
Ik snap ook goed dat het best lang is als je gewend bent meestal samen te zijn, én het is ook echt ver weg, niet dat 'ie in Duitsland zit ofzo. Tussendoor contact hebben is met zulk tijdsverschil natuurlijk ook gewoon ingewikkelder. Ik weet echt nog wel dat als ex een week met zn gezin op vakantie ging, ik dat ook best moeilijk vond. Want inderdaad, je bent gewend vooral samen te zijn en alleen zijn is gewoon wat ongezelliger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oow dus vragen stellen over wat @Vanyel en @Cat-astrophe dan achter die fietsenstalling gaan ondernemen mag zeker ook niet?quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zit hier in eeen BESCHAAFD subforum, dat weet je he?
Niet als ze naar @fietsie z'n ventiel gaan kijken neequote:Op dinsdag 5 november 2024 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dus vragen stellen over wat @:Vanyel en @:Cat-astrophe dan achter die fietsenstalling gaan ondernemen mag zeker ook niet?
Mijn coll is ook single (ook nooit een relatie gehad dus zij weet niet anders) en we praten hier regelmatig over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet makkelijk en soms vervelend en zwaar om altijd maar pro-actief te zijn in hulp vragen, een arm om je heen vragen en je ei kwijt kunnen. 'We' denken er niet genoeg aan denk ik, om te vragen hoe het met haar is, of is er iets dat we voor je kunnen doen in tijden van verdriet of zo. Het is goed om het bespreekbaar te maken en te houden![]()
Bestaan er ook slechte singles?quote:Op dinsdag 5 november 2024 09:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk wel dat er veel mensen zijn die het juist beter alleen or samen doen. En andere mensen die er tussenin hangen. Cat is een goede single, Kaatje ook wel.
Een relatie is overigens ook vaak gewoon moeilijk en niet leuk. Het lijkt het leven wel
Ik ben niet goed met mensen kinderen, sorryquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:52 schreef fietsie het volgende:
Heeft er iemand interesse voor het voeden, huisvesten en entertainen van een 14 jarige voor 2 weekjes?
Dan heb ik ook even twee weekjes helemaal niemand om me heen, komende weken. Lijkt me heerlijk
Over vier uur wordt alles duidelijk. Als je erbij bent.quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dus vragen stellen over wat @:Vanyel en @:Cat-astrophe dan achter die fietsenstalling gaan ondernemen mag zeker ook niet?
Ik hoor graag even hoe dit afgelopen isquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Over vier uur wordt alles duidelijk. Als je erbij bent.
Ik ben vast een doosje ventieldopjesvet ophalen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor graag even hoe dit afgelopen is
Tot zoquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Over vier uur wordt alles duidelijk. Als je erbij bent.
SPOILER: spoiler want weer eens langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, weet niet of het een heel samenhangend verhaal was. Maar wel fijn om het eens een keer eruit te kunnen gooien. Thanks voor het aanhoren
Oh, en wat Lucky zegt, een relatie is uiteraard ook helemaal niet altijd leuk. Ook dat weet ik uit ervaring. Niks is altijd leuk, denk ikdus dan zijn er natuurlijk weer andere uitdagingen of moeilijkheden.
[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 05-11-2024 14:17:21 ]
Ik heb ook niemand nodig om gelukkig te zijn. Sterker nog, ik geniet me suf als ik alleen ben. Ik heb alleen de pech dat Mrs V nóg leuker is dan alleen zijn, dus dat ik dan maar heb moeten tolereren dat ik door haar leukheid minder tijd heb om te genieten van mijn alleenheid (al helemaal omdat zij juist wel lieverder samen is dan alleen).quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Want een van mijn motto’s is dat ik niemand anders nodig hoef te hebben om gelukkig te zijn. Want anders maak je je, voor mijn gevoel, zo afhankelijk. Gesproken als een ware vrijgezel dus.
Same en foto´s mogen per DMquote:Op dinsdag 5 november 2024 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor graag even hoe dit afgelopen is
Wennen aan de surefeeder duurde bij Nika zeker 2 weken. Elin had het ding wel snel door (maar toen geen surefeeder). Die was zelfs zo slim (en hongerig) dat ze vanaf de achterkant er brokjes uithaaldequote:Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer Piep te laten eten uit een voerbak (Surefeed) die alleen opent als ze er voor staat. Dit zodat Hand haar eten niet steelt en daardoor moddervet wordt.
Piep is al een heel, heel simpel wezen. Ze moet al jaren aangemoedigd worden om te eten. Vergeet soms hoe dat proces werkt (naar bak lopen en eten).
Maar dit met die nieuwe bak is wel next level hoor. Ik word er zelf ook bijkans infantiel van. "Oh Piepie, kijk eens hoe lekker! Dat is smullen, lekkere brokjes speciaal voor jou. Goed zo, echt heel knap van je." En dat minuten lang, meermaals per dag.
Het is maar goed dat dit exemplaar zich niet heeft voortgeplant.
Heeft bij ons bij een van de katten ook echt weken geduurd. Ik neem aan dat je het stappenplan volgt dat in de instructies staat?quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik probeer Piep te laten eten uit een voerbak (Surefeed) die alleen opent als ze er voor staat. Dit zodat Hand haar eten niet steelt en daardoor moddervet wordt.
Piep is al een heel, heel simpel wezen. Ze moet al jaren aangemoedigd worden om te eten. Vergeet soms hoe dat proces werkt (naar bak lopen en eten).
Maar dit met die nieuwe bak is wel next level hoor. Ik word er zelf ook bijkans infantiel van. "Oh Piepie, kijk eens hoe lekker! Dat is smullen, lekkere brokjes speciaal voor jou. Goed zo, echt heel knap van je." En dat minuten lang, meermaals per dag.
Dat zijn de betere berichtenquote:Op dinsdag 5 november 2024 17:11 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag trouwens weer de suikerkat gemeten 7.7.
Dus al 2,5 week min of meer stabiel dat hebben we de laatste 1,5 jaar nog nooit meegemaakt.
Zekerquote:
Piepquote:Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tja, met zulke dunne olie, kleine kanaaltjes waar de olie doorheen moet zou ik het wel gewoon elk jaar verversen. Het verouderd wel gewoon en met 4000km per jaar zitten er weinig lange afstanden bij waarbij de olie goed warm wordt. Dan krijg je dan die vieze mayo ipv motoroliequote:Op dinsdag 5 november 2024 17:35 schreef AnneX het volgende:
Gister bedacht de UP! dattie een servicebeurt nodig had over 21 dagen, na een jaar en 4000 km.
Zelfdenkende auto’s![]()
Belde voor de afspraak en in overleg naar julij volgend jaar tegelijk met de apk.
Vroeguh belden we voor zg. ‘Winterbeurt’ en keken op zo’n motoroliekaartje aan het stuur voor km stand checken.😉
Dat probleem zullen wij dan niet hebben. Auto is van december en nadert nu al de 40.000kmquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, met zulke dunne olie, kleine kanaaltjes waar de olie doorheen moet zou ik het wel gewoon elk jaar verversen. Het verouderd wel gewoon en met 4000km per jaar zitten er weinig lange afstanden bij waarbij de olie goed warm wordt. Dan krijg je dan die vieze mayo ipv motorolie![]()
https://www.anwb.nl/exper(...)murrie-op-de-oliedop
Das flink ja. Maar goed, in Argentinië is 'avondje bioscoop' misschien ook zomaar 150km?quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat probleem zullen wij dan niet hebben. Auto is van december en nadert nu al de 40.000kmWij houden wel van "fijn een stukje rijden"
Nah, de bioscoop is dichtbij (als in 15km). Maar vrouwlief rjidt nogal vaak op en neer naar Buenos Aires voor de competitie, dat is toch iedere keer 1000km. En het rondje Mar del Plata - Mendoza - Bariloche - Mar del Plata wat we in maart deden tikt ook lekker aan (ruim 4000km). En Puerto Madryn heen en terug goed voor ruim 2200km en dat 2xquote:Op dinsdag 5 november 2024 18:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Das flink ja. Maar goed, in Argentinië is 'avondje bioscoop' misschien ook zomaar 150km?
Sinds 30 mei heb ik 12.000 kilometer gereden.
Ik vind autorijden maar matig leuk, met de motor maken we een stuk meer kilometers. Met de bus sinds we 'm hebben in maart zo'n 6000 kilometer of zo. En zeker 2000 daarvan is van de periode dat de motor stuk was, en 1600 is hier naar toe.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:13 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat probleem zullen wij dan niet hebben. Auto is van december en nadert nu al de 40.000kmWij houden wel van "fijn een stukje rijden"
Was je nog op tijd bij de kruka slager of stond je voor een gesloten deur, dankzij NS?quote:
Ugh, dat is extra irritant na een lange dag. Het klinkt alsof je in je tas wat standaard noodvoer moet doen.quote:
Dank.💐quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, met zulke dunne olie, kleine kanaaltjes waar de olie doorheen moet zou ik het wel gewoon elk jaar verversen. Het verouderd wel gewoon en met 4000km per jaar zitten er weinig lange afstanden bij waarbij de olie goed warm wordt. Dan krijg je dan die vieze mayo ipv motorolie![]()
https://www.anwb.nl/exper(...)murrie-op-de-oliedop
Mogelijk. Dat weet ik pas als je het vertelt.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een heel noodpakketje bij me zodra ik meer dan loopafstand de deur uit gaHeb ik daar weleens van verteld?
Ouarzazate zijn we ook een paar keer geweest; en we hebben (in NL) een keer een auto verkocht die naar Marokko ging en in Ouarzazate ging rondrijden.quote:Op dinsdag 5 november 2024 19:29 schreef AnneX het volgende:
T.h.v. welke stad nemen jullie de afslag naar woestijn? Noordelijk t.h.v. Fez?
Wij waren bij Quarzezate, onder Marrakesh. Al weer 10 jaar geleden.
Nog steeds, 1200km op een tankquote:Op dinsdag 5 november 2024 20:42 schreef Barreltje het volgende:
vroeger toen je nog met je diesel op vakantie ging
Oh nou. Ik was dus een keertje bijna gestrand toen er 's avonds wat mis ging met de treinen waardoor ik niet om tien uur maar pas om half één 's nachts thuis was omdat ik mijlen ver om moest rijden en extra moest overstappen en zo. En toen besloot ik dat het handig was om een klein pakketje te maken met voorzieningen zodat ik gewoon een hotel in zou kunnen duiken en morgen weer verder kijken. Setje schone kleren, toiletspullen, powerbank, kabels en opladers, wat klein EHBO-spul, maar ook een stukje touw, wat magneetjes, een firestarter, een aluminium warmtedeken, een reserve huissleutel, een portemonneetje met wat geld voor een taxi of zo. En nog veel meer handige dingetjes. En ik gebruik er dus ook geregeld van alles van want als ik dat pakje mee heb weet ik vrij zeker dat ik ALLES aan boord hebquote:Op dinsdag 5 november 2024 19:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogelijk. Dat weet ik pas als je het vertelt.
Dit klinkt fantastischquote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Ik was dus een keertje bijna gestrand toen er 's avonds wat mis ging met de treinen waardoor ik niet om tien uur maar pas om half één 's nachts thuis was omdat ik mijlen ver om moest rijden en extra moest overstappen en zo. En toen besloot ik dat het handig was om een klein pakketje te maken met voorzieningen zodat ik gewoon een hotel in zou kunnen duiken en morgen weer verder kijken. Setje schone kleren, toiletspullen, powerbank, kabels en opladers, wat klein EHBO-spul, maar ook een stukje touw, wat magneetjes, een firestarter, een aluminium warmtedeken, een reserve huissleutel, een portemonneetje met wat geld voor een taxi of zo. En nog veel meer handige dingetjes. En ik gebruik er dus ook geregeld van alles van want als ik dat pakje mee heb weet ik vrij zeker dat ik ALLES aan boord hebOok wat noodvoer en drinkbouillonnetjes en zo.
Dit klinkt best eng of ben je echt vaak in de rimboe waar je dit eventueel genoodzaakt bent te gebruiken?quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Ik was dus een keertje bijna gestrand toen er 's avonds wat mis ging met de treinen waardoor ik niet om tien uur maar pas om half één 's nachts thuis was omdat ik mijlen ver om moest rijden en extra moest overstappen en zo. En toen besloot ik dat het handig was om een klein pakketje te maken met voorzieningen zodat ik gewoon een hotel in zou kunnen duiken en morgen weer verder kijken. Setje schone kleren, toiletspullen, powerbank, kabels en opladers, wat klein EHBO-spul, maar ook een stukje touw, wat magneetjes, een firestarter, een aluminium warmtedeken, een reserve huissleutel, een portemonneetje met wat geld voor een taxi of zo. En nog veel meer handige dingetjes. En ik gebruik er dus ook geregeld van alles van want als ik dat pakje mee heb weet ik vrij zeker dat ik ALLES aan boord hebOok wat noodvoer en drinkbouillonnetjes en zo.
Trein reed uiteindelijk ongeveer op tijd (paar lange stops die wat korter werden). Vervolgens langs de supermarkt gesjeesd, vega enchiladas gekocht en op de fiets opgegeten, salade tijdens het voorzitten van m'n vergadering (vrijwilligerswerk, ja ongelukkig gepland). Alles lukte precies op tijd maar iets eerder en relaxter eten was leuk geweest.quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was je nog op tijd bij de kruka slager of stond je voor een gesloten deur, dankzij NS?
Ja maar dat ga je toch niet de hele tijd met je meezeulen? Dan zou ik een grotere tas mee moeten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee wat kinesiotape is, naar ducttape heb ik wel vaak bij me. Mocht je tas/koffer het begeven kun je hem altijd nog dicht tapenquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dit klinkt fantastisch![]()
In mijn hockeytas zit sporttape, kinesiotape, pleisters, paracetamol, ibuprofen, naproxennatrium, immodium, maandverband, tampons, dextro, fluitjes, elastiekje, haarbandje, smintjes, en als ik wegga gaat er altijd minstens één banaan en 700ml water in. Naast de gebruikelijke hockeyspullen uiteraard. Al meer dan eens teamgenoten blij gemaakt met mijn voorraad
Nice. Hier hou ik wel van. Ik heb in mijn rugzak altijd minimaal een fles water, wat eten en allerlei medicijnen en dat soort werk.quote:Op dinsdag 5 november 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herkenbaar. Moe en honger is echt een waardeloze combi.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:16 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Trein reed uiteindelijk ongeveer op tijd (paar lange stops die wat korter werden). Vervolgens langs de supermarkt gesjeesd, vega enchiladas gekocht en op de fiets opgegeten, salade tijdens het voorzitten van m'n vergadering (vrijwilligerswerk, ja ongelukkig gepland). Alles lukte precies op tijd maar iets eerder en relaxter eten was leuk geweest.
@:Lucky_Strike ik heb een hele voorraad op kantoor liggen (niet zo veel in de tas, in mijn ervaring wordt dat te snel geplet en viezig) maar had al niet meer de tegenwoordigheid van geest om dat mee te nemen. Als ik niet genoeg eet word ik dom en moedeloos
Volgens mij zijn er ook die datingsites als reclame voor hun bedrijfje/beroep proberen in te zetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:32 schreef derLudolf het volgende:
En nog even terugkomend op discussie van vanochtend. Heb m'n premiumding van Bumble opgezegd, dat vergat ik steeds.
Heeft echt 0,0 opgeleverd. Behalve ergernis dat het niks opleverd en ja laat ik maar weer even 20 minuten swipen want anders is het zonde van het abonnement. Als ik van dat geld naar de hoeren was geweest had ik er bij wijze nog iets aan gehad![]()
Vraag je ook af hoeveel accounts echt actief zijn. Zag gisteren iemand die mn aandacht werk trok. Stond op d'r profiel dat ze fotografe was als Zzp er. "Fotograaf bij VoornaamAchternaam" Staat er op haar website bij 'over mij' "ik ben Voornaam en woon met mn vriend Henk en hont in Appenkuttenveen"
Ja enorm. Als bestuurslid heb ik wat berichten van die 2 personen langs zien komen. Echt zo vreemd. Also wij 25 jaar geleden hebben besloten om nu te frauderen. Of dat wij als bestuur stemmen ronselen om dingen die niet op de agenda staan door te drukken. Is ze ook niet aan het verstand te peuteren dat dat niet een mag volgens de wet.quote:
De meeste neuzen wel gelukkig, maar degenen die dat niet hebben zijn ook heel fel. Paar jaar geleden overleed de luis in de pels (daarna durfde ik pas in het bestuur) maar vlak daarna kwam er iemand wonen die zich vooraf al benadeeld voelde en het bestuur dat verweet, en nu weer een zeer achterdochtig iemandquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:46 schreef flipsen het volgende:
Oeh, VvE vergaderingenBlij dat ik huur
Je zou toch denken bij zo´n VvE dat alle neuzen wel redelijk dezelfde kant op staan, maar neuh...
En Fles, holy moses, gewoon een mobiele prepperIk check eigenlijk alleen of ik mijn ID en mijn creditcard bij me heb. Met die 2 cards kom ik de hele wereld door
Yep, zelfs wanneer je bv in een beneden en bovenwoning hebt. Dan heb je een slapende vve. Voorwaarde is koopwoningquote:
Toch een poging in tekst, want een liedje inzingen is het niet echt het tijdstip voorquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:00 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen is B me nóg een keer het keuzemodel arbeidsvoorwaarden uit aan het leggen. Nu met alle reiskosten is het wel relevant (normale reiskostenvergoeding is ¤0,10 per km voor max 25 km, ha ha ha) maar ik snap er nog steeds geen zak van. En volgens mij hebben vlindertje en sigme het me ook al een paar keer uitgelegd.
Ik ga alle getallen opzoeken voor B en dan gaan we dit weekend een bierviltjesberekening maken zodat ik het voor me zie.
Of heeft iemand een site?
Een filmpje?
Is er een liedje over gezongen?
In tekst komt het iig niet binnen
Ach zag er niet zozeer uit als promotie, denk eerder oftewel website niet bijgewerkt of profiel niet weggegooid. Of niet monogaam dat kan ook nogquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook die datingsites als reclame voor hun bedrijfje/beroep proberen in te zetten.
LinkedIn loopt vol met posts over mensen hun privéleven en datingapps lopen vol met dingen over hun werk![]()
![]()
Nee valt best mee, van veel dingen heb ik speciaal een compacte variant gekocht en dingen als een waterfles zitten hier niet in natuurlijk. Het is eigenlijk niet veel groter dan een flinke lunch boxquote:Op dinsdag 5 november 2024 22:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar dat ga je toch niet de hele tijd met je meezeulen? Dan zou ik een grotere tas mee moeten.
Idealiter heb je dan gewoon een actieve VvE, zodat je niet naar de rechter hoeft wanneer het dak vervangen moet worden of zo.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yep, zelfs wanneer je bv in een beneden en bovenwoning hebt. Dan heb je een slapende vve. Voorwaarde is koopwoning
Ja dit vraagt om een foto ( met banaan als referentiequote:Op woensdag 6 november 2024 07:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee valt best mee, van veel dingen heb ik speciaal een compacte variant gekocht en dingen als een waterfles zitten hier niet in natuurlijk. Het is eigenlijk niet veel groter dan een flinke lunch box
Dat gaat allemaal goed, maar deze meneer wil geld terugkrijgen van de aanschaf cv omdat hij iets niet wist (wel gebruik van gemaakt) en hij denkt dat het bestuur volmachten ronselt (hij heeft ze mogen inzien en vasthouden en nog gelooft hij het niet)quote:Op woensdag 6 november 2024 07:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Idealiter heb je dan gewoon een actieve VvE, zodat je niet naar de rechter hoeft wanneer het dak vervangen moet worden of zo.
Morgen denk ik. Vandaag druk op kantoor en vanavond teametentjequote:Op woensdag 6 november 2024 07:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dit vraagt om een foto ( met banaan als referentie)
Dit is dan ook geen slapende VvEquote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal goed, maar deze meneer wil geld terugkrijgen van de aanschaf cv omdat hij iets niet wist (wel gebruik van gemaakt) en hij denkt dat het bestuur volmachten ronselt (hij heeft ze mogen inzien en vasthouden en nog gelooft hij het niet)
En verder vind ik het, net als 8 jaar geleden k.. wakker worden in deze wereld
Ja toen schrok hij er zelf van dat hij gewonnen had. Nu heeft hij z’n zaakjes beter op orde. Een wappie/complotgelover/antivaxxer op gezondheidszorg, geen idee welke post Musk gaat krijgen, open deur naar putin. Ppffffquote:Op woensdag 6 november 2024 07:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik gok dat de uitkomst nu wat erger is dan acht jaar geleden.
Dan zeg je het nog netjesquote:Op woensdag 6 november 2024 08:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wil terug in de tijden dan niet naar 1920, zoals nu het idee is, maar naar een jaartje geleden. En dat 'iemand' dan een beroerte of hartaanval krijgt ofzo. Mag ik dat zeggen? Vast niet, maar ik geloof wel écht dat dat een beter idee zou zijn dan dit..
Wie was ook al weer de grote winnaar in NL de afgelopen verkiezingen?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:37 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen. Niet echt, maar toch.
Vergeet nooit dat zij die er op gestemd zijn ook maar mensen zijn, net als wij. Niet speciaal dommer. Vergeet nooit dat 'wij' net zo makkelijk net zulke grote fouten (kunnen) maken.
Ik snap je sentiment, maar ‘achterlijk volk’ is volgens mij niet de goede richting om op te wijzen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:06 schreef AnneX het volgende:
Wat een achterlijk volk. “Grootste democratie”.
Dag wereld.
Voel mij net zo belazerd als na de ochtend na brexit.
Inderdaad. Werkt polarisering in de hand.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:57 schreef gcjoel het volgende:
Volgens mij is vooral het systeem daar vrij achterlijk
Oh god, en ik ga volgend jaar naar Amerikaquote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef fietsie het volgende:
Texas over een paar weken
[ afbeelding ]
De ontmanteling van de staat zoals in project 2025 omschreven is identiek aan de eerste paar afleveringen van the handmaid's tale.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:10 schreef fietsie het volgende:
Texas over een paar weken
[ afbeelding ]
Zou me niets verbazen als de auteurs gewoon dat script hebben nageschreven, zelf iets bedenken is immers juist voor dergelijke types....quote:Op woensdag 6 november 2024 09:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De ontmanteling van de staat zoals in project 2025 omschreven is identiek aan de eerste paar afleveringen van the handmaid's tale.
Geluktquote:Op woensdag 6 november 2024 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De NIE (bsn) voor onze vrienden aan het regelen. Althans, het belastingdeel daarvan. Dat betaal je bij de bank. Daarvoor is een nie-nummer van de aanvrager nodig (die de aanvrager nog niet heeft...), en er is een blanco nie-nummer dat de bank daar in moet vullen. Dat is bijzonder ingewikkeld bij filialen die dat nooit gedaan hebben, want het is bepaald niet de bedoeling dat de klant komt vertellen wat je in je scherm moet invoeren.
Mocht het P lukken bij dit filiaal (ik zit nu buiten op de motor te wachten) dan moeten onze vrienden volgende week met dat document dat de belasting is betaald naar een politiebureau om het nummer aan te vragen.
Ik kwam ze ook tegen in Duitsland.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Tevens moet Nederland ook zulke parkeerplekken:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Acht voertuigen op de plek van twee parkeerplaatsen voor vierwielers.
Erwtensoep die ik gisteren gemaakt hebquote:
Hm. Wel lekker maar werkt hier dus niet voor vanavond.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Erwtensoep die ik gisteren gemaakt heb
we hebben een event in een cafe wat daar ook tapas bij serveert. Ik denk dat we daarna nog even blijven hangen en daar nog iets anders bij bestellenquote:
Vandaag erwtensoep maken, invriezen en straks iets anders uit de vriezer etenquote:Op woensdag 6 november 2024 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hm. Wel lekker maar werkt hier dus niet voor vanavond.![]()
Ik heb geen inspiratie en nog zat in de vriezer, maar na volgende week wordt het weer teringdruk dus ik wil eigenljk niet uit de vriezer eten
Hah. Ja ik was al zo'n plan aan het bedenken voor stamppot zuurkool.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vandaag erwtensoep maken, invriezen en straks iets anders uit de vriezer eten
Gegronde reden om van garage te wisselenquote:Op woensdag 6 november 2024 13:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klacht: nog steeds geen slagroom bij de warme choco van de garage. En medewerker (oud buurman) kan niks voor me regelen
Maar oud-buurman en verder goede servicequote:Op woensdag 6 november 2024 14:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Gegronde reden om van garage te wisselen
Spaghetti Carbonara (van spek, eitjes en gerapste kaas, niet zo'n potje brut)quote:
Ik kan toch switchen, buurman gaat volgend jaar met pensioen.quote:Op woensdag 6 november 2024 14:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar oud-buurman en verder goede service
radijs in de oven? heb ik nog nooit geprobeerd dus dnel ook maar eens proberenquote:Op woensdag 6 november 2024 16:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maak een tray bake met courgette, radijs, sperzieboon, kikkererwt, aardappel, feta, honing-azijn-kruiden dressing.
Ik eet veel liever een groot bord met vet want het is een enorme kutdag (Voldemort, heel zware beldienst, bloed). Maar ik doe verstandig en ga sporten, boodschappen doen en gezond eten.
Ik heb net wel bonbons op. Something had to give.
Is lekker. Van de bbq of uit de grillpan natuurlijk nog beter maar ja, wat niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
radijs in de oven? heb ik nog nooit geprobeerd dus dnel ook maar eens proberen
IJs.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is lekker. Van de bbq of uit de grillpan natuurlijk nog beter maar ja, wat niet.
Of de airfryerquote:Op woensdag 6 november 2024 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is lekker. Van de bbq of uit de grillpan natuurlijk nog beter maar ja, wat niet.
Ook in deze context wordt ijs daar niet beter op.quote:
Het geheel gaat ook in de airfryer straks. Ik noem dat nog steeds een traybake eigenlijk.quote:
Google zegt dat dit heus kan.quote:
2 crackers en een banaan, dan 3 crackers en rauwkost, en dan prei&gehaktballetjes&aardappeltjes? Of kreeg je ook tussendoortjes?quote:Op woensdag 6 november 2024 17:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Zie eten drinken topic.
Ik heb het gevoel met ons project, dat ik de hele dag zit te eten
Tussendoor: 2 rijstwafels met pindakaas en yoghurt met een sinaasappel.quote:Op woensdag 6 november 2024 18:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
2 crackers en een banaan, dan 3 crackers en rauwkost, en dan prei&gehaktballetjes&aardappeltjes? Of kreeg je ook tussendoortjes?
Ik ben vandaag amper toe gekomen aan m'n tussendoortjes eten dus heb straks in de trein nog van alles. Dit keer niet hangry in de trein dus, maar wel slapjes op de fietswat een gedoe.
[ Bericht 11% gewijzigd door Blues op 06-11-2024 18:29:12 ]
Ah, kijk. Dat klinkt dan helemaal prima inderdaad, en slimme oplossing, dat lijkt me inderdaad makkelijker dan het 1750kcal menu aanhouden en daar dan weer wat in moeten schrappenquote:Op woensdag 6 november 2024 18:47 schreef Blues het volgende:
Calculator volgens bmi en dit project.. We zitten allebei op 1650 om af te vallen, dus kiezen voor 1500 en eten dan bijv een extra boterham, crackers, rauwkost of fruit extra.
Lengte en gewicht zijn ong. hetzelfde, alleen ik beweeg meer. Dus ik eet sowieso wat meer.
Eet jij zo weinig, of maak je een hele grote bak?quote:Op woensdag 6 november 2024 12:00 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deel 3 van de lasagne van zaterdag.
Gebakken ijs.quote:
Ik zag ergens begin week 2 dacht ik, dat je 'restjes' soep maaktquote:Op woensdag 6 november 2024 18:37 schreef Tele6 het volgende:
Donderdag avondsnack 4 cherrytomaten. Wat willen ze dat je met de rest van je bakje tomaten doet?
Klinkt goed verder. Lekker afwisselend en frisse combinaties
Ik vind het ook wel een voordeel dat je niet na hoeft te denken over 'wat eten we vandaag'quote:Op woensdag 6 november 2024 18:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah, kijk. Dat klinkt dan helemaal prima inderdaad, en slimme oplossing, dat lijkt me inderdaad makkelijker dan het 1750kcal menu aanhouden en daar dan weer wat in moeten schrappen
quote:Op woensdag 6 november 2024 18:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Tussendoor: 2 rijstwafels met pindakaas en yoghurt met een sinaasappel.
Vanaaf nog komkommer en eiersalade.
Alles moet afgewogen ivm de vereiste kcal.
Mooi uitgebalanceerd trouwens.
We eten alle zuivel nu plantaardig, dat verdraagt g goed gelukkig
(Overigens pas ik hier en daar de crackers aan naar vk boterham ivm makkelijker qua werk en meenemen)Laat ik het er op houden dat ik bepaalde combi's niet snap. Koolhydraten met vetten? Ja kan. Maar niet mijn keuze bij gewicht verlies als doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
We gaan het zien, het is sowieso allemaal doorgerekend door diëtisten, aangeraden door artsen en in het bijzonder de chirurg die g heeft geopereerd en zijn longarts.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:10 schreef z80 het volgende:
Laat ik het er op houden dat ik bepaalde combi's niet snap. Koolhydraten met vetten? Ja kan. Maar niet mijn keuze bij gewicht verlies als doel.
En als extra lekker de honing tomaatjes. Kreeg ik jaren geleden eens van een groenteman op markt, meteen flink wat gekocht, zo lekkerquote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Waarom zou je bij gewicht verliezen geen koolhydraten gecombineerd met vetten eten, @:z80? Oprecht benieuwd.
Ik zou trouwens echt geen 4 snoeptomaatjes kunnen eten. Ik eet er zo'n 250 gram per dag van als ze in de aanbieding zijn bij een vd supermarkten die hier in de buurt zitheerlijk
. En meteen een goeie dosis groente binnen.
We hadden idd een heleboel gemaakt. We hadden vier porties (B heeft eentje helpen opeten). Drie uien, een kilo tomaten, 400g vega gehakt, 4 paprika's. Lasagnebladen. Twee van die zakjes geraspte mozzarella.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Eet jij zo weinig, of maak je een hele grote bak?
Prefab supermarkt gaat per kilo. Zelf gemaakt een halve bak per keer eten. Zelf gemaakt is dan ook een stuk hoger.
Het is heel leuk maar wel heel veel.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:17 schreef Blues het volgende:
Hoe gaat het tot nu toe op je nieuwe werk @:Tele6 ?
Lekker toch? Groente en fruitquote:Op woensdag 6 november 2024 20:14 schreef Blues het volgende:
[..]
We gaan het zien, het is sowieso allemaal doorgerekend door diëtisten, aangeraden door artsen en in het bijzonder de chirurg die g heeft geopereerd en zijn longarts.
Deze chirurg opereert veel patiënten met obesitas/ gastric bypasses en is een gespecialiseerd MDL chirurg die met dit dieet al jaren werkt.
Overigens eten we nu gezonder, regelmatiger en meer groente en fruit dan ooit
Koolhydraten zijn voor het lichaam het makkelijkst te verwerken tot energie. Afhankelijk van hoe het is "verpakt" bepaald hoe snel de koolhydraten omgezet kunnen worden naar suikers. Met daaraan vast de insuline piek.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Waarom zou je bij gewicht verliezen geen koolhydraten gecombineerd met vetten eten, @:z80? Oprecht benieuwd.
Ik zou trouwens echt geen 4 snoeptomaatjes kunnen eten. Ik eet er zo'n 250 gram per dag van als ze in de aanbieding zijn bij een vd supermarkten die hier in de buurt zitheerlijk
Dat inderdaad, twee of vier uurtjes zou wat mee te schuiven zijn, maar als ze 20 willen hadden ze wel om 18-24 gevraagd.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt het fijn daar @:tele6
Denk niet dat het een goed idee is om dat aan te geven, halvering van aantal uren. Ze vragen niet voor niets 40 uur. 2 of 4 uur minder dan gevraagd (niet meer) zou misschien bespreekbaar kunnen zijn, maar halvering lijkt me sterk
Het verkeerslicht is een stoplicht geworden.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:05 schreef derLudolf het volgende:
Geen woord in het NOS journaal over de situatie in Duitsland. De rivieren in Spanje zijn ook weer binnen de oevers.
Dat is inderdaad ook wel zeker waar. Vraag is dan vooral of jij (Tele) dat dan liever op een ander moment gedaan had dan vanavond, maar ook als dit niks wordt heeft hij er zeker wat aan gehad!quote:Op woensdag 6 november 2024 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk trouwens niet dat ke je tijd hebt verspild aan de sollicitatietraining. Dat is altijd nuttig en voor A is oefenen met een echt gesprek ook heel goed. Dat is alleen maar leerzaam voor de volgende.
FB / Woorden vallen wegquote:Op woensdag 6 november 2024 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo lief, kreeg een appje van het stel dat de kenwood heeft gekocht. Ze hadden al 2 broden gebakken en waren er helemaal blij mee. Ook, wanneer ik duits meel wil hebben kan ik ze appen en dan nemen ze het voor me mee.
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dit vraagt om een foto ( met banaan als referentie)
Ik had eerder hetzelfde! Ik dacht, ik ben een woord vergeten. Ik op edit klikken, staat het woord er gewoon. Als je er een punt in zet, verschijnt hij ook ineens weer in de post zoals die zichtbaar is voor iedereenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
FB / Woorden vallen weg
Dit is zo'n maffe bug in het forum, als ik quote staat er gewoon en als ik je post zelf lees staat het er niet. Ik vond het al niks voor jou om een paar keer een woord te vergeten
Wat raar. Viel de merknaam weg?quote:Op woensdag 6 november 2024 21:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
FB / Woorden vallen weg
Dit is zo'n maffe bug in het forum, als ik quote staat er gewoon en als ik je post zelf lees staat het er niet. Ik vond het al niks voor jou om een paar keer een woord te vergeten
Had het de laatste dagen gevolgd ja, ook toen niets bij NOS... Maar als de Scheiß de fan raakt moeten ze toch wel wat erover vertellen. Juist nu met Trump aan het roer en diens Oekraïne politiek is de situatie in D erg relevant.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Het verkeerslicht is een stoplicht geworden.
Zat er al een tijdje aan te komen.
Nosml tags gebruikenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja. Alle woorden die eerst automatisch gesponsorde links werden, verdwijnen nu.
Ja inderdaad. De timing had beter gekund.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel zeker waar. Vraag is dan vooral of jij (Tele) dat dan liever op een ander moment gedaan had dan vanavond, maar ook als dit niks wordt heeft hij er zeker wat aan gehad!
Kiek nou, je bent een prepperquote:Op woensdag 6 november 2024 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen zin om helemaal uit te pakken maar een idee:
[ afbeelding ]
ja dezequote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja. Alle woorden die eerst automatisch gesponsorde links werden, verdwijnen nu.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 | Acer AEG Alecto Apple Asus Atag Bang & Olufsen Beats Big Green Egg Bigben Black & Decker Boretti Bosch Bose Bowers & Wilkins Brabantia Braun Campingaz Canon Case logic Corsair Dell Denon DeWalt Dirt devil DJI domo Dremel Dymo Dyson Elgato Etna Eurom Fein ferm fibaro fitbit Fjallraven fossil Fujifilm Gardena Garmin gigabyte GoPro haier Hama Harman Kardon Hercules Honeywell House of Marley HP Huawei Indesit Intel Intex Inventum iPad iPhone iRobot Jabra jbl Jura Just in case Karcher kef Kensington kenwood KitchenAid koelkast koelkasten laptop laptops Laserliner Lenovo LG Liebherr Linksys Logitech Luvion Magimix Makita Marantz Marshall Medisana metabo Microsoft Miele Mio Motorola Moulinex nad Neato nest NetAtmo Netgear Nikkei Nikon Nilfisk Nintendo Nokia Nomad Olympus Otterbox Panasonic Patagonia Philips Pioneer Playstation Polar Raspberry Pi Razer Remington Salta Samsonite Samsung Sandisk Sennheiser Sharp Siemens smartphone Smeg SodaStream Sonos Sony Stadler Tado Targus Teac Tech21 Tefal the North face Trust Ubiquiti Venta waterrower Weber Wesco Whirlpool WMF Xbox Yamaha Zanussi AKG Azuri Babyliss Belkin Beurer Bluesound Bosu Bowflex Cambridge audio ECOstyle Einhell Epson Flow fitness Heos Hozelock JVC Klik aan klik uit Marmitek Max Professional MSI NAIM Noizezz Oehlbach Onkyo Plantronics Pluggerz Powerplus ProForm Robomow Russell Hobbs Salora Skullcandy Solis Somfy Startech Steelseries Stiga Thrustmaster Thule TomTom Toshiba Trust Tunturi Valueline Veripart Wacom Wahl Western Digital Wolf Garten Xtorm Vaude Le Creuset |
Nee ik ga zo ook maar even slapen. Morgen weer een dagquote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kiek nou, je bent een prepper![]()
Wat is er aan de hand in Duitsland? Ik trek het even niet om het nieuws te openen.
Scholz heeft Lindner (minister van Financiën) ontslagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kiek nou, je bent een prepper![]()
Wat is er aan de hand in Duitsland? Ik trek het even niet om het nieuws te openen.
Dat het wankelde wist ik, maar dit had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Scholz heeft Lindner (minister van Financiën) ontslagen.
Coalitie kapot.
De coalitie is geklapt. Uiteindelijk is geld het breekpunt geweest.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja inderdaad. De timing had beter gekund.
Dank je. Nieuwe verkiezingen? De tijd is daar natuurlijk ook goed rijp voor de AfD.quote:Op woensdag 6 november 2024 21:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Scholz heeft Lindner (minister van Financiën) ontslagen.
Coalitie kapot.
Ik kwam deze een tijdje terug al tegenquote:Op woensdag 6 november 2024 21:50 schreef z80 het volgende:
Bij verkiezingen gaat het interessant worden of 2 van de 3 nog boven de 5% kiesdrempel gaat komen.
Verkiezingen zouden normaal gesproken over iets minder dan een jaar zijn.quote:
Boks idd, snoeptomaatjes kan ik een heleboel van eten.quote:Op woensdag 6 november 2024 20:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had dat gisteren ook met het woord l.aptop en zag dat vlindertje het oploste door een strategisch geplaatste puntquote:Op woensdag 6 november 2024 21:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
FB / Woorden vallen weg
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Klinkt leuk en uitdagend op je werk Tele. Heel fijn.
Nee, ik zou dat niet aanpakken zoals A dat doet. Ik heb een aantal keer gebeld of parttime mogelijk is. Als ze 40/36 uur in de vacature zetten, doen ze dat niet voor niets over het algemeen.
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat klinkt het fijn daar @:tele6
Denk niet dat het een goed idee is om dat aan te geven, halvering van aantal uren. Ze vragen niet voor niets 40 uur. 2 of 4 uur minder dan gevraagd (niet meer) zou misschien bespreekbaar kunnen zijn, maar halvering lijkt me sterk
quote:Op woensdag 6 november 2024 21:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat inderdaad, twee of vier uurtjes zou wat mee te schuiven zijn, maar als ze 20 willen hadden ze wel om 18-24 gevraagd.
Ik heb de opties die hij nog heeft met hem bekeken:quote:Op woensdag 6 november 2024 21:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zou dat ook niet zo aanpakken, nee. Heb je dat tegen hem gezegd ook, hoe jij erover denkt? Zo ja, dan zou ik denk ik hem lekker zn eigen plan laten uitvoeren en laten merken of dat werkt. Hij gaat namelijk pas iets leren, als hij ergens tegenaan loopt, hoe hard dat ook klinkt. En wie weet werkt zijn plan bij dit specifieke bedrijf wel. Ik kan het me niet voorstellen, maar hee, wie weet.
Wél heel zonde van jouw tijd
Ik heb idd een mattsleeps en B en ik zijn er zo blij mee dat hij er nu ook eentje heeft gekocht om z'n amper 5 jaar oude matras te vervangenquote:Op woensdag 6 november 2024 22:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh @:Tele6 dat is inderdaad wel maf![]()
Ik denk dat wel naar het gesprek gaan voor hem inderdaad het meeste oplevert; willen ze het niet, dan heeft hij wel met een gesprek kunnen oefenen. Ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat.
Zeg, ik bedenk me net, heb jij nou een mattsleeps matras, of verzin ik dat? Zo ja, hoe bevalt die? En dan heb je hem inmiddels ook al een jaar ofzo toch? Geen last van inzakken oid?
Begeleiding isquote:Op woensdag 6 november 2024 20:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het is heel leuk maar wel heel veel.
Ik word lang niet zo in het diepe gegooid als op m'n eerdere banen, m'n begeleider heeft meerdere keren per week tijd voor meen allerlei andere mensen willen ook helpen en me leren kennen
![]()
Technisch/inhoudelijk is het wel veel uitdagender dan m'n eerdere werk. Superveel nieuwe termen, nieuwe technieken.
M'n begeleider heeft me een wetenschappelijk artikel gegeven met "kijk maar of je het kan reproduceren". De dataset staat online, kan ik alle berekeningen nadoen op mijn computer? Ik ben vandaag alleen nog maar bezig geweest om de tig programma's te installeren die je voor de berekeningen nodig hebt, en de dataset staat te downloaden. Hij had het erover dat ik over een week of 3 de methode uit die paper vast wel kan toepassen op een andere dataset die waarschijnlijk morgen er al is... pohhh spannend
Dat klinkt wel goed! En je kunt dus wel nog gewoon draaien enzo, niet gevoel dat je er echt 'in zakt' en dan een soort vast ligt? Ik draai in nacht altijd veel, en als dat niet kan (bv als ik sporadisch denk dat het een goed idee is katten bij me te laten slapen en de een op mn benen ligt) dan word ik dus elke keer wakker als ik eigenlijk zou draaien.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb idd een mattsleeps en B en ik zijn er zo blij mee dat hij er nu ook eentje heeft gekocht om z'n amper 5 jaar oude matras te vervangen
@:Jagärtrut heeft me 'm destijds aangeraden.
Hij zakt niet in. Door je lichaamswarmte komt er wel een kuiltje in het schuim waar je ligt, dus dan lijkt het ineens alsof er een kuil is maar die verdwijnt dus weer als het matras afkoelt bv doordat je gaat verliggen.
Het zou verstelbaar moeten zijn qua hardheid maar ik heb daar niks aan gedaan. Kennelijk vind ik medium prima. Geeft genoeg ondersteuning maar is tegelijk lekker zacht.
Ik heb 'm nu ruim anderhalf jaar.
Ik draai 'm wel netjes elke keer dat ik het bed verschoon, zodat ik niet elke keer op dezelfde kant van het tweepersoons matras lig.
Ik had hier trouwens straal overheen gelezenquote:Op woensdag 6 november 2024 20:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn trouwens, @:Kaatje1, van je nuttige afspraak. En heel lief van de kopers!
Ik heb nu met black friday (maand) en met steeds iets meer het gevoel dat mijn topmatras ook echt kuilvorming krijgt, nadat ik die er al op had gegooid omdat mijn matrassen dat ook hebben, een mattsleeps matras besteld. Twee eigenlijk, 2x 90cm. Hij zou eigenlijk vandaag geleverd worden, maar vanochtend stond bezorgtijd ineens weer op onbekend. Nu staat hij er in voor morgenmiddag. Ik ben erg benieuwd, ik hoor er goede verhalen over van een vriendin en mn ouders hebben er ook eens op geslapen en waren tevreden en die zijn echt wel kieskeurig. Ik heb alleen nog nooit op een ander soort matras dan pocketvering gelegen, dus benieuwd hoe dit is. Ik hoop dat het bevalt, heb 120 dagen voor proefslapen.
Ik kan uitstekend draaien.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed! En je kunt dus wel nog gewoon draaien enzo, niet gevoel dat je er echt 'in zakt' en dan een soort vast ligt? Ik draai in nacht altijd veel, en als dat niet kan (bv als ik sporadisch denk dat het een goed idee is katten bij me te laten slapen en de een op mn benen ligt) dan word ik dus elke keer wakker als ik eigenlijk zou draaien.
Nouja, mijne komt als het goed is dus morgen binnen, dan kan ik het morgenavond of vrijdag (even kijken hoe lang ie nodig heeft voor ik er op kan liggen) ook zelf proberen.
Ik heb twee eenpersoons matrassen besteld nu, ik lig toch altijd maar op één helft (heb een 180 bed). Maar wissel nu idd ook al mn matrassen elke paar weken om en mn topper draai ik idd ook zodat ik niet steeds op dezelfde (kant) lig.
Oh, vandaag ging goed met neus perikelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al maanden door allerlei zaken nog steeds uit het ritme.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank.
quote:Op woensdag 6 november 2024 23:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, vandaag ging goed met neus perikelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al maanden door allerlei zaken nog steeds uit het ritme.
Waarom zou je nu opeens X verwijderen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank.
Rust aan miene en ín miene kop.quote:Op woensdag 6 november 2024 23:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Waarom zou je nu opeens X verwijderen?
Behouden vaartquote:Op woensdag 6 november 2024 23:44 schreef sigme het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Bootje
[ afbeelding ]
Hut
[ afbeelding ]
Privé culsc
Ieder 1 hut, met elk een eenpersoonsbed.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:08 schreef Barreltje het volgende:
@:sigme, hebben jullie een 2 pax bed? Of 2 hutten met een 1 pax bed?
Zit je op zo'n containerboot nu?quote:Op donderdag 7 november 2024 08:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ieder 1 hut, met elk een eenpersoonsbed.
We liggen nu in Antwerpen, we worden gelost.
Een containerboot is wat anders. Dit is een vrachtschip van het type Roro.quote:Op donderdag 7 november 2024 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je op zo'n containerboot nu?
Tankcontainers, qua afmetingen gelijk aan een zeecontainerquote:Op donderdag 7 november 2024 08:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Een containerboot is wat anders. Dit is een vrachtschip van het type Roro.
Ook wat containers erop. Meeste van een ander type dan dat wat zeecontainer genoemd wordt.
Uitzicht door mijn patrijspoort:
[ afbeelding ]
Daar heb ik ooit bier drinken geleerdquote:Op donderdag 7 november 2024 10:18 schreef Sarabi het volgende:
La Trappe bestaat 140 jaar en om dat te vieren houden ze de hele week avondwandelingen over het terrein. Ik zag al wat foto's en het zag er heel sfeervol uit. We gaan het zien vanavond
Haha, geeft niks hoor, stond ook zo net aan het einde van een pagina. Hij staat nog steeds op levering eind vd middag, dus ik ga het vanavond merken! Ik heb een 180x200 bed en ik vind dan één matras idd echt onhanteerbaar, plus dat je dan minder flexibel bent met verstellen vd hardheid (je kan voor beide lagen dan wel omdraaien individueel, maar je kan niet voor de één de bovenste laag onder leggen en voor de ander boven want die is wel uit één geheel). Maar het zal vast voor het lig comfort niet uitmaken.quote:Op woensdag 6 november 2024 22:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik had hier trouwens straal overheen gelezen
Ik weet niet hoe hij is als je 2 aparte matrassen hebt. B en ik hebben beide één groot matras, ik 140x200 en hij 160x220 (wat wel echt onhanteerbaar groot is)
quote:Op woensdag 6 november 2024 22:40 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend draaien.
Zo'n diepe kuil wordt het schuim niet. En ik ben er geloof ik ook niet warm genoeg voor om echt zelf een mega kuil te creërenOh dat is heel fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2024 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit bier drinken geleerdMet een studenten-excursie toen ik al bijna 24 was. Daarna is het helemaal mis gegaan heb ik het aardig ingehaald
Mooi glazen potje?quote:Op donderdag 7 november 2024 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dus mn vrienden van aa gedroogd fruit gaan geven, bij de fles alcohol die ze gaan krijgen... maar ben (naast dat ik nog geen droogrek heb) ook nog even aan het peinzen over verpakken... liefst ziet het er niet al te homemade uit en liefst niet in plastic...
O dat is wel een goeie! Zat een beetje in de fancy papieren doosjes richting te denken, maar dit is veel geschikter!quote:
Had ook al voorbij zien komen...quote:Op donderdag 7 november 2024 10:18 schreef Sarabi het volgende:
La Trappe bestaat 140 jaar en om dat te vieren houden ze de hele week avondwandelingen over het terrein. Ik zag al wat foto's en het zag er heel sfeervol uit. We gaan het zien vanavond
I´m confusedquote:Op donderdag 7 november 2024 10:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dus mn vrienden van aa gedroogd fruit gaan geven, bij de fles alcohol die ze gaan krijgen...
Mogelijk zijn het de letters van dp’s man?quote:
Maar het is nog geen decemberquote:Op donderdag 7 november 2024 12:41 schreef AnneX het volgende:
Nu brunch met oa. potje 3 van de pindakaasadventskalender 3TW
Met stukjes witte chocolade.
quote:@:Clubsoda jij bent toch zo’n fan van de 100% pindakaas met allerlei smaken.
Had je geen interesse in de kalender met ook nieuwe smaken?
Sinds Barrels post #274, zit ik te dubben of @:Lonaa nu jarig is?
Indien…dan van Harte
So what 😉quote:Op donderdag 7 november 2024 12:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar het is nog geen december
[..]
Ongetwijfeld, maar ik heb andere asociaties met "A.A."quote:Op donderdag 7 november 2024 12:29 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mogelijk zijn het de letters van dp’s man?
Bijna het hele alfabet komt voorbij als het over de relaties gaat.😎
Er zijn zelfs een aantal J’s!
Nee man, ik krijg al jeuk als ik het R woord lees *ril #parfumallergiequote:Op donderdag 7 november 2024 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zitten we allemaal weer klaar om de ritualsadventkalender met miljoen korting in te slaan.
Goede reminder. We hebben een nieuwe processor nodig. Welke heb je op het oog?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoihoi.
Fijn spreekuur gehad, weer nieuwe dingen geleerd van onze tolken (gezondheidszorg voor azc bewoners is zo anders).
U is de hulp bezig en ik ben de kleine kamer aan het opruimen en wat herstelwerk aan kleren aan het doen.
Kreeg een mailtje dat de foodprocessor die ik wil hebben een hele leuke black Friday aanbieding heeft, straks maar even goed kijken
@:lonaa jariggefeliciteerd!
Ik kan de 4200/5200 aanraden, ik denk het meest degelijke apparaat dat ik bezit. Wel duur, groot en zwaar. Repareerbaar en onderdelen los te koop.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede reminder. We hebben een nieuwe processor nodig. Welke heb je op het oog?
Ik ga zo een Eritrese jongen proberen zijn eerste Nederlandse les te geven. Heb er niet zo veel zin in. Het is zo moeilijk met hem. Vertaalapps doen het heel slecht. Die lui hebben zo'n maf alfabet ook. Maar hij wil graag dus we gaan er gewoon voor.
Ze doen het wel heel slim, goedkope meuk inkopen, leuk doosje er om, hype creëeren en met veel marge verkopen.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee man, ik krijg al jeuk als ik het R woord lees *ril #parfumallergie
Vertaalapp engels-tegrynia gebruiken, niet met Nederlands.quote:Op donderdag 7 november 2024 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede reminder. We hebben een nieuwe processor nodig. Welke heb je op het oog?
Ik ga zo een Eritrese jongen proberen zijn eerste Nederlandse les te geven. Heb er niet zo veel zin in. Het is zo moeilijk met hem. Vertaalapps doen het heel slecht. Die lui hebben zo'n maf alfabet ook. Maar hij wil graag dus we gaan er gewoon voor.
In Afghanistan wordt toch Dari gesproken, de Afghaanse versie van Persisch?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:56 schreef Blues het volgende:
Lastig Lucky, succes![]()
Gisteren had ik Afghanen aan de balie, in dec komen ze weer (nu alleen ff voor medicatie) en vertelde in langzaam, simpel NL tegen hem dat ik een tolk had geregeld voor de afspraak met de dokter in dec. Maar of dat, nu ik ze zo live voor me had, wel nodig was. Hij spreekt best redelijk NL al. Zij helaas niet veel nog.
Maar hij zei toch graag een telefonische tolk te willen voor de medische termen, tuurlijk, niet aan gedacht.![]()
Ik had het verkeerde Arabisch afgesproken trouwens.Al die Arabische varianten ook.
Goed dat ie aan de balie kwam dus en ik ook weer veel geleerd.
Maar sommigen hebben in Irak gewoond, veelal meerdere generaties (totdat ze niet meer nodig waren) en spreken arabischquote:Op donderdag 7 november 2024 15:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Afghanistan wordt toch Dari gesproken, de Afghaanse versie van Persisch?
true, Arabisch is een soort lingua franca voor noord Afrika en midden oosten, maar er is geen standaard arabisch, er zijn veel zeer verschillende dialectenquote:Op donderdag 7 november 2024 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar sommigen hebben in Irak gewoond, veelal meerdere generaties (totdat ze niet meer nodig waren) en spreken arabisch
Oh ik dacht dat het om een CPU gingquote:Op donderdag 7 november 2024 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vertaalapp engels-tegrynia gebruiken, niet met Nederlands.
Ik ga waarschijnlijk voor een weer de fdm72 990ss. Iets meer accessoires dan nodig. Maar moet nog naar 2 anderen kijken. Wil perse een citruspers erbij. Maar deze is erg zwaar die kan ik niet in een lade kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |