SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2 keer @MizzezAmyquote:Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef JustinK het volgende:
Onderschat nooit de kracht van herhaling!![]()
![]()
Veter tellenquote:
* greysbones geeft Jus zijn brilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Thor en Agathamatch made in heaven
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Veter tellen?quote:Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Vet
[..]
er tellen
* greysbones geeft Jus zijn bril![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:55 schreef Rob het volgende:
[..]
dat begrijp ik.
ik denk om dezelfde redenen![]()
![]()
![]()
Oh was al wel begonnen.... heb 2 veters in m'n schoenen die ik aan hebquote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter
Stomme slomme fok en autocorrect![]()
![]()
Doorgaan danquote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh was al wel begonnen.... heb 2 veters in m'n schoenen die ik aan heb
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De laatste was naar jou...quote:Op maandag 4 november 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je weer een dickpic gestuurd?![]()
![]()
Nah ik wilde een serie kijkenquote:
Maar wel gezellig samen naar Kees kijken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja gezelli tochquote:Op maandag 4 november 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik wilde een serie kijken
Maar wel gezellig samen naar Kees kijken![]()
![]()
Die krijg ik nooit, wordt denk ik geblokkeerdquote:Op maandag 4 november 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je weer een dickpic gestuurd?
Nou, dan weet ik al wat ik vanavond kijkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow... één moment...quote:Op maandag 4 november 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die krijg ik nooit, wordt denk ik geblokkeerd![]()
![]()
Heb jij een cockblock?quote:Op maandag 4 november 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die krijg ik nooit, wordt denk ik geblokkeerd
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik al wat ik vanavond kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze vrouw he![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat laatste zeker niet
Gewoon een cockblocker
Sowquote:Op maandag 4 november 2024 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tranen springen er weleens van in de ogen ja bij sommigen![]()
Hier ben ik stil van. Ik durf mn mond niet meer open te doen
Jammer hoorquote:Op maandag 4 november 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow![]()
Hier ben ik stil van. Ik durf mn mond niet meer open te doen![]()
![]()
Nee jij nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee jij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 november 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Is there anybody out there?
Help me sing my song![]()
Deze opvoedingquote:Op maandag 4 november 2024 20:23 schreef ToT het volgende:
Net ff Mini-ToT Smaug vs Bilbo laten kijken!![]()
![]()
Ik heb geen koters om te slingerenquote:![]()
Misschien maar iets anders zoeken om mee te slingeren
Heb ik voor jequote:Op maandag 4 november 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen koters om te slingeren![]()
Misschien maar iets anders zoeken om mee te slingeren![]()
![]()
Je hamsterquote:Op maandag 4 november 2024 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb geen koters om te slingeren![]()
Misschien maar iets anders zoeken om mee te slingeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hamster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hier ook iets rondlopen met een mooie slingerstaart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier ook iets rondlopen met een mooie slingerstaart.DAAR IS IESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2024 20:35:29 ]![]()
[..]
Ik heb hier ook iets rondlopen met een mooie slingerstaart.Daar zit ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Ik heb hier ook iets rondlopen met een mooie slingerstaart.Snel vangen en naar buiten slingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Jah, hij keek me heel schattig aan, toen heb ik hem maar wat lekkers gegevenquote:
Iets wits?quote:Op maandag 4 november 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Jah, hij keek me heel schattig aan, toen heb ik hem maar wat lekkers gegeven![]()
![]()
MUIS IS EEN HIJ?quote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
JA, STRAKS SCHRIKT MUIS NOG EN GAAT HIJ WEG
@ieniminimuis
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2024 20:38:59 ]![]()
DAT WILLEN WE NIETquote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
JA, STRAKS SCHRIKT MUIS NOG EN GAAT HIJ WEG![]()
Die komt dan vast terug met zijn/haar familiequote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alle muizen naar Amy!quote:Op maandag 4 november 2024 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komt dan vast terug met zijn/haar familie![]()
![]()
Oh dan wordt het hier een gezellige boel!quote:Op maandag 4 november 2024 20:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komt dan vast terug met zijn/haar familie![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld van een muizen familie![]()
![]()
Wel zorgen dat ze je eten niet jattenquote:Op maandag 4 november 2024 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dan wordt het hier een gezellige boel!
Amie's muizenfamilie:quote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu heb ik beeld van een muizen familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2024 20:43:22 ]![]()
Doen ze alquote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel zorgen dat ze je eten niet jatten![]()
![]()
Ja, ik vind hem ook lief.quote:Op maandag 4 november 2024 20:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hoop niet dat muisje dood is, want ik vind hem heel lief
toch @:mizzezamy ?
Misschien dat ik hem in de reserve hamsterkooi kan zetten
Ik denk dat ik hem Humus ga noemen, als afkorting van huismuis
Met zo'n naam weet je zeker dat hij gepest gaat worden door zijn stoere muizenmaatjesquote:Op maandag 4 november 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook lief.
Ik denk dat ik hem Humus ga noemen, als afkorting van huismuis![]()
![]()
![]()
Mooie naam welquote:Op maandag 4 november 2024 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem ook lief.
Ik denk dat ik hem Humus ga noemen, als afkorting van huismuis![]()
![]()
Dan koop ik wel wat extraquote:Op maandag 4 november 2024 20:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel zorgen dat ze je eten niet jatten
quote:Op maandag 4 november 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie's muizenfamilie:Die hebben flink gepieptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een hobbykamer geschilderd, ik ben fris gewassen.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Frisse muisquote:Op maandag 4 november 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hobbykamer geschilderd, ik ben fris gewassen.![]()
![]()
Goed bezig geweestquote:Op maandag 4 november 2024 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Een hobbykamer geschilderd, ik ben fris gewassen.
quote:Op maandag 4 november 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Amie's muizenfamilie:Wow, dit zijn er wel wat veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik wel zoveel monden kan voeden.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik heb er eentje onderdak gebodenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb er eentje onderdak geboden1. Je mag binnenshuis gif gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Al het etenswaar in afgesloten blikken, pakken en potten stoppen
3. Het accepterenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Henk de Mier?quote:Op maandag 4 november 2024 20:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ga Henk zijn hokje even schoonmakenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
mutsquote:Op maandag 4 november 2024 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Jah, hij keek me heel schattig aan, toen heb ik hem maar wat lekkers gegeven![]()
![]()
![]()
HIJ? MISSCHIEN ZIJ (zwanger van 20 muisJES)quote:Op maandag 4 november 2024 20:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als het bij 1 muis zou blijven zou ik het accepteren. Maar als het er straks 450 zijn, wordt me dat toch wel wat te gortig.quote:Op maandag 4 november 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Je mag binnenshuis gif gebruiken
2. Al het etenswaar in afgesloten blikken, pakken en potten stoppen
3. Het accepteren
Morgen worden de plastic bewaarboxen bezorgd. En dan ga ik alles netjes opruimen en bewaren.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nee, muis!quote:
Ok, misschien waren het giftige graankorrels
Die ene wil je ook niet houden hoorquote:Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als het bij 1 muis zou blijven zou ik het accepteren. Maar als het er straks 450 zijn, wordt me dat toch wel wat te gortig.
Morgen worden de plastic bewaarboxen bezorgd. En dan ga ik alles netjes opruimen en bewaren.![]()
![]()
Sommige mensen hebben muizen of ratten als huisdierquote:Op maandag 4 november 2024 20:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die ene wil je ook niet houden hoor
Fantastisch!!!quote:Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als het bij 1 muis zou blijven zou ik het accepteren. Maar als het er straks 450 zijn, wordt me dat toch wel wat te gortig.
Morgen worden de plastic bewaarboxen bezorgd. En dan ga ik alles netjes opruimen en bewaren.![]()
Sommige mensen zitten ook hele dagen te bolkenquote:Op maandag 4 november 2024 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben muizen of ratten als huisdier![]()
![]()
Gekke mensen welquote:Op maandag 4 november 2024 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten ook hele dagen te bolken
quote:Op maandag 4 november 2024 19:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij iets warmers in de aanbieding?Warm, een beetje pittig en lekker natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vroeger zowel ratten als muizen als huisdier gehad. Hele leuke beesten! Alleen bleek ik licht allergies te zijn voor ratten. Dus toen de 5de overleed (aan kanker), was dat het einde van dat avontuurquote:Op maandag 4 november 2024 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben muizen of ratten als huisdier![]()
Een schizofreen ook nietquote:Op maandag 4 november 2024 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar muizen zijn nooit alleen hè?
Dat is echt fantastischquote:Op maandag 4 november 2024 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Flikkerde-ie zo mokerhard naar benee.quote:Op maandag 4 november 2024 21:02 schreef maily het volgende:
[..]
t ging van klip klipper de klap op de trap![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
gelukkig ziet hij er zelf wel heel realistisch uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fake it till you make it!quote:Op maandag 4 november 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Een tijdje geleden liet FOK! tenminste nog de titel zien. Nu zie ik alleen "YouTube Video"quote:Video unavailable
The uploader has not made this video available in your country![]()
Jezus wat heeft ie op zijn tanden gesmeerdquote:Op maandag 4 november 2024 21:06 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
chloorquote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jezus wat heeft ie op zijn tanden gesmeerd![]()
F5 mofoquote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een tijdje geleden liet FOK! tenminste nog de titel zien. Nu zie ik alleen "YouTube Video"![]()
Zaad van een maatquote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
![]()
Ff geduld dan komt het wel inbeeldquote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een tijdje geleden liet FOK! tenminste nog de titel zien. Nu zie ik alleen "YouTube Video""Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Glorix bleek.quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jeetje, toch eens die kast uitruimen, wie weet wat er allemaal uit komt!quote:
Met de muis eroverheen gaanquote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een tijdje geleden liet FOK! tenminste nog de titel zien. Nu zie ik alleen "YouTube Video"![]()
Skeletten?quote:Op maandag 4 november 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jeetje, toch eens die kast uitruimen, wie weet wat er allemaal uit komt!![]()
Bij de Roelvinkjes en de Hazesjes is dit anders wel ernstig hip & trendy.quote:Op maandag 4 november 2024 21:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha
Maar zo wit is toch niet mooi meer![]()
Steeds meer mannen nemen inderdaad zulke tandenquote:Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de Roelvinkjes en de Hazesjes is dit anders wel ernstig hip & trendy."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zoooooooo, gagelbier zit nu in een vat. Nog twee weken geduld en dan weet ik of het een geslaagd experiment was.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is sinds een paar dagen zo.quote:Op maandag 4 november 2024 21:10 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Een tijdje geleden liet FOK! tenminste nog de titel zien. Nu zie ik alleen "YouTube Video"
[..]
Zelfs dat niet.
[ afbeelding ]
Youtube zit ons ineens de moeder te spanken vanwege een IPA biertje of zo waarbij we ons niet aan hun regels houden en we worden ons ineens de moeder verwezen aar de algemene voorwaarden enzo.![]()
"mannen"quote:Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Steeds meer mannen nemen inderdaad zulke tanden
Ook maar nemen danquote:Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Steeds meer mannen nemen inderdaad zulke tanden![]()
Met facings!quote:Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
![]()
Gorgelbierbolkquote:Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef Fogel het volgende:
Zoooooooo, gagelbier zit nu in een vat. Nog twee weken geduld en dan weet ik of het een geslaagd experiment was.![]()
Ziet er vies uit. Dat mensen geen bruine tanden willen van bv te veel roken kan ik me voorstellen. Maar dit ziet er onnatuurlijk wit uit.quote:Op maandag 4 november 2024 21:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah liever niet.. een beetje witter ok maar zo witquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha nee van ze nevere nooit nietquote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah liever niet.. een beetje witter ok maar zo wit![]()
Yepquote:
Je eigen tanden worden geslepen en dan die facings er op.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Moet idd wel natuurlijk lijkenquote:Op maandag 4 november 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er vies uit. Dat mensen geen bruine tanden willen van bv te veel roken kan ik me voorstellen. Maar dit ziet er onnatuurlijk wit uit."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zou het daar aan liggen?quote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef devzero het volgende:
[..]
De vraag is eerder, in welk land woon je"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kunstgebit vibes.quote:Op maandag 4 november 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ziet er vies uit. Dat mensen geen bruine tanden willen van bv te veel roken kan ik me voorstellen. Maar dit ziet er onnatuurlijk wit uit.![]()
Wil je na een paar jaar geen facings meer.. moet overstappen naar een kunstgebit
Was ook zo'n celeb die keihard krokodillentranen zat te janken over zijn keuze daarvoor.quote:Op maandag 4 november 2024 21:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep
Je eigen tanden worden geslepen en dan die facings er op..![]()
Dit ja,quote:Op maandag 4 november 2024 21:15 schreef Lovely het volgende:
Wil je na een paar jaar geen facings meer.. moet overstappen naar een kunstgebit![]()
Was dat niet Dries?quote:Op maandag 4 november 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook zo'n celeb die keihard krokodillentranen zat te janken over zijn keuze daarvoor."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zn zoon?quote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij een jonger persoon, maar wel iemand in die foute stijl, ja.![]()
Donny
Omdat hij het goedkoop in Turkije had laten doen, wat geen succes wasCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh Donny inddquote:Op maandag 4 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij een jonger persoon, maar wel iemand in die foute stijl, ja."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja. Sommige videos hebben geen copyright voor bepaalde landen (in dit geval Amerika). Alleen een tijd geleden liet FOK! tenminste nog de titel van de video zien zodat ik kon zoeken naar een alternatief.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: