SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2 keer @MizzezAmyquote:Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef JustinK het volgende:
Onderschat nooit de kracht van herhaling!![]()
![]()
Veter tellenquote:
* greysbones geeft Jus zijn brilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Thor en Agathamatch made in heaven
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Veter tellen?quote:Op maandag 4 november 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
Vet
[..]
er tellen
* greysbones geeft Jus zijn bril![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 19:55 schreef Rob het volgende:
[..]
dat begrijp ik.
ik denk om dezelfde redenen![]()
![]()
![]()
Oh was al wel begonnen.... heb 2 veters in m'n schoenen die ik aan hebquote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beter
Stomme slomme fok en autocorrect![]()
![]()
Doorgaan danquote:Op maandag 4 november 2024 19:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh was al wel begonnen.... heb 2 veters in m'n schoenen die ik aan heb
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De laatste was naar jou...quote:Op maandag 4 november 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je weer een dickpic gestuurd?![]()
![]()
Nah ik wilde een serie kijkenquote:
Maar wel gezellig samen naar Kees kijken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja gezelli tochquote:Op maandag 4 november 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nah ik wilde een serie kijken
Maar wel gezellig samen naar Kees kijken![]()
![]()
Die krijg ik nooit, wordt denk ik geblokkeerdquote:Op maandag 4 november 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je weer een dickpic gestuurd?
Nou, dan weet ik al wat ik vanavond kijkquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow... één moment...quote:Op maandag 4 november 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die krijg ik nooit, wordt denk ik geblokkeerd![]()
![]()
Heb jij een cockblock?quote:Op maandag 4 november 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die krijg ik nooit, wordt denk ik geblokkeerd
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik al wat ik vanavond kijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze vrouw he![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat laatste zeker niet
Gewoon een cockblocker
Sowquote:Op maandag 4 november 2024 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Tranen springen er weleens van in de ogen ja bij sommigen![]()
Hier ben ik stil van. Ik durf mn mond niet meer open te doen
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jammer hoorquote:Op maandag 4 november 2024 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow![]()
Hier ben ik stil van. Ik durf mn mond niet meer open te doen![]()
![]()
Nee jij nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 20:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee jij niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 november 2024 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Is there anybody out there?
Help me sing my song
Forum Opties Forumhop: Hop naar: