SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SowI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zo ben ik.quote:
Huh?quote:Op maandag 4 november 2024 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat niemand zichzelf hypocriet vindt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik ben aan vakantie toe.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar ik vraag alleen om een banaan om een idee van de schaal te krijgen
Is dit een banaanvraag?quote:Op maandag 4 november 2024 13:30 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar ik vraag alleen om een banaan om een idee van de schaal te krijgen![]()
Alweer anders gespeldquote:Op maandag 4 november 2024 13:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:JustinK kom je ook in #TeamViesDik?
Zit ik alquote:Op maandag 4 november 2024 13:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:JustinK kom je ook in #TeamViesDik?![]()
![]()
Huh, nee, gewoon een dickpic vraag natuurlijk. Mallerdquote:
Niet mijn definitieve versie.quote:Op maandag 4 november 2024 13:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dit is de definitieve versie
TV vond ik wel een mooie afkorting. Anders wordt het TVD. 🤔Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
IEDEREEN een dickpicquote:Op maandag 4 november 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh, nee, gewoon een dickpic vraag natuurlijk. Mallerd![]()
Oh, even aanpassen danquote:Op maandag 4 november 2024 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet mijn definitieve versie.
TV vond ik wel een mooie afkorting. Anders wordt het TVD. 🤔![]()
Ik stem voor dit als logo:
![]()
![]()
![]()
Maar dat kan waarschijnlijk nog wel verbeterd worden
JustinB(olk)I'm surrounded by morons!
quote:
I'm surrounded by morons!
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 13:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi logo ook wel voor #TeamViesdik
@:AardappelSchotel
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
mhhI'm surrounded by morons!
ho ho ho?I'm surrounded by morons!
no no noI'm surrounded by morons!
poe heeI'm surrounded by morons!
Had je haar uitgenodigd?quote:I'm surrounded by morons!
Wat is je adres? #ProjectXquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja we knowquote:Op maandag 4 november 2024 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet. Alleen @:MizzezAmy omdat ze een schatje is![]()
![]()
Beetje selectief welquote:Op maandag 4 november 2024 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik niet. Alleen @:MizzezAmy omdat ze een schatje is![]()
![]()
quote:
Als iedereen als doel heeft om net zo gewaardeerd te worden als Amy, dan gaat de wereld een veel betere plek wordenquote:
Nu doe je jezelf tekortquote:Op maandag 4 november 2024 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als iedereen als doel heeft om net zo gewaardeerd te worden als Amy, dan gaat de wereld een veel betere plek worden![]()
![]()
Dat is natuurlijk onmogelijk, want ik heb geen tietenquote:Op maandag 4 november 2024 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als iedereen als doel heeft om net zo gewaardeerd te worden als Amy, dan gaat de wereld een veel betere plek worden![]()
En dan toch in team #viesdikquote:Op maandag 4 november 2024 14:16 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onmogelijk, want ik heb geen tieten![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Okquote:Op maandag 4 november 2024 14:17 schreef Lovely het volgende:
Dit was wel weer genoeg liefde voor deze week![]()
![]()
Het is NOOIT genoeg liefdequote:Op maandag 4 november 2024 14:17 schreef Lovely het volgende:
Dit was wel weer genoeg liefde voor deze week![]()
Schattig
Jawellesquote:Op maandag 4 november 2024 14:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is NOOIT genoeg liefde
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kwam m net toevallig tegen op Facebook. Bij NOS Sport (geen idee waarom ik dat te zien kreeg, ik volg NOS Sport helemaal nietquote:Op maandag 4 november 2024 14:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die zag ik van t weekend al ergens online)
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik krijg ook tig nieuws sites of andere sites op FB..quote:Op maandag 4 november 2024 14:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kwam m net toevallig tegen op Facebook. Bij NOS Sport (geen idee waarom ik dat te zien kreeg, ik volg NOS Sport helemaal niet)
Ik heb liefde voor bomen, bloemen, planten, insecten. Eigenlijk wel alles wat niet-mens is.quote:Trotste mama van Ambar
Dus toch liefde!quote:Op maandag 4 november 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb liefde voor bomen, bloemen, planten, insecten. Eigenlijk wel alles wat niet-mens is.![]()
![]()
Ik heb een antfarm, scoor ik nu punten?quote:Op maandag 4 november 2024 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb liefde voor bomen, bloemen, planten, insecten. Eigenlijk wel alles wat niet-mens is.![]()
All knowThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alien antfarm?quote:Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb een antfarm, scoor ik nu punten?![]()
Ja en neequote:Op maandag 4 november 2024 14:21 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb een antfarm, scoor ik nu punten?Trotste mama van Ambar
Moeilijke zin ditquote:Op maandag 4 november 2024 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als iedereen als doel heeft om net zo gewaardeerd te worden als Amy, dan gaat de wereld een veel betere plek worden
Maar het is vast positief voor mij
Zal het nooit meer doenquote:Op maandag 4 november 2024 14:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jep, had je maar niet op vakantie moeten gaan![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 14:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moeilijke zin dit
Maar het is vast positief voor mij
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 389 / +115 / +78 / 1690 / 1796
2. KillemWieft / 181 / +82 / +36 / 133 / 214
3. AardappelSchotel / 127 / +15 / +31 / 708 / 791
4. Dr.Mikey / 109 / +42 / +35 / 297 / 381
5. HappyCharly / 100 / +49 / +0 / 253 / 299
6. Pinnenmutske / 87 / +30 / +18 / 313 / 385
7. Bally-b / 86 / +30 / +0 / 20 / 27
8. devzero / 78 / +8 / +23 / 92 / 120
9. Lovely / 78 / +20 / +1 / 578 / 641
10. Rob / 67 / +0 / +41 / 114 / 130
11. sp3c / 61 / +0 / +36 / 100 / 118
12. aeque / 54 / +3 / +2 / 234 / 267
13. Sally / 54 / +2 / +0 / 82 / 101
14. hemarookworst / 50 / +2 / +11 / 202 / 257
15. Koen66 / 47 / +43 / +0 / 56 / 81
16. MizzezAmy / 45 / +7 / +7 / 520 / 581
17. ToT / 36 / +2 / +3 / 327 / 361
18. M_0_0_N / 29 / +0 / +17 / 74 / 88
19. mario390 / 28 / +0 / +4 / 32 / 48
20. gebrokenglas / 26 / +3 / +5 / 267 / 295SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Memories unlockedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is wel een dag met tegenslagen. 🙄
Maar goed, volhouden. 👍💪Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Watskeburt!?quote:Op maandag 4 november 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, volhouden. 👍💪![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, volhouden. 👍💪
Ach, wat gedoe en frustratie. De werklaptop die niet echt meewerkt enzo... Ik moet steeds opnieuw aanmelden.quote:
En nog wat dingen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 november 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, volhouden. 👍💪![]()
![]()
Pfff gedoe dusquote:Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, wat gedoe en frustratie. De werklaptop die niet echt meewerkt enzo... Ik moet steeds opnieuw aanmelden.
En nog wat dingen.![]()
uitquote:Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach, wat gedoe en frustratie. De werklaptop die niet echt meewerkt enzo... Ik moet steeds opnieuw aanmelden.
En nog wat dingen.
het
raamTrotste mama van Ambar
Nou, de verleiding is .....quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon uit ut raam pleuren...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O jee.quote:Op maandag 4 november 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, volhouden. 👍💪
Succes!!!!![]()
![]()
![]()
KlaDiLadiquote:Op maandag 4 november 2024 14:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En nog wat dingen.![]()
![]()
Internet doet het, en DTS ook.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeps. Ik weet niet wat er gebeurde. Het ene moment lag de laptop nog op het bureau en het andere moment lag hij buiten op de grond. Tja krijg je met niet meewerkend apparatuur.quote:Trotste mama van Ambar
Precies. Er is niemand die geen problemen heeft...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, een mooi filmpje op instagram....quote:
" I've got 100 problems"....
En dan komt de hond bij hem liggen ... "zero problems"
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 november 2024 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een mooi filmpje op instagram....
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een mooi filmpje op instagram....
smelt
Trotste mama van Ambar
* gebrokenglas plaatst een bescheiden bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Gelukkig krijg ik al die troep niet meer. Man, de hele brievenbus vol met die reclamerommel.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De vis valt tegen. Dit is niet echt lekker.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een keertje wiel van mijn fiets gebogen door het gewicht van reclamefolders toen ik bij postNL werkte, omdat we steeds minder post bezorgen maar steeds meer reclamequote:Op maandag 4 november 2024 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik al die troep niet meer. Man, de hele brievenbus vol met die reclamerommel.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een keertje wiel van mijn fiets gebogen door het gewicht van reclamefolders toen ik bij postNL werkte, omdat we steeds minder post bezorgen maar steeds meer reclame![]()
![]()
Op het laatst kregen we alle reclamefolders heel handig in een plastic wrap in de brievenbus.quote:Op maandag 4 november 2024 15:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een keertje wiel van mijn fiets gebogen door het gewicht van reclamefolders toen ik bij postNL werkte, omdat we steeds minder post bezorgen maar steeds meer reclame
Kon je die zo in de papiercontainer kwakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er wordt wat onderzocht ....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lovely een hacker?![]()
Zo staat het niet in mijn schriftje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Schiet iemand een vergadering in voor een vrijdag
Trotste mama van Ambar
Pas maar opquote:Op maandag 4 november 2024 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Lovely een hacker?![]()
Zo staat het niet in mijn schriftje.
plastic scheiden aubquote:Op maandag 4 november 2024 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op het laatst kregen we alle reclamefolders heel handig in een plastic wrap in de brievenbus.
Kon je die zo in de papiercontainer kwakken.Uw ADH vitamine Worst
Die snapt het niet hoorquote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Schiet iemand een vergadering in voor een vrijdag![]()
Dat zijn van die ijverige mensen die denken dat vrijdag ook een werkdag is als je op kantoor werktTrotste mama van Ambar
Ik las schiet iemand een verjaardag in voor een vergaderingquote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Schiet iemand een vergadering in voor een vrijdagUw ADH vitamine Worst
Echt hequote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zijn van die ijverige mensen die denken dat vrijdag ook een werkdag is als je op kantoor werkt![]()
![]()
Het viel me de vorige keren ook al zo tegen, zo'n Pangasiusfilet. Maar die doe ik niet weer.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
niet je agenda volplannen met nepafspraken op vrijdagquote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zijn van die ijverige mensen die denken dat vrijdag ook een werkdag is als je op kantoor werkt
Uw ADH vitamine Worst
Is dat niet zo dan?quote:Op maandag 4 november 2024 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zijn van die ijverige mensen die denken dat vrijdag ook een werkdag is als je op kantoor werkt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man weetquote:Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet je agenda volplannen met nepafspraken op vrijdag![]()
Heel je agenda volblokken met Focustijdquote:Op maandag 4 november 2024 15:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet je agenda volplannen met nepafspraken op vrijdag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vrijdag is de dag voor relaxen en als je dan volgens de baas toch hoort te werken, dan maak je hoogstens wat klusjes af die achtergebleven zijn. Maar het is geen dag waarom je heel hard je best doet.quote:Trotste mama van Ambar
niet dat mensen rekening houden met jouw agenda. Ze plannen gewoon vergaderingen in, en soms heb je dus 3 vergaderingen op hetzelfde moment.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon declinenquote:Op maandag 4 november 2024 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
niet dat mensen rekening houden met jouw agenda. Ze plannen gewoon vergaderingen in, en soms heb je dus 3 vergaderingen op hetzelfde moment.![]()
Vrijdag is de dag dat ik eindelijk wat meters kan maken, de overige dagen gaan behoorlijk op aan overleg en ander gedoe.quote:Op maandag 4 november 2024 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vrijdag is de dag voor relaxen en als je dan volgens de baas toch hoort te werken, dan maak je hoogstens wat klusjes af die achtergebleven zijn. Maar het is geen dag waarom je heel hard je best doet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Conclusie: op vrijdag schiet je geen vergadering inTrotste mama van Ambar
De overlegcultuur iddquote:Op maandag 4 november 2024 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vrijdag is de dag dat ik eindelijk wat meters kan maken, de overige dagen gaan behoorlijk op aan overleg en ander gedoe.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Conclusie: op vrijdag schiet je geen vergadering in![]()
![]()
Ik accepteer eigenlijk nooit meer een vergadering.quote:
Want je wordt eraan opgehangen als je geaccepteerd hebt er komt wat ander belangrijks tussen en je kunt er alsnog niet bij zijn.
"Ja maar je had de vergadering geaccepteerd!!!".![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 4 november 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Even alignment en commitment creeëren![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je hebt toch wel een bepaalde eagerness?quote:Op maandag 4 november 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Even alignment en commitment creeërenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe zit jij in de wedstrijd dan?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh die ken ik nog niet. Maar ik gebruik normale woorden en geen Management legen conceptenquote:Op maandag 4 november 2024 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een bepaalde eagerness?Trotste mama van Ambar
Dus jij bent gewoon back to earthquote:Op maandag 4 november 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh die ken ik nog niet. Maar ik gebruik normale woorden en geen Management legen concepten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 4 november 2024 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon back to earth
![]()
![]()
Wow. Da's een bak geld.quote:Op maandag 4 november 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man 171,50 per maand voor mijn zorgverzkering met 850 euro eigen risico, en zonder toeslagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Morgen op kantoor draaienquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Manmanmanquote:Op maandag 4 november 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
Man man man 171,50 per maand voor mijn zorgverzkering met 850 euro eigen risico, en zonder toeslag![]()
Ik gebruik gewoon oh we zijn het met elkaar eens, betrokkenheid etc.quote:Op maandag 4 november 2024 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon back to earthTrotste mama van Ambar
ik sta altijd op goalquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ook hoor.quote:Op maandag 4 november 2024 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon oh we zijn het met elkaar eens, betrokkenheid etc.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En de werkdag loopt al mooi naar vijven
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Sterker nog ik heb van 4 tot 5 een meetingquote:
Trotste mama van Ambar
werkenniet gewoon op de loonlijst staan en dan doen waar je zin in hebt de hele dag
![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 4 november 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sterker nog ik heb van 4 tot 5 een meeting![]()
![]()
ik ben al klaar jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: