De Oekraïners gaan niet stoppen omdat Trump het zegtquote:Op maandag 4 november 2024 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon een deal maken met Putin dan zijn we van dat Oekraine conflict af. Trump zorgt voor vrede, Harris gaat nog meer jonge mannen de dood in jagen.
Idd zal lachen zijn mocht hij straks uitgerekend verliezen van een vrouw.quote:Op dinsdag 5 november 2024 05:03 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Trump natuurlijk
met deze gast kan je lachen
lachen is gezond
vorige keer was het Hilaryquote:Op dinsdag 5 november 2024 05:47 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Idd zal lachen zijn mocht hij straks uitgerekend verliezen van een vrouw.
Wel als de geldkraan dicht gaat.quote:Op dinsdag 5 november 2024 05:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
De Oekraïners gaan niet stoppen omdat Trump het zegt
denk je dat Rusland de EU zal gaan vergeven?quote:Op dinsdag 5 november 2024 05:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Wel als de geldkraan dicht gaat.
En dan hebben we een heel groot probleem.
maar dat maakt Trump niet uit, want Europa is niet zo belangrijk. America first ! And Fuck NATO.
ik denk eerder dat de Russen samen met de VS de hele wereld gaan regeren en dus gaan bezitten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 05:55 schreef quirina het volgende:
De Russen zien het wel zitten. Oekraïne en Europa in hun bezit.
Ik ga uit van wat jij schreef zonder draai.quote:Op dinsdag 5 november 2024 01:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je geeft er je eigen draai aan.
En ik heb geantwoord toen jij daar om vroeg.
Nog afgezien van dat hier appels met peren worden vergeleken (Trump doet het gewoon beter onder Amerikanen die financieel uitgekleed zijn door het corporatisme van de Dems en dat gaat in de VS gepaard met veel slechtere medische zorg), je moet wel erg ver van de leg zijn om dit te durven vergelijken met de holocaust.quote:Op dinsdag 5 november 2024 02:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld.
https://upload.wikimedia.(...)for_Donald_Trump.svg
Maar ja, dat zijn geen miljoenen, eerlijkheidshalve, slechts enkele tienduizenden.
Dat gezegd hebbende, jongen en meisjes, dames en heren, geachte reizigers en ander publiek, pak de popcorn erbij! Laat het discours even voor wat het is en bereid u voor op the Greatest Show on Earth! Nu de snaveltjes toe, en dan morgen zien we het allemaal wel..
Afaik komt nog niet de helft van de centjes uit de Amerikaanse geldkraanquote:Op dinsdag 5 november 2024 05:52 schreef quirina het volgende:
[..]
Wel als de geldkraan dicht gaat.
En dan hebben we een heel groot probleem.
maar dat maakt Trump niet uit, want Europa is niet zo belangrijk. America first ! And Fuck NATO.
...de holocaust? Vent, waar heb je het over?quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nog afgezien van dat hier appels met peren worden vergeleken (Trump doet het gewoon beter onder Amerikanen die financieel uitgekleed zijn door het corporatisme van de Dems en dat gaat in de VS gepaard met veel slechtere medische zorg), je moet wel erg ver van de leg zijn om dit te durven vergelijken met de holocaust.
Eh, ja. Ik snap dus ook niet dat jij Trump verdedigt als hij zegt 'ik ga de familie Biden onderzoeken' met 'ja maar dat moet je in de context van een misdaadfamilie zien volgens Google Translate'.quote:Op maandag 4 november 2024 22:50 schreef VEM2012 het volgende:
En het is dus walgelijk om iemand te vervolgen als wraak. Dat is (in dit geval) een politieke vervolging.
Google Hitler eens zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:32 schreef JAM het volgende:
[..]
...de holocaust? Vent, waar heb je het over?.
Was er al bang voor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:21 schreef VEM2012 het volgende:
Eerste uitslag is binnen en meteen een enorme ruk naar Trump!
In Dixville Notch waren 4 jaar geleden alle stemmen voor Biden en trans is het exact 50/50… landslide for Trump incoming!!!
Ik moet zeggen, ik vind hem goed. @VEM2012quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:51 schreef MissButterflyy het volgende:
NRC:
In het Amerikaanse plaatsje Dixville Notch (New Hampshire) hebben zes stemgerechtigden om middernacht traditiegetrouw als eersten op verkiezingsdag hun stem uitgebracht. Zelfs het gehucht is tot op het bot verdeeld: drie mensen stemden volgens CNN op Kamala Harris, drie mensen kozen voor Donald Trump.
Het stembureau ging om middernacht open en sloot om 00.07 uur de deuren weer — een traditie die in 1960 ontstond.
https://www-ukraineoversi(...)overnment%20agencies.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Afaik komt nog niet de helft van de centjes uit de Amerikaanse geldkraan
Daarnaast vochten ze ook door toen die kraan nog dicht zat
Als er misdrijven gepleegd zijn moeten die vervolgd worden. Zonder aanziens des persoons.quote:Op dinsdag 5 november 2024 07:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eh, ja. Ik snap dus ook niet dat jij Trump verdedigt als hij zegt 'ik ga de familie Biden onderzoeken' met 'ja maar dat moet je in de context van een misdaadfamilie zien volgens Google Translate'.
Het is een rancuneuze kleuter die letterlijk al jarenlang roept dat hij de familie Biden gaat aanpakken als hij president is. Ik snap dat het niet bij de 'Trump is minder erg dan jullie niet-ingevoerden denken'-act past, maar ik zou dit niet kiezen om dat punt te blijven maken.
enquote:Four Republicans and two undeclared voters participated.
https://edition.cnn.com/2(...)4-results/index.htmlquote:Dixville Notch voters have supported the Democratic nominee the last two presidential elections, with the township in 2020 unanimously casting five votes for President Joe Biden and with Hillary Clinton in 2016 winning four of seven votes — two went to Trump and one to Libertarian candidate Gary Johnson.
In January, four registered Republican voters and two independents participated in the GOP primary, casting six unanimous votes for former South Carolina Gov. Nikki Haley.
Kan nog alle kanten op natuurlijk (al heb ik wel het zeer sterke gevoel dat Trump de beste papieren heeft).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |