Wensdenken misschien.quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef Frutsel het volgende:
Kijkt iemand Ned1 momenteel?
Ze halen die Poll aan van Selzer in Iowa waarin ze aangeeft dat Harris daar nu met 47% tegen 43% leidt en dat Trump daar vooral bij vrouwen zijn eigen glazen heeft ingegooid.
Waarom halen ze alleen deze Poll aan terwijl heel veel andere polls een ruime zege van Trump laten zien?
Maar hij bedoelt geen misdaadfamilie. Dat maak jij er gewoon van.quote:Op maandag 4 november 2024 22:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij blijft maar niet door hebben dat zelfs als de misdaadfamilie van Biden stuk voor stuk ook bloedverwanten zijn het nog steeds niet hetzelfde is als de familie van Biden.
Heel vermoeiend wel, dit soort basale dingen meermaals uitleggen en dat het kwartje maar niet wil vallen.
Dat kan. Het is ook een recente poll en Trump valt gelijk degene aan die de poll uitvoerde. Schijnbaar een normaal betrouwbaar medium maar okayquote:
Hoop doet leven?quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef Frutsel het volgende:
Ze halen die Poll aan van Selzer in Iowa waarin ze aangeeft dat Harris daar nu met 47% tegen 43% leidt en dat Trump daar vooral bij vrouwen zijn eigen glazen heeft ingegooid.
Waarom halen ze alleen deze Poll aan terwijl heel veel andere polls een ruime zege van Trump laten zien?
Diezelfde pollster heeft in 2020 de resultaten van de democratische voorverkiezingen zo gemanipuleerd, dat Biden op plek 2 stond en Bernie Sanders op 1. Werkelijk stond Biden op 4.quote:Op maandag 4 november 2024 22:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat kan. Het is ook een recente poll en Trump valt gelijk degene aan die de poll uitvoerde. Schijnbaar een normaal betrouwbaar medium maar okay
Maar toch vind ik het jammer dat de rest dan niet benoemd wordt of onderbelicht lijkt.
Als het in Iowa kan kan het overal maar het lijkt me verdomd sterk.
Zag het. Het is voor mij ook niet meer duidelijk hoe de zaken ervoor staan, er is geen objectief beeld meer te vormen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef Frutsel het volgende:
Nee!quote:Op maandag 4 november 2024 22:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar hij bedoelt geen misdaadfamilie. Dat maak jij er gewoon van.
Hij bedoelt de familie Biden.
Als ze alleen die peiling laten zien is het wel wensdenken.quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij doen ze de exit polls nu ook anders en mogelijk niet in de swingstates?quote:Op maandag 4 november 2024 22:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat wellicht wel even duren voordat echt duidelijk is wie de winst gaat pakken.
Als ik zie hoeveel de polls uit elkaar liggen heb je ook gewoon niets aan de polls.quote:Op maandag 4 november 2024 22:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze de exit polls nu ook anders en mogelijk niet in de swingstates?
Gewoon een deal maken met Putin dan zijn we van dat Oekraine conflict af. Trump zorgt voor vrede, Harris gaat nog meer jonge mannen de dood in jagen.quote:Op maandag 4 november 2024 23:29 schreef RotatoR het volgende:
Trump is het schoothondje van Putin dus laat Harris dan maar winnen.
Je bent weer leuk aan het draaien.quote:Op maandag 4 november 2024 21:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet relevant of hij dat bedoelt (ook al maak je het niet waar met dat plaatje overigens), het gaat erom dat het ‘bewijs’ waarmee Wantie kwam niet bewees wat Wantie beweerde:
[..]
Wat hier namelijk staat is dat hij de halve Biden familie gaat vervolgen en tegenstander uit de weg zal ruimen, wat wijst op een politieke afrekening van Biden en zijn familieleden op basis van een bloedband.
Een misdaadfamilie vervolgen doe je omdat ze in gezamenlijkheid de wet hebben overtreden.
Als Trump zijn bedrijven belastingfraude hebben gepleegd en in die bedrijven zitten ook kinderen van hem op plekken dat ze daar feitelijk leiding aan hebben gegeven… wat denk je… zouden die dan ook vervolgd worden?
Natuurlijk! En terecht!
"Gewoon een deal maken met Hitler dan zijn we van dat Sudetenland conflict af".quote:Op maandag 4 november 2024 23:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gewoon een deal maken met Putin dan zijn we van dat Oekraine conflict af. Trump zorgt voor vrede, Harris gaat nog meer jonge mannen de dood in jagen.
Ik quote nota bene jouw letterlijke post. Jouw woorden…quote:
Waar zijn die miljoenen die door Trump de dood zijn ingejaagd precies?quote:Op maandag 4 november 2024 23:40 schreef RotatoR het volgende:
[..]
"Gewoon een deal maken met Hitler dan zijn we van dat Sudetenland conflict af".
Je geeft er je eigen draai aan.quote:Op maandag 4 november 2024 23:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik quote nota bene jouw letterlijke post. Jouw woorden…
Wat jij wel weer hebt gedaan is zeggen dat je al een vraag hebt beantwoord, maar je wederom weigert om te zeggen in welke post.
Hier bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 november 2024 23:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar zijn die miljoenen die door Trump de dood zijn ingejaagd precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |