abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215478133
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar wat denk je zelf nu eigenlijk.
Wat is het doel van Musk?

Dat hij net binnen de wet blijft, (of net niet, want volgens jouw bron speelt ook de context een rol) staat daar verder los van.
Vrij simpel: zorgen dat meer mensen zich gaan registreren om te gaan stemmen. En omdat mensen die pro Trump zijn eerder geneigd zijn om actie te ondernemer op zijn oproep zal dat in het voordeel van Trump zijn.

Maar ja, dat is niets anders dan wanneer Taylor Swift haar fans oproept om zich te registreren. En dat werd in de linkse media weer toegejuicht…

Het is twee maten.

Vergeet je overigens mijn inhoudelijke vraag niet over one man, one vote?
pi_215478140
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik vroeg naar bewijs van de stelling en het bewijs wat Wantie aandraagt heeft het over een crime family, ook wel misdaadfamilie, een woord dat duidt op een criminele organisatie die zeer hecht is en die bloedbanden kan hebben, maar dat is niet relevant. Met familie wordt in dezen de hechte band bedoeld waarbij iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt en zwijgen de norm is.
Dat zeg jij, maar daar lever je verder geen bewijs voor anders dan 'Trump bedoelt dit'. Ik geef nota bene aan dat ze een statement naar buiten brengen waarin ze echt daadwerkelijk de familie bedoelen met de term crime family, maar blijf vooral lekker bij je eigen definitie.

quote:
Overigens is het nogal een raar verwijt aan het adres van Trump dat hij aangeeft Hunter te willen vervolgen, aangezien dat a nu al gebeurt, b hij daar schuldig aan is bevonden en c het doodnormaal is om wetsovertredingen te vervolgen.
Gelukkig maak ik hem dat verwijt niet.

quote:
Vanuit de Democraten wordt ook geroepen dat ze Trump gaan vervolgen (ook daarvoor geldt dat het al lang en breed gebeurt). Sterker nog: Harris verkoopt zichzelf letterlijk zo: de aanklager vs de crimineel. Biden zei recent nog dat Trump opgesloten moet worden.
Totaal irrelevant natuurlijk voor wat Trump bedoelt als hij het over de Biden Crime Family heeft, maar evengoed bedankt ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Vis een optie? maandag 4 november 2024 @ 21:41:01 #203
70532 loveli
N
pi_215478164
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hij roept op tot het stemmen voor Trump! Het is overal te lezen, verder ben je zelf bloedirritant omdat je altijd de waarheid in pacht denkt te hebben.
Het is een poging de verkiezingen te beïnvloeden, terecht dat hij voor het gerecht is gedaagd hierover.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)kiezers-swing-states
VEM is niet bloedirritant, maar behoorlijk geduldig en een stuk beter geïnformeerd dan de meesten hier.

Wat betreft Musk en of het random weggeven van 1 miljoen strafbaar is, de aanklacht in de rechtszaak is dat het een illegale loterij is.

Dat is het ook niet, maar het bekt zo lekker in de media dat Musk voor de rechter wordt gedaagd in een artikel waar ook beïnvloeding van verkiezingen wordt genoemd.

Als daar wel een rechtsgrond was geweest had je dat net chocoladeletters in alle media gezien, maar nu niet, want smaad. En Shapiro (zie artikel van je link) kent de wet goed genoeg om te weten wat hij wel en niet kan zeggen.
En hij is slim genoeg om de suggestie te wekken voor de onoplettende lezer, maar juridisch buiten schot te blijven.
crap in = crap out
pi_215478182
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Musk roept eerst op Trump te steunen en overgestapt te zijn naar de republikeinen, en vervolgens flikt ie dit. Goed dat je zelf al ziet dat dit in ieder geval op het randje is.

Verder zie ik jou zo vaak hier dingen roepen die niet waar zijn, maar heb ik niet de behoefte het dan persoonlijk te maken. Dat doe jij wel.
In welke wereld is beweren dat iemand altijd meent de waarheid in pacht te hebben niet persoonlijk maken?

En als ik iets schrijf wat niet waar is mag je mij verbeteren. Graag zelfs, want ik schrijf niet bewust onwaarheden hier.

Ik ben benieuwd of het je lukt om een keer mij te verbeteren. Kan ik heel goed tegen. Maar misschien blijkt dan weer dat je alleen maar dacht dat het niet waar is, net zoals je vol overtuiging de leugens van RTL nieuws postte…
pi_215478216
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vrij simpel: zorgen dat meer mensen zich gaan registreren om te gaan stemmen.
En mag dat volgens de wet?

Mag je mensen geld geven als zich gaan registreren?

..
quote:
En omdat mensen die pro Trump zijn eerder geneigd zijn om actie te ondernemer op zijn oproep zal dat in het voordeel van Trump zijn.
Die nemen eerder geld aan dan democaten?

quote:
Maar ja, dat is niets anders dan wanneer Taylor Swift haar fans oproept om zich te registreren. En dat werd in de linkse media weer toegejuicht…
Oei, het vieze woord links!

Anyway, hoeveel betaalt Swift?

quote:
Het is twee maten.

Probleem is dat het technisch onmogelijk is om platte tekst te doorzoeken.
Ik kan de vraag niet vinden.

Maar ik heb wel iets van een antwoord;
:
Als je Republikein bent in California.
Heeft het dan zin om te stemmen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215478221
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 21:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat zeg jij, maar daar lever je verder geen bewijs voor anders dan 'Trump bedoelt dit'. Ik geef nota bene aan dat ze een statement naar buiten brengen waarin ze echt daadwerkelijk de familie bedoelen met de term crime family, maar blijf vooral lekker bij je eigen definitie.

Als ik jou was had ik even crime family door google translate gehaald voordat je besloot jezelf net als Wantie te kijk te zetten als domoor eersteklas. Eigenlijk is dit nog veel erger, want je wist van tevoren al dat het misschien iets anders betekent dan je dacht.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 21:47:35 #207
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215478246
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, nou is het ineens niet wat er letterlijk staat, maar de onderliggende boodschap.

Daar gaan de doelpalen weer!
Als dit je flowchart is snap ik wel dat je zo voor Trump in de bres schiet. Dit leer je volgens mij op vmbo al. Iets met verzender, ruis en ontvanger.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215478259
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik jou was had ik even crime family door google translate gehaald voordat je besloot jezelf net als Wantie te kijk te zetten als domoor eersteklas. Eigenlijk is dit nog veel erger, want je wist van tevoren al dat het misschien iets anders betekent dan je dacht.
Oke Vem.

Kijk, ik heb hier een plaatje van donaldjtrump.com, de officële website. Dat gaat over de Biden Crime Family.

Hij bedoelt Bidens.

Ik heb ook nog een aparte pagina, van dezelfde website. Wat zeggen ze daar?

quote:
The Biden Crime Family has profited off their corrupt deals and influence peddling schemes for years. Through a complicated maze of shell companies designed to hide the payments, the Bidens made millions laundered from Chinese nationals, Ukrainian nationals, and Russian oligarchs — among others.
Ik snap dat dit misschien minder overtuigend is dan Google Translate, maar ik durf toch wel te claimen dat Trump daadwerkelijk de familie Biden bedoelt. Ik wacht nog altijd op bewijs van het tegendeel.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 21:49:25 #209
pi_215478265
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als Trump een syndicaat bedoelde had hij dat wel gezegd. Dat doet hij bewust niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_215478270
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
En mag dat volgens de wet?

Mag je mensen geld geven als zich gaan registreren?

..
[..]
Die nemen eerder geld aan dan democaten?
[..]
Oei, het vieze woord links!

Anyway, hoeveel betaalt Swift?
[..]
Probleem is dat het technisch onmogelijk is om platte tekst te doorzoeken.
Ik kan de vraag niet vinden.

Maar ik heb wel iets van een antwoord;
:
Als je Republikein bent in California.
Heeft het dan zin om te stemmen?
Je mag mensen geen geld geven om zich te registreren, maar dat doet hij dan ook niet.

En voor jou hierbij de vraag:

Geef jij eens een inhoudelijke reden waarom je voor one man, one vote zou zijn gelet op de structuur van de Amerikaanse democratie.

Nou gaan we zien of je ook nog echt inhoudelijk wat kan, of weer de vraag gaat negeren omdat die niet uit kwam.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 21:50:19 #211
pi_215478275
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 21:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oke Vem.

Kijk, ik heb hier een plaatje van donaldjtrump.com, de officële website. Dat gaat over de Biden Crime Family.

[ afbeelding ]

Hij bedoelt Bidens.

[..]
Ik snap dat dit misschien minder overtuigend is dan Google Translate, maar ik durf toch wel te claimen dat Trump daadwerkelijk de familie Biden bedoelt. Ik wacht nog altijd op bewijs van het tegendeel.
Ja nee het is niet echt de familie, dat is een metafoor want zo zeggen ze dat in Engelstalige landen.
  maandag 4 november 2024 @ 21:51:38 #212
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_215478295
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Vrij simpel: zorgen dat meer mensen zich gaan registreren om te gaan stemmen. En omdat mensen die pro Trump zijn eerder geneigd zijn om actie te ondernemer op zijn oproep zal dat in het voordeel van Trump zijn.

Het is twee maten.

Geef eens voorbeelden waar dat van Swift werd toegejuicht dan?
pi_215478311
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja nee het is niet echt de familie, dat is een metafoor want zo zeggen ze dat in Engelstalige landen.
De hele aanklacht tegen de Bidens is dat de daadwerkelijke familie geld verdiend door toegang tot de overheid te verkopen. Dat is al jaren het ding.
pi_215478313
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je mag mensen geen geld geven om zich te registreren
Dat valt te bezien.
Je eigen bron geeft aan dat ook de context van belang is.

Musk lijkt een maas in de wet te hebben gevonden om dit te kunnen flikken.

quote:
, maar dat doet hij dan ook niet.
Dat valt nog te bezien.

Je eigen bron stelt dat niet zo hard.

quote:
En voor jou hierbij de vraag:

Geef jij eens een inhoudelijke reden waarom je voor one man, one vote zou zijn gelet op de structuur van de Amerikaanse democratie.

Nou gaan we zien of je ook nog echt inhoudelijk wat kan, of weer de vraag gaat negeren omdat die niet uit kwam.
Ik heb al antwoord gegeven.
  Forum Admin maandag 4 november 2024 @ 21:54:40 #215
pi_215478322
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
De hele aanklacht tegen de Bidens is dat de daadwerkelijke familie geld verdiend door toegang tot de overheid te verkopen. Dat is al jaren het ding.
Ik weet het ;)
pi_215478335
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Trump heeft het over de Biden familie en alle anderen die volgens hem de democratie ondermijnen.

:
,
quote:
I will appoint a real special prosecutor to go after the most corrupt president of the history of the United States of America, Joe Biden, and the entire Biden crime family, name a special prosecutor.

And all others involved with the destruction of our elections, our borders, and our country itself.

pi_215478355
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 21:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oke Vem.

[ afbeelding ]

Hij bedoelt Bidens.

[..]
Het is niet relevant of hij dat bedoelt (ook al maak je het niet waar met dat plaatje overigens), het gaat erom dat het ‘bewijs’ waarmee Wantie kwam niet bewees wat Wantie beweerde:

quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 17:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Trump heeft beloofd om de halve Biden familie voor het gerecht te slepen en vele tegenstanders uit de weg te zullen ruimen.
Wat hier namelijk staat is dat hij de halve Biden familie gaat vervolgen en tegenstander uit de weg zal ruimen, wat wijst op een politieke afrekening van Biden en zijn familieleden op basis van een bloedband.

Een misdaadfamilie vervolgen doe je omdat ze in gezamenlijkheid de wet hebben overtreden.

Als Trump zijn bedrijven belastingfraude hebben gepleegd en in die bedrijven zitten ook kinderen van hem op plekken dat ze daar feitelijk leiding aan hebben gegeven… wat denk je… zouden die dan ook vervolgd worden?

Natuurlijk! En terecht!
  maandag 4 november 2024 @ 22:00:03 #218
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215478380
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
In welke wereld is beweren dat iemand altijd meent de waarheid in pacht te hebben niet persoonlijk maken?

En als ik iets schrijf wat niet waar is mag je mij verbeteren. Graag zelfs, want ik schrijf niet bewust onwaarheden hier.

Ik ben benieuwd of het je lukt om een keer mij te verbeteren. Kan ik heel goed tegen. Maar misschien blijkt dan weer dat je alleen maar dacht dat het niet waar is, net zoals je vol overtuiging de leugens van RTL nieuws postte…
Jij begint met dat ik bloedirritant ben, is in de discussie nergens voor nodig.
En het was anders geweest als iemand miljoenen ging weggeven om mensen te trekken om zich te registeren en te stemmen als onbekend was aan welke zijde die persoon staat. Maar dat is dus niet zo, Musk staat pal achter Trump. Dan probeer je de verkiezingen te beïnvloeden. En dan nog, het is idioot.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215478381
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is niet relevant of hij dat bedoelt (ook al maak je het niet waar met dat plaatje overigens), het gaat erom dat het ‘bewijs’ waarmee Wantie kwam niet bewees wat Wantie beweerde:
Nee, het gaat erom dat jij stelt dat hij met 'Biden Crime Family' niet de daadwerkelijke familie Biden bedoelt. Dat bedoelt hij wel. Dat is echt heel simpel.
pi_215478383
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 21:51 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Geef eens voorbeelden waar dat van Swift werd toegejuicht dan?
Is jouw google stuk (en je geheugen)?

https://theconversation.c(...)kamala-harris-238981
pi_215478394
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 21:53 schreef Wantie het volgende:
Ik heb al antwoord gegeven.
Dan kun je vast even aangeven in welke post. Nummer is voldoende.
pi_215478475
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 22:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Jij begint met dat ik bloedirritant ben, is in de discussie nergens voor nodig.
En het was anders geweest als iemand miljoenen ging weggeven om mensen te trekken om zich te registeren en te stemmen als onbekend was aan welke zijde die persoon staat. Maar dat is dus niet zo, Musk staat pal achter Trump. Dan probeer je de verkiezingen te beïnvloeden. En dan nog, het is idioot.
Ik heb niet gezegd dat je bloedirritant bent, maar dat het posten van overduidelijke onwaarheden irritant is. Bepaald niet de eerste keer dat ik je wijs op dit cruciale verschil.

Verkiezingen beïnvloeden door een kandidaat openlijk te steunen is legaal.

Het weggeven van miljoenen om een petitie te tekenen is dat overigens ook.

Jij suggereerde echter dat Musk geld uitdeelde voor stemmen op Musk (middels een verdraaiing met het noemen van Harris). Dat is simpelweg onwaar en zou ook idioot zijn, want je kan helemaal niet zien op wie iemand gestemd heeft.
pi_215478496
quote:
7s.gif Op maandag 4 november 2024 22:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Nee, het gaat erom dat jij stelt dat hij met 'Biden Crime Family' niet de daadwerkelijke familie Biden bedoelt. Dat bedoelt hij wel. Dat is echt heel simpel.
Jij blijft maar niet door hebben dat zelfs als de misdaadfamilie van Biden stuk voor stuk ook bloedverwanten zijn het nog steeds niet hetzelfde is als de familie van Biden.

Heel vermoeiend wel, dit soort basale dingen meermaals uitleggen en dat het kwartje maar niet wil vallen.
  maandag 4 november 2024 @ 22:14:58 #224
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_215478555
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb niet gezegd dat je bloedirritant bent, maar dat het posten van overduidelijke onwaarheden irritant is. Bepaald niet de eerste keer dat ik je wijs op dit cruciale verschil.

Verkiezingen beïnvloeden door een kandidaat openlijk te steunen is legaal.

Het weggeven van miljoenen om een petitie te tekenen is dat overigens ook.

Jij suggereerde echter dat Musk geld uitdeelde voor stemmen op Musk (middels een verdraaiing met het noemen van Harris). Dat is simpelweg onwaar en zou ook idioot zijn, want je kan helemaal niet zien op wie iemand gestemd heeft.
Oké VEM, voor deze keer geef ik je gelijk.
Maar ik vind het alsnog een idiote actie van Musk.
Ben benieuwd wat er nog uit de rechtszaken gaat komen hierover.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_215478602
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 22:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Oké VEM, voor deze keer geef ik je gelijk.
Maar ik vind het alsnog een idiote actie van Musk.
Ben benieuwd wat er nog uit de rechtszaken gaat komen hierover.
Ik hoop het. Want dan is tenminste duidelijk wat wel en niet mag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')