SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik oordeel nietquote:Op maandag 4 november 2024 09:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel een kant en klaar slaatje![]()
![]()
![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hallo iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 4 november 2024 09:23 schreef Fogel het volgende:
Hallo iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gozer!
![]()
Een losse muts kan ook, alleen raken ze die nog wel eens kwijtquote:Op maandag 4 november 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja boven heb ik een hele mooie hangen die een maatje te groot is. Binnenkort ff kijken hoe die nu past.
Ik moet wel een muts halen want de afgelopen 2 jaar heeft hij altijd jassen gehad met een capuchon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is nie goe nie als jij je muts kwijtraaktquote:Op maandag 4 november 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een losse muts kan ook, alleen raken ze die nog wel eens kwijt![]()
Dotquote:Op maandag 4 november 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een losse muts kan ook, alleen raken ze die nog wel eens kwijt![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is nie goe nie als jij je muts kwijtraakt![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je wel een mutsquote:Op maandag 4 november 2024 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is nie goe nie als jij je muts kwijtraakt![]()
![]()
Hebben alleen jongetjes last vanquote:Op maandag 4 november 2024 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is nie goe nie als jij je muts kwijtraakt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hey Justinquote:ook weer wakker
Lekker.quote:Op maandag 4 november 2024 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yep, heerlijk geslapenHoest met Dot?
Met mij is alles okidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Morguh herenquote:
Die heb ik hard nodig!quote:Op maandag 4 november 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
Hier wordt hard gebolkt, je zou het er warm van krijgen!
[ afbeelding ]![]()
Ik ookI'm surrounded by morons!
Ik plaats een kusje op Amy
ik heb er een nachtje over geslapen
en het is nog steeds triestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom droom je over Lando?quote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
en het is nog steeds triest![]()
Ik heb er ook een nachtje over geslapen en je bent nog steeds liefquote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
en het is nog steeds triest![]()
![]()
over de mooiste race sinds....quote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom droom je over Lando?
en dan die trieste straf die volgde voor Merc en NorrisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je bent zellufquote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb er ook een nachtje over geslapen en je bent nog steeds lief
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het gaat tenslotte maar om veiligheidquote:Op maandag 4 november 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
over de mooiste race sinds....
en dan die trieste straf die volgde voor Merc en Norris![]()
![]()
Echt he, zelfs de F1-reddit is ziedend, en die zijn normaal alleen maar pro-Britsquote:Op maandag 4 november 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
over de mooiste race sinds....
en dan die trieste straf die volgde voor Merc en Norris![]()
die stewards kunnen zichzelf wel even weggooienquote:Op maandag 4 november 2024 09:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte maar om veiligheidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar de Britse media hoor je hier niet overquote:Op maandag 4 november 2024 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, zelfs de F1-reddit is ziedend, en die zijn normaal alleen maar pro-Brits![]()
dan zou hij op moeten treden om zelf ook een straf te krijgenquote:Op maandag 4 november 2024 09:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Russel zou nu moeten optreden als directeur van de GPDA
want ook wat zij deden staat in principe een DSQ voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dubbele straf dus voor Rus. Dus doet ie het nietquote:Op maandag 4 november 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou hij op moeten treden om zelf ook een straf te krijgen
want ook wat zij deden staat in principe een DSQ voor![]()
nee, want die is net zo hypocrietquote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dubbele straf dus voor Rus. Dus doet ie het niet
Yep, maar dat laatste is niet echt veiligheid gerelateerd.quote:Op maandag 4 november 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou hij op moeten treden om zelf ook een straf te krijgen
want ook wat zij deden staat in principe een DSQ voor
Maar een afgesloten circuit op rijden , in nat weer, met een kraan en marshalls op de baan...
Suzuka '14![]()
zolang Max het niet doet mag hetquote:Op maandag 4 november 2024 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, maar dat laatste is niet echt veiligheid gerelateerd.
Maar een afgesloten circuit op rijden , in nat weer, met een kraan en marshalls op de baan...
Suzuka '14Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Past zo in DTS dus!quote:Op maandag 4 november 2024 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee, want die is net zo hypocriet
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Wat?quote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
en het is nog steeds triestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet echt, alhoewel ik Limburg niet kan zienquote:Op maandag 4 november 2024 09:47 schreef greysbones het volgende:
tis echt heerlijk
is het nog m1st1g bij jou Jus?![]()
![]()
O niet gekeken, wat is er gebeurd dan> Heb gelezen in de krant dat Max gewonnen heeft? Meer weet ik nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien is het bij @MizzezAmy wel M1st1gquote:Op maandag 4 november 2024 09:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet echt, alhoewel ik Limburg niet kan zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb @MizzezAmy wel gemistquote:Op maandag 4 november 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is het bij @:Mizzezamy wel M1st1g![]()
![]()
Britse stewards/FIA die willen dat britse coureurs winnen en WK worden en daarom britse coureurs geen echte straf gevenquote:Op maandag 4 november 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet gekeken, wat is er gebeurd dan> Heb gelezen in de krant dat Max gewonnen heeft? Meer weet ik nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is nogal wat.quote:Op maandag 4 november 2024 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Britse stewards/FIA die willen dat britse coureurs winnen en WK worden en daarom britse coureurs geen echte straf gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je kunt mycroft nu nog gebruikenquote:Op maandag 4 november 2024 09:52 schreef ToT het volgende:
Hmmm ik kan het bolktopic niet terugvinden, daarin had ik een M1st1gbolk zitten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow dat gaat stoppen als Bondage de stekker er uit trekt?quote:Op maandag 4 november 2024 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt mycroft nu nog gebruiken![]()
![]()
Was dit op de Titanic?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 4 november 2024 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat gaat stoppen als Bondage de stekker er uit trekt?![]()
Wel goed, en met jou?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt aan de loodsquote:Op maandag 4 november 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
hebben waterwegen ook witte strepen
BOLK!quote:Op maandag 4 november 2024 09:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan je Bolker plaatje ook weer uit de kast pakkenI'm surrounded by morons!
quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 09:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je kan je Bolker plaatje ook weer uit de kast pakken
Deze? HOezo?![]()
![]()
Och jee, gaan ze gebolkt worden?quote:Op maandag 4 november 2024 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Weer in het nieuws. Iets met uitstel van betaling...![]()
Kan helpenquote:Op maandag 4 november 2024 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
misschien moet ik gewoon eerst eennemen
![]()
![]()
hele weekend ook druk geweestquote:
geen zin vandaagThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoor, hier is het niet mizztig, gewoon helder en zonnigquote:Op maandag 4 november 2024 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien is het bij @:Mizzezamy wel M1st1g
hmmm. k dacht het weer aardig goed ging met Blokker.quote:Op maandag 4 november 2024 10:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
Uitstel van betaling voor BlokkerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Zie daar nooit iemand binnenquote:Op maandag 4 november 2024 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmmm. k dacht het weer aardig goed ging met Blokker.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Correct.quote:I'm surrounded by morons!
het is ook erg duur daarquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blub.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Het is geen action, maar de prijzen vallen best mee.quote:
Ik was er zaterdag nog en hoop vanmiddag mn bestelling er op te kunnen halen
Ik denk dat je pech hebtquote:Op maandag 4 november 2024 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is geen action, maar de prijzen vallen best mee.
Ik was er zaterdag nog en hoop vanmiddag mn bestelling er op te kunnen halen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2024 10:15:29 ]![]()
ik vind het tegenvallen daar.quote:Op maandag 4 november 2024 10:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is geen action, maar de prijzen vallen best mee.
Ik was er zaterdag nog en hoop vanmiddag mn bestelling er op te kunnen halenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
wel de mijne.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:En het is al verstuurd als het goed is. Duimen dan maar.quote:De winkelketen laat weten dat er op korte termijn geen gevolgen zijn voor de winkels, die blijven open.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat begrijp ik wel Action is veel goedkoper vaak met dingen.quote:Blokker heeft in totaal vierhonderd winkels in ons land, waarbij vijfduizend mensen werken. De 128 jaar oude winkelformule voor huishoudelijke artikelen leed de afgelopen jaren verliezen. Het bedrijf heeft veel last van concurrenten zoals discounter Action.Ook duur altijd intertoysquote:Als Blokker verdwijnt, blijft van Mirage Retail Group weinig over. Het moederbedrijf maakte vorige week bekend de 200 speelgoedwinkels van Intertoys te verkopen aan het Belgische familiebedrijf ToyChamp. Vorig jaar ging een ander dochterbedrijf, elektronicawinkelketen BCC, failliet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
je mist weinig.quote:Op maandag 4 november 2024 10:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben denk ik al 10 jaar niet meer bij Blokkker binnen geweestAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Het probleem van de Blokker is dat het gros van de producten die ze verkopen ook bij de Action en de Supermarkt te koop zijn. Winkels die het goed doen. Daarnaast hebben ze nog de online concurrentie.![]()
Vind Blokker ook niet veel meer aan. Ik vond het vroeger een leuke snuffel winkel. Daar is wat mij betreft niets meer van over.quote:Op maandag 4 november 2024 10:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ik vind het tegenvallen daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een Bol.com bestel ik ook bijna niets meer omdat zij tegenwoordig met zoveel 'shady'bedrijven werken dat het maar de vraag is of je het juiste krijgt waar je voor betaald hebtquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze konden wel een deel van mn bestelling niet leveren, ben benieuwd of ik dat geld nog terugkrijg, was gelukkig maar 10 euro.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Iddquote:Hypocriet dus
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sowieso alleen bestellen als het via Bol zelf gaat. Net als bij Amazon.quote:Op maandag 4 november 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
een Bol.com bestel ik ook bijna niets meer omdat zij tegenwoordig met zoveel 'shady'bedrijven werken dat het maar de vraag is of je het juiste krijgt waar je voor betaald hebt![]()
Er zat er een tegenover de supermarkt bij mijn vorige appartement zodoende wel eens rond gesnuffeld maar is weinig van over qua aanbod prijzen etc snap wel dat de action het beter doet.quote:Op maandag 4 november 2024 10:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik ben denk ik al 10 jaar niet meer bij Blokkker binnen geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoor het al, ik moet in mn eentje de Blokker redden
U go girl!quote:Op maandag 4 november 2024 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor het al, ik moet in mn eentje de Blokker redden![]()
![]()
daar bestel ik dan eerder wat tegenwoordig dan bij Bolquote:Op maandag 4 november 2024 10:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sowieso alleen bestellen als het via Bol zelf gaat. Net als bij Amazon.
Meer actie bij de Action?I'm surrounded by morons!
nou jaquote:Op maandag 4 november 2024 10:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor het al, ik moet in mn eentje de Blokker redden
de Blokker is hier net 3 maanden weg
dus er valt hier niks meer te redden
Ja ikzelf eigk ook nooit bij Bol. Heb volgens mij nog een tegoed staan van m'n kerstcadeau van het werkquote:Op maandag 4 november 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar bestel ik dan eerder wat tegenwoordig dan bij Bol![]()
![]()
dat kan inderdaad. allemaal van die vage bedrijfsnamen....quote:Op maandag 4 november 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
een Bol.com bestel ik ook bijna niets meer omdat zij tegenwoordig met zoveel 'shady'bedrijven werken dat het maar de vraag is of je het juiste krijgt waar je voor betaald hebt
ik koop zo weinig mogelijk online.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
opmakenquote:Op maandag 4 november 2024 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ikzelf eigk ook nooit bij Bol. Heb volgens mij nog een tegoed staan van m'n kerstcadeau van het werk
ik koop juist best veel onlinequote:Op maandag 4 november 2024 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat kan inderdaad. allemaal van die vage bedrijfsnamen....
ik koop zo weinig mogelijk online.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
daar zit wel een verloopdatum op.quote:Op maandag 4 november 2024 10:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ikzelf eigk ook nooit bij Bol. Heb volgens mij nog een tegoed staan van m'n kerstcadeau van het werkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
waar zoal?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Laatste keer dat ik naar de blokker ging was om een droogrek te halen omdat die va de action ruk zijn. Voor de rest is het vooral overpricedTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja is wel een paar jaar geldigquote:Op maandag 4 november 2024 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
daar zit wel een verloopdatum op.![]()
En misschien kan je van je cadeaubon nieuwe cadeaubonnen kopen?quote:
Goed idee!quote:Op maandag 4 november 2024 10:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En misschien kan je van je cadeaubon nieuwe cadeaubonnen kopen?![]()
![]()
![]()
overal en nergensquote:![]()
ik zoek op waar je de beste deal hebtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Deze Nederlanderquote:Op maandag 4 november 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
overal en nergens![]()
ik zoek op waar je de beste deal hebt![]()
![]()
behalve bij bol?quote:Op maandag 4 november 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
overal en nergens![]()
ik zoek op waar je de beste deal hebtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
daar hebben ze sowieso vaak niet de beste dealquote:
Bol is duur
Of ik vaak in een fysieke winkel kom of niet hangt er vanaf waar mijn huis is merk ik.
Toen ik het centrum woonde kwam ik wekelijks wel bij kruidvat en hema sinds ik verhuisd ben alleen nog maar 3x bij de ah geweest.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolkI'm surrounded by morons!
Hoeveel kilo?quote:Op maandag 4 november 2024 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon maar chocola van kopen dan?I'm surrounded by morons!
van de week weer naar Duitslandquote:Op maandag 4 november 2024 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon maar chocola van kopen dan?
Blokker ook.quote:Op maandag 4 november 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar hebben ze sowieso vaak niet de beste deal
Bol is duur
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lindt chocoladequote:Op maandag 4 november 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de week weer naar Duitsland
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat daar lekkerder??quote:Op maandag 4 november 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de week weer naar DuitslandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woeiiiiquote:Op maandag 4 november 2024 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
van de week weer naar Duitsland![]()
![]()
![]()
![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 4 november 2024 10:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon maar chocola van kopen dan?
https://www.bol.com/nl/p/(...)de/9300000187297428?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
veeeeeeeeel meerquote:
sowieso veeeeeeel meer chocolaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Groots inslaanquote:Op maandag 4 november 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
de lindt chocola?
wel iets goedkoper
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O ja jij bent van de lindt chocolade,quote:Op maandag 4 november 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
de lindt chocola?
wel iets goedkoper
Vind die repen zo dunWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet bij Bolquote:Op maandag 4 november 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan gewoon
https://www.bol.com/nl/p/(...)de/9300000187297428?
quote:Op maandag 4 november 2024 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kan gewoon
https://www.bol.com/nl/p/(...)de/9300000187297428?![]()
![]()
en duitsland hebben ze meer dan alleen de dunne repenquote:Op maandag 4 november 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij bent van de lindt chocolade,
Vind die repen zo dunThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die dikke repen hebben ze dan ook niet in NLquote:Op maandag 4 november 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij bent van de lindt chocolade,
Vind die repen zo dun![]()
![]()
![]()
Zaterdag nog 3 van deze gekocht, aanbieding, was maar 100kr (normaal kosten ze 55 per stuk)
100 Noorse kroon = 8.36 EuroI'm surrounded by morons!
ik moet even opletten. sorry. effe druk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die vind ik dan juist weer niet lekker.quote:Op maandag 4 november 2024 10:34 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag nog 3 van deze gekocht, aanbieding, was maar 100kr (normaal kosten ze 55 per stuk)
100 Noorse kroon = 8.36 Euro
Ik hou van chocola, ik hou van chili, maar niet die combi![]()
![]()
Mooi, meer voor mij.quote:Op maandag 4 november 2024 10:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die vind ik dan juist weer niet lekker.
Ik hou van chocola, ik hou van chili, maar niet die combiI'm surrounded by morons!
JIj bent goed op de hoogte, ook van de lindt chocoladequote:Op maandag 4 november 2024 10:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die dikke repen hebben ze dan ook niet in NLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
#viesdikkereepquote:Op maandag 4 november 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Teamgenoten van #Team ViesDikI'm surrounded by morons!
chocola is chocolaquote:Op maandag 4 november 2024 10:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die vind ik dan juist weer niet lekker.
Ik hou van chocola, ik hou van chili, maar niet die combi
niet van alles erin proppenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo wat duurquote:Op maandag 4 november 2024 10:34 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
100 Noorse kroon = 8.36 EuroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben een fan van Lindt en van Duitsland, perfecte combiquote:Op maandag 4 november 2024 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent goed op de hoogte, ook van de lindt chocolade![]()
![]()
Valt mee.quote:I'm surrounded by morons!
Ook leuk. Erachter komen dat je als enige van de afdeling niet uitgenodigd bent voor een afscheidsborrel.Trotste mama van Ambar
Dat dus.quote:I'm surrounded by morons!
Het afscheid van jou, zonder dat je ook dat wist?quote:Op maandag 4 november 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook leuk. Erachter komen dat je als enige van de afdeling niet uitgenodigd bent voor een afscheidsborrel.I'm surrounded by morons!
Woon jij dicht bij Duitsland?quote:Op maandag 4 november 2024 10:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben een fan van Lindt en van Duitsland, perfecte combi
Ik haal weinig chocolade meer, vind het veel te duur geworden allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, maar voor Lindt & Sprüngli maakt hij misschien wel een uitzondering? Kan ie iig zn cadeaubon gebruiken voor die verloopt.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het afscheid van jou, zonder dat je ook dat wist?
quote:Op maandag 4 november 2024 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het afscheid van jou, zonder dat je ook dat wist?
Zou kunnen XDquote:Op maandag 4 november 2024 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het afscheid van jou, zonder dat je ook dat wist?Trotste mama van Ambar
Ze houden rekening met je, ze weten dat je er niet zo van houdt misschienquote:Op maandag 4 november 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook leuk. Erachter komen dat je als enige van de afdeling niet uitgenodigd bent voor een afscheidsborrel.
Nee juist helemaal niet (Z-H)quote:Op maandag 4 november 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon jij dicht bij Duitsland?
Ik haal weinig chocolade meer, vind het veel te duur geworden allemaal.Kom er dan ook alleen met vakantie of weekendje weg
![]()
![]()
Je doet altijd een uitnodiging ongeacht of je weet of iemand wel of niet komtquote:Op maandag 4 november 2024 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze houden rekening met je, ze weten dat je er niet zo van houdt misschienTrotste mama van Ambar
Ja die bon moet toch een keer op!quote:Op maandag 4 november 2024 10:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar voor Lindt & Sprüngli maakt hij misschien wel een uitzondering? Kan ie iig zn cadeaubon gebruiken voor die verloopt.![]()
Wacht. Hoe is 100 kr dan een koopje?quote:Op maandag 4 november 2024 10:34 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
100 Noorse kroon = 8.36 Euro
Ik vat m niet.
Wel ruzie gehad met deze collega dus ach.Trotste mama van Ambar
Ik vind raarquote:Op maandag 4 november 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook leuk. Erachter komen dat je als enige van de afdeling niet uitgenodigd bent voor een afscheidsborrel.Ik vind minder raarquote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel ruzie gehad met deze collega dus ach.![]()
En het lijkt of het gewoon de echte Lindt & Sprüngli is die levert, niet een vaag bedrijf.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
3x55 is meer dan 100.quote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht. Hoe is 100 kr dan een koopje?
Ik vat m niet.I'm surrounded by morons!
ik vind logischquote:Op maandag 4 november 2024 10:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind raar
[..]
Ik vind minder raar
Ik ben afgevallen sinds ik niet meer semi dagelijks die drankjes van Verstappen drink.quote:Op maandag 4 november 2024 10:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Teamgenoten van #Team ViesDikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ziet legit uitquote:Op maandag 4 november 2024 10:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En het lijkt of het gewoon de echte Lindt & Sprüngli is die levert, niet een vaag bedrijf.![]()
Ohw, in totaal, voor 3 repenquote:
het is sowieso verstandig dat niet dagelijks te drinkenquote:Op maandag 4 november 2024 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben afgevallen sinds ik niet meer semi dagelijks die drankjes van Verstappen drink.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan iemand ff "Help, mijn man is klusser!" bellen?Ben weer aan een nieuw projectje begonnen terwijl de rest nog niet af is.
Nou ja, het stucwerk op de muur hier binnen moet eerst goed drogen voor ik er een 2e laag op wil aanbrengen en het platte dak van de aanbouw vind ik nu voorlopig wel ff prima zo.
De trap had van die heel oude ruwe vloerbedekking. Kwam voortdurend stof/gruis uit.
Dat heb ik verwijderd en nu ga ik de lijmresten afkrabben.![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben afgevallen sinds ik niet meer semi dagelijks die drankjes van Verstappen drink.
Wie had dat gedacht!?![]()
![]()
quote:
O jammer, misschien kan Greys een voorraadje kopen en naar jou sturen?quote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee juist helemaal niet (Z-H)Kom er dan ook alleen met vakantie of weekendje weg
Ga waarschijnlijk toch niet, maar had wel graag een uitnodiging gehad.
Maar als je goede etiquette hebt, nodig je gewoon een hele afdeling uit zodat niemand zich vergeten voelt.Trotste mama van Ambar
je wil een 2de stuclaag aanbrengen over een eerder gestucte laag?quote:Op maandag 4 november 2024 10:42 schreef ToT het volgende:
Kan iemand ff "Help, mijn man is klusser!" bellen?Ben weer aan een nieuw projectje begonnen terwijl de rest nog niet af is.
Nou ja, het stucwerk op de muur hier binnen moet eerst goed drogen voor ik er een 2e laag op wil aanbrengen en het platte dak van de aanbouw vind ik nu voorlopig wel ff prima zo.
De trap had van die heel oude ruwe vloerbedekking. Kwam voortdurend stof/gruis uit.
Dat heb ik verwijderd en nu ga ik de lijmresten afkrabben.
hoe dik is die eerste laag?
je kunt namelijk een schraaplaag aanbrengen over een pas gestucte muur
voor de lijm gewoon even van die heftige shit halen om te verwijderen
#bobdebouwe mode uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee hoef ook weer niet nog viesdikker te wordenquote:Op maandag 4 november 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer, misschien kan Greys een voorraadje kopen en naar jou sturen?![]()
![]()
kan altijdquote:Op maandag 4 november 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer, misschien kan Greys een voorraadje kopen en naar jou sturen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is wel lullig, enig idee waarom ze dat gedaan hebben?quote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je doet altijd een uitnodiging ongeacht of je weet of iemand wel of niet komtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slecht voor het hart oa vroeger dronk ik ze om na het blowen weer helder te worden en gebruikte ik vervolgens wiet om weer in slaap te kunnen komenquote:Op maandag 4 november 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is sowieso verstandig dat niet dagelijks te drinken
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jeezzz mikeyquote:Op maandag 4 november 2024 10:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Slecht voor het hart oa vroeger dronk ik ze om na het blowen weer helder te worden en gebruikte ik vervolgens wiet om weer in slaap te kunnen komen
O ja dan snap ik het beterquote:Op maandag 4 november 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel ruzie gehad met deze collega dus ach.
Inmiddels al wel jaar of vier geleden dat het echt zo ging hoor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja das niet echt gezondquote:Op maandag 4 november 2024 10:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inmiddels al wel jaar of vier geleden dat het echt zo ging hoor.
quote:Op maandag 4 november 2024 10:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inmiddels al wel jaar of vier geleden dat het echt zo ging hoor.![]()
![]()
Je zou een nep vrouw kunnen inhuren die zijn beklag over jou daar gaat doenquote:Op maandag 4 november 2024 10:42 schreef ToT het volgende:
Dat heb ik verwijderd en nu ga ik de lijmresten afkrabben.
Ja dat vind ik ook wel zo netjesquote:Op maandag 4 november 2024 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga waarschijnlijk toch niet, maar had wel graag een uitnodiging gehad.
Maar als je goede etiquette hebt, nodig je gewoon een hele afdeling uit zodat niemand zich vergeten voelt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee hoef ook weer niet nog viesdikker te wordenNiet nodig lees ikquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: