SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik oordeel nietquote:Op maandag 4 november 2024 09:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wel een kant en klaar slaatje![]()
![]()
![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hallo iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op maandag 4 november 2024 09:23 schreef Fogel het volgende:
Hallo iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gozer!
![]()
Een losse muts kan ook, alleen raken ze die nog wel eens kwijtquote:Op maandag 4 november 2024 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja boven heb ik een hele mooie hangen die een maatje te groot is. Binnenkort ff kijken hoe die nu past.
Ik moet wel een muts halen want de afgelopen 2 jaar heeft hij altijd jassen gehad met een capuchon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Is nie goe nie als jij je muts kwijtraaktquote:Op maandag 4 november 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een losse muts kan ook, alleen raken ze die nog wel eens kwijt![]()
Dotquote:Op maandag 4 november 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een losse muts kan ook, alleen raken ze die nog wel eens kwijt![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2024 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is nie goe nie als jij je muts kwijtraakt![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je wel een mutsquote:Op maandag 4 november 2024 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is nie goe nie als jij je muts kwijtraakt![]()
![]()
Hebben alleen jongetjes last vanquote:Op maandag 4 november 2024 09:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Is nie goe nie als jij je muts kwijtraakt
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hey Justinquote:ook weer wakker
Lekker.quote:Op maandag 4 november 2024 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Yep, heerlijk geslapenHoest met Dot?
Met mij is alles okidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Morguh herenquote:
Die heb ik hard nodig!quote:Op maandag 4 november 2024 09:35 schreef ToT het volgende:
Hier wordt hard gebolkt, je zou het er warm van krijgen!
[ afbeelding ]![]()
Ik ookI'm surrounded by morons!
Ik plaats een kusje op Amy
ik heb er een nachtje over geslapen
en het is nog steeds triestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarom droom je over Lando?quote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
en het is nog steeds triest![]()
Ik heb er ook een nachtje over geslapen en je bent nog steeds liefquote:Op maandag 4 november 2024 09:38 schreef greysbones het volgende:
en het is nog steeds triest![]()
![]()
over de mooiste race sinds....quote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom droom je over Lando?
en dan die trieste straf die volgde voor Merc en NorrisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je bent zellufquote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb er ook een nachtje over geslapen en je bent nog steeds lief
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het gaat tenslotte maar om veiligheidquote:Op maandag 4 november 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
over de mooiste race sinds....
en dan die trieste straf die volgde voor Merc en Norris![]()
![]()
Echt he, zelfs de F1-reddit is ziedend, en die zijn normaal alleen maar pro-Britsquote:Op maandag 4 november 2024 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
over de mooiste race sinds....
en dan die trieste straf die volgde voor Merc en Norris![]()
die stewards kunnen zichzelf wel even weggooienquote:Op maandag 4 november 2024 09:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte maar om veiligheidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar de Britse media hoor je hier niet overquote:Op maandag 4 november 2024 09:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Echt he, zelfs de F1-reddit is ziedend, en die zijn normaal alleen maar pro-Brits![]()
dan zou hij op moeten treden om zelf ook een straf te krijgenquote:Op maandag 4 november 2024 09:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
Russel zou nu moeten optreden als directeur van de GPDA
want ook wat zij deden staat in principe een DSQ voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dubbele straf dus voor Rus. Dus doet ie het nietquote:Op maandag 4 november 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou hij op moeten treden om zelf ook een straf te krijgen
want ook wat zij deden staat in principe een DSQ voor![]()
nee, want die is net zo hypocrietquote:Op maandag 4 november 2024 09:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dubbele straf dus voor Rus. Dus doet ie het niet
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Yep, maar dat laatste is niet echt veiligheid gerelateerd.quote:Op maandag 4 november 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou hij op moeten treden om zelf ook een straf te krijgen
want ook wat zij deden staat in principe een DSQ voor
Maar een afgesloten circuit op rijden , in nat weer, met een kraan en marshalls op de baan...
Suzuka '14![]()
zolang Max het niet doet mag hetquote:Op maandag 4 november 2024 09:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep, maar dat laatste is niet echt veiligheid gerelateerd.
Maar een afgesloten circuit op rijden , in nat weer, met een kraan en marshalls op de baan...
Suzuka '14Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: