ik zal een kaarsje voor je aansteken makkerquote:Op maandag 4 november 2024 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
De mens
Laat het licht schijnen
In donkere dagen
Deze gast heeft echt een briljante imitatie van mij gemaakt, bestaande uit echte zinnen die ik ooit heb gebruiktquote:Op maandag 4 november 2024 08:30 schreef Dven het volgende:
Max pakt toch hier wel een hele bijzondere winst. Wow. Goed gedaan. Die gap tussen Max en Norris, wow. ONGELOFELIJK BIZAR! Max wat rijdt die een ongelofelijke wedstrijd. Dit had ik niet zien aankomen, wow. Norris wordt toch een partij weggereden door die dekselse Verstappen. Wow.
Verstappen dit was echt zo ongelofelijk goed. Wow. Wat een briljante prestatie niet normaal 🤩🤩🤩🥳🥳🥳
This is what F1 needs
Chevy
We hebben gelukkig elkaar!quote:Op maandag 4 november 2024 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik zal een kaarsje voor je aansteken makker
[ afbeelding ]
Dit is een ontzettend sportieve SCquote:
bepaal jij nietquote:Op maandag 4 november 2024 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
@:fok-it ik wil niet meer dat je naar frankrijk gaat
veel te gek daar
Positieve vibes!quote:Op maandag 4 november 2024 11:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dankje maat
Mijn hond heeft zojuist de hechtingen eruit laten halen, wat een mooie dag.
Ik heb een stadswandeling door de banlieues geboekt. Gegeven door een local!quote:Op maandag 4 november 2024 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
veel te gek daar
vraag me af wat door je heen gaat als je zo een TT kan bedenkenquote:
valt wel mee paultjequote:
Waarom verander je hem niet dan? Heb je nou nog geen modrechten?quote:
En dan te bedenken dat het eerst nog “lelijke tyfushoer” wasquote:
Ohja, hij is veranderd zie ik lol.quote:Op maandag 4 november 2024 17:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het eerst nog “lelijke tyfushoer” was
DOOR WIE?quote:Op maandag 4 november 2024 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja, hij is veranderd zie ik lol.
Walgelijke censuur
DIE KOMT NIET MEER OP ONS FEESTJEquote:
Maar geen zorgen maat, ik ga met het vliegtuig terugquote:Op maandag 4 november 2024 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
veel te gek daar
Wordt steeds erger manquote:Op maandag 4 november 2024 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja, hij is veranderd zie ik lol.
Walgelijke censuur
Heel Spanje overstroomt en jij pakt voor je lol nog even een europese vlucht stierenklquote:Op maandag 4 november 2024 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar geen zorgen maat, ik ga met het vliegtuig terug
Dus hopelijk worden er geen hakbijlen toegelaten aan boord!
Nou, juist omdat Spanje overstroomt heb ik niet bijzonder veel keus meid!!quote:Op maandag 4 november 2024 17:15 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Heel Spanje overstroomt en jij pakt voor je lol nog even een europese vlucht stierenkl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |