quote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi hoe je hier m’n punt bewijst.
ik hoef geen boterhammen, sowieso tot woensdag ga ik geen hondenbrokken inpakkenquote:Op maandag 4 november 2024 09:15 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Papa Questular je hebt de verkeerde boterhammen in mijn rugzakje gedaan ik heb nu dan van doug
Hahaaaatjes kijk jou zuur zijn dan.quote:Op maandag 4 november 2024 09:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi hoe je hier m’n punt bewijst.
Nou ik kijkquote:Op maandag 4 november 2024 10:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes kijk jou zuur zijn dan.
Kleine bitch
Jij hebt je natuurlijk 15 keer afgetrokken met je VR bril in de sim racer terwijl je Verstappen aan het klaar zuigen was na z’n fantastische overwinning???quote:Op maandag 4 november 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ff bekomen van gisteren hoor. Vandaag maar weer lekker aan het werk.
Op jou ben ik trouwens echt trots.quote:Op maandag 4 november 2024 11:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij hebt je natuurlijk 15 keer afgetrokken met je VR bril in de sim racer terwijl je Verstappen aan het klaar zuigen was na z’n fantastische overwinning???
Dankje maatquote:
Werk is wel moeilijk.quote:Op maandag 4 november 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ff bekomen van gisteren hoor. Vandaag maar weer lekker aan het werk.
super trots op jouw hond !quote:Op maandag 4 november 2024 11:42 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Dankje maat
Mijn hond heeft zojuist de hechtingen eruit laten halen, wat een mooie dag.
Jezus wat een lekker wijf!!!quote:
Eens broederquote:
Ik ga gewoon up and down. Soms denk het gaat goed en het is te makkelijk, soms denk ik weer te moeilijk.quote:Op maandag 4 november 2024 13:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Gaat het beter dan je in eerste instantie had gedacht maat?
Nou incest gaat mij wat te ver hoor HAHAHAquote:
Boh geile praatquote:Op maandag 4 november 2024 11:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij hebt je natuurlijk 15 keer afgetrokken met je VR bril in de sim racer terwijl je Verstappen aan het klaar zuigen was na z’n fantastische overwinning???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |