Wow..quote:Op zondag 3 november 2024 23:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
¤5000 en een reprimande
[ x ]
Tweet
@Nattekat wakker wordenquote:
pure corruptiequote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
FIA President, Jean-Marie Balestre, was Frans. Kwam met de geweldige uitleg dat Senna achteruit het circuit op had moeten rijden in Japan.
Lijkt wel een straf te komen voor Norris, of een reprimande .....quote:In the opinion of the Stewards although the driver breached the regulation this was
influenced by the driver ahead of him and as such he was not predominately
responsible for the breach. As such the stewards decide to take no further action
having held the driver immediately ahead of him at fault.
Tjonge, wat onverwacht.quote:Op zondag 3 november 2024 23:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
¤5000 en een reprimande
[ x ]
Tweet
Kijk eens boven je.quote:Op zondag 3 november 2024 23:48 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lijkt wel een straf te komen voor Norris, of een reprimande .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Maar goed dat Max zelf de grootste afstraffing heeft gegeven vandaag.quote:Op zondag 3 november 2024 23:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
¤5000 en een reprimande
[ x ]
Tweet
Of een taakstraf als je de 1e bent die straf krijgtquote:
Deze valt wel in de lijn der verwachting. Die van Mercedes zou gewoon een sportieve straf moeten zijn. Zeker daar de andere teams er geen last van hadden en Mercedes er dus een voordeel bij had.quote:Op zondag 3 november 2024 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow..
Geen woorden voor.
En dan befoel ik alle :straffen" na de rsce...
Of het aanraken van een auto van een tegenstander in Parc Ferméquote:
JOUW verwachting misschien..quote:Op zondag 3 november 2024 23:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Deze valt wel in de lijn der verwachting. Die van Mercedes zou gewoon een sportieve straf moeten zijn. Zeker daar de andere teams er geen last van hadden en Mercedes er dus een voordeel bij had.
Kan je wel een achtervleugel onklaar makenquote:Op zondag 3 november 2024 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of het aanraken van een auto van een tegenstander in Parc Fermé
Daarvoor is de reprimande.quote:Op zondag 3 november 2024 23:50 schreef Evenstar het volgende:
Foei Norris, voor het in gevaar brengen van de marshalls. Tikje op vingers.
quote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Maar goed dat Max zelf de grootste afstraffing heeft gegeven vandaag.
quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Perox het volgende:
Max gaat ze gewoon de moeder rijden en dan kan je de pot op met after the race
Dat klopt. Maar dit..?quote:Op zondag 3 november 2024 23:51 schreef Nizno het volgende:
Iedereen wist echt wel al dat ze geen DSQ gingen geven.
Dan laat je dat groepje niet door rijden op de baan.
Bij de beslissing om er op terug te komen was al duidelijk dat het geen DSQ ging worden
Yup eens, maar toch dacht ik ergens "maar dat moet toch minstens een tijdstraf of gridstraf worden".quote:Op zondag 3 november 2024 23:51 schreef Nizno het volgende:
Iedereen wist echt wel al dat ze geen DSQ gingen geven.
Dan laat je dat groepje niet door rijden op de baan.
Bij de beslissing om er op terug te komen was al duidelijk dat het geen DSQ ging worden
tja, ze vinden 5000 euro veel geld blijkbaarquote:
Volgens mij klopt dat niet.quote:Op zondag 3 november 2024 23:52 schreef SiGNe het volgende:
ER zijn nog 112 punten te vergeven (incl sprintrace en FL) , Max staat 62 punten voor op Norris dus Norris moet in 4 races (en 1 sprintrace) 50 punten inlopen... zo'n 12 punten per race dus.
Wat.quote:Op zondag 3 november 2024 23:52 schreef SiGNe het volgende:
ER zijn nog 112 punten te vergeven (incl sprintrace en FL) , Max staat 62 punten voor op Norris dus Norris moet in 4 races (en 1 sprintrace) 50 punten inlopen... zo'n 12 punten per race dus.
Max noet de volgende race 3 punten meer dan Norris halen en het is klaar.quote:Op zondag 3 november 2024 23:52 schreef SiGNe het volgende:
112?quote:Op zondag 3 november 2024 23:52 schreef SiGNe het volgende:
Wil je het voorkomen dan moet je een stevige boete en strafpunten gevenquote:
Ja , zat fout.. heb het al gewijzigdquote:Op zondag 3 november 2024 23:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet.
Er zijn nog 3 races.
Rijderskampioenschap is wmb nooit spannend geweest dit jaar, constructeurskampioenschap wel maar daar is nooit aandacht voor.quote:Op zondag 3 november 2024 23:52 schreef SiGNe het volgende:
ER zijn nog 112 punten te vergeven (incl sprintrace en FL) , Max staat 62 punten voor op Norris dus Norris moet in 3 races (en 1 sprintrace) 50 punten inlopen... zo'n 16 punten per race dus.
IK begon verkeerd met rekenen, dacht foutief dat er nog 4 races waren ipv 3quote:Op zondag 3 november 2024 23:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
112?
3x25 winnaar
3x1 snelste ronde
1x8 sprint winnaar
75+3+8 = 86 toch?
Max staat 62 punten voor, dus nog 24 punten nodig in drie races en een sprint race.
Norris moet 20,67 punten per race inlopen volgens een chart die hier eerder voorbij kwamquote:Op zondag 3 november 2024 23:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja , zat fout.. heb het al gewijzigd
Het is 16-17 punten per race
Er zijn nog maar 3 races.quote:Op zondag 3 november 2024 23:52 schreef SiGNe het volgende:
ER zijn nog 112 punten te vergeven (incl sprintrace en FL) , Max staat 62 punten voor op Norris dus Norris moet in 3 races (en 1 sprintrace) 50 punten inlopen... zo'n 16 punten per race dus.
en denk dat RBR het niet erg vindt nu dat ze de constructeurs niet binnen harken. Ze hebben nu best nadelen ervaren van eerste wordenquote:Op zondag 3 november 2024 23:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Rijderskampioenschap is wmb nooit spannend geweest dit jaar, constructeurskampioenschap wel maar daar is nooit aandacht voor.
Mol is het hele jaar al zuur, die man heet een leuke vrouw nodig.quote:Op zondag 3 november 2024 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Mol staat gewoon te liegen. Luck ging over die rode vlag.
Ik verwachtte iets als een boete en waarschuwing inderdaad.quote:
Constructaurs kampioenschap heeft Max vorig jaar ook grotendeels in z'n eentej binnen moeten halen.quote:Op zondag 3 november 2024 23:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Rijderskampioenschap is wmb nooit spannend geweest dit jaar, constructeurskampioenschap wel maar daar is nooit aandacht voor.
Twee is al voldoende.quote:Op zondag 3 november 2024 23:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max noet de volgende race 3 punten meer dan Norris halen en het is klaar.
Dit was de laatste keer dit jaar gelukkig.quote:Op zondag 3 november 2024 23:56 schreef GotenSSJ het volgende:
HerbertGOD heeft het weer voor elkaar trouwensFarce dat die vent daar nog zit.
Het knappe is dat het van de pitwall kwam bij Mercedes en bij McL.quote:Op zondag 3 november 2024 23:55 schreef Perox het volgende:
Het punt is niet dat hier geen sporting penalty wordt gegeven, ik denk dat dat op zich terecht is. Het punt is dat je je blijft afvragen of dat zo zou zijn geweest als dit een andere coureur zou zijn overkomen. Overigens vind ik dat alle coureurs die wegreden fout zaten niet alleen de voorste. En vind ik dat het geen sporting penalty moet opleveren.
Die is er niet in Vegas (volgende race).quote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef RAVW het volgende:
Plus dat Nor MOET winnen en Max er eigenlijk er alleen vlak achter moet eindigen.
Kan nog leuk worden.
Sprint raceje winnen voor Max en het is klaar
Gary is wat milder geworden ten op zichte van max straffenquote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer dit jaar gelukkig.
Wij hebben Gary ook nog natuurlijk ....
Nee klopt ...quote:Op zondag 3 november 2024 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is er niet in Vegas (volgende race).
Het staat gewoon in de regelementen he, dat het niet mag? Of beter: wat de procedure is bij een aborted start.quote:Op zondag 3 november 2024 23:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap reprimande en 5k boete wel. Zoiets is niet eerder voorgekomen.
Dus de volgende coureur die dezelfde fout maakt, zal harder gestraft worden. Die kon het weten dat niet mag.
Dit is mijn kijk op de straf
Ga naar bedquote:Op zondag 3 november 2024 23:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus de volgende coureur die dezelfde fout maakt, zal harder gestraft worden. Die kon het weten dat niet mag.
Lig ik nu inquote:
van wat ik nu heb gezien twee teams tot dusverquote:Op maandag 4 november 2024 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de regelementen he, dat het niet mag? Of beyer: wat de procedure is bij een aborted start.
En er waren teams en coureurs die daar duidelijk van op de hoogte waren.
Wat moet die wisselen dan? En hoezo 10 plekken straf?quote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee klopt ...
Maar Max hoeft niet alles in 1 keer die weet gewoon als die zo blijft rijden dat die gewoon het WK binnen haalt.
En weet ook dat Nor nog een 10 plekken krijgt omdat die nog moet wisselen.
Wéér een race in de VS? Blegh.quote:Op zondag 3 november 2024 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is er niet in Vegas (volgende race).
Schandaligquote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Een reprimande voor Norris
FIA heeft zich vandaag voorgoed lachwekkend en belachelijk gemaakt.
Ik moet je op je woord gelovenquote:
Doet er niks aan af dat het gewoon in de regelementen staat.quote:Op maandag 4 november 2024 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
van wat ik nu heb gezien twee teams tot dusver
Dat valt opzich nog te snappen maar dat kan nooit voor Norris gelden natuurlijjk, die maakt de fout waardoor de anderen ook een fout maken.quote:Op zondag 3 november 2024 23:46 schreef Zwansen het volgende:
Stewards: "Although the driver breached the regulation this was influenced by the driver ahead of him and as such he was not predominately responsible for the breach."
Het is van de zotte dat je voor 'Fuck' een 2x zo hoge boete+taakstraf krijgt dan voor het potentieel in gevaar brengen van marshall levens.quote:Op zondag 3 november 2024 23:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Exactquote:Op maandag 4 november 2024 00:03 schreef Perox het volgende:
Je mag van teams (en coureurs) verwachten dat ze op de hoogte zijn van de startprocedure. Niet alleen de happy flow maar ook als er iets anders gebeurt.
Mee eens. En ik heb drie teams gevonden die de regels kennen.quote:Op maandag 4 november 2024 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet er niks aan af dat het gewoon in de regelementen staat.
Preciesquote:Op maandag 4 november 2024 00:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Mee eens. En ik heb drie teams gevonden die de regels kennen.
dus ze hadden het kunnen weten
Russel en Norris krijgen het overduidelijk van de pitwall te horen dat aborted inhoudt dat ze nog maar een langzaam rondje moeten gaan rijdenquote:Op maandag 4 november 2024 00:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat valt opzich nog te snappen maar dat kan nooit voor Norris gelden natuurlijjk, die maakt de fout waardoor de anderen ook een fout maken.
Red Bull zou eens moeten kijken of ze niet naar het CAS kunnen gaan ivm competitievervalsing door de stewards
Ze reden redelijk tegelijkertijd weg inderdaad, Tsunoda ook, Lawson met ietsjes vertraging.quote:Op maandag 4 november 2024 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Russel en Norris krijgen het overduidelijk van de pitwall te horen dat aborted inhoudt dat ze nog maar een langzaam rondje moeten gaan rijden
Dan spring ik gelijk 3 verdiepingen naar beneden.quote:Op maandag 4 november 2024 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik moet je op je woord geloven
Misschien sta je stiekem nog wel op een trampoline te springen.
Het is echt een hele bizarre beslissing die maar op 1 manier uit te leggen is: bevooroordeeld.quote:Op maandag 4 november 2024 00:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is van de zotte dat je voor 'Fuck' een 2x zo hoge boete+taakstraf krijgt dan voor het potentieel in gevaar brengen van marshall levens.
De FIA geeft heel veel om veiligheid, tenzij er een Brits paspoort bij betrokken is blijkbaar. Het zou niet moeten boeien of dit eerder voorgekomen is of niet, er staan lampen en er is een startprocedure (die iedereen buiten Norris en de andere 3 wel kent blijkbaar), dit is een slam-dunk penalty vanwege de veiligheid in geding brengen. We geven tijdstraffen om 0,6 seconde sneller dan een delta, niet genoeg vertragen onder geel etc. Maar dit is OK, want nooit eerder voorgekomen? Schei uit.
Tsu kreeg het ook te horen. Law zeiden ze juist niets tegen dus die besloot zelf maar mee te gaan.quote:Op maandag 4 november 2024 00:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze reden redelijk tegelijkertijd weg inderdaad, Tsunoda ook, Lawson met ietsjes vertraging.
Oh ja, dat is wel link.quote:Op maandag 4 november 2024 00:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan spring ik gelijk 3 verdiepingen naar beneden.
quote:Er ligt ook een kat naast en het is geen natte exemplaar
Dit geldt ook niet voor Norris, die kreeg wel straf.quote:Op maandag 4 november 2024 00:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat valt opzich nog te snappen maar dat kan nooit voor Norris gelden natuurlijjk, die maakt de fout waardoor de anderen ook een fout maken.
Red Bull zou eens moeten kijken of ze niet naar het CAS kunnen gaan ivm competitievervalsing door de stewards
die dus goedkoper is dan het roepen dat je car fuck isquote:Op maandag 4 november 2024 00:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit geldt ook niet voor Norris, die kreeg wel straf.
True, de boete mocht best wat hoger zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
die dus goedkoper is dan het roepen dat je car fuck is
Tis maar wat je straf noemt natuurlijkquote:Op maandag 4 november 2024 00:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Repimande en geldboete is geen straf..quote:Op maandag 4 november 2024 00:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2024 19:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geldboete, kunnen ze bij de FIA een kerstpakket kopen
Of de wagen van een ander lichtjes aanraken met je hand..quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
met andere jaren vergelijken vind ik te makkelijk. Ik pak liever hetzelfde jaarquote:Op maandag 4 november 2024 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of de wagen van een ander lichtjes aanraken met je hand..
Ik denk dat als Max ooit een zoon heeft, dat hij hem Fuuk Ulbe Verstappen noemt en samen met z'n vader in een kart stopt om dan na 18 jaar wraak te nemen op de FIA.quote:Op maandag 4 november 2024 00:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zie de post boven je.quote:Op maandag 4 november 2024 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis maar wat je straf noemt natuurlijk
Werk je bij de FIA toevallig?quote:Op maandag 4 november 2024 00:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
met andere jaren vergelijken vind ik te makkelijk. Ik pak liever hetzelfde jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |