Over drie weken iedereen kloten met de bandendruk dus.quote:
Hoe kom je dan aan je inloggegevens?quote:Op zondag 3 november 2024 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grote kans dat 't blijft werken.
Ik heb al jaren ZiggoGo terwijl ik hier niet eens een Ziggo abonnement af kan sluiten
Broodjes bij de lunch zijn duurderquote:Op zondag 3 november 2024 23:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Over drie weken iedereen kloten met de bandendruk dus.
5000 is nog niet eens wisselgeld voor deze teams.
Nee, nee. Dat kan nietquote:Op zondag 3 november 2024 23:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit viel Senna op, Schumacher en ook Alonso...quote:Op zondag 3 november 2024 23:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je Brits, dan een excuses. Ben je dat niet, dan IT IS THE RULE.
Nee, daarvoor dekken ze zich dan weer heel slim in. Ze weten dat ze fout zitten door niet te straffen, vandaar opeens de regel dat dit niet als precedent gezien mag wordenquote:Op zondag 3 november 2024 23:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De administratie van Ziggo is al sinds de oprichting een zooitje, destijds met de fusie van A2000 hadden ze helemaal geen overzicht meer wie nou klant was en wie niet. Er is ook heel lang een bende geweest die grof verdient heeft met het plaatsen van illegale modems.quote:Op zondag 3 november 2024 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Grote kans dat 't blijft werken.
Ik heb al jaren ZiggoGo terwijl ik hier niet eens een Ziggo abonnement af kan sluiten
Zo hilarisch vind ik het niet andersquote:Op zondag 3 november 2024 23:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, daarvoor dekken ze zich dan weer heel slim in. Ze weten dat ze fout zitten door niet te straffen, vandaar opeens de regel dat dit niet als precedent gezien mag wordenHilarisch gewoon.
Ik krijg maandelijks een mailtje dat ik ¤0 moet betalenquote:Op zondag 3 november 2024 23:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
De administratie van Ziggo is al sinds de oprichting een zooitje, destijds met de fusie van A2000 hadden ze helemaal geen overzicht meer wie nou klant was en wie niet. Er is ook heel lang een bende geweest die grof verdient heeft met het plaatsen van illegale modems.
Dat z'n PR team uitgerekend het "L" woord meent te moeten gebruiken na vandaag is de kerst op de taart.quote:Op zondag 3 november 2024 23:21 schreef GotenSSJ het volgende:
'Lando' heeft z'n IG post ook alweer verwijderd trouwens.
PR team draait inderdaad overuren.
Dat kan, omdat dit niet eerder is voorgekomen.quote:Op zondag 3 november 2024 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of gewoon geen straf. Waarschuwing
Het is ondertussen zulke belachelijke vormen aan het aannemen dat ik alleen nog maar kan lachen.quote:Op zondag 3 november 2024 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo hilarisch vind ik het niet anders
Maar Prost, Piquet, Lauda en Häkkinen zijn ook geen Engelsen.quote:Op zondag 3 november 2024 23:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit viel Senna op, Schumacher en ook Alonso...
Zou dat het zijn? Da t lando niet Simply Lovely mag zeggen?quote:Op zondag 3 november 2024 23:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat z'n PR team uitgerekend het "L" woord meent te moeten gebruiken na vandaag is de kerst op de taart.
Smooth brains.
Dat verbaast me niet, ik heb zelf heel wat IT migraties gedaan, en ook vaak dat ik dingen tegen kom, van wat is nou de waarheid? In de meeste gevallen is het: Better save than sorry, en word er niks verwijderd.quote:Op zondag 3 november 2024 23:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik krijg maandelijks een mailtje dat ik ¤0 moet betalen
"Luck"quote:Op zondag 3 november 2024 23:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Da t lando niet Simply Lovely mag zeggen?
Prost had geluk met Franse stewards geloof ik...Was ook iets mee.quote:Op zondag 3 november 2024 23:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar Prost, Piquet, Lauda en Häkkinen zijn ook geen Engelsen.
Geen idee. @Starflyer is de wandelende F1-encyclopedie, niet ikquote:Op zondag 3 november 2024 23:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat kan, omdat dit niet eerder is voorgekomen.
Als wel eerder is voorbij gekomen, corrigeer me dan.
Idioot is het zeker..quote:Op zondag 3 november 2024 23:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is ondertussen zulke belachelijke vormen aan het aannemen dat ik alleen nog maar kan lachen.
FIA President, Jean-Marie Balestre, was Frans. Kwam met de geweldige uitleg dat Senna achteruit het circuit op had moeten rijden in Japan.quote:Op zondag 3 november 2024 23:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Prost had geluk met Franse stewards geloof ik...Was ook iets mee.
Heeft Senna toen een kampioenschap gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |