Ik verwachtte iets als een boete en waarschuwing inderdaad.quote:
Constructaurs kampioenschap heeft Max vorig jaar ook grotendeels in z'n eentej binnen moeten halen.quote:Op zondag 3 november 2024 23:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Rijderskampioenschap is wmb nooit spannend geweest dit jaar, constructeurskampioenschap wel maar daar is nooit aandacht voor.
Twee is al voldoende.quote:Op zondag 3 november 2024 23:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max noet de volgende race 3 punten meer dan Norris halen en het is klaar.
Dit was de laatste keer dit jaar gelukkig.quote:Op zondag 3 november 2024 23:56 schreef GotenSSJ het volgende:
HerbertGOD heeft het weer voor elkaar trouwensFarce dat die vent daar nog zit.
Het knappe is dat het van de pitwall kwam bij Mercedes en bij McL.quote:Op zondag 3 november 2024 23:55 schreef Perox het volgende:
Het punt is niet dat hier geen sporting penalty wordt gegeven, ik denk dat dat op zich terecht is. Het punt is dat je je blijft afvragen of dat zo zou zijn geweest als dit een andere coureur zou zijn overkomen. Overigens vind ik dat alle coureurs die wegreden fout zaten niet alleen de voorste. En vind ik dat het geen sporting penalty moet opleveren.
Die is er niet in Vegas (volgende race).quote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef RAVW het volgende:
Plus dat Nor MOET winnen en Max er eigenlijk er alleen vlak achter moet eindigen.
Kan nog leuk worden.
Sprint raceje winnen voor Max en het is klaar
Gary is wat milder geworden ten op zichte van max straffenquote:Op zondag 3 november 2024 23:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer dit jaar gelukkig.
Wij hebben Gary ook nog natuurlijk ....
Nee klopt ...quote:Op zondag 3 november 2024 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is er niet in Vegas (volgende race).
Het staat gewoon in de regelementen he, dat het niet mag? Of beter: wat de procedure is bij een aborted start.quote:Op zondag 3 november 2024 23:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap reprimande en 5k boete wel. Zoiets is niet eerder voorgekomen.
Dus de volgende coureur die dezelfde fout maakt, zal harder gestraft worden. Die kon het weten dat niet mag.
Dit is mijn kijk op de straf
Ga naar bedquote:Op zondag 3 november 2024 23:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dus de volgende coureur die dezelfde fout maakt, zal harder gestraft worden. Die kon het weten dat niet mag.
Lig ik nu inquote:
van wat ik nu heb gezien twee teams tot dusverquote:Op maandag 4 november 2024 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het staat gewoon in de regelementen he, dat het niet mag? Of beyer: wat de procedure is bij een aborted start.
En er waren teams en coureurs die daar duidelijk van op de hoogte waren.
Wat moet die wisselen dan? En hoezo 10 plekken straf?quote:Op maandag 4 november 2024 00:00 schreef RAVW het volgende:
[..]
Nee klopt ...
Maar Max hoeft niet alles in 1 keer die weet gewoon als die zo blijft rijden dat die gewoon het WK binnen haalt.
En weet ook dat Nor nog een 10 plekken krijgt omdat die nog moet wisselen.
Wéér een race in de VS? Blegh.quote:Op zondag 3 november 2024 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is er niet in Vegas (volgende race).
Schandaligquote:Op zondag 3 november 2024 23:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Een reprimande voor Norris
FIA heeft zich vandaag voorgoed lachwekkend en belachelijk gemaakt.
Ik moet je op je woord gelovenquote:
Doet er niks aan af dat het gewoon in de regelementen staat.quote:Op maandag 4 november 2024 00:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
van wat ik nu heb gezien twee teams tot dusver
Dat valt opzich nog te snappen maar dat kan nooit voor Norris gelden natuurlijjk, die maakt de fout waardoor de anderen ook een fout maken.quote:Op zondag 3 november 2024 23:46 schreef Zwansen het volgende:
Stewards: "Although the driver breached the regulation this was influenced by the driver ahead of him and as such he was not predominately responsible for the breach."
Het is van de zotte dat je voor 'Fuck' een 2x zo hoge boete+taakstraf krijgt dan voor het potentieel in gevaar brengen van marshall levens.quote:Op zondag 3 november 2024 23:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |