Ze kunnen niet onder een valse startprocedure gooien.quote:Op zondag 3 november 2024 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee. @:Starflyer is de wandelende F1-encyclopedie, niet ik
Ohhh, nu snap ik hem.quote:Op zondag 3 november 2024 23:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Reprimande voor SAI.
https://www.fia.com/sites(...)gerous%20driving.pdf
Ze kunnen alles inmiddels lijkt hetquote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kunnen niet onder een valse startprocedure gooien.
Of toch wel?
Dat was het laatste onderzoek. De volgende nu als ik het goed heb.quote:Op zondag 3 november 2024 23:31 schreef Maver24 het volgende:
De 4 coureurs voor de start abort is nog geen beslissing van
Terrwijl de Hulk er een zwarte vlag voor kreeg..quote:Op zondag 3 november 2024 23:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Reprimande voor SAI.
https://www.fia.com/sites(...)gerous%20driving.pdf
Ik zie Piastri volgend jaar wel boven Norris eindigen in het kampioenschap.quote:Op zondag 3 november 2024 22:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook met de huidige auto gaat Piastri er toch vaak makkelijker voorbij dan Norris.
Norris is een beetje zoals Perez en Leclerc, wel aanvallen doen maar net niet helemaal tot het laatste gaatje gaan.
Als Norris bijv voorbij Max gaat dan gaat dat toch vaak met een incident of door buiten de baan te gaan (met z'n twee).
Misshcien ligt dat ook aan Max maar ik heb wel het idee dat 't Piastri wat makkelijker af gaat
Je schermverlichting stond per ongeluk op 100%?quote:Op zondag 3 november 2024 23:28 schreef Nattekat het volgende:
Lang geleden dat ik mijn hele telefoonbatterij leeg heb gemaakt op een dag. Lijkt wel alsof er vandaag het eea is gebeurd.
Dat was weer weg kunnen na hulp. Sainz kreeg geen hulp.quote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terrwijl de Hulk er een zwarte vlag voor kreeg..
Tja, FIA en consequent zijn is nooit een gelukkig huwelijk geweest.quote:Op zondag 3 november 2024 23:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Terrwijl de Hulk er een zwarte vlag voor kreeg..
Dat was het jaquote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
FIA President, Jean-Marie Balestre, was Frans. Kwam met de geweldige uitleg dat Senna achteruit het circuit op had moeten rijden in Japan.
Kostte hem alleen geen kampioenschap. Wel de overwinning.quote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
FIA President, Jean-Marie Balestre, was Frans. Kwam met de geweldige uitleg dat Senna achteruit het circuit op had moeten rijden in Japan.
Die uitspraak wordt heel erg uit zijn verband getrokken.quote:Op zondag 3 november 2024 23:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Mol staat gewoon te liegen. Luck ging over die rode vlag.
Waren al bezig om de auto klaar te maken voor het optakelen, vind ik wel wat ernstiger van een duwtje.quote:Op zondag 3 november 2024 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was weer weg kunnen na hulp. Sainz kreeg geen hulp.
Ja nogal.quote:Op zondag 3 november 2024 23:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Die uitspraak wordt heel erg uit zijn verband getrokken.
Denk het niet. Want het was geen valse start. Wel een starting procedure infringement.quote:Op zondag 3 november 2024 23:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kunnen niet onder een valse startprocedure gooien.
Of toch wel?
Maar het waren 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 3 november 2024 23:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waren al bezig om de auto klaar te maken voor het optakelen, vind ik wel wat ernstiger van een duwtje.
hulk had verder ook geen schade, zat alleen vast op een bultje.
Hulk kreeg hulp van buitenaf om weer weg te komen, Sainz niet.quote:Op zondag 3 november 2024 23:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waren al bezig om de auto klaar te maken voor het optakelen, vind ik wel wat ernstiger van een duwtje.
hulk had verder ook geen schade, zat alleen vast op een bultje.
Hebben ze daar niet gewoon een social media manager voor?quote:Op zondag 3 november 2024 23:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Lando is haatberichten aan het liken op Insta.
Iemand pak die jongen z'n telefoon af. Hier moet ie gewoon ver, ver van weg blijven.
Ik ook uitgesteld gekeken. Eerst proberen alle informatie en beelden te vermijden.quote:Op zondag 3 november 2024 22:56 schreef xzaz het volgende:
Ok wtf dit had ik niet verwacht.
Vanwege het tijdstip en jonge kinderen niet live kunnen zien maar man man man wat een race.
Na gisteren dacht ik dat het wel klaar was. Maar die laatste 20 ronden...
Dit is niet serieus hoop ik?quote:Op zondag 3 november 2024 23:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand pak die jongen z'n telefoon af. Hier moet ie gewoon ver, ver van weg blijven.
Lando is al onzeker genoeg inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2024 23:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hebben ze, maar dat betekent niet dat ze geen toegang hebben tot hun eigen account.quote:Op zondag 3 november 2024 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet gewoon een social media manager voor?
Dat is wel hele grote neusgatquote:
Ik geef ze tot middernacht.quote:
Was het Max geweest dan had hij al lang straf gekregenquote:Op zondag 3 november 2024 23:31 schreef Evenstar het volgende:
Wat zijn ze opeens aardig tegen de coureurs
... dus Sainz geeft toe dat hij fout zat.
....dus Sainz geeft toe dat hij niet op zat te letten.
......dus de stewards geven toe dat het een gevaarlijke situatie had kunnen opleveren.
... en hij krijgt een reprimande
Zou gewoon omgezet moeten worden in DNF en 4 punten op de licentie.quote:Op zondag 3 november 2024 23:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar de reden is dat de rijder voor hem wegreed. Norris dus wel een straf?
dat hele verhaal was gewoon pure mazzel omdat Max en GP beiden besluiteloos waren en net toen ze wilden beslissen de ending aangekondigd werdquote:Op zondag 3 november 2024 23:37 schreef Maver24 het volgende:
Ja maar verstappen stond wel 6e al. Je komt in deze positie omdat max het heel goed doet. Die rode vlag voordeel zit wel een heel verhaal achter
¤5000 en een reprimandequote:Op zondag 3 november 2024 23:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja maar de reden is dat de rijder voor hem wegreed. Norris dus wel een straf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |