Ah okee, dat van die regeling zoals jij die benoemt wist ik niet.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jong FCU kan in principe wel degraderen. Tenminste, als Jong Sparta of Jong Almere City één of twee eindigt, willen promoveren en de eerste teams niet degraderen uit de Eredivisie.
Jong Sparta en Jong Almere City staan in het rechterrijtje, dus gaat niet gebeuren. Die zouden het in de 1e divisie ook niet beter doen dan Jong FCU, dus om ze nu om te wisselen...
Volgens mij gebeurde dat uiteindelijk niet, maar was dat een dreiging dat als ze naar burgerrechter zouden gaan dat ze dan die schorsing zouden krijgen.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebeurde ook ooit met FC Den Bosch.
Klopt. Bekerfinale die voortijdig werd afgefloten en Den Bosch de 0-1 achterstand tegen Feijenoord, met doelman van Grinsven in de aanval, niet meer kon goed maken.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurde dat uiteindelijk niet, maar was dat een dreiging dat als ze naar burgerrechter zouden gaan dat ze dan die schorsing zouden krijgen.
quote:Op donderdag 28 november 2024 13:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.gelderlander.(...)nvb-regels~aefc139c/
Ach Vitesse.
In de praktijk stelt het ook weinig voor. Jong Sparta, Jong Volendam en Jong Almere City spelen/speelden Tweede Divisie. Jong Volendam kan al niet promoveren als Volendam niet promoveert. Jong Almere City idem dito als Almere 1e divisie speelt / degradeert uit de Eredivisie.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ah okee, dat van die regeling zoals jij die benoemt wist ik niet.
Ze zijn afhankelijk van Jong Almere City en Jong Sparta. Die moeten 10e of lager eindigen om te kunnen promoveren vanuit de O21-competitie. Jong Almere City werd vorig jaar achtste en Jong Sparta zevende.quote:Op donderdag 28 november 2024 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jong Feyenoord zou op termijn de plek van Jong Utrecht over kunnen nemen, maar zo lang ze niet in de piramide zitten nemen ze het Jong elftal niet serieus genoeg waardoor het ze steeds niet lukt om te promoveren.
Eens, dit is een farce.quote:Op donderdag 28 november 2024 17:16 schreef Haags het volgende:
Trek godverdomme een keer die stekker eruit man.
Rbc, Veendam, Haarlem noem ze op, dat was gewoon na 2x klaar he.
Periodetitel winnen, via nacompetitie promoverenquote:Op donderdag 28 november 2024 13:17 schreef Idisrom het volgende:
Nog twee kansen op een periodetitel na de winterstop.
En dus niet als 20e eindigen, wat nog een hele klus wordt.quote:Op vrijdag 29 november 2024 04:31 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Periodetitel winnen, via nacompetitie promoveren
24 punten achter slechts op plek 19.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dus niet als 20e eindigen, wat nog een hele klus wordt.
Appeltje eitje lijkt me.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
24 punten achter slechts op plek 19.
Dat hangt ervan af. Wist het bestuur van Vitesse van die sideletter?quote:Op donderdag 28 november 2024 17:24 schreef raptorix het volgende:
Dat vand die Sideletter lijkt me gewoon een legitieme reden om helemaal de licentie in te trekken, dat is geen administratief foutje maar gewoon weer een nieuw hoofdstuk nadat ze zogenaamd opnieuw waren begonnen.
Goed punt, het is natuurlijk lastig te zeggen, daarom ben ik ook geen voorstander van dit soort eigenaars constructies.quote:Op vrijdag 29 november 2024 10:44 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Wist het bestuur van Vitesse van die sideletter?
Als Vitesse intern kan functioneren zonder die sideletter, dan is er volgens mij niets aan de hand.
Als Biden en Rutte onderling stiekeme afspraken hebben gemaakt over de niet-levering van chipmachines aan China, om zo Rutte aan een baan bij de NAVO te helpen, dan is dat het bedrijf ASML niet te verwijten.
The saga continues..quote:Vitesse vindt een kandidaat-koper en gaat volgende fase in: ‘Cruciaal dat we nu zorgvuldig te werk gaan’ Vitesse zet de volgende stap in het overnameproces. De club start het vertrouwensonderzoek naar een kandidaat-koper. Er is één partij die concrete en vergaande interesse in de eerstedivisionist heeft.
De Barca truc, morgen verkoopt Vitesse Vitesse TV voor 200 miljoenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:37 schreef koemleit het volgende:
https://www.gelderlander.(...)esteerders~ab7fb3d7/
5 investeerders zodat ze onder de 25% per persoon blijven en dan zou de lincentiecomissie geen onderzoek doen?
Hoe lang voordat de aap uit de mouw komt dat het alleen op papier 5 investeerders zijn? maar dat het geld nog steeds ergens uit een louche constructie komt?
dit gelooft toch niemand?
Guus, Gijs, Frank, Frenk en Frenkie?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd wie de club heeft gekocht en wie de 4 andere stromannen zijn.
[..]
De Barca truc, morgen verkoopt Vitesse Vitesse TV voor 200 miljoen
Buitenlandse eigenaren dus. Zal wel weer een (Amerikaanse) investment group achter zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik gok dat Melis en vd Kuyt partijen zijn
Tja dat zullen de enige partijen zijn die dat nog durven. Ik hoop het maar heb er een heel hard hoofd in.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:07 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Buitenlandse eigenaren dus. Zal wel weer een (Amerikaanse) investment group achter zitten.
https://www.gld.nl/sport/(...)aren-nemen-club-over
Maar voorlopig zijn WIJ in ieder geval gered.
We kunnen in ieder geval weer een aantal jaar vooruit totdat de volgende crisis aanbreekt. Zo gaat het al 25 jaar met de club.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Tja dat zullen de enige partijen zijn die dat nog durven. Ik hoop het maar heb er een heel hard hoofd in.
Dan zou ik een blauwe mitsu nemen pikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toevallig ga ik vanavond weer eens kijken bij Vitesse, ik verwacht nu EUFORISCHE taferelen.
Het houdt je van de straat. Maar gefeliciteerd hoor. Er zijn al te veel traditionele clubs verdwenen. Wat moeten bv TOP en die jong-elftallen nou in het betaald voetbal.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:20 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
We kunnen in ieder geval weer een aantal jaar vooruit totdat de volgende crisis aanbreekt. Zo gaat het al 25 jaar met de club.
Gratis bierquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toevallig ga ik vanavond weer eens kijken bij Vitesse, ik verwacht nu EUFORISCHE taferelen.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe Vitesse-eigenaren komen uit buitenland en willen Europees voetbal halen
https://www.nu.nl/voetbal(...)s-voetbal-halen.html
Schrik niet mensen. @:de_kraam
Dit leest echt als de voorzet voor de volgende soap in Arnhem.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:55 schreef Zipportal het volgende:
Nieuwe Vitesse-eigenaren komen uit buitenland en willen Europees voetbal halen
https://www.nu.nl/voetbal(...)s-voetbal-halen.html
Schrik niet mensen. @:de_kraam
Kan alleen maar goed gaan, iedereen weet dat betaald voetbalclubs bekend staan om hun geweldige rendementen voor investeerders.quote:En dan gaan meespelen om Europees voetbal. De investeerders weten dat met Europees voetbal geld te verdienen is. Dat is hun doel.
Sinterklaas en 4 pieten?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:19 schreef Näsenbar het volgende:
Ben echt heel erg benieuwd wie die geldschieters zijn.
Dit voedt de speculaties natuurlijk ook al een beetje:
Volgens Reijntjes gaat het om investeerders "met ervaring in de voetbalwereld". "De investeerders zitten vol plannen en die spreken mij erg aan. Als je hun cv ziet, zul je merken dat ze wat toe kunnen voegen aan het Nederlandse voetbal."
Vijf redbull directieleden? De 'Class of 92' die ook Salford hebben? 5 sjeiks/oligarchen? Five Guys? Een paar acteurs uit Hollywood die Welcome to Wrexham hebben gezien?quote:
Selectie van nu kunnen ze in elk geval helemaal vervangen, echt compleet brandhout.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit leest echt als de voorzet voor de volgende soap in Arnhem.
5 verschillende buitenlandse eigenaren waarvan de namen niet genoemd mogen worden, dat is natuurlijk een garantie voor stabiliteit en succes
[..]
Kan alleen maar goed gaan, iedereen weet dat betaald voetbalclubs bekend staan om hun geweldige rendementen voor investeerders.
Dat terugkeren naar de Eredivsie volgend jaar is nog wel een redelijk realistisch doel als er geld beschikbaar komt. Maar zelfs in de KKD koop je niet zomaar een kampioensploeg bij elkaar.
Ik geef ze het iig te doen. Ideaal scenario om 15 spelers aan te trekken waar ze weer veel te veel voor moeten betalen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Selectie van nu kunnen ze in elk geval helemaal vervangen, echt compleet brandhout.
Joost de Witquote:
Ongetwijfeld gaan ze weer in alle bekende valkuilen trappen ja om maar zo snel mogelijk weer succes te halen. Opportunisme viert toch hoogtij in het voetbal en die investeerders zijn vast niet geïnteresseerd in een rustige opbouw met eerst nog 3-5 jaar KKD voordat ze weer promoveren.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef ze het iig te doen. Ideaal scenario om 15 spelers aan te trekken waar ze weer veel te veel voor moeten betalen.
Dit dus, je zou zeggen dat men leert van foutenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 10:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ongetwijfeld gaan ze weer in alle bekende valkuilen trappen ja om maar zo snel mogelijk weer succes te halen. Opportunisme viert toch hoogtij in het voetbal en die investeerders zijn vast niet geïnteresseerd in een rustige opbouw met eerst nog 3-5 jaar KKD voordat ze weer promoveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |