Geldboete, kunnen ze bij de FIA een kerstpakket kopenquote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef Scorpie het volgende:
Norris zijn straf al bekend? Of is dat zo de doofpot in gegaan?
Ja, da's sowieso DSQ.quote:Op zondag 3 november 2024 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Norris krijgt er nog wel 2 punten bij straks, Russell en Hamilton krijgen vast een DSQ met die bandenspanning.
Ik was bezig toen die * weer eens een topic kaapte.quote:
Laten we niet te veel hopenquote:Op zondag 3 november 2024 19:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, da's sowieso DSQ.
Maar Norris zorgde er wel voor dat de veiligheid in het geding kwam.
Niks serieus ofzo maar die regel is er voor de veiligheid.
Door rood rijden is opzich een tijdstraf maar onduidelijk over hoe langf dat is, van seconden zijn maar ook minuten volgens google bronnen.
Welke andere 4 dan?quote:
Barney.gifquote:Op zondag 3 november 2024 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik was bezig toen die droeftoeter weer eens een topic kaapte.
Nee, er wordt 10 seconden van tijd afgetrokken.quote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef Scorpie het volgende:
Norris zijn straf al bekend? Of is dat zo de doofpot in gegaan?
Als jij nou ff een mooie TT maakt?quote:Op zondag 3 november 2024 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke andere 4 dan?
Kimi weet ik wel zeker.
Sowieso belachelijk dat je dit over de race heen tilt. Die 4 of 5 hadden gewoon 10 seconden stil moeten staan bij hun pitstop. Nu maakt het allemaal geen zak meer uit, want Norris finished 10 sec voor Tsunoda die ook nog een straf zou krijgen daarvoor.quote:Op zondag 3 november 2024 19:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, da's sowieso DSQ.
Maar Norris zorgde er wel voor dat de veiligheid in het geding kwam.
Niks serieus ofzo maar die regel is er voor de veiligheid.
Door rood rijden is opzich een tijdstraf maar onduidelijk over hoe langf dat is, van seconden zijn maar ook minuten volgens google bronnen.
Albers was Doornbos tegengekomen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat is dat nou met die hechtpleisters dan?
Rainmaster had ik.quote:
Dan moet je eerder opstaan. Tijdens Las Vegas geef ik je die kans wel.quote:Op zondag 3 november 2024 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik was bezig toen die * weer eens een topic kaapte.
Dangerous driving.quote:
Ik denk dat dit dusdanig serieus is dat het na de race moest. En dusdanig serieus is meer dan een lichte tijdstraf.quote:Op zondag 3 november 2024 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat je dit over de race heen tilt. Die 4 of 5 hadden gewoon 10 seconden stil moeten staan bij hun pitstop. Nu maakt het allemaal geen zak meer uit, want Norris finished 10 sec voor Tsunoda die ook nog een straf zou krijgen daarvoor.
Maar oh oh wat geeft de FIA veel om veiligheid. Enkel als het hen goed uitkomt om het volgende seizoen van Drive to Survive spannender te maken. Walgelijke organisatie.
Het kan in Vegas al beslecht worden, maar ik reken me nog niet rijk.quote:
Je zag ook hoe moeilijk de McLaren kon inhalen, dus als ze een 5s of 10s straf hadden gekregen tijdens de race waren ze misschien wel buiten de punten gekomen. Nu gaat het ze niet pijn doen en kan de FIA straffen uitdelen en dan roepen dat ze gestraft hebben.quote:Op zondag 3 november 2024 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat je dit over de race heen tilt. Die 4 of 5 hadden gewoon 10 seconden stil moeten staan bij hun pitstop. Nu maakt het allemaal geen zak meer uit, want Norris finished 10 sec voor Tsunoda die ook nog een straf zou krijgen daarvoor.
Maar oh oh wat geeft de FIA veel om veiligheid. Enkel als het hen goed uitkomt om het volgende seizoen van Drive to Survive spannender te maken. Walgelijke organisatie.
Die reed met een kapotte auto terug naar de pits,dus dat verwacht ik ook wel.quote:
Max kan zich toch al rijk rekenenquote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan in Vegas al beslecht worden, maar ik reken me nog niet rijk.
Ja .. lekker.. Herbert die 10 seconden aan het aftrekken isquote:Op zondag 3 november 2024 19:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, er wordt 10 seconden van tijd afgetrokken.
FIA MAFFIA CONFIRMED.quote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je zag ook hoe moeilijk de McLaren kon inhalen, dus als ze een 5s of 10s straf hadden gekregen tijdens de race waren ze misschien wel buiten de punten gekomen. Nu gaat het ze niet pijn doen en kan de FIA straffen uitdelen en dan roepen dat ze gestraft hebben.
Serieus?quote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
"Its not talent, its just luck" - Lando
Ik zou er niet op rekenen als er mensen moeten beslissen die het prima vinden als er een rijder naast z'n auto staat om een bepaald team nog even de kans te geven hun posities om te wisselen zodat de underdog een puntje meer kan pakken.quote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit dusdanig serieus is dat het na de race moest. En dusdanig serieus is meer dan een lichte tijdstraf.
Ja, als jij het zou doen wel Lando, maar je doet het niet, VER zat nog geen twee jaar in de F1 toen hij het al deed.quote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
Dat zal hij toch grappend bedoelenquote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef shiz het volgende:
Lando 'it's not talent, just luck'Goede verliezer.
Denk wel dat je beter kampioen kan worden in Vegas dan in Qatar of Abu Dhabiquote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan in Vegas al beslecht worden, maar ik reken me nog niet rijk.
quote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
Klopt toch? Hij reed zelf ook steeds snelste rondes en zo.quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef shiz het volgende:
Nee hij was bloedserieus, ging bijna huilenquote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal hij toch grappend bedoelen
Fake news.quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
Wat, serieus.quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef shiz het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee hij was bloedserieus, ging bijna huilen
En dan nog niet winnen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet het maar durven zeggen, 2x van de baan gaan, voorbij gelaten worden door je teamgenoot...
Straks bij Belgische mamma op schoot.quote:Op zondag 3 november 2024 19:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nee hij was bloedserieus, ging bijna huilen
Nu pas?quote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had wel respect voor Norris maar dat is nu met deze opmerking een heel eind weg.
Dat gaat zeker over het ontlopen over zijn straffen?quote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
Emotiesquote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
Ja, ik gaf hem het voordeel van de twijfel. Alleen toen hij begon te winnen zag je hoe hij veranderde.quote:
Omaquote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Straks bij Belgische mamma op schoot.
Ook een tattoo?quote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Minichamps is al beschikbaar, pre-order geplaatst
Nee nee, we moeten overal kritisch op zijn en iets achter zoeken, terwijl Max 1 van z’n beste races ooit rijdt. Bijzonder toch..quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal hij toch grappend bedoelen
Maar daar is hier soms moeilijk doorheen te kijken
Iig nog investigations die afgerond moeten wordenquote:
Zal vast gefrustreerd zijn dat zelfs met hulp van de FIA MAFFIA hij hem nog niet kan winnen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had wel respect voor Norris maar dat is nu met deze opmerking een heel eind weg.
Hij heeft 60 punten nodig na Vegas, is nu precies dat.quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk wel dat je beter kampioen kan worden in Vegas dan in Qatar of Abu Dhabi
Nee moeder.quote:
Anders ik welquote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
5000.- boetequote:Op zondag 3 november 2024 19:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iig nog investigations die afgerond moeten worden
Komt ook veel door de mentaliteit van McLaren/Zeik en Stella.quote:Op zondag 3 november 2024 19:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik gaf hem het voordeel van de twijfel. Alleen toen hij begon te winnen zag je hoe hij veranderde.
Op m'n linkerbil. Die trofee van vandaag komt precies overeen met, nou ja, je snapt het.quote:
Linkje?quote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Niet om je anus?quote:Op zondag 3 november 2024 19:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op m'n linkerbil. Die trofee van vandaag komt precies overeen met, nou ja, je snapt het.
Link?quote:Op zondag 3 november 2024 19:35 schreef heywoodu het volgende:
Negative. No further action.quote:Op zondag 3 november 2024 19:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn er ook tweets van de BBB?
Kabinet moet met één mond spreken.
Gewoon op Verstappen.comquote:
Huh?quote:Op zondag 3 november 2024 19:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Volgens Lando had George moeten winnen, want die verdiende het wel.
quote:
Max had toch ook wel gewoon geluk met de rode vlag? Als Colapinto iets rustiger rijdt, had Max het een stuk lastiger gekregen op oudere banden. Dat hij een briljante race reed, staat daar los vanquote:Op zondag 3 november 2024 19:34 schreef Rnie het volgende:
Lando extreem zuur.
"Max drove well, little bit lucky" Hou toch op Landootje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |