Geldboete, kunnen ze bij de FIA een kerstpakket kopenquote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef Scorpie het volgende:
Norris zijn straf al bekend? Of is dat zo de doofpot in gegaan?
Ja, da's sowieso DSQ.quote:Op zondag 3 november 2024 19:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Norris krijgt er nog wel 2 punten bij straks, Russell en Hamilton krijgen vast een DSQ met die bandenspanning.
Ik was bezig toen die * weer eens een topic kaapte.quote:
Laten we niet te veel hopenquote:Op zondag 3 november 2024 19:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, da's sowieso DSQ.
Maar Norris zorgde er wel voor dat de veiligheid in het geding kwam.
Niks serieus ofzo maar die regel is er voor de veiligheid.
Door rood rijden is opzich een tijdstraf maar onduidelijk over hoe langf dat is, van seconden zijn maar ook minuten volgens google bronnen.
Welke andere 4 dan?quote:
Barney.gifquote:Op zondag 3 november 2024 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik was bezig toen die droeftoeter weer eens een topic kaapte.
Nee, er wordt 10 seconden van tijd afgetrokken.quote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef Scorpie het volgende:
Norris zijn straf al bekend? Of is dat zo de doofpot in gegaan?
Als jij nou ff een mooie TT maakt?quote:Op zondag 3 november 2024 19:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Welke andere 4 dan?
Kimi weet ik wel zeker.
Sowieso belachelijk dat je dit over de race heen tilt. Die 4 of 5 hadden gewoon 10 seconden stil moeten staan bij hun pitstop. Nu maakt het allemaal geen zak meer uit, want Norris finished 10 sec voor Tsunoda die ook nog een straf zou krijgen daarvoor.quote:Op zondag 3 november 2024 19:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, da's sowieso DSQ.
Maar Norris zorgde er wel voor dat de veiligheid in het geding kwam.
Niks serieus ofzo maar die regel is er voor de veiligheid.
Door rood rijden is opzich een tijdstraf maar onduidelijk over hoe langf dat is, van seconden zijn maar ook minuten volgens google bronnen.
Albers was Doornbos tegengekomen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat is dat nou met die hechtpleisters dan?
Rainmaster had ik.quote:
Dan moet je eerder opstaan. Tijdens Las Vegas geef ik je die kans wel.quote:Op zondag 3 november 2024 19:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik was bezig toen die * weer eens een topic kaapte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |