Stiekem de auto lichter maken straks.quote:
BOHquote:Op zondag 3 november 2024 18:23 schreef Nober het volgende:
Max gaat ze allemaal op een ronde zetten indien geen (V)SC.
Driving too fast in dangerous conditionsquote:Op zondag 3 november 2024 18:23 schreef Nober het volgende:
Max gaat ze allemaal op een ronde zetten indien geen (V)SC.
Sainzquote:Op zondag 3 november 2024 18:23 schreef Nattekat het volgende:
Dit was allemaal onderdeel van het masterplan van Sainz.
quote:Op zondag 3 november 2024 18:22 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik wil nu het gezicht van Herbert zien
Tijdens rood 10s gewacht voordat ze de banden er op schroefden?quote:Op zondag 3 november 2024 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had Piastri al zijn 10 seconde straf ingewilligd?
GOAT.quote:Op zondag 3 november 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
Max gewoon 16 plekken gewonnen, da's echt knap in deze omstandigheden
Al dat blauw is te donker voor een regenrace!quote:
Dan ben je een grote hoor.quote:Op zondag 3 november 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
Waarom denk je dat het zo hard regent in brazilië?quote:Op zondag 3 november 2024 18:24 schreef Donderkonijn het volgende:
Hoe hard gaat gaat Zak Brown zometeen janken......
Neequote:Op zondag 3 november 2024 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Had Piastri al zijn 10 seconde straf ingewilligd?
quote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hopelijk krijgt Norris nog een straf.
Is nog niet openquote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef Perox het volgende:
Heeft iemand linkje voor DOTD? Ik stem nooit maar vandaag wil ik wel even klikken.
F1/votequote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef Perox het volgende:
Heeft iemand linkje voor DOTD? Ik stem nooit maar vandaag wil ik wel even klikken.
F1/votequote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef Perox het volgende:
Niet echt.quote:Op zondag 3 november 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
https://www.formula1.com/en/page/votequote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef Perox het volgende:
Als hij die al krijgtquote:
Lijkt me wel. Leaving the track and gaining an advantage.quote:
Straf voor spray opwerpenquote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
3 straffen voor NOR zou moeten, start, unsafe return en dit laatste.
Dit laatstequote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef TweedeKlum het volgende:
3 straffen voor NOR zou moeten, start, unsafe return en dit laatste.
Heeft niemand gezien door de sprayquote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Leaving the track and gaining an advantage.
Reicinatie van Sennaquote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit is gewoon NOG epischer dan 2016.
Vanavond, net als wij allen.quote:
Kan echt nietquote:
En dat is prima.quote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja, Leclerc wel unsafe joining the track terwijl Norris gewoon die hele bocht rechtdoor gaat
Hier wordt een kampioenschap gewonnenquote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit is gewoon NOG epischer dan 2016.
Ik denk het niet..in de regen slijten ze amperquote:
Die punten moeten voor Norris zijnquote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja, Leclerc wel unsafe joining the track terwijl Norris gewoon die hele bocht rechtdoor gaat
👍quote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het niet..in de regen slijten ze amper
Je hebt meer goede regenrijders, Stroll, Perez, Hamilton...quote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet echt.
Dit is toch wel normaal voor een regen race. Dan drijven de coureurs naar boven () die op water kunnen rijden.
Met een goede strat van het team ga je plekken pakken.
Karma heet dat.quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef Evenstar het volgende:
Minstens 5 andere gevallen van unsafe joining gezien, niks under investigation, maar diegene voor Norris meteen hoppa
Dit is hoe een kampioen laat zien hoe je moet racen.quote:
Het begint nu wel heel opzichtig te worden ja.quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef Evenstar het volgende:
Minstens 5 andere gevallen van unsafe joining gezien, niks under investigation, maar diegene voor Norris meteen hoppa
Had ie al, dus wat scherper.quote:
Perez... nee.quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je hebt meer goede regenrijders, Stroll, Perez, Hamilton...![]()
It ain't over till it's over.quote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt een kampioenschap gewonnen
Dit is Verstappen !quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is hoe een kampioen laat zien hoe je moet racen.
Oja, mijn laatste stamt uit 2018quote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Als dit zo blijft wordt dit wel weer een Minichamps in de bestelling denk ik
Geel is niet ergquote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef RAVW het volgende:
Max heeft geen spray dus dat is wel lekker, die kan uitlopen .. hopelijk geen geel meer
Levon Helm van The Band zong ooit voor haar : "I said hey Karma, come on lets go downtown. She said I gotta go but my friend can stick around"quote:
Gezien de race klinkt dit heel optimistisch.quote:
Maar Perez is de bandenfluisteraar.. tegen het einde van de race zitten z'n banden te pittenquote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Perez... nee.
Lewis wel maar zijn wagen is niet al te best
Van deze coureurs alleen Max lijkt het.
Op dit moment 15 volgens mij. Geen zin om te verifiëren.quote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iemand die paraat heeft (of en) hoeveel punten Max in totaal uitloopt op Norris na deze triple header, als het zou zou finishen?
Bearman of Zhou.quote:
#metooquote:
Is ook nog zo lang, gaat nog wel wat gebeuren.quote:
Ik verwacht Ocon.quote:
Hier kwam er vorige week ineens weer één, van de titel vorig jaar, besteld in oktoberquote:
Arme Hamiltonquote:Op zondag 3 november 2024 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
Russell en Hamilton krijgen beide een DQ aan einde race vanwege die wisseling bandenspanning?
Max is zelf erg goed, die heeft Ayton niet nodigquote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef raptorix het volgende:
Ayrton heeft het stuur van Max overgenomen.
Que?quote:Op zondag 3 november 2024 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
Russell en Hamilton krijgen beide een DQ aan einde race vanwege die wisseling bandenspanning?
Alsof Verstappen die afgeeft..quote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef raptorix het volgende:
Dank voor de herinnering, ook even op Max gestemd.quote:
Under investigation voor bandenspanning veranderen.quote:
Ayrton ziet zijn opvolger schitteren.quote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef raptorix het volgende:
moeten ze norris ook straffen voor volgas de halve baan afsnijden net.....en ook unsafe rejoinenquote:Op zondag 3 november 2024 18:32 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze wagen het toch niet om Leclerc te straffen voor unsafe rejoining the track.
Ocon zit er inmiddels ook al ver genoeg achter om geen spray meer te hebbenquote:
Jos heeft Max gedrilled hierin.quote:Op zondag 3 november 2024 18:32 schreef F_r het volgende:
Jos kon ook altijd goed rijden met regen. Max dus ook.
Max is beter dan Aytonquote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef raptorix het volgende:
Rainbow Road?quote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef Mano_ het volgende:
Leclerc is nog niet van de baan gevallen, indrukwekkend
Hebben de bandenspanning aangepast terwijl de banden al op de wagens zaten. Dat mag niet.quote:
Dat moeten ze toch al, dat was echt achterlijkquote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
moeten ze norris ook straffen voor volgas de halve baan afsnijden net.....en ook unsafe rejoinen
Nuquote:Op zondag 3 november 2024 18:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iemand die paraat heeft (of en) hoeveel punten Max in totaal uitloopt op Norris na deze triple header, als het zou zou finishen?
Zou wel moetenquote:Op zondag 3 november 2024 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Under investigation voor bandenspanning veranderen.
Maar het zal geen DQ worden
die heeft een blauw oog nu...geestig toch...quote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef raptorix het volgende:
Hey we gaan NOR geen penalties aannaaien he!?quote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
moeten ze norris ook straffen voor volgas de halve baan afsnijden net.....en ook unsafe rejoinen
Hij bedoelt over 3 races.quote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nu
Max Verstappen 367 +25+1
Lando Norris 323 +8
Dan hadden ze dst meteen moeten doenquote:
oh sorryquote:Op zondag 3 november 2024 18:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij bedoelt over 3 races.
Uit m'n hoofd is dat +4, -10 en +18 nu.
Lijkt wel de eredivisie.quote:Op zondag 3 november 2024 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Terwijl het kampioenschap eigenlijk nooit spannend is geweest.
Piastri kwam voor de break Lawson 20 rondes lang niet voorbij. Denk dat t wel meevalt dus.quote:Op zondag 3 november 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Piastri zit volgens mij echt op zijn tanden te bijten nu in zijn Bottas rol
We wachten op de straf na de racequote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nu
Max Verstappen 367 +25+1
Lando Norris 323 +8
Andere lijnen rijden,. kijken naar de stroompjes water op de baan..quote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jos heeft Max gedrilled hierin.
Echt ongelofelijk dat dat niet under investigation isquote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
kloptquote:Op zondag 3 november 2024 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan hadden ze dst meteen moeten doen
Als er ooit een moment was om Verstappen te stemmen, is dat nu.quote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef shiz het volgende:
[ afbeelding ]
~ https://www.formula1.com/en/page/vote
Koning der Koningsklasse natuurlijk!![]()
![]()
Echt wel. En dat komt er nu mooi uit.quote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Andere lijnen rijden,. kijken naar de stroompjes water op de baan..
Heeft ie goed gedaan
Donequote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als er ooit een moment was om Verstappen te stemmen, is dat nu.
Pas juichen ná de race graag. De finish is nog ver..quote:
Ik verheug me al op de Lollipopman videoquote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft 'ie op NOR.quote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef Nober het volgende:
VER heeft wel een voorsprong van 20.001 nodig, voor de zekerheid.
niet eens noted....quote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moeten ze toch al, dat was echt achterlijk
100% punten staat vast nuquote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pas juichen ná de race graag. De finish is nog ver..
Dat is a mythe.quote:Op zondag 3 november 2024 18:33 schreef RotatoR het volgende:
Lewis is normaliter ook wel goed in de regen. Valt tegen nu.
Een beetje.quote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef wdn het volgende:
Nu Perez nog even voorbij Norris
Of wil ik nu teveel
Maar niet dat dat gunstig uitpakt voor Maxquote:
Veel teveelquote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef wdn het volgende:
Of wil ik nu teveel
Het zou me niks verbazen als iemand anders alsnog DOTD wordt.quote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen stem nodig. Dit kan niet anders. Maar goed, sowieso onzinrubriek.
U heeft wel heel veel vertrouwenquote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef wdn het volgende:
Of wil ik nu teveel
Mij ook nietquote:Op zondag 3 november 2024 18:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als iemand anders alsnog DOTD wordt.
Hee vogeltjequote:
nee hoor.....het word steeds duidelijker....en die herbert weer als stewardquote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk dat dat niet under investigation is
Max is godquote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef Mano_ het volgende:
Wat een contrast met hoe Lawson met Max omgaat
quote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef Mano_ het volgende:
Vind je het gek? Die aast op dat zitje.quote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef Mano_ het volgende:
Ben nieuwsgierig naar mogelijke teamorders VCARB/RBR vanwege team championship ook.quote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Horner zit vast in z'n oor te schreeuwen.
Nou nou nouquote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nee hoor.....het word steeds duidelijker....en die *knip* herbert weer als steward
AI ?quote:
Driver of the Centuryquote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En terecht!quote:
Herbert had vroeger ook al problemen met Josquote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nee hoor.....het word steeds duidelijker....en die herbert weer als steward
Nee helemaal niet, dat is juist het puntquote:Op zondag 3 november 2024 18:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
[..]
Vind je het gek? Die aast op dat zitje.
met Herbert als steward wel ja....ongelofelijk dat hij na vorige race weer steward isquote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef Nober het volgende:
Op het laatste moment geswitcht van Harris naar Verstappen voor mijn vote.quote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hierna niet meer.quote:Op zondag 3 november 2024 18:39 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
met Herbert als steward wel ja....ongelofelijk dat hij na vorige race weer steward is
Eh ja Hans dat heeft 'ie al een poosje en hij verbetert continu.quote:
Nog een rondje, dan heeft ie dat naar Norris.quote:Op zondag 3 november 2024 18:36 schreef Nober het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |