Kan echt nietquote:
En dat is prima.quote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja, Leclerc wel unsafe joining the track terwijl Norris gewoon die hele bocht rechtdoor gaat
Hier wordt een kampioenschap gewonnenquote:Op zondag 3 november 2024 18:25 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit is gewoon NOG epischer dan 2016.
Ik denk het niet..in de regen slijten ze amperquote:
Die punten moeten voor Norris zijnquote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ja, Leclerc wel unsafe joining the track terwijl Norris gewoon die hele bocht rechtdoor gaat
👍quote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk het niet..in de regen slijten ze amper
Je hebt meer goede regenrijders, Stroll, Perez, Hamilton...quote:Op zondag 3 november 2024 18:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Niet echt.
Dit is toch wel normaal voor een regen race. Dan drijven de coureurs naar boven () die op water kunnen rijden.
Met een goede strat van het team ga je plekken pakken.
Karma heet dat.quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef Evenstar het volgende:
Minstens 5 andere gevallen van unsafe joining gezien, niks under investigation, maar diegene voor Norris meteen hoppa
Dit is hoe een kampioen laat zien hoe je moet racen.quote:
Het begint nu wel heel opzichtig te worden ja.quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef Evenstar het volgende:
Minstens 5 andere gevallen van unsafe joining gezien, niks under investigation, maar diegene voor Norris meteen hoppa
oe danquote:
Had ie al, dus wat scherper.quote:
Perez... nee.quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je hebt meer goede regenrijders, Stroll, Perez, Hamilton...![]()
It ain't over till it's over.quote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt een kampioenschap gewonnen
Dit is Verstappen !quote:Op zondag 3 november 2024 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is hoe een kampioen laat zien hoe je moet racen.
Oja, mijn laatste stamt uit 2018quote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Als dit zo blijft wordt dit wel weer een Minichamps in de bestelling denk ik
Geel is niet ergquote:Op zondag 3 november 2024 18:29 schreef RAVW het volgende:
Max heeft geen spray dus dat is wel lekker, die kan uitlopen .. hopelijk geen geel meer
Levon Helm van The Band zong ooit voor haar : "I said hey Karma, come on lets go downtown. She said I gotta go but my friend can stick around"quote:
Gezien de race klinkt dit heel optimistisch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |