Was er niet een regel dat de laatst poster het nieuwe deel moet openen?quote:Op zondag 3 november 2024 18:08 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autódromo José Carlos Pace
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
# Hoe kan je een F1 superlicentie krijgen?
# Countdown naar de sessies
Info
[ x ]
Dat was niks johquote:Op zondag 3 november 2024 18:08 schreef PirE het volgende:
Waarom geen investigation naar de manier waarop Norris de baan opreed. Russell zat daar ook.
Eerder ook niets bij Sainz?quote:Op zondag 3 november 2024 18:08 schreef PirE het volgende:
Waarom geen investigation naar de manier waarop Norris de baan opreed. Russell zat daar ook.
Water in de bandenquote:Op zondag 3 november 2024 18:08 schreef Netsplitter het volgende:
Wat hebben ze in die Alpine gedaan?
Dit is een snel livetopic.quote:Op zondag 3 november 2024 18:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Was er niet een rgel dat de laatst poster het nieuwe deel moet openen?
Zit ik moeite te doen voor niks steeds
Het is onder deze omstandigheden verstandig om de banden rustig op temperatuur te laten komen.quote:
quote:
IK vind 't prima verder maar dan ga ik de volgende keer ook geen moeite meer doen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je een abo neemt kan je sneller posten.
Denk het ook, teveel risico nu, zolang hij maar voor norris zit.quote:Op zondag 3 november 2024 18:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max wacht wel even rustig tot hij weer wat kan zien.
Bearman sliderquote:
Zou ie weer gaan mekkeren?quote:
quote:Op zondag 3 november 2024 18:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Heeft Sainz al antwoord gekregen over zijn inters?
Smooth operator.quote:Op zondag 3 november 2024 18:11 schreef QuidProJoe het volgende:
They are not new at the moment. Please confirm?quote:Op zondag 3 november 2024 18:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Question?quote:Op zondag 3 november 2024 18:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
They are not new at the moment. Please confirm?
Hello?quote:Op zondag 3 november 2024 18:11 schreef QuidProJoe het volgende:
Welke moeite? Het is een knopje drukken.quote:Op zondag 3 november 2024 18:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IK vind 't prima verder maar dan ga ik de volgende keer ook geen moeite meer doen.
Dagjesvolked.quote:Op zondag 3 november 2024 18:12 schreef Origami94 het volgende:
Verstappen wordt eruit gereden door een Spanjaard
Moet ie niet gelapt worden.quote:Op zondag 3 november 2024 18:12 schreef LTVDK het volgende:
Bearman probeert zoveel mogelijk meters te maken vandaag
Doet ie de hele tijd alquote:
Please confirm.quote:
Nou dan gun ik hem wel P2. Gewoon voor rijden. Ocon winnen zou ook leuk zijn voor het seizoen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:12 schreef SiGNe het volgende:
Hopelijk gaat Ocon nog wat problemen krijgen.. 7 punten extra voor Max is toch ook wel fijn
tot half 8 nederlandse tijdquote:
We are checkingquote:
Van mij nog wel 2 uurquote:
Plan Failquote:
Ja, graag zelfs want Ocon voor Norris is ook goed.quote:Op zondag 3 november 2024 18:14 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou dan gun ik hem wel P2. Gewoon voor rijden. Ocon winnen zou ook leuk zijn voor het seizoen.
Op last van?quote:Op zondag 3 november 2024 18:15 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de race moet voor 21:00 NL tijd afgelopen zijn.
Dacht 3 uur regel. 1930quote:Op zondag 3 november 2024 18:15 schreef KingRadler het volgende:
[..]
de race moet voor 21:00 NL tijd afgelopen zijn.
En als dat niet zo is, zorgen ze daar zelf wel voor.quote:
Dit, hij wacht gewoon op een foutjequote:Op zondag 3 november 2024 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat absoluut geen risico nemen op ocon.
Dan gewoon Ocon DOTDquote:Op zondag 3 november 2024 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Die is 2018 nog niet vergetenquote:Op zondag 3 november 2024 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Pffffquote:
En alle straffen die hij krijgt voor van alles en nog watquote:
2 uur is ook nog een regelquote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
Olav Mol: 58 minuten nog mag de GP duren
?!?!?!?!
Olav is dan ook seniel.quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
?!?!?!?!
Behalve Max dan. Die reed vanaf achteraan iedereen de moeder.quote:Op zondag 3 november 2024 18:16 schreef D_A het volgende:
Die rijders kunnen ook niets meer hedendaags. Beetje regen.
Nee, optochtje kijken is leuk.quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef MoreDakka het volgende:
Snap echt niet dat mensen dit soort races leuk vinden, Verstappen is de enige die hier en daar wat inhaalt en voor de rest is het alleen maar domme crashes en weer wachten
Kijkquote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef MoreDakka het volgende:
Snap echt niet dat mensen dit soort races leuk vinden, Verstappen is de enige die hier en daar wat inhaalt en voor de rest is het alleen maar domme crashes en weer wachten
quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
2 uur racen in 3 uur tijd.
Dat is de regel?
Niemand wil op de full wetsquote:Op zondag 3 november 2024 18:16 schreef D_A het volgende:
Die rijders kunnen ook niets meer hedendaags. Beetje regen.
And then some.quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Behalve Max dan. Die reed vanaf achteraan iedereen de moeder.
Dan zap je weg.quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef MoreDakka het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
?!?!?!?!
Wijze (snort) raadquote:
Hij kan wel meer niet.quote:
Wat vind jij dan een leuke sport om te kijken?quote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef MoreDakka het volgende:
Groot gelijk, ik zou het zelf ook fijner vinden als die 2 wat verder uit elkaar zouden zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Die loopt altijd 5 jaar achterquote:Op zondag 3 november 2024 18:17 schreef Red_85 het volgende:
?!?!?!?!
Oh nee, ik geef een mening over de race, dat mag niet hoorquote:Op zondag 3 november 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga dan lekker ergens anders de boel verstieren.
Neequote:
Nog 55 minuten dus nee.quote:Op zondag 3 november 2024 18:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Of kijkt hij naar zuivere race tijd? Die is 2 uur niet?
Echt he.quote:Op zondag 3 november 2024 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan was er iemand aan het klagen dat dit niet leuk is.
quote:
Is die nu toch ook?quote:Op zondag 3 november 2024 18:21 schreef Zwoerd het volgende:
Die mensen eerder vanmiddag die hier riepen dat het kampioenschap vergooit was
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 3 november 2024 18:21 schreef Zwoerd het volgende:
Die mensen eerder vanmiddag die hier riepen dat het kampioenschap vergooit was
Lando?quote:Op zondag 3 november 2024 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan was er iemand aan het klagen dat dit niet leuk is.
quote:Op zondag 3 november 2024 18:22 schreef Haags het volgende:
De straf van Nor is straks 6 plekken vooruit na de race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |