SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja ik ben er ook niet naar toe gegaan. Toen ik de telefoon ophing, las ik ook enorm negatieve reviews over hen.quote:
Het hotel van diezelfde keten die we toen wel geboekt hadden, was verder echt prima.![]()
![]()
Beste TT![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo kan het dus ookquote:Op zondag 3 november 2024 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet naar toe gegaan. Toen ik de telefoon ophing, las ik ook enorm negatieve reviews over hen.
Het hotel van diezelfde keten die we toen wel geboekt hadden, was verder echt prima.![]()
![]()
Een uitstekende TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dus als ik iemand op WhatsApp heb, mag ik op FOK! niet meer met hem of haar praten?quote:Op zondag 3 november 2024 10:59 schreef Paul het volgende:
[..]
dacht dat jullie elkaar op whatsapp hadden?
Dan blijven er weinig mensen over om tegen te praten hier aangezien ik het gros wel op WhatsApp of Facebook heb
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kloptquote:Op zondag 3 november 2024 11:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dus als ik iemand op WhatsApp heb, mag ik op FOK! niet meer met hem of haar praten?
Dan blijven er weinig mensen over om tegen te praten hier aangezien ik het gros wel op WhatsApp of Facebook heb![]()
![]()
Mij boeien die hele tt's niet johquote:Op zondag 3 november 2024 11:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat van iemand die originaliteit in de TT's wil zien
Tegen jou mag ik nog wel praten! Jou heb ik niet op WhatsApp of Facebookquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gezelliquote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tegen jou mag ik nog wel praten! Jou heb ik niet op WhatsApp of Facebook![]()
![]()
Wel lekker rustig danquote:Op zondag 3 november 2024 11:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dus als ik iemand op WhatsApp heb, mag ik op FOK! niet meer met hem of haar praten?
Dan blijven er weinig mensen over om tegen te praten hier aangezien ik het gros wel op WhatsApp of Facebook hebals je tegen niemand mag praten.
Ik mag ook nog tegen DJMO praten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
we gaan wel communiceren in gebarentaalquote:Op zondag 3 november 2024 11:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig mensen over om tegen te praten hier aangezien ik het gros wel op WhatsApp of Facebook heb![]()
![]()
Wat is het gebaar voor koffie gvd?quote:Op zondag 3 november 2024 11:17 schreef Rob het volgende:
[..]
we gaan wel communiceren in gebarentaalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb het ook eens gehad.quote:Op zondag 3 november 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens?
Heb het ook wel vaker, maar dat is vaak even.
Deze was zo echt dat ik niet geloofde dat het zondag was toen ze het hier zeiden
Zat ik hier op zondag om 7 uur (of eerder) en ik zei dat het rustig was voor een maandagochtend.
En toen zei jij dat het zondag was![]()
![]()
![]()
dat gaat via Google Home..quote:Op zondag 3 november 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is het gebaar voor koffie gvd?![]()
Maar als je niet mag praten? Dat ding luistert alleen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, dat weet ik niet eens meerquote:Op zondag 3 november 2024 11:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het ook eens gehad.
Zat ik hier op zondag om 7 uur (of eerder) en ik zei dat het rustig was voor een maandagochtend.
En toen zei jij dat het zondag was![]()
![]()
IK heb het wel eens vaker maar zo extreem als vandaag nog nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ik praat tegen google home en die meld dat ik koffie wilquote:Op zondag 3 november 2024 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als je niet mag praten? Dat ding luistert alleen.![]()
Zoiets inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus in de auto is het ook de hele rit erg stil...quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Rob het volgende:
[..]
maar ik praat tegen google home en die meld dat ik koffie wilAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat het erg is - dat gepraat leidt ook erg af.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
[ Bericht 95% gewijzigd door gebrokenglas op 03-11-2024 11:27:05 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bed al afgedaan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
😐︎□︎♐︎♐︎♓︎♏︎ ♑︎❖︎♎︎✏︎quote:Op zondag 3 november 2024 11:17 schreef Rob het volgende:
[..]
we gaan wel communiceren in gebarentaalIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er niks mee te maken!!quote:Op zondag 3 november 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeps
Maar niemand die het ziet, want iedereen zit bij Lovely!![]()
Ohnee, er springen er weer een paar tussenin
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben al klaar. Nu aan het uitrusten met een kop koffie en een broodjequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wow 47 punten, meet dan 4x zoveel als ik ooit eerder in een hele maand hadSame shit, different day
SC hopper present![]()
Oh jij verschoond je bed ook elke zondag?quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Nu aan het uitrusten met een kop koffie en een broodje
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgens mijn lijst heb jij 43 puntenquote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Koen66 het volgende:
Wow 47 punten, meet dan 4x zoveel als ik ooit eerder in een hele maand had
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was ook rustig vannacht toen jij er was.. Maar wel een keer fijn toch zo veel puntjesquote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Koen66 het volgende:
Wow 47 punten, meet dan 4x zoveel als ik ooit eerder in een hele maand had
Is al minstens 3 jaar geledenquote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat weet ik niet eens meer![]()
IK heb het wel eens vaker maar zo extreem als vandaag nog nooit![]()
![]()
Ja. Soms schuift het naar maandag maar wel elke week.quote:Op zondag 3 november 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh jij verschoond je bed ook elke zondag?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah hier ook wel eens hoor.. zeker in al ik niet fit ben of bijv oudjaarsavond/nacht op een zondag valtquote:Op zondag 3 november 2024 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Soms schuitft het naar maandag maar wel elke week."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar houd ik wel van, mensen die direct actie ondernemenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het ligt altijd heerlijk, in een vers opgemaakt bed.quote:Op zondag 3 november 2024 11:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah hier ook wel eens hoor.. zeker in al ik niet fit ben of bijv oudjaarsavond/nacht op een zondag valtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 3 november 2024 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar houd ik wel van, mensen die direct actie ondernemen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 10:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik voorzie ons samen in De Hemel belanden!![]()
![]()
Ga je weer voor de eerste plaats?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je staat het in ieder geval welquote:
Beetje zuiveringszout nemenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet je wel de pepsi hebben en opk amertemperatuur. Heb ik hier ook altijd staan.quote:
Maar ben niet zo gek op cola, dus pak ook wel eens zuiveringszoutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom pr se pepsi?quote:Op zondag 3 november 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel de pepsi hebben en opk amertemperatuur. Heb ik hier ook altijd staan.
Maar ben niet zo gek op cola, dus pak ook wel eens zuiveringszoutUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Pepsi en zuiveringszout hebben wel veel overeenkomstenquote:Op zondag 3 november 2024 12:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je wel de pepsi hebben en opk amertemperatuur. Heb ik hier ook altijd staan.
Maar ben niet zo gek op cola, dus pak ook wel eens zuiveringszout![]()
![]()
Geen idee, heb ik gelezenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 12:10 schreef Rob het volgende:
[..]
als je er ijsblokjes van maakt kan je het kauwen![]()
![]()
![]()
Justin Mousequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo echt wel helemaal als je dan ook nog zelf fris bentquote:Op zondag 3 november 2024 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het ligt altijd heerlijk, in een vers opgemaakt bed.
Nee gepiep van liefdequote:Op zondag 3 november 2024 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Is dat het gepiep van stroeve gewrichten?![]()
![]()
Piepquote:Op zondag 3 november 2024 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Is dat het gepiep van stroeve gewrichten?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of het gepiep van een vrachtwagen die achteruit rijdtUw ADH vitamine Worst
Hoeveel dts stelletjes zijn er?
1 geloof ik toch tot nu misschien niet
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Piep piep piepquote:Op zondag 3 november 2024 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
Of het gepiep van een vrachtwagen die achteruit rijdt![]()
Of is de patiënt overleden?quote:Op zondag 3 november 2024 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
Is dat het gepiep van stroeve gewrichten?![]()
Dat wisselt nogal hier ze fladderen van de een naar de anderquote:Op zondag 3 november 2024 12:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hoeveel dts stelletjes zijn er?
1 geloof ik toch tot nu misschien niet
quote:Op zondag 3 november 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal hier ze fladderen van de een naar de ander![]()
![]()
Ja en ik heb m'n piemel nog nergens in kunnen steken hier!quote:Op zondag 3 november 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal hier ze fladderen van de een naar de anderDoe ik dus toch ergens wat fout.
![]()
Not keeping notes?quote:Op zondag 3 november 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal hier ze fladderen van de een naar de anderAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ooo echt jaquote:Op zondag 3 november 2024 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wisselt nogal hier ze fladderen van de een naar de ander
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Even je charmes in de strijd gooienquote:Op zondag 3 november 2024 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik heb m'n piemel nog nergens in kunnen steken hier!Doe ik dus toch ergens wat fout.
![]()
Misschien wel twee *wink wink*quote:Op zondag 3 november 2024 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeeeeeeg, heb je misschien een vuurtje voor me?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Terwijl je toch geregeld je gulp openritst...quote:Op zondag 3 november 2024 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik heb m'n piemel nog nergens in kunnen steken hier!Doe ik dus toch ergens wat fout.
Het heeft nog niet het gewenste effect...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 3 november 2024 12:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl je toch geregeld je gulp openritst...
Het heeft nog niet het gewenste effect...![]()
![]()
Schijnbaar nietquote:Op zondag 3 november 2024 12:18 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Beter je best doen
Ikben gestopt met bijhouden wie wie nu wil zien, afspreken, wil masseren en weet ik wat al niet meerquote:
Niet te doen iddquote:Op zondag 3 november 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikben gestopt met bijhouden wie wie nu wil zien, afspreken, wil masseren en weet ik wat al niet meer![]()
![]()
quote:
Volgens mij zijn we geen dts stelletjes hoorTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Volgens mij zit iedereen nu bij Lovely. Maar dat kan ik fout hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikben gestopt met bijhouden wie wie nu wil zien, afspreken, wil masseren en weet ik wat al niet meer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat niet isquote:Op zondag 3 november 2024 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij zijn we geen dts stelletjes hoor
O ja, dat was de laatste stand, waarom ben jij nog hierquote:Op zondag 3 november 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij zit iedereen nu bij Lovely. Maar dat kan ik fout hebben
Ja ik was nog dingen aan het doen hierquote:Op zondag 3 november 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, dat was de laatste stand, waarom ben jij nog hierAutocorrect
(zelfst. naamw.)
A, jij bent zo iemand van beter laat dan nooitquote:Op zondag 3 november 2024 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik was nog dingen aan het doen hier
Je hebt tot 5 uur de tijd daarna gaat de deur op slot
Jo de jong kwam tragisch aan zijn einde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh dus je had hiervoor een notitieboekje?quote:Op zondag 3 november 2024 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikben gestopt met bijhouden wie wie nu wil zien, afspreken, wil masseren en weet ik wat al niet meer
Uw ADH vitamine Worst
Chuck?quote:Op zondag 3 november 2024 12:26 schreef AardappelSchotel het volgende:
En weer eventjes gewacht tot Norris P1 paktUw ADH vitamine Worst
Nee mijn geheugen, ik heb het gewistquote:Op zondag 3 november 2024 12:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dus je had hiervoor een notitieboekje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is er aan de hand?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Arne slot gaat het gewoon doen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel zo makkelijkquote:Op zondag 3 november 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar ik zit in de trein! TsjoeketsjoekeCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nou Red Bull ging te laat van start tijdens Q2 en ligt er uit..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Fout!quote:Op zondag 3 november 2024 12:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Fijn in de treinquote:Op zondag 3 november 2024 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel zo makkelijk
Maar ik zit in de trein! Tsjoeketsjoeke![]()
![]()
Kedeng kedengquote:Op zondag 3 november 2024 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is wel zo makkelijk
Maar ik zit in de trein! Tsjoeketsjoeke
Waar gaat de reis heenUw ADH vitamine Worst
O jeequote:Op zondag 3 november 2024 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou Red Bull ging te laat van start tijdens Q2 en ligt er uit..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nimma!quote:Op zondag 3 november 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kedeng kedeng
Waar gaat de reis heenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Jah, ik hou er wel van, hoef ik zelf niet op te letten en kan ik lekker bolkenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mooi, meer kansen voor Norrisquote:Op zondag 3 november 2024 12:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou Red Bull ging te laat van start tijdens Q2 en ligt er uit..
Chaos nuquote:
* Lovely stuurt iedereen zo maar naar huis
Iedereen?quote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Chaos nu
* Lovely stuurt iedereen zo maar naar huis![]()
![]()
Het hangt er nog niet met de benen uit, maar toch aardig wat mensen, bijna elk zitje zit wel iemand.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb nooit wat met Verstappen gehad eerlijk gezegdquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals dat werkt bij Nederlanders straks zijn ze allemaal Liverpool fan en volgen ze premier league
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 november 2024 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb nooit wat met Verstappen gehad eerlijk gezegd
De meesten hier ook niet denk ik.![]()
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
JaJeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh en dat op zondag, iedereen gaat ergens heen dus..quote:Op zondag 3 november 2024 12:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het hangt er nog niet met de benen uit, maar toch aardig wat mensen, bijna elk zitje zit wel iemand."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik bedoel eigenlijk dat ik geen fan van hem benquote:Op zondag 3 november 2024 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ook niet.
De meesten hier ook niet denk ik.
quote:quote:Op zondag 3 november 2024 12:38 schreef maily het volgende:
[..]
Jij mag nog eerst opruimen en stofzuigen![]()
Heng heng hengThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Max kan gewoon goed rijden, maar ook aantal andere coureurs die dat kunnen
Ja, ik denk dat ze allemaal onderweg naar jou zijnquote:Op zondag 3 november 2024 12:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh en dat op zondag, iedereen gaat ergens heen dus..
* MizzezAmy kijkt rond en ziet bijna alleen maar mannen
Die alleen iets minderquote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef Lovely het volgende:
Max kan gewoon goed rijden, maar ook aantal andere coureurs die dat kunnen![]()
![]()
Vandaar de laatste tijd ook die strafpuntenquote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef Lovely het volgende:
Max kan gewoon goed rijden, maar ook aantal andere coureurs die dat kunnen
Maar zoveel ruimte heb ik ook weer niet..quote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ze allemaal onderweg naar jou zijn
* MizzezAmy kijkt rond en ziet bijna alleen maar mannen
* Lovely sluit snel alle deuren en ramen etc..."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar gooien zo ook te snel mee..quote:Op zondag 3 november 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaar de laatste tijd ook die strafpunten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Ik vrees een nieuwe Project Xquote:Op zondag 3 november 2024 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar zoveel ruimte heb ik ook weer niet..
* Lovely sluit snel alle deuren en ramen etc...
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
![]()
Ben je veertig loop je met een redbull jas en petje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou niks mis mee als bij zo'n race zit toch?quote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben je veertig loop je met een redbull jas en petje.
Net zoals dat voetbal fans een voetbal t-shirt aan hebben of een sjaal om tijdens een wedstrijd"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Theo maassen verwees er naarquote:Op zondag 3 november 2024 12:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dacht dat je uit de jaren tachtig kwam
Moest ik aan denken♡♡♡♡![]()
quote:
Prima tochquote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben je veertig loop je met een redbull jas en petje.♡♡♡♡![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: