SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja ik ben er ook niet naar toe gegaan. Toen ik de telefoon ophing, las ik ook enorm negatieve reviews over hen.quote:
Het hotel van diezelfde keten die we toen wel geboekt hadden, was verder echt prima.![]()
![]()
Beste TT![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Zo kan het dus ookquote:Op zondag 3 november 2024 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben er ook niet naar toe gegaan. Toen ik de telefoon ophing, las ik ook enorm negatieve reviews over hen.
Het hotel van diezelfde keten die we toen wel geboekt hadden, was verder echt prima.![]()
![]()
Een uitstekende TT
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dus als ik iemand op WhatsApp heb, mag ik op FOK! niet meer met hem of haar praten?quote:Op zondag 3 november 2024 10:59 schreef Paul het volgende:
[..]
dacht dat jullie elkaar op whatsapp hadden?
Dan blijven er weinig mensen over om tegen te praten hier aangezien ik het gros wel op WhatsApp of Facebook heb
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kloptquote:Op zondag 3 november 2024 11:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dus als ik iemand op WhatsApp heb, mag ik op FOK! niet meer met hem of haar praten?
Dan blijven er weinig mensen over om tegen te praten hier aangezien ik het gros wel op WhatsApp of Facebook heb![]()
![]()
Mij boeien die hele tt's niet johquote:Op zondag 3 november 2024 11:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat van iemand die originaliteit in de TT's wil zien
Tegen jou mag ik nog wel praten! Jou heb ik niet op WhatsApp of Facebookquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gezelliquote:Op zondag 3 november 2024 11:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tegen jou mag ik nog wel praten! Jou heb ik niet op WhatsApp of Facebook![]()
![]()
Wel lekker rustig danquote:Op zondag 3 november 2024 11:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dus als ik iemand op WhatsApp heb, mag ik op FOK! niet meer met hem of haar praten?
Dan blijven er weinig mensen over om tegen te praten hier aangezien ik het gros wel op WhatsApp of Facebook hebals je tegen niemand mag praten.
Ik mag ook nog tegen DJMO praten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
we gaan wel communiceren in gebarentaalquote:Op zondag 3 november 2024 11:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig mensen over om tegen te praten hier aangezien ik het gros wel op WhatsApp of Facebook heb![]()
![]()
Wat is het gebaar voor koffie gvd?quote:Op zondag 3 november 2024 11:17 schreef Rob het volgende:
[..]
we gaan wel communiceren in gebarentaalAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb het ook eens gehad.quote:Op zondag 3 november 2024 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook wel eens?
Heb het ook wel vaker, maar dat is vaak even.
Deze was zo echt dat ik niet geloofde dat het zondag was toen ze het hier zeiden
Zat ik hier op zondag om 7 uur (of eerder) en ik zei dat het rustig was voor een maandagochtend.
En toen zei jij dat het zondag was![]()
![]()
![]()
dat gaat via Google Home..quote:Op zondag 3 november 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is het gebaar voor koffie gvd?![]()
Maar als je niet mag praten? Dat ding luistert alleen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O, dat weet ik niet eens meerquote:Op zondag 3 november 2024 11:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het ook eens gehad.
Zat ik hier op zondag om 7 uur (of eerder) en ik zei dat het rustig was voor een maandagochtend.
En toen zei jij dat het zondag was![]()
![]()
IK heb het wel eens vaker maar zo extreem als vandaag nog nooitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 3 november 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar ik praat tegen google home en die meld dat ik koffie wilquote:Op zondag 3 november 2024 11:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar als je niet mag praten? Dat ding luistert alleen.![]()
Zoiets inderdaad.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus in de auto is het ook de hele rit erg stil...quote:Op zondag 3 november 2024 11:20 schreef Rob het volgende:
[..]
maar ik praat tegen google home en die meld dat ik koffie wilAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 3 november 2024 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet dat het erg is - dat gepraat leidt ook erg af.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
.
[ Bericht 95% gewijzigd door gebrokenglas op 03-11-2024 11:27:05 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bed al afgedaan?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
😐︎□︎♐︎♐︎♓︎♏︎ ♑︎❖︎♎︎✏︎quote:Op zondag 3 november 2024 11:17 schreef Rob het volgende:
[..]
we gaan wel communiceren in gebarentaalIk heb er één en ik ben er trots op
Ik heb er niks mee te maken!!quote:Op zondag 3 november 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeps
Maar niemand die het ziet, want iedereen zit bij Lovely!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: