SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2024 19:37:29 ]![]()
Ik heb het over haar implantaat Klaasenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilkinson kaal is nog steeds kaal, lullo!Lach met een schone bips![]()
Of misschien toch nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik trek mijn handschoenen al aan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh graag.. ik ben wel nieuwsgierig hoe en wat zo'n programma eruit ziet en werkt..quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Dat kan ik je wel laten zien. Het is geen geheim.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow ik dacht dat je bedoelde dat ik hier een puntje kreeg!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb het over haar implantaat Klaasen![]()
![]()
Kijk nu krijgt Aardappel geen punten....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat is niet ergquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
terecht ook wel, knakworsten op een snackbar fotoquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Lach met een schone bips![]()
Ik offer mezelf wel weer opquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk nu krijgt Aardappel geen punten....![]()
![]()
Het is teveel code om hier te plakken, dat wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dan kan ik misschien nog weer over je heen..quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Misschien is hij wel heel lief![]()
![]()
Hoef je geen punten voor te pakken hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan kan ik misschien nog weer over je heen..![]()
![]()
Niet gebakken?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh niet kapot gekookt of gebakken...♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus dat plaatjeSPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Maar ik hou van puntenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoef je geen punten voor te pakken hoor
Die was kutquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keek jij gisteren niet een slasherfilm?![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Yoghurt met honing-genot #viesdik![]()
![]()
Een shot lauwe zilte yoghurt over de honing heen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Yoghurt met honing-genot #viesdik![]()
![]()
Laat het u smaken..quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Yoghurt met honing-genot #viesdik
Net bak chips op die niet echt lekker waren maar nog steeds wel honger, zal ik straks nog even een broodje frikandel halen gewoon omdat het kan?Lach met een schone bips![]()
Een klein laagjequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een shot lauwe zilte yoghurt over de honing heen?![]()
![]()
Duik gewoon één of andere willekeurige vreetschuur in voor een Gaeng Keow Wan Gai zoals het een eckte FOK!ker betaamt joh!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Net bak chips op die niet echt lekker waren maar nog steeds wel honger, zal ik straks nog even een broodje frikandel halen gewoon omdat het kan?![]()
![]()
Als de yoghurt dik genoeg is kan dat gewoon.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, niet met een vork, gekke Meelie![]()
Viestertquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een shot lauwe zilte yoghurt over de honing heen?
Je weet waar ik woon.... Hier zijn alle deuren op slot.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Duik gewoon één of andere willekeurige vreetschuur in voor een Gaeng Keow Wan Gai zoals het een eckte FOK!ker betaamt joh!Lach met een schone bips![]()
Goeie telefoon batterij wel nodig voor dat spelletjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon.... Hier zijn alle deuren op slot.![]()
![]()
Bug gevonden, en gefixt. Nu even een nieuwe run draaien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Staat gelijk toch als
Feyenoord straks maar wint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Bug gevonden, en gefixt. Nu even een nieuwe run draaien.
PSV gaat gewoon de 3 punten pakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staat gelijk toch als
Feyenoord straks maar wint.
Maar goed dat ik geen koffie dronk, anders had ik me mogelijk verslikt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of heb ik deze verkeerd geïnterpreteerd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een shot lauwe zilte yoghurt over de honing heen?
ToT zijn maatstafquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh hee, alsof dat een maatstaf moet zijn!![]()
![]()
Ik dacht dat jij wel een soort maatstaf hebtquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh hee, alsof dat een maatstaf moet zijn!
Nou ja, 36cm gaat niet iedere fokker halen. Dus maatstaf ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh hee, alsof dat een maatstaf moet zijn!Lach met een schone bips![]()
Geen staf die ik in een maat steek; ben geen matennaaier!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een soort maatstaf hebt![]()
![]()
Geen idee, ik ken alleen GTAquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is GMTA 2 al uit of nog in ontwikkeling trouwens?
Zie jij mij ook als een maat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen staf die ik in een maat steek; ben geen matennaaier!
FC Twente?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee lulhannes, de andere boeren wel.![]()
![]()
Die fout maak je maar 1xquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:05 schreef Lovely het volgende:
Boeren boeren
Niet te vergelijken met hoeren![]()
Heb jij zeker geen last van?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
De trekkers wilden niet op gang komen?
Je spreekt uit evaringquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die fout maak je maar 1x
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vond het al zo goedkoop
Behalve die ene braadworstkraam met zuurkool enzo bij het station!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMM![]()
![]()
Hoogmoed komt voor de valquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ja oke, ze mogen ook wel iets hebben. Dood gaan van de honger hoeven ze van mij daar ook niet. Ik ben een makkelijk mens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Behalve die ene braadworstkraam met zuurkool enzo bij het station!Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja oke, ze mogen ook wel iets hebben. Dood gaan van de honger hoeven ze van mij daar ook niet. Ik ben een makkelijk mens.![]()
![]()
![]()
Ja, is wel een beetje iets uit Amsterdam ja om luid van de toren te blazen. En zie daar gullie zijn gevallen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de valLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de val![]()
![]()
Brabant loopt zo te zien een paar minuten achterquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, is wel een beetje iets uit Amsterdam ja om luid van de toren te blazen. En zie daar gullie zijn gevallen.![]()
Kijk vanuit de Achterhoek, dus dat is wel logischquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Brabant loopt zo te zien een paar minuten achter
https://www.hersenstichti(...):~:text=Een%20AVM%20(arterioveneuze%20malformatie)%20is,haarvaatjes%20netjes%20met%20elkaar%20verbonden
Gezellig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Enorm!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:19 schreef DJMO het volgende:
https://www.hersenstichti(...):~:text=Een%20AVM%20(arterioveneuze%20malformatie)%20is,haarvaatjes%20netjes%20met%20elkaar%20verbonden
Gezellig![]()
![]()
We zijn nog niet eens begonnenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:19 schreef Lovely het volgende:
Kwalificatie loopt uit tot kwart voor 9
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor wat ik begrijp uit deze diagnose is dat ik een verhoogde kans heb op een hersenbloeding. Dus zo grappig vind ik het eigenlijk nietquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Waarom niet?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens begonnenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Stomme regenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens begonnen![]()
Ow ik had niet geklikt omdat de link zag er verneukt uit!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor wat ik begrijp uit deze diagnose is dat ik een verhoogde kans heb op een hersenbloeding. Dus zo grappig vind ik het eigenlijk nietIk dacht dat je het nog ging aanpassen.
![]()
Staat psv achterquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind regen en Ajax stom vanavond!![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ajax leuk vinden is dan ook wel heel raarquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind regen en Ajax stom vanavond!
Hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor wat ik begrijp uit deze diagnose is dat ik een verhoogde kans heb op een hersenbloeding. Dus zo grappig vind ik het eigenlijk niet
Een onderzoek via de huisarts aangevraagd.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Klopt, dan is er echt iets mis met je. En ik negeer @greysbones gewoon. Die tuttebel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ajax leuk vinden is dan ook wel heel raarLach met een schone bips![]()
Ah ok, maar dat is geen fijn nieuwsquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een onderzoek via de huisarts aangevraagd.
Ff billenkoek gevenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, dan is er echt iets mis met je. En ik negeer @:greysbones gewoon. Die tuttebel.
Heb er eigenlijk al maanden last van, maar de laatste weken meer dan vkkrheenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok, maar dat is geen fijn nieuws
Dus ja. Toch maar eens aan de bel getrokken.
Konende week zal ik wel gebeld worden door de ha.Ik heb er één en ik ben er trots op
Schrappen ze en dan pakken ze de stand van FP1quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
We zijn nog niet eens begonnen![]()
Jeetje DJMO wat akelig.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor wat ik begrijp uit deze diagnose is dat ik een verhoogde kans heb op een hersenbloeding.![]()
Ze hebben niet voor niks regenbandenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schrappen ze en dan pakken ze de stand van FP1
Sterkte!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk al maanden last van, maar de laatste weken meer dan vkkrheen
Konende week zal ik wel gebeld worden door de ha.
Er ligt gewoon teveel water op de baan, dan helpen die regenbanden nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niks regenbanden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Morgenvroeg proberen kan ook nogquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schrappen ze en dan pakken ze de stand van FP1Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oei, sterkte. Hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk al maanden last van, maar de laatste weken meer dan vkkrheen
Konende week zal ik wel gebeld worden door de ha.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wel goeie bal van Kleermaker op de paal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Schrappen ze en dan pakken ze de stand van FP1Lach met een schone bips![]()
Maar ik sla greysbones nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mag jij doen dan, ik sla geen vrouwen....
Nee ze hebben Pirelli’s die niet werken in de regenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niks regenbandenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach vroegah reden ze ook met meer water op de baan dan nu.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Er ligt gewoon teveel water op de baan, dan helpen die regenbanden nietLach met een schone bips![]()
Vroeger hadden slicks ook groevenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach vroegah reden ze ook met meer water op de baan dan nu.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan, maar niet met deze wedstrijdleidingquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Morgenvroeg proberen kan ook nog![]()
Waren de auto's toen ook al zo laag?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach vroegah reden ze ook met meer water op de baan dan nu."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Welterusten peeps.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat wisselt door de jaren heenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waren de auto's toen ook al zo laag?
Maar groundeffect auto’s is niet van nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dus heeft de regelgeving de sport een beetje kapot gemaakt?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waren de auto's toen ook al zo laag?![]()
Het echte spektakel is wel beetje weg, regenraces zijn juist zo mooi
Ligt aan de banden mopquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus heeft de regelgeving de sport een beetje kapot gemaakt?![]()
Niet aan de bouw van de auto
En niet aan de regelgevingThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah ok,heb er ook niet veel verstand vanquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat wisselt door de jaren heen
Maar groundeffect auto’s is niet van nu
Maar voor de F1 liefhebbers dan, naast Max wie is jullie favo driver? Ik ben zelf altijd fan van Alonso geweest.Lach met een schone bips![]()
Ze zei mop tegen mijquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt aan de banden mop
Niet aan de bouw van de auto
En niet aan de regelgevingNu beetje verlegen....
Lawsonquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar voor de F1 liefhebbers dan, naast Max wie is jullie favo driver? Ik ben zelf altijd fan van Alonso geweest.
Nando
SainzThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mwa komen teveel regels bij helaas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus heeft de regelgeving de sport een beetje kapot gemaakt?![]()
Max is wel een van de coureurs die goed kan rijden met regen/natte baan"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sainz is ook wel tof, die is ook niet over het paard getild en wel zichzelfquote:
Lando, Sainz, Tsunodaquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
Maar voor de F1 liefhebbers dan, naast Max wie is jullie favo driver? Ik ben zelf altijd fan van Alonso geweest.![]()
Colapinto ook leuk tot nu toequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sainz is ook wel tof, die is ook niet over het paard getild en wel zichzelf
Bearman ookThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind juist Norris wel een drammer geworden maar zal wel aan mij liggen.quote:Lach met een schone bips![]()
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
![]()
Ik bedoelde Nando. Lando vond ik vroeger wel tofquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind juist Norris wel een drammer geworden maar zal wel aan mij liggen.![]()
Vind ik ookquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind juist Norris wel een drammer geworden maar zal wel aan mij liggen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Colapinto schijnt bij Red Bull getekend te hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Colapinto ook leuk tot nu toe
Bearman ook![]()
Feli, ik ben toch meer een Fortuna Sittard fan dus doet me niet veelquote:![]()
WEL KUT!!! Maar verdiende overwinning voor Ajax, nice job
Jepquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Colapinto schijnt bij Red Bull getekend te hebben
Mooi
Perez weg
Lawson naar RBR
Max ziet het wel zittenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Feli, ik ben toch meer een Fortuna Sittard fan dus doet me niet veel![]()
WEL KUT!!! Maar verdiende overwinning voor Ajax, nice job
![]()
![]()
Colapinto is wel een talentje hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Mooi
Perez weg
Lawson naar RBR
Max ziet het wel zitten![]()
Ik vind hem lekker rijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Colapinto is wel een talentje hoorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En wat een verschil met "the seargant" die altijd onderaan hing.... Die gast moet een stoeltje krijgen volgend seizoen in de F1quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Colapinto is wel een talentje hoorLach met een schone bips![]()
This didn't age well.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon de 3 punten pakkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat siert je welquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow spuit 11... Ben al door stof gegaan en jij wil 2e keer?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2024 20:52:33 ]![]()
Ha ik was er niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow spuit 11... Ben al door stof gegaan en jij wil 2e keer?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ik ga niet te bijdehand doen moeten zo tegen az met een slakken aanval.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee maar eerlijk is eerlijk, kan wel gaan janken over blessures e.d. Maar dat maakt ook geen fuck uit. Je speelt 1 wedstrijd en Ajax was gewoon beter. En dat kan in een andere wedstrijd weer anders zijn. Ze zeggen dat de bank van PSV net zo sterk is als de basis. Nou dan is het klaar, Ajax was beter en dus dik verdiende overwinningquote:
Mijn emoticon was een typo, ik bedoelde 'quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee maar eerlijk is eerlijk, kan wel gaan janken over blessures e.d. Maar dat maakt ook geen fuck uit. Je speelt 1 wedstrijd en Ajax was gewoon beter. En dat kan in een andere wedstrijd weer anders zijn. Ze zeggen dat de bank van PSV net zo sterk is als de basis. Nou dan is het klaar, Ajax was beter en dus dik verdiende overwinning'
![]()
Benieuwd of ze het kunnen vasthouden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar goed, geen Kwali F1 dusJammer wel. Zullen we dan als alternatief die lul van een LYLT lekker de hele avond gaat afzeiken? Hebben we wat te doen
Ik ga zo de topper kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar ook echt! Wat een kutkind is dat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Die lul van een LYLT zeg, man man manLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor wat ik begrijp uit deze diagnose is dat ik een verhoogde kans heb op een hersenbloeding. Dus zo grappig vind ik het eigenlijk niet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ff eentje open trekken hoor."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarschijnlijk wel maar dan is het wel ver klaar hoorquote:![]()
Beetje rustig aan doen dit weekend. Even compenseren voor vorige week.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar dan is het wel ver klaar hoor![]()
Beetje rustig aan doen dit weekend. Even compenseren voor vorige week.![]()
Daar had ik vorige week geen last van, toen hadden we gewoon geen enkele intentie om naar huis te gaan.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je bent wel lief hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar ook echt! Wat een kutkind is dat.![]()
#nohomo![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel maar met zachte dooier
Ook lekker
♡♡♡♡![]()
Oneens, jij bent echt geen kind hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja maar ook echt! Wat een kutkind is dat."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nouja zo eentje waar je niet veel ziet. Een tienerfilmquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keek jij gisteren niet een slasherfilm?
Anders vind ik t eng
♡♡♡♡![]()
Zachte dooier immer beste dooier!quote:![]()
![]()
![]()
Manmanman, als ie dan precíes goed is hè!![]()
![]()
![]()
Kind van het maanlicht!quote:
Sow dat was weer jaar van mijn leven.... Verzorgingshuis belde. zag nummer en dacht "oh shit, here we go"..... Nee ze belden om te vragen of het goed was of mijn moeder haar kunstgebit in mocht houden in de nacht omdat ze weigert die uit te doen........Hoe vaak moet je die lui zeggen gewoon te doen wat voor mijn moeder het prettigst voelt? Ik zag het nummer en hart schoot me in de keel, en dan komen ze met dit iets over 9.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow dat was weer jaar van mijn leven.... Verzorgingshuis belde. zag nummer en dacht "oh shit, here we go"..... Nee ze belden om te vragen of het goed was of mijn moeder haar kunstgebit in mocht houden in de nacht omdat ze weigert die uit te doen........Hoe vaak moet je die lui zeggen gewoon te doen wat voor mijn moeder het prettigst voelt? Ik zag het nummer en hart schoot me in de keel, en dan komen ze met dit iets over 9.Damn bro....
![]()
![]()
Jaaaaa, dat eigeel moet druipen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zachte dooier immer beste dooier!![]()
![]()
![]()
Manmanman, als ie dan precíes goed is hè!![]()
![]()
Ter verdediging van die lui, je hebt er ook hele volksstammen bij die juist willen dat ze over elk wissewasje bellen en anders woosboest wordenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow dat was weer jaar van mijn leven.... Verzorgingshuis belde. zag nummer en dacht "oh shit, here we go"..... Nee ze belden om te vragen of het goed was of mijn moeder haar kunstgebit in mocht houden in de nacht omdat ze weigert die uit te doen........Hoe vaak moet je die lui zeggen gewoon te doen wat voor mijn moeder het prettigst voelt? Ik zag het nummer en hart schoot me in de keel, en dan komen ze met dit iets over 9.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow dat was weer jaar van mijn leven.... Verzorgingshuis belde. zag nummer en dacht "oh shit, here we go"..... Nee ze belden om te vragen of het goed was of mijn moeder haar kunstgebit in mocht houden in de nacht omdat ze weigert die uit te doen........Hoe vaak moet je die lui zeggen gewoon te doen wat voor mijn moeder het prettigst voelt? Ik zag het nummer en hart schoot me in de keel, en dan komen ze met dit iets over 9.![]()
Kusje voor jou
Och ventquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow dat was weer jaar van mijn leven.... Verzorgingshuis belde. zag nummer en dacht "oh shit, here we go"..... Nee ze belden om te vragen of het goed was of mijn moeder haar kunstgebit in mocht houden in de nacht omdat ze weigert die uit te doen........Hoe vaak moet je die lui zeggen gewoon te doen wat voor mijn moeder het prettigst voelt? Ik zag het nummer en hart schoot me in de keel, en dan komen ze met dit iets over 9.
♡♡♡♡![]()
Hearlik!quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat eigeel moet druipen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik snap je schrik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow dat was weer jaar van mijn leven.... Verzorgingshuis belde. zag nummer en dacht "oh shit, here we go"..... Nee ze belden om te vragen of het goed was of mijn moeder haar kunstgebit in mocht houden in de nacht omdat ze weigert die uit te doen........Hoe vaak moet je die lui zeggen gewoon te doen wat voor mijn moeder het prettigst voelt? Ik zag het nummer en hart schoot me in de keel, en dan komen ze met dit iets over 9.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt, en dat snap ik. Maar we hebben als familie al 1000x aangegeven dat ze gewoon moeten doen wat voor haar het fijnst is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ter verdediging van die lui, je hebt er ook hele volksstammen bij die juist willen dat ze over elk wissewasje bellen en anders woosboest wordenLach met een schone bips![]()
Ja gewoon ook simpel gebakken eitje tussen 2 boterhammen en wanneer je dan in dat eigeel haptquote:
Maar ook echt dat ze je daar over nog gaan bellen zo laat terwijl jullie dat al aangegeven hebben...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en dat snap ik. Maar we hebben als familie al 1000x aangegeven dat ze gewoon moeten doen wat voor haar het fijnst is.![]()
Dat is inderdaad wel schrikken, heb je door gegeven dat ze niet om zulke dingen moeten bellen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow dat was weer jaar van mijn leven.... Verzorgingshuis belde. zag nummer en dacht "oh shit, here we go"..... Nee ze belden om te vragen of het goed was of mijn moeder haar kunstgebit in mocht houden in de nacht omdat ze weigert die uit te doen........Hoe vaak moet je die lui zeggen gewoon te doen wat voor mijn moeder het prettigst voelt? Ik zag het nummer en hart schoot me in de keel, en dan komen ze met dit iets over 9."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien nieuw iemand?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, en dat snap ik. Maar we hebben als familie al 1000x aangegeven dat ze gewoon moeten doen wat voor haar het fijnst is.
Of korsakov
Ze zorgen echt super voor haar, maar dit was even schrikmomentje vanwege de tijd ook. Overdag snap ik nog wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar ook echt dat ze je daar over nog gaan bellen zo laat terwijl jullie dat al aangegeven hebben...Lach met een schone bips![]()
Ik weet nog dat ik pas ergens begin 20 was toen ik er achter kwam dat dat überhaupt kon. Ons moeder deed namelijk niet aan voedsel dat niet compleet gaar wasquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja gewoon ook simpel gebakken eitje tussen 2 boterhammen en wanneer je dan in dat eigeel hapt![]()
Logisch dat het schrikken isquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ze zorgen echt super voor haar, maar dit was even schrikmomentje vanwege de tijd ook. Overdag snap ik nog wel.![]()
Ow die hebben ze ook op die gesloten afdeling, die loopt de hele dag rond en praat tegen muren. Triest wel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien nieuw iemand?
Of korsakovLach met een schone bips![]()
Mijn mams noemde ze altijd sunny side up's als ze eieren voor ons baktequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik pas ergens begin 20 was toen ik er achter kwam dat dat überhaupt kon. Ons moeder deed namelijk niet aan voedsel dat niet compleet gaar was![]()
Om nog maar ff over mijn moeder te hebben. Ik ken niet anders dan gewoon dun eigeel bij gebakken ei
Ja, is dacht ik wel redelijk vergelijkbaar met dementie.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ow die hebben ze ook op die gesloten afdeling, die loopt de hele dag rond en praat tegen muren. Triest wel.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Is gewoon serieus echt kut dat je het nummer ziet na 21u en dan komen ze met die onzin.quote:Lach met een schone bips![]()
Moeders had ooit gelezen dat je alles goed moest garen want voedselvergiftiging. Dat hebben we geweten thuis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn mams noemde ze altijd sunny side up's als ze eieren voor ons bakteOm nog maar ff over mijn moeder te hebben. Ik ken niet anders dan gewoon dun eigeel bij gebakken ei
Wij konden kiezen uit hele dooier of kapotte dooierquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn mams noemde ze altijd sunny side up's als ze eieren voor ons bakteOm nog maar ff over mijn moeder te hebben. Ik ken niet anders dan gewoon dun eigeel bij gebakken ei
Medelijden wel met jequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moeders had ooit gelezen dat je alles goed moest garen want voedselvergiftiging. Dat hebben we geweten thuis.
Je wordt dan 3 jaar ouder inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is gewoon serieus echt kut dat je het nummer ziet na 21u en dan komen ze met die onzin.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
o jee ....quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow dat was weer jaar van mijn leven.... Verzorgingshuis belde. zag nummer en dacht "oh shit, here we go"..... Nee ze belden om te vragen of het goed was of mijn moeder haar kunstgebit in mocht houden in de nacht omdat ze weigert die uit te doen........Hoe vaak moet je die lui zeggen gewoon te doen wat voor mijn moeder het prettigst voelt? Ik zag het nummer en hart schoot me in de keel, en dan komen ze met dit iets over 9.![]()
![]()
Ja... jeetje, je gaat al van alles bedenken als je dat ziet!quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is gewoon serieus echt kut dat je het nummer ziet na 21u en dan komen ze met die onzin.![]()
Zo laat? 2100 uur?quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:15 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Maar ook echt dat ze je daar over nog gaan bellen zo laat terwijl jullie dat al aangegeven hebben...![]()
nja voor zoiets niet zo eigenlijk .....quote:
na 2300 vind ik laat ..... en dan wakkergebeld worden![]()
maar het gaat niet over mij.
het gaat over lylt![]()
Nogmaal, we hebben al 1000x gezegd maak het voor haar zo aangenaam mogelijk die laatste tijd. Nu wil ze dus haar gebit niet meer uit voor het slapen gaan en dan bellen ze na 21u daarover om mij te vragen of dat akkoord is? Als ze rond deze tijd bellen denk ik dat het iets ernstigs is. Niet voor een onbelangrijke dingen als dit. Ik schrok me de tering.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
nja voor zoiets niet zo eigenlijk .....
na 2300 vind ik laat ..... en dan wakkergebeld worden![]()
maar het gaat niet over mij.
het gaat over lyltLach met een schone bips![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 194 / +123 / +71 / 689 / 751
2. AardappelSchotel / 76 / +34 / +42 / 307 / 360
3. KillemWieft / 63 / +8 / +55 / 75 / 111
4. Bally-b / 56 / +56 / +0 / 19 / 23
5. Sally / 52 / +13 / +39 / 63 / 81
6. Lovely / 52 / +35 / +17 / 280 / 321
7. aeque / 49 / +27 / +22 / 148 / 168
8. devzero / 47 / +6 / +41 / 34 / 45
9. HappyCharly / 46 / +4 / +42 / 181 / 209
10. Pinnenmutske / 39 / +28 / +11 / 209 / 244
11. hemarookworst / 37 / +9 / +28 / 105 / 134
12. ToT / 31 / +24 / +7 / 139 / 163
13. Dr.Mikey / 30 / +16 / +14 / 154 / 201
14. MizzezAmy / 27 / +12 / +15 / 208 / 234
15. Rob / 26 / +6 / +20 / 92 / 101
16. sp3c / 25 / +8 / +17 / 51 / 62
17. mario390 / 24 / +2 / +22 / 32 / 47
18. greysbones / 19 / +8 / +11 / 174 / 190
19. ieniminimuis / 18 / +15 / +3 / 101 / 121
20. Paul / 18 / +5 / +13 / 109 / 118SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Was al wel begonnen met Chucky de serie, maar ik kan er geen horror in vinden.quote:Lach met een schone bips![]()
Ja die ga ik dus nooooooit kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was al wel begonnen met Chucky de serie, maar ik kan er geen horror in vinden.♡♡♡♡![]()
Die doet het nog steeds beter.quote:
Ik heb de volgende getallen.
JustinK 189
AardappelSchotel 81
KillemWieft 60
Bally-b 56
Sally 51
Lovely 49
devzero 47
aeque 47
HappyCharly 45
Pinnenmutske 39
hemarookworst 36
ToT 31
Dr.Mikey 31
sp3c 25
MizzezAmy 25Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er zit compleet niks engs in, denk ook niet dat ik die verder kijk. Het is gewoon net niks.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja die ga ik dus nooooooit kijkenLach met een schone bips![]()
Kortom. Er gaat helaas nog steeds iets niet goed.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:40 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb overdag veel geslapen vandaag dus kan nu nog niet slapen![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vind wel knap wat je doet maat, ik zou niet weten hoe of waar te beginnen. Respect welquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Kortom. Er gaat helaas nog steeds iets niet goed.
Ik vind de pop Chucky engquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Er zit compleet niks engs in, denk ook niet dat ik die verder kijk. Het is gewoon net niks.♡♡♡♡![]()
Balenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Kortom. Er gaat helaas nog steeds iets niet goed.
Maar je moeite wordt gewaardeerd♡♡♡♡![]()
Thanks. Het is leuk om te doenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Balen
Maar je moeite wordt gewaardeerd
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dan zou ik m niet kijken als ik jou was..quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In die serie dus ook niet echt, het klopt allemaal niet zo.♡♡♡♡![]()
Had ook al afgezet, is beetje zelfde als een serie maken van home alone. Dat gaat ook nooit net zo leuk worden als die 1e filmquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh dan zou ik m niet kijken als ik jou was..
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die doet het nog steeds beter.
Ik heb de volgende getallen.
JustinK 189
AardappelSchotel 81
KillemWieft 60
Bally-b 56
Sally 51
Lovely 49
devzero 47
aeque 47
HappyCharly 45
Pinnenmutske 39
hemarookworst 36
ToT 31
Dr.Mikey 31
sp3c 25
MizzezAmy 25![]()
![]()
Vaak suffe manier om geld te verdienenquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had ook al afgezet, is beetje zelfde als een serie maken van home alone. Dat gaat ook nooit net zo leuk worden als die 1e film♡♡♡♡![]()
Ja jij hebt bij mij meer punten. Ik heb geen idee hoe dit kan.quote:Hoe minder verschillen in fouten, hoe lastiger zoeken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Soms worden er teveel delen gemaakt van een film of serie en is de kijk plezier wegquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Had ook al afgezet, is beetje zelfde als een serie maken van home alone. Dat gaat ook nooit net zo leuk worden als die 1e film"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel logisch ook, simpele manier om geld te verdienen. Maar vernieuwend weten ze het vaak niet te maken helaas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vaak suffe manier om geld te verdienenLach met een schone bips![]()
Een sequel is altijd minder. "Die Hard" vond ik geweldig, die ene daarna kwam (iets met een vliegveld staat me bij) al een stuk minder.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms worden er teveel delen gemaakt van een film of serie en is de kijk plezier weg
De "Jason Bourne" films echter vind ik allemaal super.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: