SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2024 19:37:29 ]![]()
Ik heb het over haar implantaat Klaasenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Wilkinson kaal is nog steeds kaal, lullo!Lach met een schone bips![]()
Of misschien toch nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik trek mijn handschoenen al aan
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh graag.. ik ben wel nieuwsgierig hoe en wat zo'n programma eruit ziet en werkt..quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:34 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Dat kan ik je wel laten zien. Het is geen geheim.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ow ik dacht dat je bedoelde dat ik hier een puntje kreeg!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb het over haar implantaat Klaasen![]()
![]()
Kijk nu krijgt Aardappel geen punten....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat is niet ergquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
terecht ook wel, knakworsten op een snackbar fotoquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Lach met een schone bips![]()
Ik offer mezelf wel weer opquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk nu krijgt Aardappel geen punten....![]()
![]()
Het is teveel code om hier te plakken, dat wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dan kan ik misschien nog weer over je heen..quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Misschien is hij wel heel lief![]()
![]()
Hoef je geen punten voor te pakken hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dan kan ik misschien nog weer over je heen..![]()
![]()
Niet gebakken?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neh niet kapot gekookt of gebakken...♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus dat plaatjeSPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Maar ik hou van puntenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoef je geen punten voor te pakken hoor
Die was kutquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keek jij gisteren niet een slasherfilm?![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Yoghurt met honing-genot #viesdik![]()
![]()
Een shot lauwe zilte yoghurt over de honing heen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Yoghurt met honing-genot #viesdik![]()
![]()
Laat het u smaken..quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
Yoghurt met honing-genot #viesdik
Net bak chips op die niet echt lekker waren maar nog steeds wel honger, zal ik straks nog even een broodje frikandel halen gewoon omdat het kan?Lach met een schone bips![]()
Een klein laagjequote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een shot lauwe zilte yoghurt over de honing heen?![]()
![]()
Duik gewoon één of andere willekeurige vreetschuur in voor een Gaeng Keow Wan Gai zoals het een eckte FOK!ker betaamt joh!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Net bak chips op die niet echt lekker waren maar nog steeds wel honger, zal ik straks nog even een broodje frikandel halen gewoon omdat het kan?![]()
![]()
Als de yoghurt dik genoeg is kan dat gewoon.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, niet met een vork, gekke Meelie![]()
Viestertquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een shot lauwe zilte yoghurt over de honing heen?
Je weet waar ik woon.... Hier zijn alle deuren op slot.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Duik gewoon één of andere willekeurige vreetschuur in voor een Gaeng Keow Wan Gai zoals het een eckte FOK!ker betaamt joh!Lach met een schone bips![]()
Goeie telefoon batterij wel nodig voor dat spelletjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon.... Hier zijn alle deuren op slot.![]()
![]()
Bug gevonden, en gefixt. Nu even een nieuwe run draaien.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Staat gelijk toch als
Feyenoord straks maar wint.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Bug gevonden, en gefixt. Nu even een nieuwe run draaien.
PSV gaat gewoon de 3 punten pakkenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Staat gelijk toch als
Feyenoord straks maar wint.
Lach met een schone bips![]()
Maar goed dat ik geen koffie dronk, anders had ik me mogelijk verslikt
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of heb ik deze verkeerd geïnterpreteerd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Een shot lauwe zilte yoghurt over de honing heen?
ToT zijn maatstafquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh hee, alsof dat een maatstaf moet zijn!![]()
![]()
Ik dacht dat jij wel een soort maatstaf hebtquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh hee, alsof dat een maatstaf moet zijn!
Nou ja, 36cm gaat niet iedere fokker halen. Dus maatstaf ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh hee, alsof dat een maatstaf moet zijn!Lach met een schone bips![]()
Geen staf die ik in een maat steek; ben geen matennaaier!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een soort maatstaf hebt![]()
![]()
Geen idee, ik ken alleen GTAquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is GMTA 2 al uit of nog in ontwikkeling trouwens?
Zie jij mij ook als een maat?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen staf die ik in een maat steek; ben geen matennaaier!
FC Twente?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee lulhannes, de andere boeren wel.![]()
![]()
Die fout maak je maar 1xquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:05 schreef Lovely het volgende:
Boeren boeren
Niet te vergelijken met hoeren![]()
Heb jij zeker geen last van?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
De trekkers wilden niet op gang komen?
Je spreekt uit evaringquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die fout maak je maar 1x
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik vond het al zo goedkoop
Behalve die ene braadworstkraam met zuurkool enzo bij het station!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMM![]()
![]()
Hoogmoed komt voor de valquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: