abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215449956

Hier weer verder....
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:41:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_215450434
Ik ga zo een schoonmaak/kook/was/boodschapschema maken.

Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215451336
@Troel Met welk doel?
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:07 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_215451574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Hupje het volgende:
@:Troel Met welk doel?
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215452623
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Succes, hopenlijk verloopt het op alle vlakken soepel O+

Ik weet niet of dit werkt,maar ik ben als n kind zo blij,van de week zelf een deel wegisweg gekocht van Harry Potter,en vandaag kreeg ik van mn vader de andere helft en nu is de wegisweg compleet.

S. 2014
J. 2016
pi_215453396
quote:

[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
  zaterdag 2 november 2024 @ 21:09:04 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215453414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215453487
Zo, we hadden vanmiddag 3 mannen in huis met wijsheid en kunde en kennis (schoonvader, buurman en overbuurman). 3 kwartier waren ze bezig maar we hebben een lichtknop hoor in de badkamer. :)

En net een leuk feestje van mijn neefje die 21 is geworden.
En extra leuk, mijn familie zijn PSV en Nac fans, die hard met seizoenkaart en alles. EINDELIJK kon ik weer eens juichen vanavond.
pi_215453496
Wij hebben sinds deze week een tv met helikopter geluid. :') Na 16 jaar al kapot, phuh. Vriend is blij, want ik vond het onzin om een andere tv te kopen als deze nog goed was _O-
  zaterdag 2 november 2024 @ 23:37:12 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_215455336
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 21:09 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Het is ter bescherming van mijzelf.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 november 2024 @ 07:56:31 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215456217
Mocht iemand nog zin hebben in een leuke een betaalbare legobeurs. In Lommel België is vandaag nog Kicks and Bricks.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215456243
quote:

[..]
Succes Troel! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!
Fake it till you make it...
pi_215456939
Hier zijn de mannen toevallig vandaag begonnen met de Kerstlego O+
Allebei een eigen pakket, alles op de vloer gestort en lekker bouwen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215457210
Sjaak besloot dat we volgend weekend de kerstboom gaan opzetten O+ dus dan gaan wij ook aan de kerstlego beginnen O+
pi_215457683
Welke pakketten hebben jullie?

Morgen begint hier de school weer en ik zie er nu alweer tegen op met de jongste, Hij heeft veel moeite met de drukke combiklas en de enorme prikkels en daarnaast lopen we ook de deur nog plat bij het zkh.
Gevolg: een ventje die overal boos/verdrietig over wordt en het liefste de hele dag bij mij in de buurt is. Ik ga op dinsdagavond altijd weg, en op woensdag deze week ook, hij plakt/huilt al 3 dagen dat hij niet wil dat de oppas komt... :N
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 november 2024 @ 11:22:46 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215457974
Is er iemand hier die een Videoland abonnement heeft?
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Is dat echt allemaal vanaf seizoen 1 terug te zien op Videoland?
pi_215458009
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op :Y

Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 3 november 2024 @ 11:28:21 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215458069
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 11:25 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op :Y

Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast :')
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
pi_215458124
quote:
Ja ik ben zelf net weer begonnen bij seizoen 1.
S. 2014
J. 2016
pi_215458235
Hier lijkt het wel lente, de zon schijnt, B is buiten aan het voetballen, Juul paradeert door de speeltuin in een prinsessenjurk en verloofde is aan het schoonmaken.
Ik ben aan het ruimen, alles wat nu al weg gaat voor de verbouwin is mooi mee genomen. Wat verzamelen we toch veel zeg. Pfff.

Wij hebben meerdere Kerstsets :)
De skihut, de arrensleen, de grote Kerstboom, Santa's visit, de Kerststrein, het Kerst station, het peperkoekhuis, het elfenhuis, het huis van de Kerstman, de toyshop, losse kleine setjes, 1 winter set van Harry Potter ontdaan van de Harry Potter verwijzingen, het 4 seizoenenhuisje (hartstikke retro) en de brandweer set. En we bouwen eigenlijk altijd wel een skiberg met skilift daarbij onderdelen van Lego ski resort :) En heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel witte steenjes en platen.

De set van dit jaar en vorig jaar hebben we bewust niet gekocht. Staan niet bij wat we al hebben en ik vind ze niet leuk })

Zo zag het er vorig jaar uit, dit is ongeveer de helft van het dorp
pi_215458274
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:

[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
Zeker een mooi moment want de twee films staan er ook op. Helemaal compleet dus dat moet wel lukken in een half jaar :)
If they say
pi_215458332
Ooh wauw, prachtig exode O+
If they say
pi_215459245
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:

[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99

En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Irri-tante op 03-11-2024 12:37:39 ]
pi_215459764
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 12:30 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99

En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.
Denk dat ik dat idd maar ga kijken, als dat écht volgbaar is, want weet niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen :') Er liggen ook nog 6 ongelezen boeken en dat is me nog nooit gebeurd. Lang leve Videoland, Disney+ en Netflix :@
If they say
pi_215460151
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.

Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
pi_215460968
Ik wacht met Gooise kijken tot alle afleveringen er op staan. Ik kijk trouwens heel veel naar Videoland. Momenteel HGT, Bureau Maastricht, Give days inside.

De vakantiewas is weer gedaan, raam ontHalloweent, huis aan kant.
We krijgen straks een loge voor een week. T doet mee met een uitwisseling op school. Deze week zijn ze hier, in maart gaat T naar Frankrijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215461016
Hier staat een stoofpotje op :9 Het ruikt heerlijk.

Welkom weer thuis Vicky, was het een leuke vakantie?
pi_215461158
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 14:27 schreef exode het volgende:
Hier staat een stoofpotje op :9 Het ruikt heerlijk.

Welkom weer thuis Vicky, was het een leuke vakantie?
Ja heerlijk! Enorm geboft met het weer. 1 dag was het iets minder. Veel gedaan, wezen golfen, dagje Toverland, bingo, spelletjes, spooktocht, shoppen.
Golfen was zo leuk, we gaan zelfs alle 4 ons GVB halen.
Moeder, zusje, zwager en nichtje golfen al.

Eet smakelijk alvast!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 03-11-2024 15:23:15 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215461402
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ja heerlijk! Enorm geboft met het weer. 1 dag was het iets minder. Veel gedaan, wezen golven, dagje Toverland, bingo, spelletjes, spooktocht, shoppen.
Golven was zo leuk, we gaan zelfs alle 4 ons GVB halen.
Moeder, zusje, zwager en nichtje golven al.

Eet smakelijk alvast!
Pssst, t is golfen met een F, anders zijn het de golven in de zee (die zijn ook leuk) ;) . Maar wat leuk dat jullie alle 4 voor jullie GVB gaan.
Ik krijg ze hier thuis nog niet zo enthousiast.
Jongste heeft een paar maanden meegedaan met de jeugd, maar is weer gestopt en man doet wel eens mee met mijn les, maar wil nog niet beginnen.
pi_215461487
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 15:12 schreef Nijna het volgende:

[..]
Pssst, t is golfen met een F, anders zijn het de golven in de zee (die zijn ook leuk) ;) . Maar wat leuk dat jullie alle 4 voor jullie GVB gaan.
Ik krijg ze hier thuis nog niet zo enthousiast.
Jongste heeft een paar maanden meegedaan met de jeugd, maar is weer gestopt en man doet wel eens mee met mijn les, maar wil nog niet beginnen.
O-)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 3 november 2024 @ 15:37:01 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215461612
quote:
Ik wacht wel tot 10 november. Dan komt het op sbs6
  zondag 3 november 2024 @ 15:37:27 #32
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215461615
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.

Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
Na 14 jaar gewoon een nieuwe kopen
pi_215461617
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef amaranta het volgende:

[..]
Maar dan heb je continu reclame
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215461657
Wij hebben Videoland en uiteraard Gooische Vrouwen al gezien. Videoland is de afgelopen jaren enorm verbeterd, ik irriteerde me enorm aan de opzet, de vele storingen en het gebrek aan keuze. Abo toen ook opgezegd, pas met B&B vol liefde weer geprobeerd en het is behoorlijk geupdate allemaal.

Nu kijken we er best vaak op.

De oude afleveringen van Gooische vrouwen zijn wel beter, vinden wij, dan de start van het nieuwe seizoen. Misschien moeten we er nog in komen.
  zondag 3 november 2024 @ 16:49:19 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215462754
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef amaranta het volgende:

[..]
Maar niet vanaf seizoen 1 toch? Ik heb het sws nooit gezien.

Maar goed, met de code van de Postcodeloterij heb ik een half jaar gratis, dat gaat me wel lukken hoor.
  zondag 3 november 2024 @ 18:43:02 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_215465455
quote:

Na 14 jaar mag t vervangen worden natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215466304
quote:

14 jaar is al heel wat!

Ik heb eens zo'n kapotte wasmachine met kleuter uit elkaar gehaald om te kijken hoe dat nou werkt. Ergens halverwege kwamen we een sok tegen op een plek waar dat echt niet hoorde.
Terug in elkaar gezet, en voila; de wasmachine deed het weer :D
pi_215466540
Wij liepen vandaag in de Mediamarkt (oriënteren voor een nieuwe tv) en toen zei ik dat ik hoop dat onze wasmachine het nog lang blijft doen :D Veel te veel keuzes die je anders moet maken.
pi_215466651
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 15:42 schreef exode het volgende:
Wij hebben Videoland en uiteraard Gooische Vrouwen al gezien. Videoland is de afgelopen jaren enorm verbeterd, ik irriteerde me enorm aan de opzet, de vele storingen en het gebrek aan keuze. Abo toen ook opgezegd, pas met B&B vol liefde weer geprobeerd en het is behoorlijk geupdate allemaal.

Nu kijken we er best vaak op.

De oude afleveringen van Gooische vrouwen zijn wel beter, vinden wij, dan de start van het nieuwe seizoen. Misschien moeten we er nog in komen.
Dat is wel een beetje in de lijn van mijn verwachtingen :@
Sowieso: Annet Malherbe …
  zondag 3 november 2024 @ 20:23:50 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215467350
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef Vicky het volgende:

[..]
Maar dan heb je continu reclame
Heb ik geen last van
  zondag 3 november 2024 @ 20:25:37 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215467373
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 16:49 schreef BE het volgende:

[..]
Maar niet vanaf seizoen 1 toch? Ik heb het sws nooit gezien.

Maar goed, met de code van de Postcodeloterij heb ik een half jaar gratis, dat gaat me wel lukken hoor.
Ik kan me niet meer herinneren of ik die gezien heb. Volgens mij wel. Met Tipi Wan en de fiod inspecteur
  zondag 3 november 2024 @ 21:41:12 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215468349
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 20:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik die gezien heb. Volgens mij wel. Met Tipi Wan en de fiod inspecteur
Tipi Wan idd.
En de man van Tjitske Reitinga die op de eerste feestavond het zwembad induikt. :9
pi_215468798
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 21:41 schreef BE het volgende:

[..]
Tipi Wan idd.
En de man van Tjitske Reitinga die op de eerste feestavond het zwembad induikt. :9
Tipi Wan (Cystine Carreon) zag ik bijna dagelijks op school van A en T. Haar dochter zat bij A in de klas.
Was best gek toen ik haar voor het eerst zag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215468830
quote:

Is dat toevallig bij kleine wasjes? Ik had dat laatst ook een paar keer, en na vanalles bekijken en filter reinigen etc las ik ergens dat het daar door kan komen. Soms bij te weinig was in de machine dan komt hij niet in balans ofzo en door de onbalans sensor die dat dan registreert, gaat hij niet of nauwelijks centrifugeren. Ik was al bang dat mijn hartstikke nieuwe machine stuk was, maar er wat droge handdoeken bij gooien zorgde ervoor dat het blijkbaar weer in balans kwam en toen deed ie het gewoon wel.
pi_215468874
Tipi Wan weet ik nog wel, maar de rest...

Zo, mazzel dat ik de Lego sorteerhoed van Harry potter vier dagen geleden besteld heb. Vandaag is ie 20 euro duurder :+
En ik dacht vanmiddag, laat ik toch maar es kijken voor Londen volgende zomervakantie. Is heel dat hotel op geen enkele datum na juni te boeken, zelfs niet op de eigen site :? Want ook met hotels fluctueren de prijzen nogal :')
If they say
pi_215469377
Ik keek op de bank vooruit naar de planning van komende week. Zaterdagavond wordt de eerste avond dat ik weer op de bank kan zitten :') Lekker gepland weer, Hupje...
  maandag 4 november 2024 @ 07:40:45 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_215470710
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 22:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Tipi Wan weet ik nog wel, maar de rest...

Zo, mazzel dat ik de Lego sorteerhoed van Harry potter vier dagen geleden besteld heb. Vandaag is ie 20 euro duurder :+
En ik dacht vanmiddag, laat ik toch maar es kijken voor Londen volgende zomervakantie. Is heel dat hotel op geen enkele datum na juni te boeken, zelfs niet op de eigen site :? Want ook met hotels fluctueren de prijzen nogal :')
Dat is vast zodat het met black friday weer goedkoper kan ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215470828
quote:

[..]
En ze doen dan echt wel hun best, maar het is een hoop loslaten en accepteren :+ :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 november 2024 @ 08:27:37 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_215470933
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 08:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]
En ze doen dan echt wel hun best, maar het is een hoop loslaten en accepteren :+ :*.
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215471025
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 08:27 schreef Troel het volgende:

[..]
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)
Fijn dat je iemand hebt die dat wil doen, snap helemaal dat je dat niet fijn vind.

Fijne dag allemaal vandaag! Wij beginnen de week met een gehoortest bij zoon.
S. 2014
J. 2016
pi_215471128
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 08:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Fijn dat je iemand hebt die dat wil doen, snap helemaal dat je dat niet fijn vind.

Succes, ook de rest van de week! :*

quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 08:27 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat is wel heel fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215471247
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 07:40 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat is vast zodat het met black friday weer goedkoper kan ;)
Ah jah, dat zal het zijn idd. Heb ik alleen niks aan voor zoons verjaardag volgende week dus had ik dubbel mazzel :)

Fijn trouwens dat je een vriendin hebt die zulke was wil doen. Scheelt toch weer stress en het is ook niet fijn om de jongens dat te laten doen. Denk dat zij er ook wel blij mee zijn ;)

quote:

[..]

Succes!
If they say
  maandag 4 november 2024 @ 09:58:58 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_215471562
quote:

[..]

Succes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215471914
Al avonden achter elkaar 'jaagt' B op de egel die elke avond en nacht in onze voortuin is. Gisteren was het eindelijk raak, hij scharrelde gewoon door terwijl B hem best wel dichtbij naderde.
Het is gewoon een hele kleine O+ We hadden altijd een behoorlijk grote in de tuin, die hebben we vorig jaar zelfs gered toen hij onder onze poort vastzat.

Hij ging even naar de voortuin van de buren, toen legde ik wat kattenbrokjes voor de wildcamera neer.

Keken we vanochtend op de beelden....zit onze eigen kat op zijn gemakje die brokjes op te eten. Om 4 uur vannacht. Onze kat die de achtertuin niet meer uitgaat. En dat weten we omdat de plek waar hij de schutting over kon inmiddels begroeid is en hij alle weken hiervoor niet op de camera staat.
En dan vraag ik me af: ruikt die oude opa dat vanaf de achtertuin? En hoe is ie over de schutting gekomen? Een tweede jeugd?

Dus B wil nu nog een camera voor de achtertuin _O-
pi_215472100
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 10:36 schreef exode het volgende:
Al avonden achter elkaar 'jaagt' B op de egel die elke avond en nacht in onze voortuin is. Gisteren was het eindelijk raak, hij scharrelde gewoon door terwijl B hem best wel dichtbij naderde.
Het is gewoon een hele kleine O+ We hadden altijd een behoorlijk grote in de tuin, die hebben we vorig jaar zelfs gered toen hij onder onze poort vastzat.

Hij ging even naar de voortuin van de buren, toen legde ik wat kattenbrokjes voor de wildcamera neer.

Keken we vanochtend op de beelden....zit onze eigen kat op zijn gemakje die brokjes op te eten. Om 4 uur vannacht. Onze kat die de achtertuin niet meer uitgaat. En dat weten we omdat de plek waar hij de schutting over kon inmiddels begroeid is en hij alle weken hiervoor niet op de camera staat.
En dan vraag ik me af: ruikt die oude opa dat vanaf de achtertuin? En hoe is ie over de schutting gekomen? Een tweede jeugd?

:D Eten is altijd een goede motivator voor katten :9 :Y)
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 november 2024 @ 11:23:58 #56
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_215472307
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Is dat toevallig bij kleine wasjes? Ik had dat laatst ook een paar keer, en na vanalles bekijken en filter reinigen etc las ik ergens dat het daar door kan komen. Soms bij te weinig was in de machine dan komt hij niet in balans ofzo en door de onbalans sensor die dat dan registreert, gaat hij niet of nauwelijks centrifugeren. Ik was al bang dat mijn hartstikke nieuwe machine stuk was, maar er wat droge handdoeken bij gooien zorgde ervoor dat het blijkbaar weer in balans kwam en toen deed ie het gewoon wel.
Wij hadden het ook, hier bleek er wel echt iets stuk (weet zo gauw niet meer wat).
pi_215472361
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:23 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Wij hadden het ook, hier bleek er wel echt iets stuk (weet zo gauw niet meer wat).
Hey! Leuk om jou weer hier te zien! *O* Hoe gaat het met jou en gezin?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 november 2024 @ 11:31:12 #58
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_215472375
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:29 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Hey! Leuk om jou weer hier te zien! *O* Hoe gaat het met jou en gezin?
Heel erg goed! Twee gelukkige pubers, een hele blije prachtige baby.. we genieten ons suf. O+ Er blijft wel wat weinig tijd over voor fok ;)
pi_215472386
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:31 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Heel erg goed! Twee gelukkige pubers, een hele blije prachtige baby.. we genieten ons suf. O+ Er blijft wel wat weinig tijd over voor fok ;)
O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_215472895
quote:

Prachtig dit! O+
  maandag 4 november 2024 @ 12:29:25 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_215472980
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 11:31 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Klinkt als perfect toch :) Fijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215473279
quote:

Ik snap B helemaal... zou ik ook willen nu 🤣
S. 2014
J. 2016
pi_215473486
Leuk familie Sint kadootje exode, een extra camera ;) want egeltjes O+
If they say
  FOK!fotograaf maandag 4 november 2024 @ 13:50:21 #64
148247 taxibabe
pi_215473620
Egeltjes zijn tof, we hebben er 2 bijna elke avond bij de achterdeur, want kattenbrokjes. O+ Een kleintje en een grote (Spike en Sonic :+ ) Een tijdje geleden hadden ze ruzie, dat is wel maf om 2 vechtende egels te zien, ze beuken elkaar gewoon opzij. _O-
pi_215473693
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Leuk familie Sint kadootje exode, een extra camera ;) want egeltjes O+
In de achtertuin houden we dan alleen die kleine tijger in de gaten. Vannacht 56 filmpjes, 3 van het egeltje de andere 53 van onze kat. _O-
En als we overdag de poort open doen en houden, gaat hij nog steeds de achtertuin niet uit. Het is een enorm bange poeperd en de jaren tellen aardig. Maar blijkbaar werkt zijn neus erg goed, want die brokjes lagen een meter of 50 van zijn aanleunwoning af.

Maar ach dat egeltje, echt zo'n klein hummeltje. Op een filmpje van een paar nachten geleden rolt ie ook door de tuin, geen idee waarom (geur afgeven?). Juul heeft dat filmpje al 100x bekeken, schaterlachend.
pi_215475044
Kind was dolgelukkig:

afbeelingen

Gehoortest ging goed, officiele uitslag volgt woensdag, ben benieuwd.
S. 2014
J. 2016
pi_215475064
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2024 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kind was dolgelukkig:

[ link | afbeelding ]afbeelingen

Gehoortest ging goed, officiele uitslag volgt woensdag, ben benieuwd.
Awesome O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_215477585
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 10:56 schreef Phaidra het volgende:

[..]
:D Eten is altijd een goede motivator voor katten :9 :Y)
Voor sommige mensen ook O-)
pi_215478379
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nee. Die optie gebruik ik eigenlijk nooit meer. Het is nu 40 of 60 graden lange was. Het stomme is dat het niet elke keer zo is.
pi_215478478
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 21:59 schreef F_r het volgende:

[..]
Nee. Die optie gebruik ik eigenlijk nooit meer. Het is nu 40 of 60 graden lange was. Het stomme is dat het niet elke keer zo is.
Ik bedoel ook niet zozeer de optie kleine was, maar of de trommel vrij leeg is dan. Als je op een gewoon programma, maar weinig was in de machine stopt, kan wat ik beschreef ook gebeuren. Dat kan dan ook verklaren waarom het soms wel en soms niet zo is, wanneer je dan een vollere was hebt dan werkt het namelijk wel gewoon goed. Als dit het probleem is, dan.

Wel heel irritant natuurlijk!! Wat het uiteindelijk ook is.
pi_215479444
Wij hadden dit een paar jaar terug ook, dat werd uiteindelijk een nieuwe wasmachine. Repareren was het geld niet waard na telefonisch overleg met de fabrikant, ook omdat nieuwe machines veel energiezuiniger zijn.
pi_215479865
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 22:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik bedoel ook niet zozeer de optie kleine was, maar of de trommel vrij leeg is dan. Als je op een gewoon programma, maar weinig was in de machine stopt, kan wat ik beschreef ook gebeuren. Dat kan dan ook verklaren waarom het soms wel en soms niet zo is, wanneer je dan een vollere was hebt dan werkt het namelijk wel gewoon goed. Als dit het probleem is, dan.

Wel heel irritant natuurlijk!! Wat het uiteindelijk ook is.
Mijn wasmachine is altijd vol (helaas)
pi_215480339
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 14:00 schreef exode het volgende:

[..]
In de achtertuin houden we dan alleen die kleine tijger in de gaten. Vannacht 56 filmpjes, 3 van het egeltje de andere 53 van onze kat. _O-
En als we overdag de poort open doen en houden, gaat hij nog steeds de achtertuin niet uit. Het is een enorm bange poeperd en de jaren tellen aardig. Maar blijkbaar werkt zijn neus erg goed, want die brokjes lagen een meter of 50 van zijn aanleunwoning af.

Maar ach dat egeltje, echt zo'n klein hummeltje. Op een filmpje van een paar nachten geleden rolt ie ook door de tuin, geen idee waarom (geur afgeven?). Juul heeft dat filmpje al 100x bekeken, schaterlachend.
Wie weet wat de kat in de nacht allemaal nog meer uitspookt. Hij kan blijkbaar toch de tuin uit en is hij overdag daarom zo sloom. Das gewoon moeheid van zijn nachtelijke avonturen ;)
En lief, een klein egeltje O+

Hier met de nieuwe schutting onder de deur een flinke kier opengelaten. Te smal voor een kat, prima voor egeltjes :Y Jaren geleden hadden we er eentje dus wie weet.
Ondertussen wel een paar geplette op de weg gevonden ;( dus ze waren er wel.

Kleinzoon komt zo :)
If they say
  dinsdag 5 november 2024 @ 08:27:53 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215480433
Wat leuk, egeltjes! Wij hebben geen achterom, maar zien ze wel regelmatig voor op straat. We wonen aan een bosrand, zien ook weleens vossen en altijd vleermuizen O+

Blegh, de jongste heeft misschien krentenbaard op zijn ribbenkast. Hij krijgt een zalfje en hopelijk zijn we er dan snel vanaf. Gelukkig zit het op een plek waar hij niet kan krabben/verder besmetten, dus fingers crossed.

En is het al januari? Het is hier zo bizar druk! Verjaardagen, sinterklaas (op de een of andere manier vieren we dat blijkbaar met de hele familie bij ons thuis, hoe is dat gebeurd?!), afzwemmen, kinderfeestjes, de intocht... En dus namen wij een rigoreus besluit: wij zijn met kerst op vakantie. Midweekje centerparcs. Lekker zwemmen, niet te moeilijk eten, lekker met z'n vieren bubbelen. Geen gedoe, geen opgedirkte familie-etentjes met 7 gangen: check!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215480556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:27 schreef Tink89 het volgende:
Wat leuk, egeltjes! Wij hebben geen achterom, maar zien ze wel regelmatig voor op straat. We wonen aan een bosrand, zien ook weleens vossen en altijd vleermuizen O+

Blegh, de jongste heeft misschien krentenbaard op zijn ribbenkast. Hij krijgt een zalfje en hopelijk zijn we er dan snel vanaf. Gelukkig zit het op een plek waar hij niet kan krabben/verder besmetten, dus fingers crossed.

En is het al januari? Het is hier zo bizar druk! Verjaardagen, sinterklaas (op de een of andere manier vieren we dat blijkbaar met de hele familie bij ons thuis, hoe is dat gebeurd?!), afzwemmen, kinderfeestjes, de intocht... En dus namen wij een rigoreus besluit: wij zijn met kerst op vakantie. Midweekje centerparcs. Lekker zwemmen, niet te moeilijk eten, lekker met z'n vieren bubbelen. Geen gedoe, geen opgedirkte familie-etentjes met 7 gangen: check!
Beterschap met jongste!
En gelijk heb je hoor, alst kan gewoon even eruit met alle drukte :Y Veel voorplezier alvast :)

Ik vind het heel niet erg dat ik maar een kleine familie heb. Althans, weinig contact met familie, ik heb ze wel :') Dus zijn dat soort dagen altijd vrij rustig. Kerst alleen met zoon, dochter, schoonzoon en kleinzoon en das dan 1 dag. De andere hangen we in pyjama voor de tv ofzo.

En ik trok net een kast van zoon open, zocht wat voor kleinzoon, en daar stonden dus nog 6!! dozen dichte lego, in alle maten :o Plus nog de doos die benee staat en waar hij mee bezig is. En dan krijgt ie er ook nog 2 voor zn verjaardag. Zn legokast staat al vol :') dus ik zeg maar niks :+
If they say
pi_215480565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:05 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Wie weet wat de kat in de nacht allemaal nog meer uitspookt. Hij kan blijkbaar toch de tuin uit en is hij overdag daarom zo sloom. Das gewoon moeheid van zijn nachtelijke avonturen ;)
En lief, een klein egeltje O+

Hier met de nieuwe schutting onder de deur een flinke kier opengelaten. Te smal voor een kat, prima voor egeltjes :Y Jaren geleden hadden we er eentje dus wie weet.
Ondertussen wel een paar geplette op de weg gevonden ;( dus ze waren er wel.

Kleinzoon komt zo :)
Wij hebben echt heel lang gedacht dat hij inderdaad 's nachts de hort op gaat. Maar er is maar 1 stukje schutting waar hij overheen zou kunnen en die is inmiddels aardig begroeid. De wildcamera heeft wekenlang in de achtertuin gestaan en standaard elke nacht tussen 4 en 5 ijsbeerde hij door de tuin en ging zijn aanleunwoning weer in.

Maar....vannacht was het weer raak, er lagen geen katten brokjes maar onze opa sloop toch echt rond. Heerlijk.

En gisterenavond kwam B erachter dat de camera nog niet buiten stond dus hij op zijn sokken de voortuin in. Schrikt ie zich helemaal wezenloos omdat de egel hem verbaasd aankeek op de plek waar hij de camera zette. Hij zette de camera bijna bovenop hem. En dat staat dus op beeld :)
pi_215482761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:53 schreef exode het volgende:

[..]
Wij hebben echt heel lang gedacht dat hij inderdaad 's nachts de hort op gaat. Maar er is maar 1 stukje schutting waar hij overheen zou kunnen en die is inmiddels aardig begroeid. De wildcamera heeft wekenlang in de achtertuin gestaan en standaard elke nacht tussen 4 en 5 ijsbeerde hij door de tuin en ging zijn aanleunwoning weer in.

Maar....vannacht was het weer raak, er lagen geen katten brokjes maar onze opa sloop toch echt rond. Heerlijk.

En gisterenavond kwam B erachter dat de camera nog niet buiten stond dus hij op zijn sokken de voortuin in. Schrikt ie zich helemaal wezenloos omdat de egel hem verbaasd aankeek op de plek waar hij de camera zette. Hij zette de camera bijna bovenop hem. En dat staat dus op beeld :)
Fijn idd dat hij in de nachtelijke uren toch nog rond sluipt. Denk dat het overdag te druk voor hem is en geef hem es ongelijk ;)

Wat een schrik voor B! Wel heel leuk hoe veel interesse hij ervoor heeft :)
If they say
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:13:00 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_215482843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:27 schreef Tink89 het volgende:

Hier ook een heerlijk drukke maand (maar wel met voldoende mogelijkheden om rust te pakken door eerder af te haken, op bed te gaan liggen, noem maar op, gelukkig!). En ik vind het heerlijk. Ik ben thuis maar in mijn eentje, dus met mijn ouders en de jongens waren we altijd met zijn 5. Nu is dat wat drukker en dat vind ik toch wel heel erg fijn hoor. En ik ga dus graag iets doen met mijn schoonfamilie. Ze zijn echt leuk. Maar ook mijn jongens vinden het heerlijk en hebben echt aansluiting met de neefjes enzo. Echt, als ik ooit mijn vriend zat zou zijn, dan wil ik zijn familie houden :@ (Ik kreeg dus vandaag een kaartje in de bus van mijn schoonouders, zo lief!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215483037
Wij houden dit jaar november en december zo leeg mogelijk. En alles wordt last minute besloten. Kerst, echt volgend jaar gaan we op vakantie.
pi_215483101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 08:53 schreef exode het volgende:
_O-
pi_215483110
Wat fijn, @Troel zo'n warm bad O+
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:39:49 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215483122
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:13 schreef Troel het volgende:
mogelijkheden om rust te pakken door eerder af te haken, op bed te gaan liggen, noem maar op, gelukkig!). En ik vind het heerlijk. Ik ben thuis maar in mijn eentje, dus met mijn ouders en de jongens waren we altijd met zijn 5. Nu is dat wat drukker en dat vind ik toch wel heel erg fijn hoor. En ik ga dus graag iets doen met mijn schoonfamilie. Ze zijn echt leuk. Maar ook mijn jongens vinden het heerlijk en hebben echt aansluiting met de neefjes enzo. Echt, als ik ooit mijn vriend zat zou zijn, dan wil ik zijn familie houden (Ik kreeg dus vandaag een kaartje in de bus van mijn schoonouders, zo lief!)
Ik ben de tweede van zes kinderen. We hebben inmiddels bijna allemaal aanhang en er zijn 7 kleinkinderen en een pleegkind. We zijn dus met sinterklaas met 10 volwassenen en 8 kinderen. Zo, zo druk...

Wel fijn dat je schoonfamilie zo lief is!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215483138
Ik heb toevallig laatst voor het eerst in m'n leven een levende egel gezien :o En dan woon ik echt niet in een drukke betegelde wereld ofzo.

Hier is alles ook kneiter druk. Met stress. Niet tof. Ik zou graag een glazen bol hebben om in de toekomst te kijken, te weten of alles op z'n pootjes terecht gaat komen. :{

En dan heb ik dus nog niks gevraagd aan familie over Sint of kerst of aan vrienden over oud en nieuw. Ik kan die mental load er echt nog even niet bij hebben.
  dinsdag 5 november 2024 @ 13:43:07 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_215483163
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik ben de tweede van zes kinderen. We hebben inmiddels bijna allemaal aanhang en er zijn 7 kleinkinderen en een pleegkind. We zijn dus met sinterklaas met 10 volwassenen en 8 kinderen. Zo, zo druk...

Wel fijn dat je schoonfamilie zo lief is!
Dat is ook wel het andere uiterste natuurlijk ;) Mijn schoonouders hebben twee zoons en in totaal zijn er zes kleinkinderen zeg maar (inclusief de mijne). Dus met zijn allen is dat 12 man. Dat is te overzien ;) En het is net groot genoeg voor lootjes en dergelijke en het past ook nog net allemaal in de woonkamer :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215483251
Er wordt net een kinderwagen voor het stel van 2 deuren op bij ons bezorgd.
Nu weet ik dat zij elke week op haar neefje past. Dus ik vraag niets als de enorme doos wordt gehaald. Ik ga de signalen proberen te lezen ;)
pi_215483637
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:40 schreef Hupje het volgende:
Ik heb toevallig laatst voor het eerst in m'n leven een levende egel gezien :o En dan woon ik echt niet in een drukke betegelde wereld ofzo.

Hier is alles ook kneiter druk. Met stress. Niet tof. Ik zou graag een glazen bol hebben om in de toekomst te kijken, te weten of alles op z'n pootjes terecht gaat komen. :{

En dan heb ik dus nog niks gevraagd aan familie over Sint of kerst of aan vrienden over oud en nieuw. Ik kan die mental load er echt nog even niet bij hebben.
Uiteindelijk komt alles altijd goed, soms alleen net anders dan je van tevoren bedacht had.

Wij doen dit jaar n foute kerst met mijn familie. We zijn maar met 7 dus klein clubje. Kerst lijkt nog wel heel ver weg.
S. 2014
J. 2016
pi_215483692
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef exode het volgende:
Er wordt net een kinderwagen voor het stel van 2 deuren op bij ons bezorgd.
Nu weet ik dat zij elke week op haar neefje past. Dus ik vraag niets als de enorme doos wordt gehaald. Ik ga de signalen proberen te lezen ;)
Mijn buuf woont alleen met haar dochter van 7.
Die dochter was laatst jarig dus we brachten even een kaartje. Ik ben in gesprek met die buuf en het viel me wel op dat ze nogal extra flink was. Nu is ze altijd al een flinke vrouw geweest maar nu leek ze toch wat extra’s mee te dragen.
But I dare not to ask. :') Mensen vragen het jaarlijks aan mij en ik ben dan ook alleen een beetje bloated.

Paar dagen later is ze bevallen. :')
pi_215483720
Ik heb voor kerst de touwtjes zelf in handen genomen, voorstel gedaan wat mij het beste past en dat is goed ontvangen. Dus ik hoop ook dat dat wat stress scheelt...
Verder op het moment (eindelijk) even wat rustiger in de agenda. Ik was er ook wel erg aan toe.
  dinsdag 5 november 2024 @ 15:07:33 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_215483733
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 14:59 schreef vencodark het volgende:

[..]
Mijn buuf woont alleen met haar dochter van 7.
Die dochter was laatst jarig dus we brachten even een kaartje. Ik ben in gesprek met die buuf en het viel me wel op dat ze nogal extra flink was. Nu is ze altijd al een flinke vrouw geweest maar nu leek ze toch wat extra’s mee te dragen.
But I dare not to ask. :') Mensen vragen het jaarlijks aan mij en ik ben dan ook alleen een beetje bloated.

Paar dagen later is ze bevallen. :')
Ik kan al mijn hele leven op de plekjes voor zwangere vrouwen gaan zitten enzo zonder dat men twijfels heeft.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215483761
pi_215483779
Nou, ik voel me daar dus ook bezwaard over. Door eigen ervaringen en van vriendinnen met echt verdrietige gevoelens.

Ze zijn ook altijd heel attent en spontaan richting B en Juul, op een natuurlijke manier. Dus mocht het zo zijn, is dat echt wel heel erg leuk en zo maar ik vraag het niet.

De man in kwestie is het pakket al komen halen, ik heb niet meer informatie. To be continued (of niet)
pi_215483797
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2024 15:11 schreef LeSage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit dan op poppetje 3 of 4 van links en mijn buuf zat op uiterlijk rechts +. :P
pi_215492732
Wat een deceptie, trump op de troon :'(
If they say
pi_215492787
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat een deceptie, trump op de troon :'(
Net als dat ‘iedereen’ dacht dat Wilders nergens zou komen. Diens partij kwam als grootste uit de bus.
Dat Trump alsnog lijkt te winnen, verbaasd mij echt niet en ik heb er nul kennis van. :P
pi_215492927
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Net als dat ‘iedereen’ dacht dat Wilders nergens zou komen. Diens partij kwam als grootste uit de bus.
Dat Trump alsnog lijkt te winnen, verbaasd mij echt niet en ik heb er nul kennis van. :P
:D
Maar hoop doet leven, zelfs tegen beter weten in ;)

Die horrorclown heeft net de overwinning geclaimd...
If they say
pi_215493401
Een sombere dag wel ja.
Dat haat, onverdraagzaamheid en angst voor ‘de ander’ wint ;(
pi_215493426
Ik keek pas geleden God Jesus Trump op de EO. Heel veel Amerikanen vinden die man een held. Interessant om te kijken.
pi_215493616
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef exode het volgende:
Ik keek pas geleden God Jesus Trump op de EO. Heel veel Amerikanen vinden die man een held. Interessant om te kijken.
Bizar, een held :{

Er is ook weinig van de USA over, echt United is dat land niet meer :') Hoe heet het voortaan: SA of TSA :+
If they say
  woensdag 6 november 2024 @ 10:10:32 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_215493788
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2024 08:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dit. Ik had wel gehoopt dat Harris zou winnen, maar ik was er al wel zo goed als zeker van dat Trump zou winnen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215493811
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef exode het volgende:
Heel interessant, maar ook een tikkie eng hoe je zo fan kunt zijn van zo'n vent.

Ik ben heel nieuwsgierig wat er op het wereldtoneel gaat gebeuren. Al had ik dat liever niet hoeven weten. Maar daar is het toch ook al een chaos. Het is zo groot dat ik me er niet eens zorgen meer om kan maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')