Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.quote:
Succes, hopenlijk verloopt het op alle vlakken soepelquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
Het is ter bescherming van mijzelf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Succes Troel! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 opquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Is er iemand hier die een Videoland abonnement heeft?
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Is dat echt allemaal vanaf seizoen 1 terug te zien op Videoland?
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.quote:Op zondag 3 november 2024 11:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op
Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast![]()
Ja ik ben zelf net weer begonnen bij seizoen 1.quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Zeker een mooi moment want de twee films staan er ook op. Helemaal compleet dus dat moet wel lukken in een half jaarquote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
Denk dat ik dat idd maar ga kijken, als dat écht volgbaar is, want weet niet meer waar ik de tijd vandaan moet halenquote:Op zondag 3 november 2024 12:30 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99
En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.
Ja heerlijk! Enorm geboft met het weer. 1 dag was het iets minder. Veel gedaan, wezen golfen, dagje Toverland, bingo, spelletjes, spooktocht, shoppen.quote:Op zondag 3 november 2024 14:27 schreef exode het volgende:
Hier staat een stoofpotje opHet ruikt heerlijk.
Welkom weer thuis Vicky, was het een leuke vakantie?
Pssst, t is golfen met een F, anders zijn het de golven in de zee (die zijn ook leuk)quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Enorm geboft met het weer. 1 dag was het iets minder. Veel gedaan, wezen golven, dagje Toverland, bingo, spelletjes, spooktocht, shoppen.
Golven was zo leuk, we gaan zelfs alle 4 ons GVB halen.
Moeder, zusje, zwager en nichtje golven al.
Eet smakelijk alvast!
quote:Op zondag 3 november 2024 15:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Pssst, t is golfen met een F, anders zijn het de golven in de zee (die zijn ook leuk). Maar wat leuk dat jullie alle 4 voor jullie GVB gaan.
Ik krijg ze hier thuis nog niet zo enthousiast.
Jongste heeft een paar maanden meegedaan met de jeugd, maar is weer gestopt en man doet wel eens mee met mijn les, maar wil nog niet beginnen.
Ik wacht wel tot 10 november. Dan komt het op sbs6quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Na 14 jaar gewoon een nieuwe kopenquote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.
Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
Maar dan heb je continu reclamequote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 10 november. Dan komt het op sbs6
Maar niet vanaf seizoen 1 toch? Ik heb het sws nooit gezien.quote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 10 november. Dan komt het op sbs6
Na 14 jaar mag t vervangen worden natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.
Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
14 jaar is al heel wat!quote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Dat is wel een beetje in de lijn van mijn verwachtingenquote:Op zondag 3 november 2024 15:42 schreef exode het volgende:
Wij hebben Videoland en uiteraard Gooische Vrouwen al gezien. Videoland is de afgelopen jaren enorm verbeterd, ik irriteerde me enorm aan de opzet, de vele storingen en het gebrek aan keuze. Abo toen ook opgezegd, pas met B&B vol liefde weer geprobeerd en het is behoorlijk geupdate allemaal.
Nu kijken we er best vaak op.
De oude afleveringen van Gooische vrouwen zijn wel beter, vinden wij, dan de start van het nieuwe seizoen. Misschien moeten we er nog in komen.
Ik kan me niet meer herinneren of ik die gezien heb. Volgens mij wel. Met Tipi Wan en de fiod inspecteurquote:Op zondag 3 november 2024 16:49 schreef BE het volgende:
[..]
Maar niet vanaf seizoen 1 toch? Ik heb het sws nooit gezien.
Maar goed, met de code van de Postcodeloterij heb ik een half jaar gratis, dat gaat me wel lukken hoor.
Tipi Wan idd.quote:Op zondag 3 november 2024 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik die gezien heb. Volgens mij wel. Met Tipi Wan en de fiod inspecteur
Tipi Wan (Cystine Carreon) zag ik bijna dagelijks op school van A en T. Haar dochter zat bij A in de klas.quote:Op zondag 3 november 2024 21:41 schreef BE het volgende:
[..]
Tipi Wan idd.
En de man van Tjitske Reitinga die op de eerste feestavond het zwembad induikt.
Is dat toevallig bij kleine wasjes? Ik had dat laatst ook een paar keer, en na vanalles bekijken en filter reinigen etc las ik ergens dat het daar door kan komen. Soms bij te weinig was in de machine dan komt hij niet in balans ofzo en door de onbalans sensor die dat dan registreert, gaat hij niet of nauwelijks centrifugeren. Ik was al bang dat mijn hartstikke nieuwe machine stuk was, maar er wat droge handdoeken bij gooien zorgde ervoor dat het blijkbaar weer in balans kwam en toen deed ie het gewoon wel.quote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Dat is vast zodat het met black friday weer goedkoper kanquote:Op zondag 3 november 2024 22:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Tipi Wan weet ik nog wel, maar de rest...
Zo, mazzel dat ik de Lego sorteerhoed van Harry potter vier dagen geleden besteld heb. Vandaag is ie 20 euro duurder![]()
En ik dacht vanmiddag, laat ik toch maar es kijken voor Londen volgende zomervakantie. Is heel dat hotel op geen enkele datum na juni te boeken, zelfs niet op de eigen siteWant ook met hotels fluctueren de prijzen nogal
En ze doen dan echt wel hun best, maar het is een hoop loslaten en accepterenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)quote:Op maandag 4 november 2024 08:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En ze doen dan echt wel hun best, maar het is een hoop loslaten en accepteren![]()
.
Fijn dat je iemand hebt die dat wil doen, snap helemaal dat je dat niet fijn vind.quote:Op maandag 4 november 2024 08:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)
Succes, ook de rest van de week!quote:Op maandag 4 november 2024 08:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Fijn dat je iemand hebt die dat wil doen, snap helemaal dat je dat niet fijn vind.
Fijne dag allemaal vandaag! Wij beginnen de week met een gehoortest bij zoon.
Dat is wel heel fijn!quote:Op maandag 4 november 2024 08:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)
Ah jah, dat zal het zijn idd. Heb ik alleen niks aan voor zoons verjaardag volgende week dus had ik dubbel mazzelquote:Op maandag 4 november 2024 07:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is vast zodat het met black friday weer goedkoper kan
Succes!quote:Op maandag 4 november 2024 08:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Fijn dat je iemand hebt die dat wil doen, snap helemaal dat je dat niet fijn vind.
Succes!quote:Op maandag 4 november 2024 08:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 november 2024 10:36 schreef exode het volgende:
Al avonden achter elkaar 'jaagt' B op de egel die elke avond en nacht in onze voortuin is. Gisteren was het eindelijk raak, hij scharrelde gewoon door terwijl B hem best wel dichtbij naderde.
Het is gewoon een hele kleineWe hadden altijd een behoorlijk grote in de tuin, die hebben we vorig jaar zelfs gered toen hij onder onze poort vastzat.
Hij ging even naar de voortuin van de buren, toen legde ik wat kattenbrokjes voor de wildcamera neer.
Keken we vanochtend op de beelden....zit onze eigen kat op zijn gemakje die brokjes op te eten. Om 4 uur vannacht. Onze kat die de achtertuin niet meer uitgaat. En dat weten we omdat de plek waar hij de schutting over kon inmiddels begroeid is en hij alle weken hiervoor niet op de camera staat.
En dan vraag ik me af: ruikt die oude opa dat vanaf de achtertuin? En hoe is ie over de schutting gekomen? Een tweede jeugd?
Dus B wil nu nog een camera voor de achtertuin
Wij hadden het ook, hier bleek er wel echt iets stuk (weet zo gauw niet meer wat).quote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dat toevallig bij kleine wasjes? Ik had dat laatst ook een paar keer, en na vanalles bekijken en filter reinigen etc las ik ergens dat het daar door kan komen. Soms bij te weinig was in de machine dan komt hij niet in balans ofzo en door de onbalans sensor die dat dan registreert, gaat hij niet of nauwelijks centrifugeren. Ik was al bang dat mijn hartstikke nieuwe machine stuk was, maar er wat droge handdoeken bij gooien zorgde ervoor dat het blijkbaar weer in balans kwam en toen deed ie het gewoon wel.
Hey! Leuk om jou weer hier te zien!quote:Op maandag 4 november 2024 11:23 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Wij hadden het ook, hier bleek er wel echt iets stuk (weet zo gauw niet meer wat).
Heel erg goed! Twee gelukkige pubers, een hele blije prachtige baby.. we genieten ons suf.quote:Op maandag 4 november 2024 11:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hey! Leuk om jou weer hier te zien!Hoe gaat het met jou en gezin?
quote:Op maandag 4 november 2024 11:31 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Heel erg goed! Twee gelukkige pubers, een hele blije prachtige baby.. we genieten ons suf.Er blijft wel wat weinig tijd over voor fok
Prachtig dit!quote:Op maandag 4 november 2024 10:36 schreef exode het volgende:
Al avonden achter elkaar 'jaagt' B op de egel die elke avond en nacht in onze voortuin is. Gisteren was het eindelijk raak, hij scharrelde gewoon door terwijl B hem best wel dichtbij naderde.
Het is gewoon een hele kleineWe hadden altijd een behoorlijk grote in de tuin, die hebben we vorig jaar zelfs gered toen hij onder onze poort vastzat.
Hij ging even naar de voortuin van de buren, toen legde ik wat kattenbrokjes voor de wildcamera neer.
Keken we vanochtend op de beelden....zit onze eigen kat op zijn gemakje die brokjes op te eten. Om 4 uur vannacht. Onze kat die de achtertuin niet meer uitgaat. En dat weten we omdat de plek waar hij de schutting over kon inmiddels begroeid is en hij alle weken hiervoor niet op de camera staat.
En dan vraag ik me af: ruikt die oude opa dat vanaf de achtertuin? En hoe is ie over de schutting gekomen? Een tweede jeugd?
Klinkt als perfect tochquote:Op maandag 4 november 2024 11:31 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Heel erg goed! Twee gelukkige pubers, een hele blije prachtige baby.. we genieten ons suf.Er blijft wel wat weinig tijd over voor fok
Ik snap B helemaal... zou ik ook willen nu 🤣quote:Op maandag 4 november 2024 10:36 schreef exode het volgende:
In de achtertuin houden we dan alleen die kleine tijger in de gaten. Vannacht 56 filmpjes, 3 van het egeltje de andere 53 van onze kat.quote:Op maandag 4 november 2024 13:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Leuk familie Sint kadootje exode, een extra camerawant egeltjes
Awesomequote:Op maandag 4 november 2024 16:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Kind was dolgelukkig:
[ link | afbeelding ]afbeelingen
Gehoortest ging goed, officiele uitslag volgt woensdag, ben benieuwd.
Voor sommige mensen ookquote:Op maandag 4 november 2024 10:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]Eten is altijd een goede motivator voor katten
![]()
Nee. Die optie gebruik ik eigenlijk nooit meer. Het is nu 40 of 60 graden lange was. Het stomme is dat het niet elke keer zo is.quote:Op zondag 3 november 2024 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dat toevallig bij kleine wasjes? Ik had dat laatst ook een paar keer, en na vanalles bekijken en filter reinigen etc las ik ergens dat het daar door kan komen. Soms bij te weinig was in de machine dan komt hij niet in balans ofzo en door de onbalans sensor die dat dan registreert, gaat hij niet of nauwelijks centrifugeren. Ik was al bang dat mijn hartstikke nieuwe machine stuk was, maar er wat droge handdoeken bij gooien zorgde ervoor dat het blijkbaar weer in balans kwam en toen deed ie het gewoon wel.
Ik bedoel ook niet zozeer de optie kleine was, maar of de trommel vrij leeg is dan. Als je op een gewoon programma, maar weinig was in de machine stopt, kan wat ik beschreef ook gebeuren. Dat kan dan ook verklaren waarom het soms wel en soms niet zo is, wanneer je dan een vollere was hebt dan werkt het namelijk wel gewoon goed. Als dit het probleem is, dan.quote:Op maandag 4 november 2024 21:59 schreef F_r het volgende:
[..]
Nee. Die optie gebruik ik eigenlijk nooit meer. Het is nu 40 of 60 graden lange was. Het stomme is dat het niet elke keer zo is.
Mijn wasmachine is altijd vol (helaas)quote:Op maandag 4 november 2024 22:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet zozeer de optie kleine was, maar of de trommel vrij leeg is dan. Als je op een gewoon programma, maar weinig was in de machine stopt, kan wat ik beschreef ook gebeuren. Dat kan dan ook verklaren waarom het soms wel en soms niet zo is, wanneer je dan een vollere was hebt dan werkt het namelijk wel gewoon goed. Als dit het probleem is, dan.
Wel heel irritant natuurlijk!! Wat het uiteindelijk ook is.
Wie weet wat de kat in de nacht allemaal nog meer uitspookt. Hij kan blijkbaar toch de tuin uit en is hij overdag daarom zo sloom. Das gewoon moeheid van zijn nachtelijke avonturenquote:Op maandag 4 november 2024 14:00 schreef exode het volgende:
[..]
In de achtertuin houden we dan alleen die kleine tijger in de gaten. Vannacht 56 filmpjes, 3 van het egeltje de andere 53 van onze kat.![]()
En als we overdag de poort open doen en houden, gaat hij nog steeds de achtertuin niet uit. Het is een enorm bange poeperd en de jaren tellen aardig. Maar blijkbaar werkt zijn neus erg goed, want die brokjes lagen een meter of 50 van zijn aanleunwoning af.
Maar ach dat egeltje, echt zo'n klein hummeltje. Op een filmpje van een paar nachten geleden rolt ie ook door de tuin, geen idee waarom (geur afgeven?). Juul heeft dat filmpje al 100x bekeken, schaterlachend.
Beterschap met jongste!quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:27 schreef Tink89 het volgende:
Wat leuk, egeltjes! Wij hebben geen achterom, maar zien ze wel regelmatig voor op straat. We wonen aan een bosrand, zien ook weleens vossen en altijd vleermuizen![]()
Blegh, de jongste heeft misschien krentenbaard op zijn ribbenkast. Hij krijgt een zalfje en hopelijk zijn we er dan snel vanaf. Gelukkig zit het op een plek waar hij niet kan krabben/verder besmetten, dus fingers crossed.
En is het al januari? Het is hier zo bizar druk! Verjaardagen, sinterklaas (op de een of andere manier vieren we dat blijkbaar met de hele familie bij ons thuis, hoe is dat gebeurd?!), afzwemmen, kinderfeestjes, de intocht... En dus namen wij een rigoreus besluit: wij zijn met kerst op vakantie. Midweekje centerparcs. Lekker zwemmen, niet te moeilijk eten, lekker met z'n vieren bubbelen. Geen gedoe, geen opgedirkte familie-etentjes met 7 gangen: check!
Wij hebben echt heel lang gedacht dat hij inderdaad 's nachts de hort op gaat. Maar er is maar 1 stukje schutting waar hij overheen zou kunnen en die is inmiddels aardig begroeid. De wildcamera heeft wekenlang in de achtertuin gestaan en standaard elke nacht tussen 4 en 5 ijsbeerde hij door de tuin en ging zijn aanleunwoning weer in.quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:05 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wie weet wat de kat in de nacht allemaal nog meer uitspookt. Hij kan blijkbaar toch de tuin uit en is hij overdag daarom zo sloom. Das gewoon moeheid van zijn nachtelijke avonturen![]()
En lief, een klein egeltje![]()
Hier met de nieuwe schutting onder de deur een flinke kier opengelaten. Te smal voor een kat, prima voor egeltjesJaren geleden hadden we er eentje dus wie weet.
Ondertussen wel een paar geplette op de weg gevondendus ze waren er wel.
Kleinzoon komt zo
Fijn idd dat hij in de nachtelijke uren toch nog rond sluipt. Denk dat het overdag te druk voor hem is en geef hem es ongelijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:53 schreef exode het volgende:
[..]
Wij hebben echt heel lang gedacht dat hij inderdaad 's nachts de hort op gaat. Maar er is maar 1 stukje schutting waar hij overheen zou kunnen en die is inmiddels aardig begroeid. De wildcamera heeft wekenlang in de achtertuin gestaan en standaard elke nacht tussen 4 en 5 ijsbeerde hij door de tuin en ging zijn aanleunwoning weer in.
Maar....vannacht was het weer raak, er lagen geen katten brokjes maar onze opa sloop toch echt rond. Heerlijk.
En gisterenavond kwam B erachter dat de camera nog niet buiten stond dus hij op zijn sokken de voortuin in. Schrikt ie zich helemaal wezenloos omdat de egel hem verbaasd aankeek op de plek waar hij de camera zette. Hij zette de camera bijna bovenop hem. En dat staat dus op beeld
Hier ook een heerlijk drukke maand (maar wel met voldoende mogelijkheden om rust te pakken door eerder af te haken, op bed te gaan liggen, noem maar op, gelukkig!). En ik vind het heerlijk. Ik ben thuis maar in mijn eentje, dus met mijn ouders en de jongens waren we altijd met zijn 5. Nu is dat wat drukker en dat vind ik toch wel heel erg fijn hoor. En ik ga dus graag iets doen met mijn schoonfamilie. Ze zijn echt leuk. Maar ook mijn jongens vinden het heerlijk en hebben echt aansluiting met de neefjes enzo. Echt, als ik ooit mijn vriend zat zou zijn, dan wil ik zijn familie houdenquote:Op dinsdag 5 november 2024 08:27 schreef Tink89 het volgende:
Wat leuk, egeltjes! Wij hebben geen achterom, maar zien ze wel regelmatig voor op straat. We wonen aan een bosrand, zien ook weleens vossen en altijd vleermuizen![]()
Blegh, de jongste heeft misschien krentenbaard op zijn ribbenkast. Hij krijgt een zalfje en hopelijk zijn we er dan snel vanaf. Gelukkig zit het op een plek waar hij niet kan krabben/verder besmetten, dus fingers crossed.
En is het al januari? Het is hier zo bizar druk! Verjaardagen, sinterklaas (op de een of andere manier vieren we dat blijkbaar met de hele familie bij ons thuis, hoe is dat gebeurd?!), afzwemmen, kinderfeestjes, de intocht... En dus namen wij een rigoreus besluit: wij zijn met kerst op vakantie. Midweekje centerparcs. Lekker zwemmen, niet te moeilijk eten, lekker met z'n vieren bubbelen. Geen gedoe, geen opgedirkte familie-etentjes met 7 gangen: check!
quote:Op dinsdag 5 november 2024 08:53 schreef exode het volgende:
En gisterenavond kwam B erachter dat de camera nog niet buiten stond dus hij op zijn sokken de voortuin in. Schrikt ie zich helemaal wezenloos omdat de egel hem verbaasd aankeek op de plek waar hij de camera zette. Hij zette de camera bijna bovenop hem. En dat staat dus op beeld
Ik ben de tweede van zes kinderen. We hebben inmiddels bijna allemaal aanhang en er zijn 7 kleinkinderen en een pleegkind. We zijn dus met sinterklaas met 10 volwassenen en 8 kinderen. Zo, zo druk...quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:13 schreef Troel het volgende:
mogelijkheden om rust te pakken door eerder af te haken, op bed te gaan liggen, noem maar op, gelukkig!). En ik vind het heerlijk. Ik ben thuis maar in mijn eentje, dus met mijn ouders en de jongens waren we altijd met zijn 5. Nu is dat wat drukker en dat vind ik toch wel heel erg fijn hoor. En ik ga dus graag iets doen met mijn schoonfamilie. Ze zijn echt leuk. Maar ook mijn jongens vinden het heerlijk en hebben echt aansluiting met de neefjes enzo. Echt, als ik ooit mijn vriend zat zou zijn, dan wil ik zijn familie houden (Ik kreeg dus vandaag een kaartje in de bus van mijn schoonouders, zo lief!)
Dat is ook wel het andere uiterste natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2024 13:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik ben de tweede van zes kinderen. We hebben inmiddels bijna allemaal aanhang en er zijn 7 kleinkinderen en een pleegkind. We zijn dus met sinterklaas met 10 volwassenen en 8 kinderen. Zo, zo druk...
Wel fijn dat je schoonfamilie zo lief is!
Uiteindelijk komt alles altijd goed, soms alleen net anders dan je van tevoren bedacht had.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:40 schreef Hupje het volgende:
Ik heb toevallig laatst voor het eerst in m'n leven een levende egel gezienEn dan woon ik echt niet in een drukke betegelde wereld ofzo.
Hier is alles ook kneiter druk. Met stress. Niet tof. Ik zou graag een glazen bol hebben om in de toekomst te kijken, te weten of alles op z'n pootjes terecht gaat komen.
En dan heb ik dus nog niks gevraagd aan familie over Sint of kerst of aan vrienden over oud en nieuw. Ik kan die mental load er echt nog even niet bij hebben.
Mijn buuf woont alleen met haar dochter van 7.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:53 schreef exode het volgende:
Er wordt net een kinderwagen voor het stel van 2 deuren op bij ons bezorgd.
Nu weet ik dat zij elke week op haar neefje past. Dus ik vraag niets als de enorme doos wordt gehaald. Ik ga de signalen proberen te lezen
Ik kan al mijn hele leven op de plekjes voor zwangere vrouwen gaan zitten enzo zonder dat men twijfels heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2024 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn buuf woont alleen met haar dochter van 7.
Die dochter was laatst jarig dus we brachten even een kaartje. Ik ben in gesprek met die buuf en het viel me wel op dat ze nogal extra flink was. Nu is ze altijd al een flinke vrouw geweest maar nu leek ze toch wat extra’s mee te dragen.
But I dare not to ask.Mensen vragen het jaarlijks aan mij en ik ben dan ook alleen een beetje bloated.
Paar dagen later is ze bevallen.
Net als dat ‘iedereen’ dacht dat Wilders nergens zou komen. Diens partij kwam als grootste uit de bus.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat een deceptie, trump op de troon
quote:Op woensdag 6 november 2024 08:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als dat ‘iedereen’ dacht dat Wilders nergens zou komen. Diens partij kwam als grootste uit de bus.
Dat Trump alsnog lijkt te winnen, verbaasd mij echt niet en ik heb er nul kennis van.
Bizar, een heldquote:Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef exode het volgende:
Ik keek pas geleden God Jesus Trump op de EO. Heel veel Amerikanen vinden die man een held. Interessant om te kijken.
Dit. Ik had wel gehoopt dat Harris zou winnen, maar ik was er al wel zo goed als zeker van dat Trump zou winnen.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Net als dat ‘iedereen’ dacht dat Wilders nergens zou komen. Diens partij kwam als grootste uit de bus.
Dat Trump alsnog lijkt te winnen, verbaasd mij echt niet en ik heb er nul kennis van.
Heel interessant, maar ook een tikkie eng hoe je zo fan kunt zijn van zo'n vent.quote:Op woensdag 6 november 2024 09:36 schreef exode het volgende:
Ik keek pas geleden God Jesus Trump op de EO. Heel veel Amerikanen vinden die man een held. Interessant om te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |