abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215449956

Hier weer verder....
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:41:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_215450434
Ik ga zo een schoonmaak/kook/was/boodschapschema maken.

Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215451336
@Troel Met welk doel?
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:37:07 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_215451574
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Hupje het volgende:
@:Troel Met welk doel?
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215452623
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Succes, hopenlijk verloopt het op alle vlakken soepel O+

Ik weet niet of dit werkt,maar ik ben als n kind zo blij,van de week zelf een deel wegisweg gekocht van Harry Potter,en vandaag kreeg ik van mn vader de andere helft en nu is de wegisweg compleet.

S. 2014
J. 2016
pi_215453396
quote:

[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
  zaterdag 2 november 2024 @ 21:09:04 #7
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215453414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215453487
Zo, we hadden vanmiddag 3 mannen in huis met wijsheid en kunde en kennis (schoonvader, buurman en overbuurman). 3 kwartier waren ze bezig maar we hebben een lichtknop hoor in de badkamer. :)

En net een leuk feestje van mijn neefje die 21 is geworden.
En extra leuk, mijn familie zijn PSV en Nac fans, die hard met seizoenkaart en alles. EINDELIJK kon ik weer eens juichen vanavond.
pi_215453496
Wij hebben sinds deze week een tv met helikopter geluid. :') Na 16 jaar al kapot, phuh. Vriend is blij, want ik vond het onzin om een andere tv te kopen als deze nog goed was _O-
  zaterdag 2 november 2024 @ 23:37:12 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_215455336
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 21:09 schreef livelink het volgende:

[..]
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Het is ter bescherming van mijzelf.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 3 november 2024 @ 07:56:31 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215456217
Mocht iemand nog zin hebben in een leuke een betaalbare legobeurs. In Lommel België is vandaag nog Kicks and Bricks.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215456243
quote:

[..]
Succes Troel! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!
Fake it till you make it...
pi_215456939
Hier zijn de mannen toevallig vandaag begonnen met de Kerstlego O+
Allebei een eigen pakket, alles op de vloer gestort en lekker bouwen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215457210
Sjaak besloot dat we volgend weekend de kerstboom gaan opzetten O+ dus dan gaan wij ook aan de kerstlego beginnen O+
pi_215457683
Welke pakketten hebben jullie?

Morgen begint hier de school weer en ik zie er nu alweer tegen op met de jongste, Hij heeft veel moeite met de drukke combiklas en de enorme prikkels en daarnaast lopen we ook de deur nog plat bij het zkh.
Gevolg: een ventje die overal boos/verdrietig over wordt en het liefste de hele dag bij mij in de buurt is. Ik ga op dinsdagavond altijd weg, en op woensdag deze week ook, hij plakt/huilt al 3 dagen dat hij niet wil dat de oppas komt... :N
S. 2014
J. 2016
  zondag 3 november 2024 @ 11:22:46 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215457974
Is er iemand hier die een Videoland abonnement heeft?
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Is dat echt allemaal vanaf seizoen 1 terug te zien op Videoland?
pi_215458009
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op :Y

Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 3 november 2024 @ 11:28:21 #18
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215458069
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 11:25 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op :Y

Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast :')
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
pi_215458124
quote:
Ja ik ben zelf net weer begonnen bij seizoen 1.
S. 2014
J. 2016
pi_215458235
Hier lijkt het wel lente, de zon schijnt, B is buiten aan het voetballen, Juul paradeert door de speeltuin in een prinsessenjurk en verloofde is aan het schoonmaken.
Ik ben aan het ruimen, alles wat nu al weg gaat voor de verbouwin is mooi mee genomen. Wat verzamelen we toch veel zeg. Pfff.

Wij hebben meerdere Kerstsets :)
De skihut, de arrensleen, de grote Kerstboom, Santa's visit, de Kerststrein, het Kerst station, het peperkoekhuis, het elfenhuis, het huis van de Kerstman, de toyshop, losse kleine setjes, 1 winter set van Harry Potter ontdaan van de Harry Potter verwijzingen, het 4 seizoenenhuisje (hartstikke retro) en de brandweer set. En we bouwen eigenlijk altijd wel een skiberg met skilift daarbij onderdelen van Lego ski resort :) En heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel witte steenjes en platen.

De set van dit jaar en vorig jaar hebben we bewust niet gekocht. Staan niet bij wat we al hebben en ik vind ze niet leuk })

Zo zag het er vorig jaar uit, dit is ongeveer de helft van het dorp
pi_215458274
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:

[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
Zeker een mooi moment want de twee films staan er ook op. Helemaal compleet dus dat moet wel lukken in een half jaar :)
If they say
pi_215458332
Ooh wauw, prachtig exode O+
If they say
pi_215459245
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:

[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99

En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Irri-tante op 03-11-2024 12:37:39 ]
pi_215459764
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 12:30 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99

En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.
Denk dat ik dat idd maar ga kijken, als dat écht volgbaar is, want weet niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen :') Er liggen ook nog 6 ongelezen boeken en dat is me nog nooit gebeurd. Lang leve Videoland, Disney+ en Netflix :@
If they say
pi_215460151
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.

Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
pi_215460968
Ik wacht met Gooise kijken tot alle afleveringen er op staan. Ik kijk trouwens heel veel naar Videoland. Momenteel HGT, Bureau Maastricht, Give days inside.

De vakantiewas is weer gedaan, raam ontHalloweent, huis aan kant.
We krijgen straks een loge voor een week. T doet mee met een uitwisseling op school. Deze week zijn ze hier, in maart gaat T naar Frankrijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215461016
Hier staat een stoofpotje op :9 Het ruikt heerlijk.

Welkom weer thuis Vicky, was het een leuke vakantie?
pi_215461158
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 14:27 schreef exode het volgende:
Hier staat een stoofpotje op :9 Het ruikt heerlijk.

Welkom weer thuis Vicky, was het een leuke vakantie?
Ja heerlijk! Enorm geboft met het weer. 1 dag was het iets minder. Veel gedaan, wezen golfen, dagje Toverland, bingo, spelletjes, spooktocht, shoppen.
Golfen was zo leuk, we gaan zelfs alle 4 ons GVB halen.
Moeder, zusje, zwager en nichtje golfen al.

Eet smakelijk alvast!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 03-11-2024 15:23:15 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215461402
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ja heerlijk! Enorm geboft met het weer. 1 dag was het iets minder. Veel gedaan, wezen golven, dagje Toverland, bingo, spelletjes, spooktocht, shoppen.
Golven was zo leuk, we gaan zelfs alle 4 ons GVB halen.
Moeder, zusje, zwager en nichtje golven al.

Eet smakelijk alvast!
Pssst, t is golfen met een F, anders zijn het de golven in de zee (die zijn ook leuk) ;) . Maar wat leuk dat jullie alle 4 voor jullie GVB gaan.
Ik krijg ze hier thuis nog niet zo enthousiast.
Jongste heeft een paar maanden meegedaan met de jeugd, maar is weer gestopt en man doet wel eens mee met mijn les, maar wil nog niet beginnen.
Fake it till you make it...
pi_215461487
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 15:12 schreef Nijna het volgende:

[..]
Pssst, t is golfen met een F, anders zijn het de golven in de zee (die zijn ook leuk) ;) . Maar wat leuk dat jullie alle 4 voor jullie GVB gaan.
Ik krijg ze hier thuis nog niet zo enthousiast.
Jongste heeft een paar maanden meegedaan met de jeugd, maar is weer gestopt en man doet wel eens mee met mijn les, maar wil nog niet beginnen.
O-)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 3 november 2024 @ 15:37:01 #31
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215461612
quote:
Ik wacht wel tot 10 november. Dan komt het op sbs6
  zondag 3 november 2024 @ 15:37:27 #32
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215461615
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.

Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
Na 14 jaar gewoon een nieuwe kopen
pi_215461617
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef amaranta het volgende:

[..]
Maar dan heb je continu reclame
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215461657
Wij hebben Videoland en uiteraard Gooische Vrouwen al gezien. Videoland is de afgelopen jaren enorm verbeterd, ik irriteerde me enorm aan de opzet, de vele storingen en het gebrek aan keuze. Abo toen ook opgezegd, pas met B&B vol liefde weer geprobeerd en het is behoorlijk geupdate allemaal.

Nu kijken we er best vaak op.

De oude afleveringen van Gooische vrouwen zijn wel beter, vinden wij, dan de start van het nieuwe seizoen. Misschien moeten we er nog in komen.
  zondag 3 november 2024 @ 16:49:19 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215462754
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef amaranta het volgende:

[..]
Maar niet vanaf seizoen 1 toch? Ik heb het sws nooit gezien.

Maar goed, met de code van de Postcodeloterij heb ik een half jaar gratis, dat gaat me wel lukken hoor.
  zondag 3 november 2024 @ 18:43:02 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_215465455
quote:

Na 14 jaar mag t vervangen worden natuurlijk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215466304
quote:

14 jaar is al heel wat!

Ik heb eens zo'n kapotte wasmachine met kleuter uit elkaar gehaald om te kijken hoe dat nou werkt. Ergens halverwege kwamen we een sok tegen op een plek waar dat echt niet hoorde.
Terug in elkaar gezet, en voila; de wasmachine deed het weer :D
pi_215466540
Wij liepen vandaag in de Mediamarkt (oriënteren voor een nieuwe tv) en toen zei ik dat ik hoop dat onze wasmachine het nog lang blijft doen :D Veel te veel keuzes die je anders moet maken.
pi_215466651
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 15:42 schreef exode het volgende:
Wij hebben Videoland en uiteraard Gooische Vrouwen al gezien. Videoland is de afgelopen jaren enorm verbeterd, ik irriteerde me enorm aan de opzet, de vele storingen en het gebrek aan keuze. Abo toen ook opgezegd, pas met B&B vol liefde weer geprobeerd en het is behoorlijk geupdate allemaal.

Nu kijken we er best vaak op.

De oude afleveringen van Gooische vrouwen zijn wel beter, vinden wij, dan de start van het nieuwe seizoen. Misschien moeten we er nog in komen.
Dat is wel een beetje in de lijn van mijn verwachtingen :@
Sowieso: Annet Malherbe …
  zondag 3 november 2024 @ 20:23:50 #40
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215467350
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef Vicky het volgende:

[..]
Maar dan heb je continu reclame
Heb ik geen last van
  zondag 3 november 2024 @ 20:25:37 #41
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_215467373
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 16:49 schreef BE het volgende:

[..]
Maar niet vanaf seizoen 1 toch? Ik heb het sws nooit gezien.

Maar goed, met de code van de Postcodeloterij heb ik een half jaar gratis, dat gaat me wel lukken hoor.
Ik kan me niet meer herinneren of ik die gezien heb. Volgens mij wel. Met Tipi Wan en de fiod inspecteur
  zondag 3 november 2024 @ 21:41:12 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215468349
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 20:25 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik die gezien heb. Volgens mij wel. Met Tipi Wan en de fiod inspecteur
Tipi Wan idd.
En de man van Tjitske Reitinga die op de eerste feestavond het zwembad induikt. :9
pi_215468798
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 21:41 schreef BE het volgende:

[..]
Tipi Wan idd.
En de man van Tjitske Reitinga die op de eerste feestavond het zwembad induikt. :9
Tipi Wan (Cystine Carreon) zag ik bijna dagelijks op school van A en T. Haar dochter zat bij A in de klas.
Was best gek toen ik haar voor het eerst zag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215468830
quote:

Is dat toevallig bij kleine wasjes? Ik had dat laatst ook een paar keer, en na vanalles bekijken en filter reinigen etc las ik ergens dat het daar door kan komen. Soms bij te weinig was in de machine dan komt hij niet in balans ofzo en door de onbalans sensor die dat dan registreert, gaat hij niet of nauwelijks centrifugeren. Ik was al bang dat mijn hartstikke nieuwe machine stuk was, maar er wat droge handdoeken bij gooien zorgde ervoor dat het blijkbaar weer in balans kwam en toen deed ie het gewoon wel.
pi_215468874
Tipi Wan weet ik nog wel, maar de rest...

Zo, mazzel dat ik de Lego sorteerhoed van Harry potter vier dagen geleden besteld heb. Vandaag is ie 20 euro duurder :+
En ik dacht vanmiddag, laat ik toch maar es kijken voor Londen volgende zomervakantie. Is heel dat hotel op geen enkele datum na juni te boeken, zelfs niet op de eigen site :? Want ook met hotels fluctueren de prijzen nogal :')
If they say
pi_215469377
Ik keek op de bank vooruit naar de planning van komende week. Zaterdagavond wordt de eerste avond dat ik weer op de bank kan zitten :') Lekker gepland weer, Hupje...
  maandag 4 november 2024 @ 07:40:45 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_215470710
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 22:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Tipi Wan weet ik nog wel, maar de rest...

Zo, mazzel dat ik de Lego sorteerhoed van Harry potter vier dagen geleden besteld heb. Vandaag is ie 20 euro duurder :+
En ik dacht vanmiddag, laat ik toch maar es kijken voor Londen volgende zomervakantie. Is heel dat hotel op geen enkele datum na juni te boeken, zelfs niet op de eigen site :? Want ook met hotels fluctueren de prijzen nogal :')
Dat is vast zodat het met black friday weer goedkoper kan ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215470828
quote:

[..]
En ze doen dan echt wel hun best, maar het is een hoop loslaten en accepteren :+ :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 4 november 2024 @ 08:27:37 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_215470933
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2024 08:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]
En ze doen dan echt wel hun best, maar het is een hoop loslaten en accepteren :+ :*.
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215471025
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2024 08:27 schreef Troel het volgende:

[..]
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)
Fijn dat je iemand hebt die dat wil doen, snap helemaal dat je dat niet fijn vind.

Fijne dag allemaal vandaag! Wij beginnen de week met een gehoortest bij zoon.
S. 2014
J. 2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')