Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.quote:
Succes, hopenlijk verloopt het op alle vlakken soepelquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ga donderdag onder het mes en mag een week of 6 niets doen. Alles wat ik dus doe moet opgepakt worden door de rest.
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dan is het wel fijn als duidelijk is wie en wat inderdaad. Succes!
Het is ter bescherming van mijzelf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoewel het ook wel een mooi moment is om te zien dat het allemaal sowieso wel goed komt met boodschappen, schoonmaken, wassen en koken.
Succes Troel! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig!quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 opquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Is er iemand hier die een Videoland abonnement heeft?
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Is dat echt allemaal vanaf seizoen 1 terug te zien op Videoland?
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.quote:Op zondag 3 november 2024 11:25 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jup, staat er vanaf seizoen 1 op
Ik heb wél alles tm seizoen 5 gezien maar wil opnieuw beginnen. Zit alleen nog aan Vikings Valhalla vast![]()
Ja ik ben zelf net weer begonnen bij seizoen 1.quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Ik ben zoals te doen gebruikelijk late to the party en wil Gooische Vrouwen gaan kijken (nog nooit iets van gezien).
Zeker een mooi moment want de twee films staan er ook op. Helemaal compleet dus dat moet wel lukken in een half jaarquote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef BE het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat hier nog een brief van de postcodeloterij zwerft over een half jaar gratis Videoland, dus dit is een mooi moment om dat te activeren.
Denk dat ik dat idd maar ga kijken, als dat écht volgbaar is, want weet niet meer waar ik de tijd vandaan moet halenquote:Op zondag 3 november 2024 12:30 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
En anders is er vaak met Black Friday een aanbieding. Vorig jaar was het 6 maanden voor ¤2,99
En voor de mensen die de eerdere seizoen al gezien hebben, maar dat ver in hun geheugen begraven hebben, er is een compilatie aflevering waarin de vorige seizoenen samengevat worden.
Ja heerlijk! Enorm geboft met het weer. 1 dag was het iets minder. Veel gedaan, wezen golfen, dagje Toverland, bingo, spelletjes, spooktocht, shoppen.quote:Op zondag 3 november 2024 14:27 schreef exode het volgende:
Hier staat een stoofpotje opHet ruikt heerlijk.
Welkom weer thuis Vicky, was het een leuke vakantie?
Pssst, t is golfen met een F, anders zijn het de golven in de zee (die zijn ook leuk)quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Enorm geboft met het weer. 1 dag was het iets minder. Veel gedaan, wezen golven, dagje Toverland, bingo, spelletjes, spooktocht, shoppen.
Golven was zo leuk, we gaan zelfs alle 4 ons GVB halen.
Moeder, zusje, zwager en nichtje golven al.
Eet smakelijk alvast!
quote:Op zondag 3 november 2024 15:12 schreef Nijna het volgende:
[..]
Pssst, t is golfen met een F, anders zijn het de golven in de zee (die zijn ook leuk). Maar wat leuk dat jullie alle 4 voor jullie GVB gaan.
Ik krijg ze hier thuis nog niet zo enthousiast.
Jongste heeft een paar maanden meegedaan met de jeugd, maar is weer gestopt en man doet wel eens mee met mijn les, maar wil nog niet beginnen.
Ik wacht wel tot 10 november. Dan komt het op sbs6quote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef BE het volgende:
Na 14 jaar gewoon een nieuwe kopenquote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.
Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
Maar dan heb je continu reclamequote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 10 november. Dan komt het op sbs6
Maar niet vanaf seizoen 1 toch? Ik heb het sws nooit gezien.quote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot 10 november. Dan komt het op sbs6
Na 14 jaar mag t vervangen worden natuurlijkquote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Mijn wasmachine heeft kuren. Hij centrifugeert soms niet goed dan is de was nog te nat naar mijn zin. Ik heb hem al gereinigd, het filter laten schoonmaken door mijn man. Maar het probleem bijft. De ene keer is er niks aan de hand.
Nu twijfel ik een monteur laten komen of niet. De wasmachine is 14 jaar oud maar wel een miele en bevalt voor de rest prima.
14 jaar is al heel wat!quote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Dat is wel een beetje in de lijn van mijn verwachtingenquote:Op zondag 3 november 2024 15:42 schreef exode het volgende:
Wij hebben Videoland en uiteraard Gooische Vrouwen al gezien. Videoland is de afgelopen jaren enorm verbeterd, ik irriteerde me enorm aan de opzet, de vele storingen en het gebrek aan keuze. Abo toen ook opgezegd, pas met B&B vol liefde weer geprobeerd en het is behoorlijk geupdate allemaal.
Nu kijken we er best vaak op.
De oude afleveringen van Gooische vrouwen zijn wel beter, vinden wij, dan de start van het nieuwe seizoen. Misschien moeten we er nog in komen.
Ik kan me niet meer herinneren of ik die gezien heb. Volgens mij wel. Met Tipi Wan en de fiod inspecteurquote:Op zondag 3 november 2024 16:49 schreef BE het volgende:
[..]
Maar niet vanaf seizoen 1 toch? Ik heb het sws nooit gezien.
Maar goed, met de code van de Postcodeloterij heb ik een half jaar gratis, dat gaat me wel lukken hoor.
Tipi Wan idd.quote:Op zondag 3 november 2024 20:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren of ik die gezien heb. Volgens mij wel. Met Tipi Wan en de fiod inspecteur
Tipi Wan (Cystine Carreon) zag ik bijna dagelijks op school van A en T. Haar dochter zat bij A in de klas.quote:Op zondag 3 november 2024 21:41 schreef BE het volgende:
[..]
Tipi Wan idd.
En de man van Tjitske Reitinga die op de eerste feestavond het zwembad induikt.
Is dat toevallig bij kleine wasjes? Ik had dat laatst ook een paar keer, en na vanalles bekijken en filter reinigen etc las ik ergens dat het daar door kan komen. Soms bij te weinig was in de machine dan komt hij niet in balans ofzo en door de onbalans sensor die dat dan registreert, gaat hij niet of nauwelijks centrifugeren. Ik was al bang dat mijn hartstikke nieuwe machine stuk was, maar er wat droge handdoeken bij gooien zorgde ervoor dat het blijkbaar weer in balans kwam en toen deed ie het gewoon wel.quote:Op zondag 3 november 2024 13:12 schreef F_r het volgende:
Dat is vast zodat het met black friday weer goedkoper kanquote:Op zondag 3 november 2024 22:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Tipi Wan weet ik nog wel, maar de rest...
Zo, mazzel dat ik de Lego sorteerhoed van Harry potter vier dagen geleden besteld heb. Vandaag is ie 20 euro duurder![]()
En ik dacht vanmiddag, laat ik toch maar es kijken voor Londen volgende zomervakantie. Is heel dat hotel op geen enkele datum na juni te boeken, zelfs niet op de eigen siteWant ook met hotels fluctueren de prijzen nogal
En ze doen dan echt wel hun best, maar het is een hoop loslaten en accepterenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)quote:Op maandag 4 november 2024 08:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En ze doen dan echt wel hun best, maar het is een hoop loslaten en accepteren![]()
.
Fijn dat je iemand hebt die dat wil doen, snap helemaal dat je dat niet fijn vind.quote:Op maandag 4 november 2024 08:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb gelukkig een vriendin bereid gevonden om wat was te doen. Ik vind het niet een prettig idee dat puberjongens mijn ondergoed moeten gaan wassen terwijl ik bloed- en urineverlies heb. Bedoel, dat gaat me echt te ver. (Bijkomend voordeel is dat het daar meteen in de droger kan!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |