Die komt zeker nog en het zou me niet verbazen als die in het selecte gezelschap van 2 cijfers eindigt, gezien de score dit jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Heathens en Stressed Out allebei mooi in de middenmoot, terechte posities wel. En meesterwerk Car Radio stond vorig jaar lekker hoog, hopelijk is dat nu ook weer zo
Hopelijk niet in je tanden!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb half geluisterd deze middag. Klonk tussen het boren wel oke.
Nijmegen heeft meer gestemd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stijgt dit 500 plaatsen?
Janie heeft met een pistool Kink bedreigd?quote:
Ik mag het aannemen, want op deze bagger stemt toch niemand?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Janie heeft met een pistool Kink bedreigd?
Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ach, die man met die botoxlippen zonder botox heeft er natuurlijk een einde aan gemaakt in de ArenA. Dat zal in december ook wel een rol gaan spelen?
Is Aerosmith 'gestopt' ja?quote:
Stemproblemen, maar volgens mij was dat al 50 jaar zo.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Aerosmith 'gestopt' ja?
Elk uur even resetten.quote:
Er is een (vrij willekeurige) grens tussen teveel Veronicamuziek en muziek die prima op Kink kan. Ik vind die grens altijd vaag, maar Dire Straits valt aan de verkeerde kant van die grens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Het valt me trouwens op dat er geen enkel nummer van Dire Straits in de Kink 1500 staat. Vorig jaar niet in ieder geval en tot nu toe dit jaar ook nog niet. Vreemde omissie wel.
Neen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:17 schreef Tussle266 het volgende:
Die routine was neu, bedenk ik me nu. Hadden we eigenlijk al UDS gehoord dit jaar? Dat kan namelijk alle kanten op anders.
Vorig jaar al 3/6 rond deze tijd en daar zat deze toen niet bij. Dat kunnen er dus nog 6 worden, maar ook 2.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neen.
Ik wist niet dat de term Friends With Benefits ooit in dit lied verzonnen was. Toch nog een leuk DJ-feitje dat ik niet kende.
Krijg je meteen van die nepdraken door je strot geduwdquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nog effe 1-2 uurtjes terugluisteren
Eerste album dus dit gaat nog welquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Krijg je meteen van die nepdraken door je strot geduwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo, vandaag dus weinig kunnen luisteren vanwege een verjaardag (en je oma wordt maar één keertje 80, dus dat kan je niet missen!).
Maar de update zit er weer in!
En we zitten intussen op 165 nieuwkomers! Vandaag ook nog wat onverwacht grote stijgers, dus de lijst met mogelijke afvallers heeft ook weer een goede update en loopt nu door tot nummer 1000 van vorig jaar:Als de 1500 afgelopen is ga ik een playlist maken van alle uitvallers. Dat wordt een veel te mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Dat kattengejank van rattenkopquote:Op zondag 3 november 2024 08:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat opgezette accentje van die speciaal van de chef
Liever Matt dan zonder dezequote:Op zondag 3 november 2024 08:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dat kattengejank van rattenkop
Beter nummer tochquote:Op zondag 3 november 2024 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat dit zo ruim boven Budddy Holly?
Vind Island In The Sun ook echt heel fijn. Zomervakantiegevoel enzoquote:Op zondag 3 november 2024 09:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Buddy Holly vind ik supertof.
De rest echt ruk van deze band
1 van de saaiste nummers op de blauwequote:
Ken ik geloof ik nog niet.quote:Op zondag 3 november 2024 09:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind Island In The Sun ook echt heel fijn. Zomervakantiegevoel enzo
Er is in de Kinklijst ook ruimte voor een portie schijtlolquote:Op zondag 3 november 2024 09:25 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wat is dit voor vaags
We zitten niet in Disney
Ten koste van Stone Roses nummers...quote:Op zondag 3 november 2024 09:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er is in de Kinklijst ook ruimte voor een portie schijtlol
Zolang de Russen maar weg blijven moeten ze daar lekker zelf weten hoe ze linksom of rechtsom hun land verneuken allen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is alvast voor de Republikeinse overwinning dinsdag
My Way kan ik ook nog wel hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 09:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Break stuff 1 van hun nummers die nog overeind blijven nu
Oh nee, ik niet..Faith, Nookie en Rollin' ook niet. n2gethernow nog wel denk ik.quote:Op zondag 3 november 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Way kan ik ook nog wel hebben
Rollin' in plaats van Counterfeit. Behind Blue Eyes is een mute moment jaquote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wauw ze staan er dus nog 5x in
Dan gok ik op
Nookie, Break Stuff, My Way, Counterfeit en dat wanstaltige Behind blue eyes
Behind blue eyes is echt wanstaltigquote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan gok ik op
Rollin ipv Counterfeit lijkt mequote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan gok ik op
Deze matig ja??quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rollin ipv Counterfeit lijkt me
Matige Oasis dit
Een dj lag een keer helemaal dubbel omdat hij bestookt werd door luisteraars toen hij het origineel draaide, "wat dat voor vreselijke cover was"quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behind blue eyes is echt wanstaltig
Dat kleutercomputerstuk was hip in die tijd om dat in je nummers te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze die solo niet hadden verpest met dat kleutercomputerstuk had Behind Blue Eyes nog wel ok kunnen zijn
Nee.quote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze die solo niet hadden verpest met dat kleutercomputerstuk had Behind Blue Eyes nog wel ok kunnen zijn
Begrijpelijk ook wel. Toen dat uit kwam op m'n 15e had ik ook nog nooit het origineel van The Who gehoordquote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Een dj lag een keer helemaal dubbel omdat hij bestookt werd door luisteraars toen hij het origineel draaide, "wat dat voor vreselijke cover was"
Zat mensen die dus dachten dat het een Limp Bizkit nummer was
Ik ben niet bepaald een wandelende muziekencyclopedie, maar dit wist ik toch wel.quote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook wel. Toen dat uit kwam op m'n 15e had ik ook nog nooit het origineel van The Who gehoord
Denk dat ze het gevoel hadden dat ze wel een beetje bij moesten blijven met Linkin Park etc.quote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nee.
Die jammerende Fred D. stem en dan dat computergeplingplong...gewoon nee.
Wil jij vechtenquote:Op zondag 3 november 2024 09:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat ze het gevoel hadden dat ze wel een beetje bij moesten blijven met Linkin Park etc.
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzoquote:
Dat was wel na BBEquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzo
Gewoon niet van die vieze woorden gebruiken jijquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzo
Numb dan. Was dat niet dezelfde tijd?quote:
Zo tegelijkertijd dat ze het niet hebben kunnen afkijken.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Numb dan. Was dat niet dezelfde tijd?
Dat zeker. Zullen het vast allebei van een ander hebben geleendquote:Op zondag 3 november 2024 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo tegelijkertijd dat ze het niet hebben kunnen afkijken.
NIN ofzoquote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeker. Zullen het vast allebei van een ander hebben geleend
Isabelle lelijk?quote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze selecteren bij KINK wel echt op radiohoofden he?
Ik zag op de stream even een pic van Elwinquote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Isabelle lelijk?
Eric Corton vind ik wel een mooie man
Dan totaal eensquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag op de stream even een pic van Elwin
Dat zijn nog de uitzonderingen ja. En eerder had je Tessa Mol ook als uitzonderingquote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Isabelle lelijk?
Eric Corton vind ik wel een mooie man
Je had in het begin nog die ene die later politiewoordvoerster werd, die was wel knap.quote:Op zondag 3 november 2024 09:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat zijn nog de uitzonderingen ja. En eerder had je Tessa Mol ook als uitzondering
Ok Ellie.quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je had in het begin nog die ene die later politiewoordvoerster werd, die was wel knap.
Neeeeeeeeeeequote:
Fantastisch zelfs. Wat een verschil met die doodgedraaide Bruce hits in deze lijst in het begin van de weekquote:
Daar genoot ik alleen echt van Bobbyquote:Op zondag 3 november 2024 10:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fantastisch zelfs. Wat een verschil met die doodgedraaide Bruce hits in deze lijst in het begin van de week
Ja Bobby Jean ook een fijne albumtrack inderdaadquote:Op zondag 3 november 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar genoot ik alleen echt van Bobby
Hebben de tand des tijds blijkbaar wel goed doorstaan. Helaas.. Deze komt voor m'n gevoel steeds vaker voorbij op feestjesquote:Op zondag 3 november 2024 10:58 schreef ok01 het volgende:
Ben blij dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan Bloodhound Gang
Yep. Vrijdag nog. Hele zaal stemde af op dat kanaal ook nogquote:Op zondag 3 november 2024 10:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hebben de tand des tijds blijkbaar wel goed doorstaan. Helaas.. Deze komt voor m'n gevoel steeds vaker voorbij op feestjes
Is ook geadopteerd door Gen Z dan denk ikquote:Op zondag 3 november 2024 11:00 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Yep. Vrijdag nog. Hele zaal stemde af op dat kanaal ook nog
Gewoon smaakloze generatie.quote:Op zondag 3 november 2024 11:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Is ook geadopteerd door Gen Z dan denk ik
Denk ik ook welquote:Op zondag 3 november 2024 11:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fontaines kunnen de Ziggo Dome onderhand ook al wel vullen volgens mij:)
Met voldoende buffer is ie prima te doen. Keertje stoppen, keertje starten en we hebben weer een paar minuten banjobrats weten te ontlopen.quote:
Tsja en dan krijg je Creed. Had je beter Mumford and Sons aan kunnen laten staan.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Met voldoende buffer is ie prima te doen. Keertje stoppen, keertje starten en we hebben weer een paar minuten banjobrats weten te ontlopen.
Ware woorden. Ik had die buffer voor deze Creed gebruiktquote:Op zondag 3 november 2024 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja en dan krijg je Creed. Had je beter Mumford and Sons aan kunnen laten staan.
Gelukkig staat de koning van de constipatierock volgens mij niet in de lijst al weet je het op voorhand nooit zeker als ik inmiddels toch een paar gevalletjes Anouk heb moeten stopstarten.quote:Op zondag 3 november 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even naar het toilet.
Had die zanger ook moeten doen
Ik hoor Dinand liever dan een Chris Martin hoorquote:Op zondag 3 november 2024 11:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Gelukkig staat de koning van de constipatierock volgens mij niet in de lijst al weet je het op voorhand nooit zeker als ik inmiddels toch een maar gevalletjes Anouk heb moeten stopstarten.
Creed is te doorstaan omdat het niet absurd veel gedraaid wordt. Mumford en Banjo worden zo ongeveer platgedraaid op Kink nadat het, toen het hitparadespul was al naar de pijngrens was gespamd op 3FM.quote:Op zondag 3 november 2024 11:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ware woorden. Ik had die buffer voor deze Creed gebruikt
Nope. Al sta ik niet heel gek te kijken als ze binnenkomen. Als Hoobastank ook kanquote:
Vind ik wel logisch hoor. Dit gaat ook nog welquote:
Als deze KoL de lijst haalt, dan Nickelback zeker :’)quote:
Dan mn meme maar bewaren tot de T2000quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nope. Al sta ik niet heel gek te kijken als ze binnenkomen. Als Hoobastank ook kan
Tuurlijk is het alternatief. Dat het doodgedraaid is doet daar niets aan af.quote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel logisch hoor. Dit gaat ook nog wel
Gaat inderdaad wel, vond en vroegen harder kapot gedraaidquote:Op zondag 3 november 2024 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik wel logisch hoor. Dit gaat ook nog wel
Tori ook hoorquote:Op zondag 3 november 2024 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heather is naast Florence zo'n beetje de enige vrouw die ze vaak draaien op Kink.
Die hoor ik vrijwel nooit. Tori wel ja. Ik zou eerder nog Keet noemen.quote:
Ok, Skin dan?quote:Op zondag 3 november 2024 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hoor ik vrijwel nooit. Tori wel ja. Ik zou eerder nog Keet noemen.
Was dat nog maar zo ( 5 geen idee, al jaar niet meer geluisterd)quote:Op zondag 3 november 2024 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedere keer die nummers in die bumpertjes stoort me wel enorm. Dat doet Radio 2/5 niet hoor.
Zo lang ze maar wel switchen met artiesten in die bumpers stoort het minderquote:Op zondag 3 november 2024 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedere keer die nummers in die bumpertjes stoort me wel enorm. Dat doet Radio 2/5 niet hoor.
De eerste dag was ook wel echt mager met Mansun als verrassingshoogtepuntquote:Op zondag 3 november 2024 12:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zit zo'n dag als vandaag 6x meer te genieten van deze lijst dan bijvoorbeeld afgelopen maandag bij die matige eerste dag. Vreemde afstelling toch wel. Bij de Top 2000 is het persoonlijk genot veel beter verspreid
Sorry, ik draaide me nog even omquote:Op zondag 3 november 2024 12:20 schreef Tussle266 het volgende:
ELO zonder feitje. Dat is wel jammer voor de beleving.
Ja te veel fijne plaatjes uit de laagste regionen eruit gevallen die dan in mijn beleving matig worden vervangenquote:Op zondag 3 november 2024 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De eerste dag was ook wel echt mager met Mansun als verrassingshoogtepunt
Ook hier weer: Uitstekende songs, maar Take me to Church ten onrechte platgedraaid. Bij Francesca hebben wij allemaal gewoon genoten.quote:Op zondag 3 november 2024 12:43 schreef Ouwesok het volgende:
Hozier stopstartmomentje.
kut, te weinig buffer, kreeg ik alsnog een stuk van dat zinloos geraas mee
Niet allemaal waarbij aangetekend dat ik zijn nieuwste dingetjes wel mee vind vallen. Dat kan zijn dat ie daar wat minder schreeuwt en wat meer zingt, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik mijn pijngrens heb weten te verleggen.quote:Op zondag 3 november 2024 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook hier weer: Uitstekende songs, maar Take me to Church ten onrechte platgedraaid. Bij Francesca hebben wij allemaal gewoon genoten.
Die nieuwe Son Mieux lijkt er ´toevallig´ ook opquote:Op zondag 3 november 2024 13:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is wel by far het beste dat het laatste AF album heeft opgeleverd
Wel lekker meebleren, maar ze hebben beter jaquote:
Niet eens Head like a hole?quote:Op zondag 3 november 2024 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja is dit de enige NIN in de lijst?
laagste van 2 zei iequote:Op zondag 3 november 2024 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja is dit de enige NIN in de lijst?
Oh dat matige Hurt zeker nogquote:
In ieder geval wel zoals het bedoeld was.quote:Op zondag 3 november 2024 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dat matige Hurt zeker nog
Ja deze en Creed mogen allebei wel afgevoerd worden.quote:Op zondag 3 november 2024 14:18 schreef Gretzl het volgende:
PATD! ook wel weer een leuke afwisseling tussen het overschot aan 90s rockplaatjes
Ik vind de opbouw naar hetzelfde stukje bij die Zeeuwen mooierquote:Op zondag 3 november 2024 14:25 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Alleen die Blof-cover komt nog volgens mij.
Omdat de hits niet de beste nummers zijn. Dus het plebs stemt op die kapotgedraaide liedjes (of In Bloom), en de liefhebber stemt op Territorial Pissings, Lounge Act, Drain You of Something In The Way.quote:Op zondag 3 november 2024 14:25 schreef Gretzl het volgende:
11 tracks van Nevermind in de lijst, hoezo overschat…
Hier zit wel wat in. Het is ook 1 van de weinig blofs die zou mogen blijven.quote:Op zondag 3 november 2024 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de opbouw naar hetzelfde stukje bij die Zeeuwen mooier
Ja hier in deze lijst prima op z'n plek. Hoor em ook maar 2x per jaar ofzo. Is acceptabelquote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Blackbird, daar heb ik wel zin in. Hier staat ie ook op een prima plek. Itt over 3 weken.
Ik 3x want hij staat in de onderste helft van de Mex2000. Waar ie prima staat trouwens, best mooi maar ook wel een beetje kitsch en niet helemaal in mijn straatje.quote:Op zondag 3 november 2024 14:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja hier in deze lijst prima op z'n plek. Hoor em ook maar 2x per jaar ofzo. Is acceptabel
Op Orinoco idd veel te hoog.quote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Blackbird, daar heb ik wel zin in. Hier staat ie ook op een prima plek. Itt over 3 weken.
Bastille is echt zo'n band in de categorie 'wel aardig'quote:Op zondag 3 november 2024 14:50 schreef Gretzl het volgende:
Deze Bastille luistert nog steeds wel lekker weg, maar het typische Kink-geluid is het allerminst natuurlijk.
Zo’n single die je ook nog wel in de Q-Music 1000 kunt tegenkomen
Pariah vind ik nog wel echt een goed nummer (maar heeft eigenlijk weinig met progrock van doen, het is meer shoegaze nog) en Routine + de PT's kan ik nog wel hebben maar de rest..quote:Op zondag 3 november 2024 14:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op Orinoco idd veel te hoog.
Ze zijn een campagne gestart om meer nieuwe en jongere stemmers te krijgen dit jaar. Zou het zelf niet verkeerd als daardoor de meeste progrockplaten gaan zakken
Hoorde hem net in de auto, inderdaad leuk voor af en toe en onbenullig hoog in de V500.quote:Op zondag 3 november 2024 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een deel is ook bewust van de keuzelijst gehaald, weet ik sinds gisteren.quote:Op zondag 3 november 2024 14:57 schreef Gretzl het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat de neosoul / popjazz van Amy Winehouse wel al jaren kinkfähig wordt bevonden. Maar dat er daarnaast vrijwel nul andere soulartiesten in de lijst staan
Je bedoelt nummers van andere artiesten die er voorheen wel instonden, maar niet direct in het hokje alternative rock zijn te stoppen?quote:Op zondag 3 november 2024 15:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Een deel is ook bewust van de keuzelijst gehaald, weet ik sinds gisteren.
MvN moet gewoon z’n bek houden en op z’n knieën. Tot zover.quote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik weet nog hoe Mathijs v N. Robert Smith altijd de Koninklijke aansteller noemde.
Ik zou daar Chino wel tegenover willen stellen.
Die wel alternative zijn maar geen rock inderdaadquote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je bedoelt nummers van andere artiesten die er voorheen wel instonden, maar niet direct in het hokje alternative rock zijn te stoppen?
Neem aan dat dit de hoogste isquote:Op zondag 3 november 2024 15:22 schreef DecoAoreste het volgende:
MGMT! Mooi man.
Hun beste komt nog denk ik?
Time To Pretend is nog niet geweest, dus die is of 1100 plekken gezakt en dus verdwenen, of komt nog.quote:Op zondag 3 november 2024 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neem aan dat dit de hoogste is
Neosoul-artiesten specifiek.quote:Op zondag 3 november 2024 15:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je bedoelt nummers van andere artiesten die er voorheen wel instonden, maar niet direct in het hokje alternative rock zijn te stoppen?
Tsja, beetje flauw dat de Kink-redactie op deze manier de lijst aan het sturen is. Amy W is dan blijkbaar de excuus soul/jazz damequote:Op zondag 3 november 2024 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wel alternative zijn maar geen rock inderdaad
Sunburn bonus.quote:Op zondag 3 november 2024 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Time To Pretend is nog niet geweest, dus die is of 1100 plekken gezakt en dus verdwenen, of komt nog.
Als de Nina Simone-versie van Feeling Good hier opduikt stop ik met luisteren. Dan kan ik het echt net zo goed gewoon houden op de Top 2000.quote:Op zondag 3 november 2024 15:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tsja, beetje flauw dat de Kink-redactie op deze manier de lijst aan het sturen is. Amy W is dan blijkbaar de excuus soul/jazz dame
Zou i.i.g. verrast zijn als we nog een Nina Simone, Curtis Mayfield of Marvin Gaye tegenover verderop (lijkt me niet)
Gelukkig maak ik je er nog blij mee, want ik haal zoals gewoonlijk dingen door elkaar.quote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was wel echt de aangenaamste verrassing van deze week.
Dat vind ik ook niet zo’n speciaal nummer in haar oeuvrequote:Op zondag 3 november 2024 15:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als de Nina Simone-versie van Feeling Good hier opduikt stop ik met luisteren. Dan kan ik het echt net zo goed gewoon houden op de Top 2000.
Ik snapte niet helemaal wat naar jouw idee de twee nummers met elkaar te maken hebben, maar ik moest het toch even zeggen.quote:Op zondag 3 november 2024 15:28 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Gelukkig maak ik je er nog blij mee, want ik haal zoals gewoonlijk dingen door elkaar.
Die film heeft wel een fantastische soundtrackquote:Op zondag 3 november 2024 15:28 schreef Tussle266 het volgende:
Saultburn, hoe heet dat ding. 1 of andere film over brandwonden in ieder geval.
Vast beter dan de soundtrack van Volendam - 20 jaar laterquote:Op zondag 3 november 2024 15:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die film heeft wel een fantastische soundtrack
Quizvraag: welke 3 nummers van Saltburn staan er in de Kink 1500?quote:Op zondag 3 november 2024 15:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die film heeft wel een fantastische soundtrack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Bap nina hagen en spider Murphy gewoon gehoord. Polarkreis 18 verwacht ik niet en wat wil je verderquote:Op zondag 3 november 2024 15:28 schreef Gretzl het volgende:
Had ook wel op iets meer Duitstalige alternatives gehoopt afgelopen weken (buiten Rammstein om). Gaan die nog komen of moeten we echt doen met een beetje tanzmetal?
Wir sind helden en dan stoppenquote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bap nina hagen en spider Murphy gewoon gehoord. Polarkreis 18 verwacht ik niet en wat wil je verder
Ojee, dit duurt te lang, dat wordt weer een lastfm screenshot..quote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bap nina hagen en spider Murphy gewoon gehoord. Polarkreis 18 verwacht ik niet en wat wil je verder
Grauzone, Rheingold, DAF, heel veel Nena, nog een aantal anderen WSH naast Wenn Es Passiertquote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben vanmiddag niet thuis en geen laptop bij, dus de screenshots zal ik je in ieder geval voor vandaag besparenquote:Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ojee, dit duurt te lang, dat wordt weer een lastfm screenshot..
Je hebt niet zo op de Duitse taal?quote:Op zondag 3 november 2024 15:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wir sind helden en dan stoppen
Ze staan wel vlakbij Bad Religion hoor ik net, dat is dan wel weer toepasselijk.quote:Op zondag 3 november 2024 15:48 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar EoDM luisteren zonder direct aan 13/11/15 te denken, sorry
Moet zeggen dat ik buiten Rammstein ook echt zelden naar Duitse muziek luister.quote:Op zondag 3 november 2024 15:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je hebt niet zo op de Duitse taal?
Gezien de populariteit van Peter Fox in de T2000 verwacht ik zijn hit ook nog wel
Ik heb naast 4x Rammstein 1 nummer van Peter Maffay (niet Du, maar het veel mooiere So Bist Du), en volgens mij was dat het ook.quote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er in de Mex2000 niet veel Duitstaligs te vinden is.
In de Gretz2000 gaan female fronted Duitse bandjes zoals WSH, Juli, Nena en Glasperlenspiel wel met meerdere nummers genoteerd staan.quote:Op zondag 3 november 2024 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er in de Mex2000 niet veel Duitstaligs te vinden is.
Aha ik ga jou niet gelukkig maken met een single van Einstürzende Neubauten zo te horen :pquote:Op zondag 3 november 2024 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
10 jaar geleden was er aan het eind van het jaar het 90s basispakket op KX en 1 van de djs moest elke avond er een liedje van Tocotronic tussen stoppen, sindsdien wel beetje gehad met krautalto.
Faffiequote:
Je bent ook bezig met een eigen lijst? Tofquote:Op zondag 3 november 2024 15:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In de Gretz2000 gaan female fronted Duitse bandjes zoals WSH, Juli, Nena en Glasperlenspiel wel met meerdere nummers genoteerd staan.
Begrijp wel dat de meeste anderen niet zoveel affiniteit met Duits hebben, het telt hoeveel je eraan blootgesteld en dan moet je de taal ook nog eens mooi vinden
Voor de V500 stuur ik al een jaar of 10 een top 500 in. Omdat er bij mij elk jaar wel nieuwe binnenkomers zijn heb ik inmiddels al een selectie van ruim 1000 nummers. Die verder uitbreiden naar een Top 2000 moest zeker te doen zijn, daar ga ik een project van maken. M’n bibliotheek met nummer die ik graag hoor heeft er zeker 2x zoveel.quote:Op zondag 3 november 2024 15:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je bent ook bezig met een eigen lijst? Tof. Hoor het graag als die online staat.
Hopelijk niet teveel Meau
quote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Quizvraag: welke 3 nummers van Saltburn staan er in de Kink 1500?Nummertje van de Asp welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Veel beter zelfs. Een van haar beste.quote:Op zondag 3 november 2024 16:09 schreef Gretzl het volgende:
Een Florence + the Machine van HBHBHB relatief hoog, dat is een van de leukere verrassingen vandaag
Prima singeltje, imo nog iets leuker dan het hondendagenliedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |