Isabelle lelijk?quote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze selecteren bij KINK wel echt op radiohoofden he?
Ik zag op de stream even een pic van Elwinquote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Isabelle lelijk?
Eric Corton vind ik wel een mooie man
Dan totaal eensquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zag op de stream even een pic van Elwin
Dat zijn nog de uitzonderingen ja. En eerder had je Tessa Mol ook als uitzonderingquote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Isabelle lelijk?
Eric Corton vind ik wel een mooie man
Je had in het begin nog die ene die later politiewoordvoerster werd, die was wel knap.quote:Op zondag 3 november 2024 09:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat zijn nog de uitzonderingen ja. En eerder had je Tessa Mol ook als uitzondering
Ok Ellie.quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je had in het begin nog die ene die later politiewoordvoerster werd, die was wel knap.
Neeeeeeeeeeequote:
Fantastisch zelfs. Wat een verschil met die doodgedraaide Bruce hits in deze lijst in het begin van de weekquote:
Daar genoot ik alleen echt van Bobbyquote:Op zondag 3 november 2024 10:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Fantastisch zelfs. Wat een verschil met die doodgedraaide Bruce hits in deze lijst in het begin van de week
Ja Bobby Jean ook een fijne albumtrack inderdaadquote:Op zondag 3 november 2024 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar genoot ik alleen echt van Bobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |