My Way kan ik ook nog wel hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 09:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Break stuff 1 van hun nummers die nog overeind blijven nu
Oh nee, ik niet..Faith, Nookie en Rollin' ook niet. n2gethernow nog wel denk ik.quote:Op zondag 3 november 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Way kan ik ook nog wel hebben
Rollin' in plaats van Counterfeit. Behind Blue Eyes is een mute moment jaquote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wauw ze staan er dus nog 5x in
Dan gok ik op
Nookie, Break Stuff, My Way, Counterfeit en dat wanstaltige Behind blue eyes
Behind blue eyes is echt wanstaltigquote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan gok ik op
Rollin ipv Counterfeit lijkt mequote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan gok ik op
Deze matig ja??quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rollin ipv Counterfeit lijkt me
Matige Oasis dit
Een dj lag een keer helemaal dubbel omdat hij bestookt werd door luisteraars toen hij het origineel draaide, "wat dat voor vreselijke cover was"quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behind blue eyes is echt wanstaltig
Dat kleutercomputerstuk was hip in die tijd om dat in je nummers te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze die solo niet hadden verpest met dat kleutercomputerstuk had Behind Blue Eyes nog wel ok kunnen zijn
Nee.quote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze die solo niet hadden verpest met dat kleutercomputerstuk had Behind Blue Eyes nog wel ok kunnen zijn
Begrijpelijk ook wel. Toen dat uit kwam op m'n 15e had ik ook nog nooit het origineel van The Who gehoordquote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Een dj lag een keer helemaal dubbel omdat hij bestookt werd door luisteraars toen hij het origineel draaide, "wat dat voor vreselijke cover was"
Zat mensen die dus dachten dat het een Limp Bizkit nummer was
Ik ben niet bepaald een wandelende muziekencyclopedie, maar dit wist ik toch wel.quote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook wel. Toen dat uit kwam op m'n 15e had ik ook nog nooit het origineel van The Who gehoord
Denk dat ze het gevoel hadden dat ze wel een beetje bij moesten blijven met Linkin Park etc.quote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nee.
Die jammerende Fred D. stem en dan dat computergeplingplong...gewoon nee.
Wil jij vechtenquote:Op zondag 3 november 2024 09:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat ze het gevoel hadden dat ze wel een beetje bij moesten blijven met Linkin Park etc.
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzoquote:
Dat was wel na BBEquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzo
Gewoon niet van die vieze woorden gebruiken jijquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzo
Numb dan. Was dat niet dezelfde tijd?quote:
Zo tegelijkertijd dat ze het niet hebben kunnen afkijken.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Numb dan. Was dat niet dezelfde tijd?
Dat zeker. Zullen het vast allebei van een ander hebben geleendquote:Op zondag 3 november 2024 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo tegelijkertijd dat ze het niet hebben kunnen afkijken.
NIN ofzoquote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeker. Zullen het vast allebei van een ander hebben geleend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |