Die komt zeker nog en het zou me niet verbazen als die in het selecte gezelschap van 2 cijfers eindigt, gezien de score dit jaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Heathens en Stressed Out allebei mooi in de middenmoot, terechte posities wel. En meesterwerk Car Radio stond vorig jaar lekker hoog, hopelijk is dat nu ook weer zo
Hopelijk niet in je tanden!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb half geluisterd deze middag. Klonk tussen het boren wel oke.
Nijmegen heeft meer gestemd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom stijgt dit 500 plaatsen?
Janie heeft met een pistool Kink bedreigd?quote:
Ik mag het aannemen, want op deze bagger stemt toch niemand?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Janie heeft met een pistool Kink bedreigd?
Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:48 schreef Tussle266 het volgende:
Ach, die man met die botoxlippen zonder botox heeft er natuurlijk een einde aan gemaakt in de ArenA. Dat zal in december ook wel een rol gaan spelen?
Is Aerosmith 'gestopt' ja?quote:
Stemproblemen, maar volgens mij was dat al 50 jaar zo.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Aerosmith 'gestopt' ja?
Elk uur even resetten.quote:
Er is een (vrij willekeurige) grens tussen teveel Veronicamuziek en muziek die prima op Kink kan. Ik vind die grens altijd vaag, maar Dire Straits valt aan de verkeerde kant van die grens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Het valt me trouwens op dat er geen enkel nummer van Dire Straits in de Kink 1500 staat. Vorig jaar niet in ieder geval en tot nu toe dit jaar ook nog niet. Vreemde omissie wel.
Neen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:17 schreef Tussle266 het volgende:
Die routine was neu, bedenk ik me nu. Hadden we eigenlijk al UDS gehoord dit jaar? Dat kan namelijk alle kanten op anders.
Vorig jaar al 3/6 rond deze tijd en daar zat deze toen niet bij. Dat kunnen er dus nog 6 worden, maar ook 2.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neen.
Ik wist niet dat de term Friends With Benefits ooit in dit lied verzonnen was. Toch nog een leuk DJ-feitje dat ik niet kende.
Krijg je meteen van die nepdraken door je strot geduwdquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nog effe 1-2 uurtjes terugluisteren
Eerste album dus dit gaat nog welquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Krijg je meteen van die nepdraken door je strot geduwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo, vandaag dus weinig kunnen luisteren vanwege een verjaardag (en je oma wordt maar één keertje 80, dus dat kan je niet missen!).
Maar de update zit er weer in!
En we zitten intussen op 165 nieuwkomers! Vandaag ook nog wat onverwacht grote stijgers, dus de lijst met mogelijke afvallers heeft ook weer een goede update en loopt nu door tot nummer 1000 van vorig jaar:Als de 1500 afgelopen is ga ik een playlist maken van alle uitvallers. Dat wordt een veel te mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Dat kattengejank van rattenkopquote:Op zondag 3 november 2024 08:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat opgezette accentje van die speciaal van de chef
Liever Matt dan zonder dezequote:Op zondag 3 november 2024 08:52 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dat kattengejank van rattenkop
Beter nummer tochquote:Op zondag 3 november 2024 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat dit zo ruim boven Budddy Holly?
Vind Island In The Sun ook echt heel fijn. Zomervakantiegevoel enzoquote:Op zondag 3 november 2024 09:20 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Buddy Holly vind ik supertof.
De rest echt ruk van deze band
1 van de saaiste nummers op de blauwequote:
Ken ik geloof ik nog niet.quote:Op zondag 3 november 2024 09:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vind Island In The Sun ook echt heel fijn. Zomervakantiegevoel enzo
Er is in de Kinklijst ook ruimte voor een portie schijtlolquote:Op zondag 3 november 2024 09:25 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wat is dit voor vaags
We zitten niet in Disney
Ten koste van Stone Roses nummers...quote:Op zondag 3 november 2024 09:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er is in de Kinklijst ook ruimte voor een portie schijtlol
Zolang de Russen maar weg blijven moeten ze daar lekker zelf weten hoe ze linksom of rechtsom hun land verneuken allen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze is alvast voor de Republikeinse overwinning dinsdag
My Way kan ik ook nog wel hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 09:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Samen met Break stuff 1 van hun nummers die nog overeind blijven nu
Oh nee, ik niet..Faith, Nookie en Rollin' ook niet. n2gethernow nog wel denk ik.quote:Op zondag 3 november 2024 09:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
My Way kan ik ook nog wel hebben
Rollin' in plaats van Counterfeit. Behind Blue Eyes is een mute moment jaquote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Wauw ze staan er dus nog 5x in
Dan gok ik op
Nookie, Break Stuff, My Way, Counterfeit en dat wanstaltige Behind blue eyes
Behind blue eyes is echt wanstaltigquote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan gok ik op
Rollin ipv Counterfeit lijkt mequote:Op zondag 3 november 2024 09:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan gok ik op
Deze matig ja??quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rollin ipv Counterfeit lijkt me
Matige Oasis dit
Een dj lag een keer helemaal dubbel omdat hij bestookt werd door luisteraars toen hij het origineel draaide, "wat dat voor vreselijke cover was"quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Behind blue eyes is echt wanstaltig
Dat kleutercomputerstuk was hip in die tijd om dat in je nummers te doen.quote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze die solo niet hadden verpest met dat kleutercomputerstuk had Behind Blue Eyes nog wel ok kunnen zijn
Nee.quote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ze die solo niet hadden verpest met dat kleutercomputerstuk had Behind Blue Eyes nog wel ok kunnen zijn
Begrijpelijk ook wel. Toen dat uit kwam op m'n 15e had ik ook nog nooit het origineel van The Who gehoordquote:Op zondag 3 november 2024 09:38 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Een dj lag een keer helemaal dubbel omdat hij bestookt werd door luisteraars toen hij het origineel draaide, "wat dat voor vreselijke cover was"
Zat mensen die dus dachten dat het een Limp Bizkit nummer was
Ik ben niet bepaald een wandelende muziekencyclopedie, maar dit wist ik toch wel.quote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Begrijpelijk ook wel. Toen dat uit kwam op m'n 15e had ik ook nog nooit het origineel van The Who gehoord
Denk dat ze het gevoel hadden dat ze wel een beetje bij moesten blijven met Linkin Park etc.quote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nee.
Die jammerende Fred D. stem en dan dat computergeplingplong...gewoon nee.
Wil jij vechtenquote:Op zondag 3 november 2024 09:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Denk dat ze het gevoel hadden dat ze wel een beetje bij moesten blijven met Linkin Park etc.
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzoquote:
Dat was wel na BBEquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzo
Gewoon niet van die vieze woorden gebruiken jijquote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die waren toen toch ook volop aan de gang met geplingplong bedoel ik. Breaking The Habit enzo
Numb dan. Was dat niet dezelfde tijd?quote:
Zo tegelijkertijd dat ze het niet hebben kunnen afkijken.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Numb dan. Was dat niet dezelfde tijd?
Dat zeker. Zullen het vast allebei van een ander hebben geleendquote:Op zondag 3 november 2024 09:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo tegelijkertijd dat ze het niet hebben kunnen afkijken.
NIN ofzoquote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeker. Zullen het vast allebei van een ander hebben geleend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |