abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2024 @ 16:47:01 #2
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_215449264
Topicnr moet 434 zijn.
pi_215449370
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 16:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Topicnr moet 434 zijn.
My bad, dat gaat blijkbaar automatisch tegenwoordig. Ik geloof dat ik vaker het nummer van een topic heb aangepast maar dat zullen topic met Latijnse nummering zijn geweest. Heb nu in elk geval niet gekeken wat het vorige nummer was gewoon +1 gedaan.
pi_215449584
https://www.volkskrant.nl/binnenland/de-onzichtbare-godfather-van-radicaal-rechts-nederland-gert-jan-mulder~bd90c6d5/
quote:
Vanuit Uruguay, waar hij woont, bouwt oud-bankier Gert Jan Mulder (66) op de achtergrond aan een radicaal-rechts Nederland. Hij is geldschieter van rechtse complotdenkers en onderhoudt korte lijnen met PVV, FvD en de omroep Ongehoord Nederland. Wie is deze man?
--
De sfeer is goedgeluimd en gebroederlijk, als op een zonnige zaterdag de voorhoede van radicaal-rechts Nederland zich heeft verzameld in een restaurant van een vakantiepark op de Veluwe. Onder de aanwezigen zijn PVV’ers Martin Bosma en Dion Graus, Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en zijn fractiegenoten, coronaprotestleider Michel Reijinga, complotverspreider Joost Niemöller en de geradicaliseerde wetenschapper Laurens Buijs. Ook voormalig Kamerlid van de Centrum Democraten Wim Elsthout en Leefbaar Nederland-kandidaat David Pinto zijn van de partij, evenals Vlaams Belang-politicus Sam van Rooy.
https://www.ad.nl/show/gert-jan-mulder-weg-als-lid-raad-van-toezicht-ongehoord-nederland-na-commotie-over-uitlatingen~acbb8f4e/
quote:
Gert Jan Mulder vertrekt per direct als lid van de raad van toezicht (RvT) van omroep Ongehoord Nederland. Aanleiding is de commotie over uitlatingen die hij in het verleden deed over onder anderen moslims en homoseksuelen. Dat maakt de omroep zaterdag bekend. Volgens hem zijn de uitlatingen uit hun verband gehaald.

[ Bericht 22% gewijzigd door Bluesdude op 02-11-2024 17:41:22 ]
  zaterdag 2 november 2024 @ 17:59:37 #5
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215449946
Met terugwerkende kracht lijkt Arnold Karskens plots de meest normale figuur te zijn geweest op de ON redactie.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:02:09 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_215449970
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Met terugwerkende kracht lijkt Arnold Karskens plots de meest normale figuur te zijn geweest op de ON redactie.
Wel sneu dat ie aan PTSS lijdt
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_215449989
De NOS citeert Mulder vanaf zijn Twitter-account:
quote:
"Nederland is een koud, naar land geworden en ik voel mij zeer vervreemd van uw mensen, uw maatschappij, uw cultuur en uw mentaliteit. Au revoir."
Dat ben ik dan wel weer met hem eens. Alleen zijn types zoals Mulder daar juist de oorzaak van.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:10:36 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215450043
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:04 schreef Kowloon het volgende:
De NOS citeert Mulder vanaf zijn Twitter-account:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met hem eens. Alleen zijn types zoals Mulder daar juist de oorzaak van.
Tot ziens, Gert Jan.

And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:15:39 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215450083
Tijd dat er eens flink gegraven gaat worden in het verleden van die Mulder zodat die eens te kijk gezet kan worden. De handel en wandel van een vent met een dergelijke denkwijzen kan nooit fris zijn
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:22:28 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215450153
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:15 schreef Hexagon het volgende:
Tijd dat er eens flink gegraven gaat worden in het verleden van die Mulder zodat die eens te kijk gezet kan worden. De handel en wandel van een vent met een dergelijke denkwijzen kan nooit fris zijn
Wegvluchten uit NL maar hier de boel nog wel verder proberen te verpesten. Tijd voor een bezoek aan de psycholoog.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215450167
Goed dat die weg is maar het veelkoppige monster blijft gewoon natuurlijk. ON moet maar van de buis verdwijnen. Ooit kreeg de omroep LLink (kennen jullie die nog?) geen vergunning meer vanwege wantoestanden.

De Baudets, Bosmas, Van der Plas, Niemollers, Nijmans blijven elkaar vast gezellig opzoeken (zoals beschreven in het artikel).

[ Bericht 3% gewijzigd door Klopkoek op 02-11-2024 18:28:49 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215450204
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:10 schreef Perrin het volgende:
Tot ziens, Gert Jan.

[ afbeelding ]
Was het maar zo makkelijk, dat met zijn vertrek het probleem opgelost zou zijn. Voorlopig hebben PVV, VVD, BBB en FvD nog samen 71 zetels in de Tweede Kamer.
pi_215450312
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:23 schreef Klopkoek het volgende:
Goed dat die weg is maar het veelkoppige monster blijft gewoon natuurlijk. ON moet maar van de buis verdwijnen. Ooit kreeg de omroep LLink (kennen jullie die nog?) geen vergunning meer vanwege wantoestanden.
Overigens, ik kijk wel eens naar ON! als ik niet kan slapen (niet dat ik het bewust opzoek, maar ‘s nachts wordt ON! vaak herhaald op NPO 2). Laatst zat er iemand aan tafel die ook in POL op FOK! heeft gepost, Paper_Tiger. (Zijn echte naam zal ik niet noemen, dat vind ik niet zo netjes.)
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:40:07 #14
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215450402
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Overigens, ik kijk wel eens naar ON! als ik niet kan slapen (niet dat ik het bewust opzoek, maar ‘s nachts wordt ON! vaak herhaald op NPO 2). Laatst zat er iemand aan tafel die ook in POL op FOK! heeft gepost, Paper_Tiger. (Zijn echte naam zal ik niet noemen, dat vind ik niet zo netjes.)
Wybren van Haga?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215450445
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Wybren van Haga?
Daar ga ik dus niet op antwoorden.
pi_215450533
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:34 schreef Kowloon het volgende:

[..]
Ah onze ouwe libertariër. :P
Is die tegenwoordig ook geradicaliseerd?
Meende dat hij destijds in de bakkerijen zat en ook nog iets in de gemeentepolitiek deed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215450684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Voorwaar een prestatie van formaat.
pi_215450709
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:15 schreef Hexagon het volgende:
Leuk maar hij zit onderhand vol in de FvD-wappiehoek, daar maakt niemand zich meer druk om. Het onder druk zetten van Bruins vanwege zijn rol in de NPO is leuk maar verder gaat hier niets uitkomen.
pi_215450735
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Wybren van Haga?
Haha, had bijna gekund :P
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:05:46 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215450829
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Leuk maar hij zit onderhand vol in de FvD-wappiehoek, daar maakt niemand zich meer druk om. Het onder druk zetten van Bruins vanwege zijn rol in de NPO is leuk maar verder gaat hier niets uitkomen.
Dus prima om die vent zoveel mogelijk te isoleren.
pi_215450842
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:00 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het enige dat gaat helpen is deze hele Hydra net zo te bestrijden als de communisten. Om te beginnen een ambtenarenverbod.

Maar centrum-rechts heeft het willens en wetenschap laten groeien.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215450876
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dus prima om die vent zoveel mogelijk te isoleren.
Hij zal gewoon wel door gaan hoor met netwerken, financieren en Bosma/Baudet bij elkaar te zetten in een ruimte.

Raisa Blommestijn zit er weer.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:10:23 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215450939
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Hij zal gewoon wel door gaan hoor met netwerken, financieren en Bosma/Baudet bij elkaar te zetten in een ruimte.

Raisa Blommestijn zit er weer.
Niet als hij hele andere zorgen aan zijn kop krijgt als blijkt dat hij zijn geld met smerige zaakjes heeft verdiend.
pi_215451023
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Niet als hij hele andere zorgen aan zijn kop krijgt als blijkt dat hij zijn geld met smerige zaakjes heeft verdiend.
Iets voor FTM, maar voorlopig zijn ze (ook) bezig met Idsinga zijn Zuidas carrière begreep ik ;)
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:15:34 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_215451043
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:14 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Iets voor FTM, maar voorlopig zijn ze (ook) bezig met Idsinga zijn Zuidas carrière begreep ik ;)
Men kan meer dingen tegelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')