SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2024 11:38:46 ]![]()
?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
En als mensen er niet tegen kunnen, dan komen ze maar eventjes DM♡♡♡♡![]()
Justyyyyyquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:33 schreef JustinK het volgende: [..] Amyyyyyyyyyyyyy
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima oplossing zo!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Met een dickpic?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
En als mensen er niet tegen kunnen, dan komen ze maar eventjes DM![]()
Alsof er een engeltje op je tong piest.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:33 schreef Rob het volgende:
[..]
bah.. muizen piesen overal waar ze lopen
Maar dan anders
Hihiquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
En als mensen er niet tegen kunnen, dan komen ze maar eventjes DM![]()
Ik heb eerder vandaag wel flink gedruktquote:![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een punt uit je rug?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb eerder vandaag wel flink gedrukt![]()
![]()
AmyGod?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik weet al wat mijn volgende TT wordt![]()
![]()
Iets met muizenkeutelsquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Eerder een behoorlijke boomstamquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom niet? Het spoelt toch weg met water.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoezo plassen mensen onder de doucheTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Schijten onder de douche daarentegen...quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet? Het spoelt toch weg met water.![]()
als je de slingerschijt hebt zou het kunnenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Schijten onder de douche daarentegen...![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Schijten onder de douche daarentegen...
♡♡♡♡![]()
Dat is waarquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef Rob het volgende:
[..]
als je de slingerschijt hebt zou het kunnen![]()
En dan over misselijkmakende dickpics hebben....quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vond t zelf ook te smerig om te lezen![]()
![]()
![]()
Altijd handig die tips van mensen die er ervaring mee hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:51 schreef Rob het volgende:
[..]
als je maar niet te veel kracht zet bij sproeipoep.. Dan komen de muren ook onder te zitten..![]()
![]()
Urinesteen is een dingquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom niet? Het spoelt toch weg met water.![]()
Je had t moeten zienquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dan over misselijkmakende dickpics hebben....![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
ik heb het gehoord van een vriendquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Altijd handig die tips van mensen die er ervaring mee hebben![]()
![]()
Zo klein?quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Was wel beetje misselijkmakend formaat![]()
BondageGodquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je er gisteren nog ééntje gestuurdquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En de dickpics stromen binnen.
Alhoewel![]()
![]()
Nee eigenlijk krijg ik daar niet zo snel kokhalsneigingen vanquote:
Ja, Dick met haar!quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik heb je er gisteren nog ééntje gestuurd
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee eigenlijk krijg ik daar niet zo snel kokhalsneigingen van![]()
![]()
Jawel!quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wil je er één zonder haar?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]Is dat echt Dick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik die ene sturen die ik kreeg?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik kon geen dickpic zonder haar vinden♡♡♡♡![]()
Ook goed, dan kom ik er NU aanquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind dat meer iets voor een live ervaring![]()
![]()
Gewoon hier en public hequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal ik die ene sturen die ik kreeg?![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal ik die ene sturen die ik kreeg?
Kreeg je die hier op Fok?
Onder de douche plassen? Dat is echt goorquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
Hoezo plassen mensen onder de doucheWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is lullig voor die manquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Gewoon hier en public he♡♡♡♡![]()
Oh dat valt mee dan.quote:
En dan mag je hem gewoon doorsturen!
Als ik aan het begin plas en ik ben vrouw dus gaat het rechtstreeks naar beneden en daarna ook nog haren moet wassen, is er serieus niets aan de hand.quote:Trotste mama van Ambar
A muis bah, doe jij dat echt?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik aan het begin plas en ik ben vrouw dus gaat het rechtstreeks naar beneden en daarna ook nog haren moet wassen, is er serieus niets aan de hand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is serieus het verschil met in een wc pot piesen? Het scheelt echt liters water.quote:Trotste mama van Ambar
Plassen onder de douche wordt wel eens aangeraden in de zomer, ivm waterbesparing.
Maar staand plassen wordt afgeraden als je vaak blaasontsteking hebt, dus ik pas
Vind het echt goor als je zo op de vloer plast. In de wc loop je niet met je blote voeten, die is er speciaal voor gemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is serieus het verschil met in een wc pot piesen? Het scheelt echt liters water.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed voor t milieuquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat is serieus het verschil met in een wc pot piesen? Het scheelt echt liters water.
♡♡♡♡![]()
Ftfy, hihiquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Plassen onder de douche wordt wel eens aangeraden in de zomer, ivm waterbesparing.
Maar staand plassen wordt afgeraden als je vaak blaasontsteking hebt, dus ik plas![]()
Okquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik aan het begin plas en ik ben vrouw dus gaat het rechtstreeks naar beneden en daarna ook nog haren moet wassen, is er serieus niets aan de hand.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar staand plassen wordt afgeraden als je vaak blaasontsteking hebt, dus ik pasJe kan ook een klein beetje water door de wc doen, ik heb nog nooit van deze besparing gehoord.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar staand plassen wordt afgeraden als je vaak blaasontsteking hebt, dus ik pasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er gaat echt zoveel liters water nog overheen johquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt goor als je zo op de vloer plast. In de wc loop je niet met je blote voeten, die is er speciaal voor gemaakt.
Trotste mama van Ambar
Jij wast je verder niet onder de douche?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt goor als je zo op de vloer plast. In de wc loop je niet met je blote voeten, die is er speciaal voor gemaakt.![]()
Dan nog, alleen het idee al.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er gaat echt zoveel liters water nog overheen johWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is een douche voor, niet om in te pissenquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij wast je verder niet onder de douche?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En een beetje zeepquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er gaat echt zoveel liters water nog overheen joh
Ik neem aan dat je je daarna nog wast.
Van boven naar beneden.![]()
![]()
Ja zelfs nog in het kruis ja. Dus eigenlijk schoner dan plassen op de wcquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:09 schreef maily het volgende:
[..]
En een beetje zeep
Ik neem aan dat je je daarna nog wast.
Van boven naar beneden.
Trotste mama van Ambar
Dot houdt ook haar menstruatie op totdat ze weer op de wc zitTrotste mama van Ambar
Bonkjes en slierkjesquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dot houdt ook haar menstruatie op totdat ze weer op de wc zit![]()
![]()
?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eventjes appels met peren vergelijken, beetje populistisch wel weerquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dot houdt ook haar menstruatie op totdat ze weer op de wc zit![]()
Er wordt in sommige kringen zelfs geadviseerd om over je voeten te plassen met ochtendurine als je last hebt van wratten op je voeten.Trotste mama van Ambar
Urine is toch steriel? Dus eigenlijk helemaal niet zo smerig.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat is een duur grapje op jaarbasis, elke keer douchen als je moet plassen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:10 schreef JustinK het volgende:
Ik moet er van plassen, ik ga ff douchen
You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Het kwam nu zo uitquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is een duur grapje op jaarbasis, elke keer douchen als je moet plassen.![]()
![]()
Hey Schommelquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat is een duur grapje op jaarbasis, elke keer douchen als je moet plassen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker plassen onder de douche, scheelt wel weer wc water
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gewoon douchen met tampon in!quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Dot houdt ook haar menstruatie op totdat ze weer op de wc zit
Al vind ik dat eigenlijk ook niet zo hygiënisch
Doe ik idd ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon douchen met tampon in!
Al vind ik dat eigenlijk ook niet zo hygiënisch![]()
![]()
In een wc spoelbeurt kan wel 5 liter water zitten. Plassen onder de douchen kost dus geen water.Trotste mama van Ambar
Nee netjes op de wcquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heb je wel eventjes geplast onder de douche?
Dan wordt je bed nat en moet je slapen op de bankquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:14 schreef JustinK het volgende:
Plassen in bed is dan weer een ander verhaal
Ik was al verbaasd. Ik vind tampons toch wel fijner dan maandverband.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Van je het spoelwater van je wasmachiene op zet je een emmer op de plee en gooi je steeds een bekertje water er in als je geplast hebtquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
In een wc spoelbeurt kan wel 5 liter water zitten. Plassen onder de douchen kost dus geen water.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neequote:Op zaterdag 2 november 2024 12:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je je daar wel meteen gewassen?
Maandverband verwisselen je in mijn ogen toch sneller..quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was al verbaasd. Ik vind tampons toch wel fijner dan maandverband.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Goedemiddagquote:
Doen de meesten wel toch?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:13 schreef Lovely het volgende:
Lekker plassen onder de douche, scheelt wel weer wc water
Ik ook wel eens, en ook tandenpoetsen onder de douche.
Kreeg alleen laatst daar een uitbrander op van iemand die op alles let wat ze doet qua milieu.
Tandenpoetsen onder de douche is slecht, je gebruikt meer water!
Mijn argument was dat ik in de ochtend gewoon snel klaar wil zijn om naar werkt te vertrekken.
Ach als iemand plast onder de douche en zich daarna lekker in sopt is er niks aan de handMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja maar alles zit onderquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maandverband verwisselen je in mijn ogen toch sneller..Trotste mama van Ambar
Go ahead eagles tegen pec zwolle.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh tandenpoetsen onder de douche doe ik ook wel eens.. is juist gewoon slimquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Goedemiddag
[..]
Doen de meesten wel toch?
Ik ook wel eens, en ook tandenpoetsen onder de douche.
Kreeg alleen laatst daar een uitbrander op van iemand die op alles let wat ze doet qua milieu.
Tandenpoetsen onder de douche is slecht, je gebruikt meer water!
Mijn argument was dat ik in de ochtend gewoon snel klaar wil zijn om naar werkt te vertrekken.
Heelveel mensen plassen onder de douche om daarna openbaar te schreeuwen dat ze het vies vinden.Trotste mama van Ambar
Bah smerigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maak een topic aan met een pollquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Heelveel mensen plassen onder de douche om daarna openbaar te schreeuwen dat ze het vies vinden.
Ik heb liever tampons. Heb het idee dat ik het schoner vind.quote:Trotste mama van Ambar
Weet je wat pas smerig is, mensen die na hun wc bezoek handen niet wassen![]()
Ah ja dat kan natuurlijk..quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb liever tampons. Heb het idee dat ik het schoner vind.
Ik plas onder de douche en schreeuw in het openbaar dat het moet kunnen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Heelveel mensen plassen onder de douche om daarna openbaar te schreeuwen dat ze het vies vinden.
En onndertussen plast er een hondje tegen mijn been.
Oh dat maakt voor mij niet echt uit, altijd geleerd dat tampons maximaal 3 uur mochten blijven zitten ivm tamponziekte.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maandverband verwisselen je in mijn ogen toch sneller..Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh ik 8 XDquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat maakt voor mij niet echt uit, altijd geleerd dat tampons maximaal 3 uur mochten blijven zitten ivm tamponziekte.Trotste mama van Ambar
Ik heb het nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Heelveel mensen plassen onder de douche om daarna openbaar te schreeuwen dat ze het vies vinden.![]()
![]()
Jaren geleden dan denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is al wel eens gebeurd op FOK!Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh dat is best langquote:
Maar zie inderdaad dat het zo is. Waarschijnlijk wilde mn moeder aan de veilige kant zitten
Ik was bezig met de hobbykamer. Moet nog wat opruimen, en om 2 uur hulp om alvast gordijnen op te hangen. En dan kan ik zo verder met de restTrotste mama van Ambar
Ik slaap er gewoon mee hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is best lang
Maar zie inderdaad dat het zo is. Waarschijnlijk wilde mn moeder aan de veilige kant zitten
Trotste mama van Ambar
Ik poets mn tanden niet onder de douche, vind spoelen met warm water niet lekker.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Kloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:19 schreef Lovely het volgende:
Weet je wat pas smerig is, mensen die na hun wc bezoek handen niet wassen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je moet helemaal je mond niet spoelen met water na het poetsenquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik poets mn tanden niet onder de douche, vind spoelen met warm water niet lekker.
Alleen alles uitspugenTrotste mama van Ambar
Heb je net de wc schoongemaakt, moet je schijten. Mijn darmen doen het er gewoon om.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Nou ik ga de stad in, wens jullie allemaal een fijne middag![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
Dan stinkt toch je hele badkamer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had van dat always goodnight. Maar nu met spiraaltje nog 10 druppels bloed ofzo, dan is een inlegkruisje al voldoendequote:
Insgelijks!quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
Nou ik ga de stad in, wens jullie allemaal een fijne middag
Ja, maar dat vind ik vies, ik wil met water schoonspoelen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet helemaal je mond niet spoelen met water na het poetsen
Alleen alles uitspugenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Je hebt toch een afzuiging in je badkamer?quote:
En gebruikt zeep, of eet jij elke dag asperges
In een schoon bed slaap je ook het lekkerstquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef aeque het volgende:
Heb je net de wc schoongemaakt, moet je schijten. Mijn darmen doen het er gewoon om.
Allemaal?quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2024 12:29:06 ]![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
![]()
![]()
![]()
Have funquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
Nou ik ga de stad in, wens jullie allemaal een fijne middag
♡♡♡♡![]()
quote:![]()
Ik heb wel iets dat helpt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow nauwelijks regen voorspeld komende weken, dat was vorig jaar andersUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
We hebben al genoeg gehad dit jaarquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:42 schreef hemarookworst het volgende:
Wow nauwelijks regen voorspeld komende weken, dat was vorig jaar anders![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:35 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel iets dat helpt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Mooie mensenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja maar had verwacht dat het toch best stevig ging regenen door warmte verschillen met zee en vochtquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
We hebben al genoeg gehad dit jaarUw ADH vitamine Worst
Lekker boodschappen doen in DuitslandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bespaar al ruim 30 jaar duizenden euro's per jaar op sigarettenUw ADH vitamine Worst
Werd wakker met een ton.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In een schoon bed slaap je ook het lekkerst
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Slot balThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
☝quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:55 schreef JustinK het volgende:
Wie wil er een overheerlijke verse bolk?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En voor wat hoort wat
Een keiharde bolk terug
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* gebrokenglas geeft de bolk snel door aan AS
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
MultiversusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Tijd om even wat boodschappen te halen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Mijn boodschappen komen met een uur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is een mooie tijd daarvoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jawel picknickThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga ook maar eens aan de wandel. Beetje vies weer wel, geen zon te zien.
Hier genoeg zon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En je hart natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn oren zijn zojuist geëxplodeerd
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga ook maar eens aan de wandel. Beetje vies weer wel, geen zon te zien.![]()
![]()
Nemen statiegeld mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet toch eens ophouden met mededelingen als uitnodigingen te interpreteren
Mag welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga hier zo ook iets laten exploderenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mijn oren zijn zojuist geëxplodeerd![]()
Hoeft niet hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Moet toch eens ophouden met mededelingen als uitnodigingen te interpreteren![]()
Is wel verstandiger. Ongenode gast zijn is toch niet zo prettigquote:
De zon schijnt maar het is wel fris.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dat ben jij toch niet gekkiequote:Op zaterdag 2 november 2024 14:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is wel verstandiger. Ongenode gast zijn is toch niet zo prettig![]()
Ik doe mn winterjas aan!
Maar heb geen zin. Uurtje lopen en daarna nog fietsen en mn boodschappen doen
Echt hequote:Op zaterdag 2 november 2024 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat ben jij toch niet gekkie![]()
![]()
Verstandig bedoel je?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dat ben jij toch niet gekkie
Je kan het!quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:18 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik doe mn winterjas aan!
Maar heb geen zin. Uurtje lopen en daarna nog fietsen en mn boodschappen doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: