Een goede film moet je niet te vaak kijken want dan is die niet goed meer.quote:
Een goede film kan je vaak kijken, want die blijft goedquote:Op zaterdag 2 november 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede film moet je niet te vaak kijken want dan is die niet goed meer.
Maar een goede film na jaren weer eens zien kan welquote:Op zaterdag 2 november 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede film moet je niet te vaak kijken want dan is die niet goed meer.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar een goede film na jaren weer eens zien kan wel
Ik heb vorige week The Big Lebowski weer een keer gezienquote:
Wat een schatjequote:
Fijne dag Pullupquote:
quote:
quote:
quote:
Ja is hij ook, had hem ook gezien, maar had hem ook al eens op foto's voorbij zien komenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:04 schreef Chanel5 het volgende:
In ik vertrek met Adriaan, vrouw en kind is ook Eric die hem helpt (klusvriend) ik herken hem ook, volgens mij leren kennen in Utopia. Die kleine met dat sikkie.
Geen idee wie dat zijn. Maar goedemiddagquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:04 schreef Chanel5 het volgende:
In ik vertrek met Adriaan, vrouw en kind is ook Eric die hem helpt (klusvriend) ik herken hem ook, volgens mij leren kennen in Utopia. Die kleine met dat sikkie.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Stopt met zingen en loopt snel door
En dan die titel ook:quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn vampierinnen aan het opgraven, is dit dan het begin van het einde? Gaan we er allemaal aan?![]()
![]()
Tot leven wekkenquote:Opgegraven vrouwelijke ‘vampier’ krijgt gezicht: “Alles gedaan om haar weer tot leven te wekken”
NIets toch? Heel vriendelijke wezens,quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tot leven wekken. what could go wrong ?
Wist je dat het één grote fabel is dat het om vampiers zou gaan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan die titel ook:
[..]
Tot leven wekken. what could go wrong ?
Wacht jij maar tot ze in je nek hangen, dan zal je zien dat het geen fabel isquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat het één grote fabel is dat het om vampiers zou gaan?
Het zit hem in dit zinnetje:quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot ze in je nek hangen, dan zal je zien dat het geen fabel is
Lijkenschennis vanwege kostbaarheden kwam voor. Lijkenroof van welgestelden voor losgeld ook. Daardoor werden lijken beveiligd door bijvoorbeeld een stalen kooi over het graf te plaatsen.quote:Uit het met goud- en zilverdraad versierde zijden hoofddeksel dat in het graf werd gevonden, concludeerde men dat Zosia een hoge sociale status genoot.
Het was gewoon een rijke vampier, dus die kooi had 2 redenenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zit hem in dit zinnetje:
[..]
Lijkenschennis vanwege kostbaarheden kwam voor. Lijkenroof van welgestelden voor losgeld ook. Daardoor werden lijken beveiligd door bijvoorbeeld een stalen kooi over het graf te plaatsen.
Toevallig nu een programma op Nat-geo over de heksenjacht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was gewoon een rijke vampier, dus die kooi had 2 redenen
Ja, allemaal.quote:
Gruwelijke tijd was dat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toevallig nu een programma op Nat-geo over de heksenjacht.
Waarom was die tijd anders dan de huidige?quote:
Geloof speelde toen een grotere rol.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom was die tijd anders dan de huidige?
Hier ja, in de rest van de wereld ...........quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof speelde toen een grotere rol.
Daar ook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ja, in de rest van de wereld ...........
Maar die heksenjacht is er nog steeds toch?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar ook.
In de tijd van de heksenjacht.
Zekers, goede gebeurtenissen waren het wek van God, slechte van de duivel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof speelde toen een grotere rol.
Ja, ik zie regelmatig een brandstapel hier op het pleinquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die heksenjacht is er nog steeds toch?
Gruwelijk. Een heilige kon zo je dood betekenen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, goede gebeurtenissen waren het wek van God, slechte van de duivel.
Bij jou vind ik dat weer niet vreemd nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja, ik zie regelmatig een brandstapel hier op het plein
Hier in Utrecht mag je vanaf 2025 zelfs geen hout meer stoken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij jou vind ik dat weer niet vreemd nee.
De rest van NL valt het ook wel mee,
kijk je wat verder over de grens ........
Stad of provincie ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht mag je vanaf 2025 zelfs geen hout meer stoken.
Waar moet dat heen?
Hmm begin van het einde.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De stad. En Amersfoort doet ook mee.
Ja… Ik vond het altijd wel gezellig, zo’n brandstapelquote:Op zaterdag 2 november 2024 16:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm begin van het einde.
Vergeet dat roosteren niet...quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Ik vond het altijd wel gezellig, zo’n brandstapel![]()
Hier mag het nog wel op het strand.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Ik vond het altijd wel gezellig, zo’n brandstapel![]()
Je weet wie je op je brandstapel moet leggen he,quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier in Utrecht mag je vanaf 2025 zelfs geen hout meer stoken.
Waar moet dat heen?
Brandende kruizen in de tuin.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet wie je op je brandstapel moet leggen he,
dan is dat verbod zo weer weg
Neuhneuh,quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Brandende kruizen in de tuin.
Als jij dat zo graag wilt dan doen we dat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuhneuh,
gewoon openbaar op de markt, wel de traditie in ere houden
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij dat zo graag wilt dan doen we dat.
Leuk idee voor de meet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.welingelichte(...)e-totaal-respectloos
Op de brandstapel ermee.quote:
Een goeie heks overleeft dat met gemak.quote:
Heb je er ervaring mee?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een goeie heks overleeft dat met gemak.
Ze had geen kooi, enkel een slot om haar voet en een sikkel om haar nek. Dus rovers konden er voor de rest makkelijk bij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zit hem in dit zinnetje:
[..]
Lijkenschennis vanwege kostbaarheden kwam voor. Lijkenroof van welgestelden voor losgeld ook. Daardoor werden lijken beveiligd door bijvoorbeeld een stalen kooi over het graf te plaatsen.
Een ijsgekoelde ziel hebben waardoor de vlammen gewoon van je af glijden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is de truc om het te overleven?
Oeh, daar moet ik op gaan oefenen danquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een ijsgekoelde ziel hebben waardoor de vlammen gewoon van je af glijden.
Het is Hullootjesquote:
Nou Hullootjes dan maarquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is Hullootjes
En vandaag hoort daar ook je film die je het laatst gezien hebt bij
Snelle leerlingquote:
Hulootjesquote:
Heel verstandig, ik heb nog niet gegetenquote:
Haha.. Dan maar snel wat gaan etenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel verstandig, ik heb nog niet gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Kaasplankje van Aoibhin
Dat is een hele week eten ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Kaasplankje van Aoibhin
En wat had jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok, kipshoarma, boemkool en krielaardappeltjes zijn net klaarquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha.. Dan maar snel wat gaan eten
Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, kipshoarma, boemkool en krielaardappeltjes zijn net klaar
Ook wel een beetje dom om dit te doen, beter hadden ze gordels gebruiktquote:
Eigen schuld hoor, had ie maar gewoon moeten blijven zittenquote:
Daarom leven vrouwen langerquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook wel een beetje dom om dit te doen, beter hadden ze gordels gebruikt
Voor wat ook alweer?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu die gebruiken hun hersenentenminste
Om geen domme dingen te doen die gevaarlijk zijn..quote:
Het gaat zowaar steeds beterquote:
Ik zei dinsdag dat ik heel erg blij zou zijn met 2 punten in die 2 wedstrijden.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zei dinsdag dat ik heel erg blij zou zijn met 2 punten in die 2 wedstrijden.
Dat het er 6 zouden zijn had ik echt niet geloofd![]()
Maar![]()
![]()
Dankje, het was heerlijkquote:
Nicequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze half frans, mooi wel
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind het een vreselijk programmaquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze half frans, mooi wel
Bekijk deze YouTube-video
Goede programma's zijn hier ook wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk programma
Toch heeft het een paar pareltjes opgeleverdquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede programma's zijn hier ook wel een uitzondering.
Vroeger hadden we minder tv maar wel betere programma's.quote:
Ik heb ooit een nummer van Davina Michelle gehoord en dat bleek een opname van de beste zangers te zijn , en dat vond ik mooi , Douwe Bob maar vooral Numidia vind ik een geweldige zangeresquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch heeft het een paar pareltjes opgeleverd
Meh , klinkt vroeger was alles beter en dat vond ik dan wel weer meevallen . Je had maar 3 zenders en dat was hetquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger hadden we minder tv maar wel betere programma's.
Deze is misschien niet geheel je genre.. maar deze uitvoering vind ik toch wel subliem !quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een nummer van Davina Michelle gehoord en dat bleek een opname van de beste zangers te zijn , en dat vond ik mooi , Douwe Bob maar vooral Numidia vind ik een geweldige zangeres
Dat vroeger alles beter was wil ik ook helemaal niet zeggen of beweren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , klinkt vroeger was alles beter en dat vond ik dan wel weer meevallen . Je had maar 3 zenders en dat was het
Maar wat er nu allemaal gebeurt in de politiek en ook commerciële tv tegenover de publieke omroepen ,dat stoort mij enorm
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vroeger alles beter was wil ik ook helemaal niet zeggen of beweren.
De eerste jaren keek ik nog wel maar naarmete de artiesten onbekender begonne te worren was het wel over ...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:
Luxus momenteel . Belgisch 8.5quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is je favoriete bier?
Aardappelbier de jouwe?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is je favoriete bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |