Een goede film moet je niet te vaak kijken want dan is die niet goed meer.quote:
Een goede film kan je vaak kijken, want die blijft goedquote:Op zaterdag 2 november 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede film moet je niet te vaak kijken want dan is die niet goed meer.
Maar een goede film na jaren weer eens zien kan welquote:Op zaterdag 2 november 2024 00:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een goede film moet je niet te vaak kijken want dan is die niet goed meer.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar een goede film na jaren weer eens zien kan wel
Ik heb vorige week The Big Lebowski weer een keer gezienquote:
Wat een schatjequote:
Fijne dag Pullupquote:
quote:
quote:
quote:
Ja is hij ook, had hem ook gezien, maar had hem ook al eens op foto's voorbij zien komenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:04 schreef Chanel5 het volgende:
In ik vertrek met Adriaan, vrouw en kind is ook Eric die hem helpt (klusvriend) ik herken hem ook, volgens mij leren kennen in Utopia. Die kleine met dat sikkie.
Geen idee wie dat zijn. Maar goedemiddagquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:04 schreef Chanel5 het volgende:
In ik vertrek met Adriaan, vrouw en kind is ook Eric die hem helpt (klusvriend) ik herken hem ook, volgens mij leren kennen in Utopia. Die kleine met dat sikkie.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Stopt met zingen en loopt snel door
En dan die titel ook:quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn vampierinnen aan het opgraven, is dit dan het begin van het einde? Gaan we er allemaal aan?![]()
![]()
Tot leven wekkenquote:Opgegraven vrouwelijke ‘vampier’ krijgt gezicht: “Alles gedaan om haar weer tot leven te wekken”
NIets toch? Heel vriendelijke wezens,quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tot leven wekken. what could go wrong ?
Wist je dat het één grote fabel is dat het om vampiers zou gaan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan die titel ook:
[..]
Tot leven wekken. what could go wrong ?
Wacht jij maar tot ze in je nek hangen, dan zal je zien dat het geen fabel isquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat het één grote fabel is dat het om vampiers zou gaan?
Het zit hem in dit zinnetje:quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht jij maar tot ze in je nek hangen, dan zal je zien dat het geen fabel is
Lijkenschennis vanwege kostbaarheden kwam voor. Lijkenroof van welgestelden voor losgeld ook. Daardoor werden lijken beveiligd door bijvoorbeeld een stalen kooi over het graf te plaatsen.quote:Uit het met goud- en zilverdraad versierde zijden hoofddeksel dat in het graf werd gevonden, concludeerde men dat Zosia een hoge sociale status genoot.
Het was gewoon een rijke vampier, dus die kooi had 2 redenenquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zit hem in dit zinnetje:
[..]
Lijkenschennis vanwege kostbaarheden kwam voor. Lijkenroof van welgestelden voor losgeld ook. Daardoor werden lijken beveiligd door bijvoorbeeld een stalen kooi over het graf te plaatsen.
Toevallig nu een programma op Nat-geo over de heksenjacht.quote:Op zaterdag 2 november 2024 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was gewoon een rijke vampier, dus die kooi had 2 redenen
Ja, allemaal.quote:
Gruwelijke tijd was dat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toevallig nu een programma op Nat-geo over de heksenjacht.
Waarom was die tijd anders dan de huidige?quote:
Geloof speelde toen een grotere rol.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom was die tijd anders dan de huidige?
Hier ja, in de rest van de wereld ...........quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Geloof speelde toen een grotere rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |