Hulootjesquote:

Heel verstandig, ik heb nog niet gegetenquote:

Haha.. Dan maar snel wat gaan etenquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel verstandig, ik heb nog niet gegeten

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;

quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Kaasplankje van Aoibhin
Dat is een hele week eten ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.

quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef Domnivoor het volgende:
Kaasplankje van Aoibhin
En wat had jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

ok, kipshoarma, boemkool en krielaardappeltjes zijn net klaarquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha.. Dan maar snel wat gaan eten

Eetsmakelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:03 schreef drakin het volgende:
[..]
ok, kipshoarma, boemkool en krielaardappeltjes zijn net klaar

Ook wel een beetje dom om dit te doen, beter hadden ze gordels gebruiktquote:

Van alles watquote:

Eigen schuld hoor, had ie maar gewoon moeten blijven zittenquote:

Daarom leven vrouwen langerquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook wel een beetje dom om dit te doen, beter hadden ze gordels gebruikt

Voor wat ook alweer?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhu die gebruiken hun hersenentenminste

Om geen domme dingen te doen die gevaarlijk zijn..quote:

Het gaat zowaar steeds beterquote:

Ik zei dinsdag dat ik heel erg blij zou zijn met 2 punten in die 2 wedstrijden.quote:

quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zei dinsdag dat ik heel erg blij zou zijn met 2 punten in die 2 wedstrijden.
Dat het er 6 zouden zijn had ik echt niet geloofd![]()
Maar![]()
![]()

Dankje, het was heerlijkquote:

Nicequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze half frans, mooi wel
Bekijk deze YouTube-video

Ik vind het een vreselijk programmaquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze half frans, mooi wel
Bekijk deze YouTube-video

Goede programma's zijn hier ook wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk programma

Toch heeft het een paar pareltjes opgeleverdquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]

Dat kloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede programma's zijn hier ook wel een uitzondering.

Vroeger hadden we minder tv maar wel betere programma's.quote:

Ik heb ooit een nummer van Davina Michelle gehoord en dat bleek een opname van de beste zangers te zijn , en dat vond ik mooi , Douwe Bob maar vooral Numidia vind ik een geweldige zangeresquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch heeft het een paar pareltjes opgeleverd

Meh , klinkt vroeger was alles beter en dat vond ik dan wel weer meevallen . Je had maar 3 zenders en dat was hetquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger hadden we minder tv maar wel betere programma's.

Deze is misschien niet geheel je genre.. maar deze uitvoering vind ik toch wel subliem !quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een nummer van Davina Michelle gehoord en dat bleek een opname van de beste zangers te zijn , en dat vond ik mooi , Douwe Bob maar vooral Numidia vind ik een geweldige zangeres

Dat vroeger alles beter was wil ik ook helemaal niet zeggen of beweren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , klinkt vroeger was alles beter en dat vond ik dan wel weer meevallen . Je had maar 3 zenders en dat was het
Maar wat er nu allemaal gebeurt in de politiek en ook commerciële tv tegenover de publieke omroepen ,dat stoort mij enorm

Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vroeger alles beter was wil ik ook helemaal niet zeggen of beweren.

De eerste jaren keek ik nog wel maar naarmete de artiesten onbekender begonne te worren was het wel over ...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]

quote:

Luxus momenteel . Belgisch 8.5quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is je favoriete bier?

Aardappelbier de jouwe?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is je favoriete bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |