Dankje, het was heerlijkquote:
Nicequote:Op zaterdag 2 november 2024 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze half frans, mooi wel
Bekijk deze YouTube-video
Ik vind het een vreselijk programmaquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze half frans, mooi wel
Bekijk deze YouTube-video
Goede programma's zijn hier ook wel een uitzondering.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk programma
Toch heeft het een paar pareltjes opgeleverdquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede programma's zijn hier ook wel een uitzondering.
Vroeger hadden we minder tv maar wel betere programma's.quote:
Ik heb ooit een nummer van Davina Michelle gehoord en dat bleek een opname van de beste zangers te zijn , en dat vond ik mooi , Douwe Bob maar vooral Numidia vind ik een geweldige zangeresquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch heeft het een paar pareltjes opgeleverd
Meh , klinkt vroeger was alles beter en dat vond ik dan wel weer meevallen . Je had maar 3 zenders en dat was hetquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger hadden we minder tv maar wel betere programma's.
Deze is misschien niet geheel je genre.. maar deze uitvoering vind ik toch wel subliem !quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een nummer van Davina Michelle gehoord en dat bleek een opname van de beste zangers te zijn , en dat vond ik mooi , Douwe Bob maar vooral Numidia vind ik een geweldige zangeres
Dat vroeger alles beter was wil ik ook helemaal niet zeggen of beweren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , klinkt vroeger was alles beter en dat vond ik dan wel weer meevallen . Je had maar 3 zenders en dat was het
Maar wat er nu allemaal gebeurt in de politiek en ook commerciële tv tegenover de publieke omroepen ,dat stoort mij enorm
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vroeger alles beter was wil ik ook helemaal niet zeggen of beweren.
De eerste jaren keek ik nog wel maar naarmete de artiesten onbekender begonne te worren was het wel over ...quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
quote:
Luxus momenteel . Belgisch 8.5quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is je favoriete bier?
Aardappelbier de jouwe?quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is je favoriete bier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |