Ik zie alleen maar dalend eigenlijk richting ongeveer 5 graden overdagquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eerst 2 dagen 10+ en dan een dag of 4 maar 5-7 graden om vervolgens in het weekend weer richting dubbele cijfers te gaan. op en neer.
Ik zie woensdag, donderdag en vrijdag 7-5-7 hier als temperatuur. Daarna weer iets omhoogquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dalend eigenlijk richting ongeveer 5 graden overdag
Het is verdomd lekker. Net minder koud dan gister en geen wind en droog. Heerlijk om te (hard)lopen.quote:
Niks mis mee idd.quote:Op zondag 10 november 2024 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is verdomd lekker. Net minder koud dan gister en geen wind en droog. Heerlijk om te (hard)lopen.
Nou absurd he..terug gekomen in de koude grijze massa, ik vond er niets aan. Vandaag was het een fractie minder grijs maar ik vind het wel heftig na al die weken elke dag strak blauw en zon..zou bijna in een winterdepressie rakenquote:Op zondag 10 november 2024 09:54 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig is het niet zo koud, maar verder weer kansloos depressieve grijze treurnis ohne ende.![]()
Vandaag opnieuw grijs weer met soms enige motregen. Op Sint-Maarten komt de zon er weer aan te pas, maar ook buien en meer wind.
Op veel plaatsen wordt het vandaag de 5de, in delen van de provincie Zeeland de 7de opeenvolgende zonloze dag. Bovendien kan er vanochtend en vanmiddag plaatselijk wat lichte motregen vallen. Vanavond blijft het nagenoeg overal droog. De temperatuur loopt op naar 10 tot 11 graden
Sinds donderdagavond weer in Nederland en nog geen zon gezien.
Kun je nagaan hoe wij hier al een week in zitten, wat een waardeloos weertje is het...maar goed we moeten het hiermee doen natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2024 00:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou absurd he..terug gekomen in de koude grijze massa, ik vond er niets aan. Vandaag was het een fractie minder grijs maar ik vind het wel heftig na al die weken elke dag strak blauw en zon..zou bijna in een winterdepressie raken
T/m vrijdag iig wel dubbele cijfers, dat is wel mooi meegenomen. Dat het dan waarschijnlijk 80% van de tijd grijs is, zie ik maar als "standaard hoort erbij"quote:Op maandag 11 november 2024 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe wij hier al een week in zitten, wat een waardeloos weertje is het...maar goed we moeten het hiermee doen natuurlijk
En als je denkt dat het beter wordt, nou morgen regen en wind erbijen daarna wordt het er ook niet beter op.
Kan je weer even gauw naar Spanje gaan voor de wolken terugkeren.quote:Op maandag 11 november 2024 08:52 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, de zon schijnt 🫣. Donderdagochtend voor het laatst gezien.
Whoa!! Lekker man. Hier is het een beetje een 50/50 verhaal de afgelopen dagen. Ene moment geheel bewolkt, daarna trekt het open en weer helemaal blauw en zonnig. Temp blijft daarbij rond de 21 graden overdag.quote:Op maandag 11 november 2024 08:52 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, de zon schijnt 🫣. Donderdagochtend voor het laatst gezien.
Zalig! Geniet ervan, ik mis het mega en ben pas sinds weekend terugquote:Op maandag 11 november 2024 10:22 schreef Salina het volgende:
Prima vertoeven in korte broek en tanktop.
Wel andere kant van de wereld.![]()
Een situatieschets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip: Vermijd de drukte in Playa del Carmen en ga naar Xpu Ha beach. Wit strand: check. Azuurblauw water: check. Boh genot.![]()
![]()
![]()
Ohhhh dat is wel leuk snilquote:Op maandag 11 november 2024 11:58 schreef TLC het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)-landen-tweede-helft
Snil !!![]()
En diepvriesquote:Op maandag 11 november 2024 11:58 schreef TLC het volgende:
Snil !!![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 11:58 schreef TLC het volgende:
Snil !!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |