Ik zie alleen maar dalend eigenlijk richting ongeveer 5 graden overdagquote:Op zaterdag 9 november 2024 12:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Eerst 2 dagen 10+ en dan een dag of 4 maar 5-7 graden om vervolgens in het weekend weer richting dubbele cijfers te gaan. op en neer.
Ik zie woensdag, donderdag en vrijdag 7-5-7 hier als temperatuur. Daarna weer iets omhoogquote:Op zaterdag 9 november 2024 17:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dalend eigenlijk richting ongeveer 5 graden overdag
Het is verdomd lekker. Net minder koud dan gister en geen wind en droog. Heerlijk om te (hard)lopen.quote:
Niks mis mee idd.quote:Op zondag 10 november 2024 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is verdomd lekker. Net minder koud dan gister en geen wind en droog. Heerlijk om te (hard)lopen.
Nou absurd he..terug gekomen in de koude grijze massa, ik vond er niets aan. Vandaag was het een fractie minder grijs maar ik vind het wel heftig na al die weken elke dag strak blauw en zon..zou bijna in een winterdepressie rakenquote:Op zondag 10 november 2024 09:54 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig is het niet zo koud, maar verder weer kansloos depressieve grijze treurnis ohne ende.![]()
Vandaag opnieuw grijs weer met soms enige motregen. Op Sint-Maarten komt de zon er weer aan te pas, maar ook buien en meer wind.
Op veel plaatsen wordt het vandaag de 5de, in delen van de provincie Zeeland de 7de opeenvolgende zonloze dag. Bovendien kan er vanochtend en vanmiddag plaatselijk wat lichte motregen vallen. Vanavond blijft het nagenoeg overal droog. De temperatuur loopt op naar 10 tot 11 graden
Sinds donderdagavond weer in Nederland en nog geen zon gezien.
Kun je nagaan hoe wij hier al een week in zitten, wat een waardeloos weertje is het...maar goed we moeten het hiermee doen natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2024 00:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou absurd he..terug gekomen in de koude grijze massa, ik vond er niets aan. Vandaag was het een fractie minder grijs maar ik vind het wel heftig na al die weken elke dag strak blauw en zon..zou bijna in een winterdepressie raken
T/m vrijdag iig wel dubbele cijfers, dat is wel mooi meegenomen. Dat het dan waarschijnlijk 80% van de tijd grijs is, zie ik maar als "standaard hoort erbij"quote:Op maandag 11 november 2024 00:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe wij hier al een week in zitten, wat een waardeloos weertje is het...maar goed we moeten het hiermee doen natuurlijk
En als je denkt dat het beter wordt, nou morgen regen en wind erbijen daarna wordt het er ook niet beter op.
Kan je weer even gauw naar Spanje gaan voor de wolken terugkeren.quote:Op maandag 11 november 2024 08:52 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, de zon schijnt 🫣. Donderdagochtend voor het laatst gezien.
Whoa!! Lekker man. Hier is het een beetje een 50/50 verhaal de afgelopen dagen. Ene moment geheel bewolkt, daarna trekt het open en weer helemaal blauw en zonnig. Temp blijft daarbij rond de 21 graden overdag.quote:Op maandag 11 november 2024 08:52 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, de zon schijnt 🫣. Donderdagochtend voor het laatst gezien.
Zalig! Geniet ervan, ik mis het mega en ben pas sinds weekend terugquote:Op maandag 11 november 2024 10:22 schreef Salina het volgende:
Prima vertoeven in korte broek en tanktop.
Wel andere kant van de wereld.![]()
Een situatieschets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip: Vermijd de drukte in Playa del Carmen en ga naar Xpu Ha beach. Wit strand: check. Azuurblauw water: check. Boh genot.![]()
![]()
![]()
Ohhhh dat is wel leuk snilquote:Op maandag 11 november 2024 11:58 schreef TLC het volgende:
https://www.weer.nl/nieuw(...)-landen-tweede-helft
Snil !!![]()
En diepvriesquote:Op maandag 11 november 2024 11:58 schreef TLC het volgende:
Snil !!![]()
quote:Op maandag 11 november 2024 11:58 schreef TLC het volgende:
Snil !!![]()
Hier overdag wat kleine buitjes gehad. Hopelijk is het één uur droog voor de kleinsten. (Maar mijn lampion was vroeger vaak genoeg na 2 straten al een prakje karton. Het hoort erbij.quote:Op maandag 11 november 2024 16:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heledag al op het randje hier met die neerslag, straks tijdens de sintmaartenloop uiteraard regenben ik blij dat ik dat niet meer hoef te doen
Plons?quote:Op maandag 11 november 2024 09:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Whoa!! Lekker man. Hier is het een beetje een 50/50 verhaal de afgelopen dagen. Ene moment geheel bewolkt, daarna trekt het open en weer helemaal blauw en zonnig. Temp blijft daarbij rond de 21 graden overdag.
Maar een echt volledig zonloze dag heb je hier zelden. Geloof dat het langste dat ik heb meegemaakt ooit hier compleet bewolkt en zonloos is 2 a 3 dagen achter elkaar.![]()
Komt wel weer wat regen aan deze week.
Waarom wel hier?quote:Op maandag 11 november 2024 22:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Spanje gaat weer de verkeerde kant op met hoge aantal sommen aan neerslag
Waarom niet hier?
Omdat hun daar wel genoeg hebben gehad en hier wel wat actie kunnen gebruikenquote:
Ja dat is klote voor ze en ik hoop dat het meevalt. Maar het gebeurt overal ter wereld. Ik hoef niet de regen van de hele aardkloot op m'n dak, omdat de rest het dan wél droog heeft.quote:Op maandag 11 november 2024 23:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat hun daar wel genoeg hebben gehad en hier wel wat actie kunnen gebruikenwant echte grote sommen maak ik zelden mee hier
Tuurlijk is al die schade niet leuk, maar daar heb je hoogteverschil en krijg je zulke taferelen natuurlijk.
En een rotsharde bodem plus barslecht beleid want 'het regent toch nooit'quote:Op maandag 11 november 2024 23:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Omdat hun daar wel genoeg hebben gehad en hier wel wat actie kunnen gebruikenwant echte grote sommen maak ik zelden mee hier
Tuurlijk is al die schade niet leuk, maar daar heb je hoogteverschil en krijg je zulke taferelen natuurlijk.
Media, hè. Het is en blijft gewoon herfst tot ongeveer eind maart. Misschien tussendoor een weekje winter.quote:
Maar meteorologen en hun modellen kunnen niks voorspellen want tante Sjanie had gehoord dat het -42 zou worden.quote:Op dinsdag 12 november 2024 10:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Media, hè. Het is en blijft gewoon herfst tot ongeveer eind maart. Misschien tussendoor een weekje winter.
Het ziet er zelfs naar uit dat de herfst een tandje bij gaat schakelen met veel meer wind en regen volgende weekquote:Op dinsdag 12 november 2024 10:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar meteorologen en hun modellen kunnen niks voorspellen want tante Sjanie had gehoord dat het -42 zou worden.
Herfst halfjaar genotquote:Op dinsdag 12 november 2024 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
STRAKblauw.Deze herfst blijft maar geven.
Voor mij begint het herfst halfjaar eigenlijk pas met ingaan wintertijd. Sinds ingaan wintertijd was ik tot afgelopen vrijdag niet eens in Nederland. Eigenlijk zijn het ook maar 5 maanden. Ik blijf erbij dat 80% van die tijd gewoon grijs is, dus extra genieten als dat niet zo isquote:Op dinsdag 12 november 2024 14:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Herfst halfjaar genot
@:INViCTuS
Hele week bruine bonen op het menu?quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:22 schreef INViCTuS het volgende:
Volgende week zou wel eens winderig en nat kunnen gaan worden.
quote:Op dinsdag 12 november 2024 18:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hele week bruine bonen op het menu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |