SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 18-11-2024 09:29:20 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ben ook geen fan van Spotify, maar dat komt door de UI.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Spotify is kutIk vind dit een beter idee.
Ben allang blij dat het niet voor de expansion NSO isquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van Spotify, maar dat komt door de UI.
Snap dat het handig is dat dit zo voor iedereen beschikbaar is, maar ook weer een extra app en Nintendo kan elk moment besluiten om de app niet meer te ondersteunen.
Edit: je moet een Nintendo Online account hebben om de app te kunnen gebruiken.
Misschien je Nintendoklok?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kan niet casten naar je Google speaker
Hmmmm. Zal zo eens kijken of Alexa wel gaatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gewoon de audio van je iPhone streamen via Airplay. Het maakt bij iPhone niet uit of de app het ondersteund je streamt namelijk via iOS en geen gare app. It just works.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat is wel top, maar ik zit knee deep in Google en ga niet alles omgooienquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gewoon de audio van je iPhone streamen via Airplay. Het maakt bij iPhone niet uit of de app het ondersteund je streamt namelijk via iOS en geen gare app. It just works.
Nee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:59 schreef C64 het volgende:
Hi vraagje, kun je op je switch elke cheapass usb controller aansluiten en werkt die dan ook?
https://support.apple.com/en-us/118670quote:Op vrijdag 1 november 2024 04:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel top, maar ik zit knee deep in Google en ga niet alles omgooien
Echt he, gelijk groot nieuwsquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)switch-opvolger.html
Nintendo verkoopt minder spelcomputers...
[ afbeelding ]
Geredquote:Op dinsdag 5 november 2024 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)switch-opvolger.html
verkoopt minder spelcomputers...
[ afbeelding ]
quote:President Shuntaro Furukawa stated during an online press conference that there will be no change to 's current plan to announce the 'Switch 2' by the end of the financial year (March 2025). In other words, then, if you thought the Switch's diminishing sales would spur the company on to reveal its successor, then you might want to temper your expectations.
https://www.nintendolife.(...)-nintendos-president
We verwachten op zn minst foto'squote:Op dinsdag 5 november 2024 13:03 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag in Super World in Osaka geweest. Wel grappig gemaakt.
Wij waren deze zomer in Super World in Los Angeles. Ik vond het erg klein maar wel geweldig gemaakt. Mijn kinderen vonden vooral het verzamelen van muntjes heel leuk. Alleen je score van Mario Kart op je armband zetten werkte erg slecht, dat is beide keren niet gelukt, terwijl ik vlak bij de highscore van de dag zat (om 11 uur ‘s ochtends wel…). En in LA hebben ze ook alleen Mario kart als attractie, niet Yoshi of Donkey Kong. Voor 2026 staat Osaka op de planning.quote:Op dinsdag 5 november 2024 13:03 schreef Evangelion het volgende:
Vandaag in Super World in Osaka geweest. Wel grappig gemaakt.
Niet heel gek op een console die 6 keer zoveel verkocht isquote:
In Los Angeles kun je voor $15 pp early access kopen, dan kun je een uur eerder naar binnen en is het redelijk rustig. Bijkomend voordeel is dat als je na dat uur de rest van het park in gaat de rest nog erg rustig is omdat iedereen eerst naar Super World gaat. Wij hadden om 10:30 al heel het lower lot gedaan, en Mario Kart al twee keer.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:17 schreef Drankster het volgende:
Lijkt me echt vreselijk. Het enige dat ik erover hoor is dat het tyyyyfus druk is altijd. No thanks.
Maar, hij moet wel cartridges slikken. Ze hebben alleen gezegd nog maar dat Switch games te spelen zijn. Als dat digital only is, dan heb je er weinig aan.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat ze nu dit nieuws naar buiten brengen en dat het vervolgens digital only isquote:Op woensdag 6 november 2024 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar, hij moet wel cartridges slikken. Ze hebben alleen gezegd nog maar dat Switch games te spelen zijn. Als dat digital only is, dan heb je er weinig aan.
Deze week Dragon Quest III, wat nou geen grote releases?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:38 schreef Aether het volgende:
Doomed![]()
Nintendo and Sony head into ‘grim’ holiday season with old consoles and no big releases (Financial Times)
https://www.neogaf.com/th(...)ncial-times.1677278/
Graag je review nadat je hem hebt uitgespeeldquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze week Dragon Quest III, wat nou geen grote releases?
Ik begin er direct aan als die binnen komt.quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je review nadat je hem hebt uitgespeeld
Ik lees in sommige reviews dat er toch performanceproblemen met de Switch versie zijn?quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze week Dragon Quest III, wat nou geen grote releases?
Nog niet gemerkt. Sure, de laadtijd is misschien wat lang als je een PS5 gewend bent maar verder niet tegen issues aangelopen. Ben wel nog vroeg in de game.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:05 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik lees in sommige reviews dat er toch performanceproblemen met de Switch versie zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Ja, dat lijkt me ook. Octopath draaide prima op de Switch, maar de omgevingen in DQ3 lijken wel groter (op basis van videos).quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet gemerkt. Sure, de laadtijd is misschien wat lang als je een PS5 gewend bent maar verder niet tegen issues aangelopen. Ben wel nog vroeg in de game.
Ze hebben het direct na de A B keuze ook over Hero en Heroinequote:
Lekker over nagedacht, maar ook de niet-Japanse QA heeft zitten slapen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben het direct na de A B keuze ook over Hero en Heroine
Zo fucking stupid ook weerquote:Op vrijdag 15 november 2024 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben het direct na de A B keuze ook over Hero en Heroine
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 15 november 2024 14:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook. Octopath draaide prima op de Switch, maar de omgevingen in DQ3 lijken wel groter (op basis van videos).
Misschien komt Digital Foundry nog met een test
Dit is enkel de pc versiequote:
VI HD2D zou leuk zijn, maar liever Chrono Trigger.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:56 schreef Aether het volgende:
'Nintendo Music' Adds Classic N64 Soundtrack, Here's Every Song Included
https://www.nintendolife.(...)-every-song-included
Dragon Quest III Remake Producer Would "Love" To See Final Fantasy VI HD-2D
https://www.nintendolife.(...)nal-fantasy-vi-hd-2d
Inmiddels merk ik het van tijd tot tijd zeker. Er vallen wat frames weg als je hard loopt of net een nieuw gebied/dorp binnenloopt.quote:Op vrijdag 15 november 2024 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog niet gemerkt. Sure, de laadtijd is misschien wat lang als je een PS5 gewend bent maar verder niet tegen issues aangelopen. Ben wel nog vroeg in de game.
Is het realtime of turn based. Ik zie beiden in het filmpjequote:Op zondag 1 december 2024 18:15 schreef Aether het volgende:
Former Dawn (NES) Kickstarter
quote:Op zondag 1 december 2024 22:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het realtime of turn based. Ik zie beiden in het filmpje
quote:Second stretch goal reached!! By default, all of the non-boss battles in the game will still be action based, but players will now have the option to make them turn based instead as in a traditional RPG!
Kocht er een voor Mario Kart 8 nadat ik denk ik zo'n 12 jaar nauwelijks gegamed had. Het was een geweldige console en mijn gateway drug terug in gaming. Hoogtepunt: Wind Waker HD nog steeds niet verkrijgbaar op de Switch jammer genoeg,quote:Op zaterdag 30 november 2024 07:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Happy birthday WiiU
12 jaartjes terug kwam een van de beste consoles van Nintendo ooit uit.
Dat was echt een fijne console. Ik heb bijna elke Nintendo triple AAA game daar welkom gekocht en uitgespeeld.quote:Op zaterdag 30 november 2024 07:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Happy birthday WiiU
12 jaartjes terug kwam een van de beste consoles van Nintendo ooit uit.
Beetje dit idee altijd bij die leaksquote:Op maandag 2 december 2024 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blurry foto's waarom nauwelijks verschil is te zien.
Ik ben HYPED
Is dit de security cam van 4 Privet Drive?quote:Op maandag 2 december 2024 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje dit idee altijd bij die leaks
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:59 schreef GGMM het volgende:
@:notorious_roy en ik gaan dit spel kopen
https://old.reddit.com/r/(...)come_from_the_futurequote:TLDR; This leaker was able to confirm that they are (at least to some extent) telling the truth about having information that hasn't leaked yet.
This person sent me the evidence that they apparently can not share openly yet. The reason they gave is that it somehow could have their identity traced to them (at least that's how I understood it). I don't know how they plan on having their identity not be traced back to them when they send it after December 25th, but I did not ask them that.
Bah, de theme song die omgekeerd isquote:Op dinsdag 17 december 2024 08:17 schreef Aether het volgende:
Skyward Sword toegevoegd aan Nintendo Music.
[ x ]
Ohhhh dat duurt nog ffquote:
Je kan upgraden hoorquote:Op woensdag 25 december 2024 13:15 schreef cherrycoke het volgende:
wat een gezeik, kan je het online uitbreidingspakket niet los kopen, dan moet je nog eens 12 maanden online kopen man man man
ik kan het niet vindenquote:
Daar zou ik niet op rekenen want de joycons zijn ook als twee aparte controllers te gebruiken en ik vermoed dat ze dat ook bij de Switch 2 gaan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef cherrycoke het volgende:
Ik hoop wel met die switch 2 dat ze een normale dpad gebruiken bij de pro en de joycons zijn ze allebei niet zo best, terwijl nintendo uitvinder is van de dpad
Volgens de leaks nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:21 schreef cherrycoke het volgende:
Ik hoop wel met die switch 2 dat ze een normale dpad gebruiken bij de pro en de joycons zijn ze allebei niet zo best, terwijl nintendo uitvinder is van de dpad
Ik moet hem nog spelen, maar 32 uur valt erg mee in vergelijking met andere RPGs tegenwoordig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest 3 uitgespeeld. Hoewel het qua genre en looks helemaal mijn game is, raad ik 'm niet echt aan. Gameplay is wel echt te oldskool eigenlijk en het sleept te lang door. Ondanks dat ik met 32 uur klaar was voelde dat drie keer zo lang.
7 / 10
@:ggmm je kan beter Live A Live spelen.
Zeker, ik ben allerminst van plan om 1+2 nu te kopen. Zelfs XII staat op losse schroevenquote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik moet hem nog spelen, maar 32 uur valt erg mee in vergelijking met andere RPGs tegenwoordig.
Dit zal ook invloed hebben op de DQ1+2 remake verkoop.
Is ingebouwd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:20 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand of hier een rumble pack in kan, of zit dat er standaard bij?
Mjah, ik wil gewoon weten of mn cartridges van Switch 1 gelezen kunnen worden door Switch 2. Liefst met wat extra power voor wat extra fps in bepaalde games, of lagere laadtijden. Verder geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:09 schreef Aether het volgende:
Tech Fans Have Gone Full 'Layton' In Analysing The 'Switch 2' Motherboard
https://www.nintendolife.(...)switch-2-motherboard
[ afbeelding ]
Kom wel (weer) prachtige voorspellingen tegen: PS4 Pro in handheld-modequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik wil gewoon weten of mn cartridges van Switch 1 gelezen kunnen worden door Switch 2. Liefst met wat extra power voor wat extra fps in bepaalde games, of lagere laadtijden. Verder geloof ik het wel.
SNES controller werkt ook goed, heb ik Mario Wonder voornamelijk mee gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:26 schreef cherrycoke het volgende:
N64 controller gekocht want nostalgia
En een pro controller, die knopjes op de joycon zijn goed voor een half uurtje, maar voor langere sessies toch iets wat
Beter in de hand ligt
SNES was ook wel top tier qua controller.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:08 schreef Aether het volgende:
[..]
SNES controller werkt ook goed, heb ik Mario Wonder voornamelijk mee gespeeld.
Maart. In oktober heb je gewoon op het werk zitten gamen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten, maar het kan nog net!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen jullie raden in welke maand ik vakantie had?
Shantaequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten, maar het kan nog net!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen jullie raden in welke maand ik vakantie had?
Spelduur maakte mij niet zoveel uit als ik me maar vermaak. Ik heb hem voor ps5.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest 3 uitgespeeld. Hoewel het qua genre en looks helemaal mijn game is, raad ik 'm niet echt aan. Gameplay is wel echt te oldskool eigenlijk en het sleept te lang door. Ondanks dat ik met 32 uur klaar was voelde dat drie keer zo lang.
7 / 10
@:ggmm je kan beter Live A Live spelen.
Ja, alles komt bij mij wel netjes binnen. Maar ze zijn niet de snelste en verzenden met dpd.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:00 schreef cherrycoke het volgende:
iemand ervaring met de nintendo store, mijn n64 controller staat nu op "voltooid" lekker onduidelijk weer.
Helaas niet, in mijn DPD ook niks, zal morgen wel weer moeten bellen, helaas word lego vanuit belgie ook met DPD bezorgt waar ik altijd problemen mee heb, dit is dus niks nieuws onder de zon.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, alles komt bij mij wel netjes binnen. Maar ze zijn niet de snelste en verzenden met dpd.
Er zit vast een mailtje in je spam.
Dpd is echt een kut bezorgdienst. Ik heb ook alleen maar problemen met ze gehad.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Helaas niet, in mijn DPD ook niks, zal morgen wel weer moeten bellen, helaas word lego vanuit belgie ook met DPD bezorgt waar ik altijd problemen mee heb, dit is dus niks nieuws onder de zon.
Ze weten het zelf ook, super klantenservice bij nintendo, ik krijg het morgen of overmorgen binnen met DHLquote:Op maandag 6 januari 2025 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dpd is echt een kut bezorgdienst. Ik heb ook alleen maar problemen met ze gehad.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:02 schreef cherrycoke het volgende:
Nintendo 64 games werken een stuk beter met de nintendo 64 controller, lijkt wel of het ervoor gemaakt is,
Bijna goedquote:
Spanning en sensatiequote:Op maandag 13 januari 2025 17:28 schreef Aether het volgende:
Rumour: 'Switch 2' Will Reportedly Be Officially Revealed This Thursday
https://www.nintendolife.(...)vealed-this-thursday
Ze missen Iwata.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het zal namelijk niets bijzonders doen en dat ben ik niet echt van Nintendo gewend
Met al die fysieke releases die er nog staan weet ik eigenlijk wel zeker dat Switch 2 de kaartjes ook slikt.quote:
Dat zou wel een hele aparte keuze zijn als het niet het geval is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met al die fysieke releases die er nog staan weet ik eigenlijk wel zeker dat Switch 2 de kaartjes ook slikt.
Het is nu 19:00 in Tokyo.quote:
• Joy-Con niet compatiblequote:Op donderdag 16 januari 2025 14:12 schreef GGMM het volgende:
Wat een Nintendo manier om dit aan te kondigen.
En 3 seconden gameplay
Oh well
Ik dacht even dat het een Amerikaanse MM/DD datum wasquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Nog lekker wachten tot april
Dit ziet er letterlijk hetzelfde uit als Mario Kart 8quote:
Ja en nee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit ziet er letterlijk hetzelfde uit als Mario Kart 8
Weet niet of je sarcastisch was tho.
Mwah, die grond textures zijn wel sneu.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja en nee.
Al een tijd zijn er geruchten dat de Switch 2 (docked) PS4 Pro graphics zou kunnen.
Maar aan Mario Kart gaan we dit sowieso niet zien.
Nieuwe Mario Kart is wel leuk na 12 jaar wachten op een nieuw deel.
Bruh zo zal het toch niet in het echt zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:41 schreef Aether het volgende:
Vrij brede rand rond afbeelding/scherm?
[ afbeelding ]
Plaatje zit ook scheef, dus zal wel net zo zijn als bij de originele revealquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:41 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Zombi U2quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
Gokje, Metroid en Mariokart als launchgame? En Ubisoft die een duid in het zakje doet met de zoveelste Rayman 2 Port
:’) !quote:
Ze hadden niet veel tijd om dit voor te bereiden.quote:
Nintendo weet nog altijd niet zo goed dat er dingen uitlekken. De 3DS was toen ook al weken vooraf bekend qua design omdat een Chinees een halve uit de fabriek had meegenomenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hadden niet veel tijd om dit voor te bereiden.
Ja want dunne bezels doen ze pas bij de OLED variant over 2 jaar duuhquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:41 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik geen baan had zou ik me inschrijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:07 schreef FlyingFish het volgende:
https://www.nintendo.com/(...)sterdam-2722997.html
Probeer de Switch 2 zelf uit tussen 9 en 11 mei in 'Amsterdam'. Is wel een loterij.
Qua kracht gaat het naar een PS4 (handheld) en PS4 Pro (docked) toe. Alleen heeft de Switch 2 blijkbaar DLLS upscale GENOT en chips zijn meer modern dan die twee consoles.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:10 schreef Friday12 het volgende:
Ben benieuwd of de 2 een beetje zwaardere games kan spelen
Dat moeten we nog maar zien. Mk9 ziet er niet bijzonder uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua kracht gaat het naar een PS4 (handheld) en PS4 Pro (docked) toe. Alleen heeft de Switch 2 blijkbaar DLLS upscale GENOT en chips zijn meer modern dan die twee consoles.
Dat ligt aan de ontwikkelaar en het is een simpel YouTube-filmpje in 1080P.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien. Mk9 ziet er niet bijzonder uit
Zou wel vet zijn als ze ook wat moderne cross gens konden spelen. Maarja we gaan zien hoe dit ding uitpakt. Alle nintendo fanbois zijn sowieso los aan het gaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua kracht gaat het naar een PS4 (handheld) en PS4 Pro (docked) toe. Alleen heeft de Switch 2 blijkbaar DLLS upscale GENOT en chips zijn meer modern dan die twee consoles.
Nintendo fanboys moet je niet serieus nemen, er is letterlijk niks over om los op te gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als ze ook wat moderne cross gens konden spelen. Maarja we gaan zien hoe dit ding uitpakt. Alle nintendo fanbois zijn sowieso los aan het gaan
Toch, het verschil in de (vermoedelijke) specs ten opzichte van de originele Switch is enorm. Zelfs al zou de T239 op een 8nm node worden gefabriceerd in plaats van 5nm, wat dan onvermijdelijk ten koste van de maximale kloksnelheid gaat, dan is ie nog steeds veel sneller dan de X1.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien. Mk9 ziet er niet bijzonder uit
Dat is wel relevant ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef DKUp het volgende:
Blijkbaar 24 personen nu in MK9 en het level ziet er enorm groot uit. Dit soort filmpjes werken gewoon niet goed.
24 blauwe schildenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef DKUp het volgende:
Blijkbaar 24 personen nu in MK9 en het level ziet er enorm groot uit.
Dat weten we nu wel he. Je herhaalt jezelf vaker dan Nintendo games opnieuw uitbrengt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:51 schreef GGMM het volgende:
Dit is de eerste keer dat je niet duidelijk kan zien welke Mario Kart het is aan de hand van de beelden, omdat hij zo op MK8 lijkt
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel he. Je herhaalt jezelf vaker dan Nintendo games opnieuw uitbrengt.
Bro wtfquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef GGMM het volgende:
Tenzij je toevallig Donkey Kong ziet
[ afbeelding ]
lol
Hopelijk wel OLED ja, dat is wel een flinke toevoeging vergeleken met LCD.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Eerst maar eens de games zien denk ik. En of het een OLED is of niet. Ga geen LCD shit halen in 2025 bruh
Gaat LCD zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2025 21:21 schreef MMaRsu het volgende:
Eerst maar eens de games zien denk ik. En of het een OLED is of niet. Ga geen LCD shit halen in 2025 bruh
Tot 2029 wachtenquote:
Heeft het met de OG Switch ook zo lang geduurd ja?quote:
Switch is van 2017 en OLED kwam in 2021.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 09:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Heeft het met de OG Switch ook zo lang geduurd ja?
Ik heb die ook pas gehaald toen er een OLED was thoDe TOTK versie
Die heeft Nintendo ook nog niet gegeven.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 11:02 schreef KingRadler het volgende:
Ik zie op dit moment geen reden om in 2025 een Switch 2 te kopen.
It's so over.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:07 schreef Aether het volgende:
Nintendo doomed
Nintendo's Share Price Dips Following Its Big Switch 2 Reveal
https://www.nintendolife.(...)-big-switch-2-reveal
Op Xenoblade na denk ik dat alle rpg's ook wel op PS5 zijn verschenen. Xenoblade is overigens wel een Switch waard. Al is er gespuis dat anders zal zeggen.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:23 schreef Evangelion het volgende:
[..]
It's so over.
Ik heb nooit een Switch gehad () dus wil wel een Switch 2. Aan de andere kant heb ik amper tijd voor mijn PS backlog.
Mario & Luigi RPGquote:Op vrijdag 17 januari 2025 14:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op Xenoblade na denk ik dat alle rpg's ook wel op PS5 zijn verschenen. Xenoblade is overigens wel een Switch waard. Al is er gespuis dat anders zal zeggen.
Mjah, die zijn niet zo goed. Leuke fanservice, maar niet meer dan dat eigenlijk.quote:
Al je Switch games neem je mee naar Switch 2.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik moet nog wat Mario spellen uitspelen
#Groeiende backlogs van verschillende consoles en steam
Die Switch komt ook hier wel uiteindelijk wel de backward compatible versie.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al je Switch games neem je mee naar Switch 2.
Gelachen (en ik moet nog 9 minuten kijken)quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelachen (en ik moet nog 9 minuten kijken)
Ik was alweer helemaal vergeten hoe godsgruwelijk irritant de herhaling van dezelfde 3 zinnen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Mensen die hun gelijk willen aantonen met een Dunkey videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Altijd een puike prestatie van de game dat het zo irritant is dat je je tv moet mutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij verzint toch niets? je hebt het vast niet gekekenquote:Op vrijdag 17 januari 2025 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mensen die hun gelijk willen aantonen met een Dunkey video
Pookjes nog steeds bol in plaats van hol, dat is jammer. Verder zou de iets donkere render kunnen betekenen dat het inderdaad LCD is zoals geruchten zeggen.quote:
Als dat het geval is hoop ik dat alle current Switch games zonder moeite (patch) beter/stabieler draaien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Aether het volgende:
Vraag me nog af of dit de Switch Pro is waar een paar jaar geleden geruchten over waren.
Laten we de tijd doden door nog wat over Xenoblade te discussiërenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo stom dat we nog drie maanden moeten wachtenKut Nintendo.
Switch 2 lijkt even groot te zijn als de Steam Deckquote:
Nou, ik ga met het derde deel dus wachten op de Switch 2 zodat die lekker soepel en stabiel draait. Ben er nog altijd niet aan toegekomen omdat het natuurlijk een lange game is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we de tijd doden door nog wat over Xenoblade te discussiëren
Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik ga met het derde deel dus wachten op de Switch 2 zodat die lekker soepel en stabiel draait. Ben er nog altijd niet aan toegekomen omdat het natuurlijk een lange game is.
Bedankt! Ik zal je zeker laten weten hoe tof ik het vind.quote:
Lijkt mij sterk dat ze dat zomaar op de website gooien. Zullen wel wat vernomen hebben van de fabrikant, diezelfde fabrikant die hen nu vraagt of ze ajb de prijs nog even kunnen weglaten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:40 schreef Aether het volgende:
Switch 2 ¤ 499 bij Coolblue
https://www.coolblue.nl/product/959850/nintendo-switch-2.html
quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:40 schreef Aether het volgende:
Switch 2 ¤ 499 bij Coolblue
https://www.coolblue.nl/product/959850/nintendo-switch-2.html
NSO is nog slechter dan Gamepass en PS+ eigenlijkquote:
Op een gegeven moment heb je alle klassiekers wel uitgebracht.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NSO is nog slechter dan Gamepass en PS+ eigenlijk
Kan niet wachten op de Switch 2 HD Deluxe release.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:16 schreef Aether het volgende:
Donkey Kong Country Returns HD (Switch) vs Original (Wii) | Direct Comparison
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de Switch 2 HD Deluxe release.
Done!quote:
Ik zou het wel erg gezellig vinden als je erbij bent ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Done!
Moet op tijd naar huis dan, normaal zit ik nog in de auto rond 15u
En Vouchers werken niet voor Switch 2 exclusives.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:49 schreef Aether het volgende:
Vanaf 24 maart kun je geen nieuwe Gold Points meer verdienen.
Nintendo Is Discontinuing Gold Points, One Of The Switch's Best Incentives
https://www.nintendolife.(...)tchs-best-incentives
Het moet natuurlijk niet te overzichtelijk worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En Vouchers werken niet voor Switch 2 exclusives.
Naja, vouchers waren sowieso niet echt de moeite waard. Beste deal als je BotW en TotK kocht, dan had je maximale korting. Veel andere games waren al 50.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 12:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk niet te overzichtelijk worden.
- Nog een werkende NES hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2025 11:56 schreef Aether het volgende:
Be Warned, Two NES Titles From Limited Run Games May Damage Your Console
https://www.nintendolife.(...)-damage-your-console
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 15:33 schreef Aether het volgende:
0:00 Gerudo Valley
3:20 Market
5:41 Title Theme
8:01 Kakariko Village
11:06 Hyrule Field Main Theme
13:55 Kakariko Village Orchestra Version
16:36 Ice Cavern
18:38 Great Fairy's Fountain
21:44 Dinosaur Boss Battle
23:24 Zora's Domain
25:53 Lost Woods
27:48 Zelda's Theme (Midnight Version)
0:00 Intro Stage
2:38 Password Screen
4:03 Zero (Midnight Version)
6:36 Demo
7:40 Chill Penguin
9:06 Flame Mammoth
11:20 Boomer Kuwanger
14:16 Launch Octopus (The Whole Funk)
17:53 Sting Chameleon
20:05 Spark Mandrill
21:40 Storm Eagle
24:07 Armored Armadillo (Nothing but the Funk)
26:17 Boss Battle
27:42 Sigma Fortress I
30:22 Sigma Battle
32:14 Doctor Light
34:10 Castings
36:32 Credits
37:50 Ending
0:00 Title Theme
2:06 Player Select
5:13 Go Straight
7:29 In the Bar
10:03 Ready Funk
11:29 Dreamer
14:06 Under Logic
16:19 Slow Moon
19:44 Back to the Industry
20:05 Good Ending
Ik vind ze wel funkyquote:Op woensdag 19 februari 2025 16:08 schreef Aether het volgende:
Nike Has Gone Bananas With These Donkey Kong Country-Inspired Trainers
https://www.nintendolife.(...)ry-inspired-trainers
[ afbeelding ]
Jammer dat de Super Game Boy niet wordt geëmuleerd.quote:
Is bij geen enkele GB game via NSO toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Jammer dat de Super Game Boy niet wordt geëmuleerd.
Klopt, op zich niet vreemd, maar Donkey Kong is een van de betere Super Game Boy / Game Boy Player games.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is bij geen enkele GB game via NSO toch?
Ik heb dit spel voor de switch.quote:
Nintendo was de uitgever, nu Square Enix (game is verder gelijk maar wel goedkoper).quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dit spel voor de switch.
Waarom was het uit de e-shop verwijderd?
Dan mijn switch opladen en kijken welke publisher ik er nu voor krijg.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Nintendo was de uitgever, nu Square Enix (game is verder gelijk maar wel goedkoper).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |