Zeker, ik ben allerminst van plan om 1+2 nu te kopen. Zelfs XII staat op losse schroevenquote:Op zondag 29 december 2024 13:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik moet hem nog spelen, maar 32 uur valt erg mee in vergelijking met andere RPGs tegenwoordig.
Dit zal ook invloed hebben op de DQ1+2 remake verkoop.
Is ingebouwd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:20 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand of hier een rumble pack in kan, of zit dat er standaard bij?
Mjah, ik wil gewoon weten of mn cartridges van Switch 1 gelezen kunnen worden door Switch 2. Liefst met wat extra power voor wat extra fps in bepaalde games, of lagere laadtijden. Verder geloof ik het wel.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:09 schreef Aether het volgende:
Tech Fans Have Gone Full 'Layton' In Analysing The 'Switch 2' Motherboard
https://www.nintendolife.(...)switch-2-motherboard
[ afbeelding ]
Kom wel (weer) prachtige voorspellingen tegen: PS4 Pro in handheld-modequote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, ik wil gewoon weten of mn cartridges van Switch 1 gelezen kunnen worden door Switch 2. Liefst met wat extra power voor wat extra fps in bepaalde games, of lagere laadtijden. Verder geloof ik het wel.
SNES controller werkt ook goed, heb ik Mario Wonder voornamelijk mee gespeeld.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:26 schreef cherrycoke het volgende:
N64 controller gekocht want nostalgia
En een pro controller, die knopjes op de joycon zijn goed voor een half uurtje, maar voor langere sessies toch iets wat
Beter in de hand ligt
SNES was ook wel top tier qua controller.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:08 schreef Aether het volgende:
[..]
SNES controller werkt ook goed, heb ik Mario Wonder voornamelijk mee gespeeld.
Maart. In oktober heb je gewoon op het werk zitten gamen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten, maar het kan nog net!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen jullie raden in welke maand ik vakantie had?
Shantaequote:Op zaterdag 4 januari 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
Bijna vergeten, maar het kan nog net!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kunnen jullie raden in welke maand ik vakantie had?
Spelduur maakte mij niet zoveel uit als ik me maar vermaak. Ik heb hem voor ps5.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest 3 uitgespeeld. Hoewel het qua genre en looks helemaal mijn game is, raad ik 'm niet echt aan. Gameplay is wel echt te oldskool eigenlijk en het sleept te lang door. Ondanks dat ik met 32 uur klaar was voelde dat drie keer zo lang.
7 / 10
@:ggmm je kan beter Live A Live spelen.
Ja, alles komt bij mij wel netjes binnen. Maar ze zijn niet de snelste en verzenden met dpd.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:00 schreef cherrycoke het volgende:
iemand ervaring met de nintendo store, mijn n64 controller staat nu op "voltooid" lekker onduidelijk weer.
Helaas niet, in mijn DPD ook niks, zal morgen wel weer moeten bellen, helaas word lego vanuit belgie ook met DPD bezorgt waar ik altijd problemen mee heb, dit is dus niks nieuws onder de zon.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, alles komt bij mij wel netjes binnen. Maar ze zijn niet de snelste en verzenden met dpd.
Er zit vast een mailtje in je spam.
Dpd is echt een kut bezorgdienst. Ik heb ook alleen maar problemen met ze gehad.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Helaas niet, in mijn DPD ook niks, zal morgen wel weer moeten bellen, helaas word lego vanuit belgie ook met DPD bezorgt waar ik altijd problemen mee heb, dit is dus niks nieuws onder de zon.
Ze weten het zelf ook, super klantenservice bij nintendo, ik krijg het morgen of overmorgen binnen met DHLquote:Op maandag 6 januari 2025 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dpd is echt een kut bezorgdienst. Ik heb ook alleen maar problemen met ze gehad.
quote:Op woensdag 8 januari 2025 22:02 schreef cherrycoke het volgende:
Nintendo 64 games werken een stuk beter met de nintendo 64 controller, lijkt wel of het ervoor gemaakt is,
Bijna goedquote:
Spanning en sensatiequote:Op maandag 13 januari 2025 17:28 schreef Aether het volgende:
Rumour: 'Switch 2' Will Reportedly Be Officially Revealed This Thursday
https://www.nintendolife.(...)vealed-this-thursday
Ze missen Iwata.quote:Op maandag 13 januari 2025 18:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het zal namelijk niets bijzonders doen en dat ben ik niet echt van Nintendo gewend
Met al die fysieke releases die er nog staan weet ik eigenlijk wel zeker dat Switch 2 de kaartjes ook slikt.quote:
Dat zou wel een hele aparte keuze zijn als het niet het geval is.quote:Op woensdag 15 januari 2025 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met al die fysieke releases die er nog staan weet ik eigenlijk wel zeker dat Switch 2 de kaartjes ook slikt.
Het is nu 19:00 in Tokyo.quote:
• Joy-Con niet compatiblequote:Op donderdag 16 januari 2025 14:12 schreef GGMM het volgende:
Wat een Nintendo manier om dit aan te kondigen.
En 3 seconden gameplay
Oh well
Ik dacht even dat het een Amerikaanse MM/DD datum wasquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
Nog lekker wachten tot april
Dit ziet er letterlijk hetzelfde uit als Mario Kart 8quote:
Ja en nee.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit ziet er letterlijk hetzelfde uit als Mario Kart 8
Weet niet of je sarcastisch was tho.
Mwah, die grond textures zijn wel sneu.quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja en nee.
Al een tijd zijn er geruchten dat de Switch 2 (docked) PS4 Pro graphics zou kunnen.
Maar aan Mario Kart gaan we dit sowieso niet zien.
Nieuwe Mario Kart is wel leuk na 12 jaar wachten op een nieuw deel.
Bruh zo zal het toch niet in het echt zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:41 schreef Aether het volgende:
Vrij brede rand rond afbeelding/scherm?
[ afbeelding ]
Plaatje zit ook scheef, dus zal wel net zo zijn als bij de originele revealquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:41 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Zombi U2quote:Op donderdag 16 januari 2025 14:59 schreef RaymanNL het volgende:
Gokje, Metroid en Mariokart als launchgame? En Ubisoft die een duid in het zakje doet met de zoveelste Rayman 2 Port
:’) !quote:
Ze hadden niet veel tijd om dit voor te bereiden.quote:
Nintendo weet nog altijd niet zo goed dat er dingen uitlekken. De 3DS was toen ook al weken vooraf bekend qua design omdat een Chinees een halve uit de fabriek had meegenomenquote:Op donderdag 16 januari 2025 15:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze hadden niet veel tijd om dit voor te bereiden.
Ja want dunne bezels doen ze pas bij de OLED variant over 2 jaar duuhquote:Op donderdag 16 januari 2025 14:41 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik geen baan had zou ik me inschrijvenquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:07 schreef FlyingFish het volgende:
https://www.nintendo.com/(...)sterdam-2722997.html
Probeer de Switch 2 zelf uit tussen 9 en 11 mei in 'Amsterdam'. Is wel een loterij.
Qua kracht gaat het naar een PS4 (handheld) en PS4 Pro (docked) toe. Alleen heeft de Switch 2 blijkbaar DLLS upscale GENOT en chips zijn meer modern dan die twee consoles.quote:Op donderdag 16 januari 2025 16:10 schreef Friday12 het volgende:
Ben benieuwd of de 2 een beetje zwaardere games kan spelen
Dat moeten we nog maar zien. Mk9 ziet er niet bijzonder uitquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua kracht gaat het naar een PS4 (handheld) en PS4 Pro (docked) toe. Alleen heeft de Switch 2 blijkbaar DLLS upscale GENOT en chips zijn meer modern dan die twee consoles.
Dat ligt aan de ontwikkelaar en het is een simpel YouTube-filmpje in 1080P.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien. Mk9 ziet er niet bijzonder uit
Zou wel vet zijn als ze ook wat moderne cross gens konden spelen. Maarja we gaan zien hoe dit ding uitpakt. Alle nintendo fanbois zijn sowieso los aan het gaanquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Qua kracht gaat het naar een PS4 (handheld) en PS4 Pro (docked) toe. Alleen heeft de Switch 2 blijkbaar DLLS upscale GENOT en chips zijn meer modern dan die twee consoles.
Nintendo fanboys moet je niet serieus nemen, er is letterlijk niks over om los op te gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als ze ook wat moderne cross gens konden spelen. Maarja we gaan zien hoe dit ding uitpakt. Alle nintendo fanbois zijn sowieso los aan het gaan
Toch, het verschil in de (vermoedelijke) specs ten opzichte van de originele Switch is enorm. Zelfs al zou de T239 op een 8nm node worden gefabriceerd in plaats van 5nm, wat dan onvermijdelijk ten koste van de maximale kloksnelheid gaat, dan is ie nog steeds veel sneller dan de X1.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat moeten we nog maar zien. Mk9 ziet er niet bijzonder uit
Dat is wel relevant ja.quote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef DKUp het volgende:
Blijkbaar 24 personen nu in MK9 en het level ziet er enorm groot uit. Dit soort filmpjes werken gewoon niet goed.
24 blauwe schildenquote:Op donderdag 16 januari 2025 17:20 schreef DKUp het volgende:
Blijkbaar 24 personen nu in MK9 en het level ziet er enorm groot uit.
Dat weten we nu wel he. Je herhaalt jezelf vaker dan Nintendo games opnieuw uitbrengt.quote:Op donderdag 16 januari 2025 19:51 schreef GGMM het volgende:
Dit is de eerste keer dat je niet duidelijk kan zien welke Mario Kart het is aan de hand van de beelden, omdat hij zo op MK8 lijkt
quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel he. Je herhaalt jezelf vaker dan Nintendo games opnieuw uitbrengt.
Bro wtfquote:Op donderdag 16 januari 2025 20:12 schreef GGMM het volgende:
Tenzij je toevallig Donkey Kong ziet
[ afbeelding ]
lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |