abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215424017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:36 schreef hhh38 het volgende:
Ueda hamstringblessure. Ik heb het idee dat we onze Head of Performance missen :{
Ja bizar slechte fysiek dit jaar.
#12 is not for sale!
pi_215424054
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat is een gedeelde fout inderdaad. Als Ueda gewoon goed opgesteld staat hoeft Wellenreuther hem ook niet precies na de stuit te vangen.
Nu is het wel vaker billenknijpen dit seizoen bij standaardsituaties tegen.
pi_215424061
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:34 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat is een gedeelde fout inderdaad. Als Ueda gewoon goed opgesteld staat hoeft Wellenreuther hem ook niet precies na de stuit te vangen.
Ik vind dat echt geen keepersfout. Die eerste is wel een slechte keuze maar gezien de situatie ook niet geheel onbegrijpelijk.
pi_215424067
Opzich is een keeper ook verantwoordelijk voor de organisatie bij dat soort situaties
#12 is not for sale!
pi_215424082
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 21:19 schreef Vis1980 het volgende:
Hoewel Ajax gretig en tactisch in orde was, is het toch echt Wellenreuter die twee keer enorm in de fout gaat en dan kun je nog zoveel plannen hebben, maar loop je achter de feiten aan.
Klopt, maar Feyenoord heeft de hele wedstrijd nauwelijks wat gecreëerd, pas in blessuretijd kregen ze een grote kans (terwijl Ajax via Weghorst op 0-3 had moeten komen, maar die Wellenreuter van jullie wel knap redding bracht).

Aanvallend was Feyenoord vrij slecht natuurlijk tegen zo ongeveer de slechtste defensie van Ajax in jaren werden ze amper gevaarlijk. Een mindere club als Heracles, met alle respect, kon simpel twee keer scoren door defensief geblunder van ons.

Maar goed, Feyenoord heeft na vandaag wel geleerd dat het geen PSV is. Ze zullen elke wedstrijd volle bak moeten gaan om resultaat te halen en niet denken dat ze op halve kracht wel even de Klassieker thuis kunnen winnen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_215424088
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:43 schreef Haringkop het volgende:
Opzich is een keeper ook verantwoordelijk voor de organisatie bij dat soort situaties
Bij Bijlow wist je wel vaak dat hij het hoge balletje had bij een corner. Dit seizoen voelt dat toch wel heel vaak anders.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 22:53:17 #107
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215424155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Bij Bijlow wist je wel vaak dat hij het hoge balletje had bij een corner. Dit seizoen voelt dat toch wel heel vaak anders.
Bijlow is in vrijwel alles een betere keeper. Alleen zijn blessuregevoeligheid is ontzettend klote. Maar ik zou hem nu zo langzamerhand wel gaan brengen al lijkt het erop dat dit niet gaat gebeuren. Wellenreuther heeft ons best wat tegendoelpunten gekost.

Vond vandaag verder weinig pit in het elftal. Timber liep de tweede helft af en toe echt te sjokken. Achterin ook slordig en voorin tandeloos. Ajax had het goed voor elkaar en speelde voor hun doen bijna de perfecte wedstrijd. Knap en ergens ook wel onverwacht. Een simpele overwinning zoals je veel hoorde en las had ik niet verwacht, maar dit al helemaal niet.

Zuur, maar je doet nog volop mee voor plek twee natuurlijk (ik verwacht nog steeds dat we daar wel terecht gaan komen. Gezien de selecties ook logisch). Als je zaterdag wint van AZ heb je daarna 5 potjes die -met het voetbal van afgelopen weken- geen probleem mogen zijn. Daarna uit naar PSV.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2024 @ 23:18:03 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_215424321
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik weet als speler nog hoe belangrijk een betrouwbare doelman is. Terwijl ik aanvaller was. Echt wordt beetje onderschat denk ik.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215424326
Priske: 'Feyenoord domineerde aardig, maar we gaven twee goals weg'

De Deense Frank de Boer @Caland
  woensdag 30 oktober 2024 @ 23:27:31 #110
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215424405
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:18 schreef Wotte het volgende:
Priske: 'Feyenoord domineerde aardig, maar we gaven twee goals weg'

De Deense Frank de Boer @:caland
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik genoten heb van PrIskeBalL. _O_
  woensdag 30 oktober 2024 @ 23:41:20 #111
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215424480
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef alopio het volgende:

[..]
Als die keeper gewoon die 2 fouten niet maakt ga je met 0-0 de rust in. Welke kansen heeft Ajax nog meer gehad dan.
Eigenlijk was het gewoon een slechte wedstrijd. Was niet leuk om te zien. Typische 0-0
Toen ze er met twee man uit waren en Hang in Boom die bal van de lijn haalde was ook wel een kansje. Dit had niets van een typische 0-0 wedstrijd ook.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 23:46:15 #112
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215424505
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Mwah, daar kan het fysieke aspect toch prima een onderdeel van zijn. De basis van Ajax heeft het weekend niet gespeeld. Onze basis heeft twee zware wedstrijden tegen Benfica en Utrecht in de benen, hoezo zou dat geen rol spelen in de uitvoering?
Maar volgens types als @Caland was die roulatie totaal debiel. En nu is het opeens een argument dat ze wel goed voor dag kwamen.
pi_215424999
Gl
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Klopt, maar Feyenoord heeft de hele wedstrijd nauwelijks wat gecreëerd, pas in blessuretijd kregen ze een grote kans (terwijl Ajax via Weghorst op 0-3 had moeten komen, maar die Wellenreuter van jullie wel knap redding bracht).

Aanvallend was Feyenoord vrij slecht natuurlijk tegen zo ongeveer de slechtste defensie van Ajax in jaren werden ze amper gevaarlijk. Een mindere club als Heracles, met alle respect, kon simpel twee keer scoren door defensief geblunder van ons.

Maar goed, Feyenoord heeft na vandaag wel geleerd dat het geen PSV is. Ze zullen elke wedstrijd volle bak moeten gaan om resultaat te halen en niet denken dat ze op halve kracht wel even de Klassieker thuis kunnen winnen.
Had het idee dat die verdediging die er vorig jaar nog 10 moest incasseren tegen ons, toch wel iets slechter was..
De verdediging hebben ze dit seizoen juist wel aardig op orde en tactisch stond het ook erg goed dit keer.
pi_215425142
quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Maar volgens types als @:caland was die roulatie totaal debiel. En nu is het opeens een argument dat ze wel goed voor dag kwamen.
Ik riep het al voor de wedstrijd, dat het fysieke aspect weleens het verschil kon maken. Farioli heeft idd risico’s genomen door steeds te wisselen, maar dat heeft Ajax nog amper punten gekost, dus dan heeft hij het gelijk zijn zijde.
#12 is not for sale!
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:14:07 #115
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215425555
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 22:53 schreef fetX het volgende:

[..]
Bijlow is in vrijwel alles een betere keeper. Alleen zijn blessuregevoeligheid is ontzettend klote. Maar ik zou hem nu zo langzamerhand wel gaan brengen al lijkt het erop dat dit niet gaat gebeuren. Wellenreuther heeft ons best wat tegendoelpunten gekost.

...
Tel daarbij op dat het tot de winterstop hoeft omdat het waarschijnlijk zal zijn dat hij dan alsnog weggaat. Dan heeft hij dus de kans zich in de etalage te spelen, hebben wij daar profijt van en hebben wij de kans om dan alsnog een betere keeper aan te trekken.

En dan zijn ze ook lyrisch aan het worden over die Andreev in de trainingsstaf dus als Wellenreuter het even niet trekt om teruggezet te worden kun je die ook laten groeien.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:41:30 #116
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_215425725
Toch wel fijn dat we 3 spitsen hebben uiteindelijk. Al was Argentijntje niet goed gister.

Al kan het ook zomaar zo zijn dat we Braziliaantje in de spits gaan zien, Stengs naar rechts gaat als hij weer fit is, en dan Osman op zijn favoriete positie links.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:46:12 #117
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215425749
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:41 schreef Scrummie het volgende:
Toch wel fijn dat we 3 spitsen hebben uiteindelijk. Al was Argentijntje niet goed gister.

Al kan het ook zomaar zo zijn dat we Braziliaantje in de spits gaan zien, Stengs naar rechts gaat als hij weer fit is, en dan Osman op zijn favoriete positie links.
Ueda leek mij eigenlijk ook totaal niet fit, vanaf het begin al niet. Leek ook geen enkele energie in te zitten.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:50:31 #118
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_215425766
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ueda leek mij eigenlijk ook totaal niet fit, vanaf het begin al niet. Leek ook geen enkele energie in te zitten.
Dat idee had ik ook inderdaad.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 08:57:13 #119
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215425798
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Toen ze er met twee man uit waren en Hang in Boom die bal van de lijn haalde was ook wel een kansje.
Uit die opvolgende corner kwam wel de 0-2. Maar door die vroege voorsprong kan je er niet echt een classificatie aan geven. Ajax werd in haar tactiek versterkt door de 0-1 omdat het toen helemaal niet meer hoefde, en dat was wel door onze grabbelaar natuurlijk.

Maar er ging wel meer voor ons mis, anders wordt het niet zo’n kansloze nederlaag na een paar prima potjes.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_215425824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 23:18 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik weet als speler nog hoe belangrijk een betrouwbare doelman is. Terwijl ik aanvaller was. Echt wordt beetje onderschat denk ik.

:T
Betrouwbaarheid zit hem ook in meer dingen dan hoge ballen. Een keeper die al gebleseerd raakt tijdens het uitlaten van de hond is natuurlijke ook verre van betrouwbaar. Het is gewoon jammer voor Feyenoord dat Wellenreuther (die het vorig jaar in absentie van Bijlow goed heeft gedaan) stiekem gewoon een matige keeper is.

Er zijn bepaalde users (ik zal geen namen noemen, maar hij is fan van Ronaldo denk ik) die het middenveld van Feyenoord onwijs goed vinden. Ik vind dat juist een zwakke linie. Niet omdat de individuele kwaliteiten ontbreken, maar omdat het als geheel gewoon e.e.a. mist. Zowel Timber als Hwang zijn dravertjes en missen creativiteit in hun spel.. gisteren was het bij Feyenoord een beetje de grote 'ren-je-rot' show, maar ze kwamen echt tot absoluut niks natuurlijk. Hwang+Timber met bijvoorbeeld een Tillman zou top zijn, Feyenoord mist daar simpelweg kwaliteit.

En de spitsen zijn natuurlijk allemaal kut. Of het nou Carranza, Ueda of Gimenez is; allemaal grauwe middelmaat. Misschien kunnen ze Pepi eens polsen, denk dat die het bij Feyenoord al een stuk beter zou doen.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 09:21:28 #121
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215425918
Hwang mist creativiteit in zijn spel? :D Dan heb je er echt helemaal geen kijk op.
pi_215426012
Nu een dag later ben ik er nog steeds wel van overtuigd dat het allemaal niet zo veel met kwaliteit en tactiek te maken had gisteren, maar met fitheid. Wat dat betreft wel klote dat je komende week WEER 3 potten moeten spelen.

Overigens wel enigszins zorgwekkend, onder Arend Martijn kan ik me dit soort uitgeblustheid totaal niet herinneren.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 09:37:26 #123
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215426021
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Nu een dag later ben ik er nog steeds wel van overtuigd dat het allemaal niet zo veel met kwaliteit en tactiek te maken had gisteren, maar met fitheid. Wat dat betreft wel klote dat je komende week WEER 3 potten moeten spelen.

Overigens wel enigszins zorgwekkend, onder Arend Martijn kan ik me dit soort uitgeblustheid totaal niet herinneren.
Heb je wel gekeken dan?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 31 oktober 2024 @ 09:41:03 #124
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215426048
quote:

De seizoenstart vorig seizoen was ook niet best onder Slot. Verloren we ook potjes die we hadden moeten winnen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 09:44:54 #125
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_215426083
quote:

Ik vind echt dat het probleem juist op het tactische vlak lag gisteren. Later in de wedstrijd kwam daar de vermoeidheid nog bij.

Qua kwaliteit: de bank is te mager, maar Ajax heeft heel goed het voetbal eruit gehaald bij onze kwaliteisspelers. Ons geweldige middenveld kwam niet aan voetballen toe en werd simpelweg vastgezet. Dat zag je vooral in het niet kunnen vinden van goede afspeelmogelijkheden.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 09:47:52 #126
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215426098
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind echt dat het probleem juist op het tactische vlak lag gisteren. Later in de wedstrijd kwam daar de vermoeidheid nog bij.

Qua kwaliteit: de bank is te mager, maar Ajax heeft heel goed het voetbal eruit gehaald bij onze kwaliteisspelers. Ons geweldige middenveld kwam niet aan voetballen toe en werd simpelweg vastgezet. Dat zag je vooral in het niet kunnen vinden van goede afspeelmogelijkheden.
Eens, dat gaf Timber zelf ook aan bij ESPN. Had totaal geen last van vermoeidheid (zei hij) maar Ajax zette ze goed vast op het middenveld.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 09:53:31 #127
268491 fetX
pi_215426163
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:46 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vond dit eigenlijk bij een groot deel van het team. De tweede helft liep Timber ook maar te sjokken. Alleen onze Hwang was wel weer lekker aanwezig.
pi_215426164
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Eens, dat gaf Timber zelf ook aan bij ESPN. Had totaal geen last van vermoeidheid (zei hij) maar Ajax zette ze goed vast op het middenveld.
Ajax had de zaakjes echt goed voor elkaar en wist de slag op elke positie op het middenveld te winnen. Zeker Taylor en Henderson speelde een dijk van een wedstrijd en zaten er boven op en wisten Hwang en Timber uit te schakelen, dan heb je wel even de angel gehaald uit het Feyenoord van gisteren.

Kunnen we wel gaan roepen dat Ajax niet meer hoefde na de 0-1 en Wellenreuther de overwinning cadeau gaf, maar ondertussen werd Feyenoord ook nog bij 0-2 in de eerste helft in de handboeien gelegd. Tweede helft was gewoon een kwestie van opvangen.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 09:54:32 #129
268491 fetX
pi_215426174
quote:

Nou, we werden met name gewoon tactisch afgetroefd hoor. Zo simpel was het eigenlijk. Dikke min voor Priske wat dat betreft.
pi_215426184
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ben het wel met je eens dat het middenveld goed vast werd gezet maar dat is ook makkelijker tegen vermoeide spelers als je zelf fit bent natuurlijk. Neem Timber die zegt totaal niet moe te zijn ook niet zo serieus, die gaat natuurlijk nooit zeggen dat ze allemaal kapot zijn en er geen reet van de fysieke trainingen klopt.

Voor mij heeft Farioli hem vooral afgelopen zondag gewonnen door z'n hele basis rust te geven, niet omdat hij het gisteren allemaal zo briljant neerzette ofzo.
pi_215426193
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Nou, we werden met name gewoon tactisch afgetroefd hoor. Zo simpel was het eigenlijk. Dikke min voor Priske wat dat betreft.
Had inderdaad van onze Brian wel eerder een aanpassing verwacht in het spel, zeker na rust. Snap dat de opties niet voor het oprapen lagen maar als de backs de eerste echte wissels zijn was het wel even een min min.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 31 oktober 2024 @ 10:01:31 #132
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_215426233
Ik denk niet dat de wissels het verschil zouden hebben gemaakt eerlijk gezegd. Ajax stond overal gewoon beter dan dat wij stonden.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_215426234
quote:

Wat een onzin zeg :') Geef nou maar gewoon toe dat je tactisch bent overklast door die kleine Italiaan. En natuurlijk, dan loop je 90 minuten in een rondje en ziet het eruit alsof je overal te laat komt, maar dat heeft niks met fitheid te maken.

quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:21 schreef Slobeend het volgende:
Hwang mist creativiteit in zijn spel? :D Dan heb je er echt helemaal geen kijk op.
Ik vind het meer een controleur voor de verdediging. Bij creativiteit denk ik maar aan Berghuis, Stengs, Tillman. Hwang is toch een heel ander type? Gisteren had je gewoon heel veel lopers op het veld, maar weinig mensen die wat nuttigs konden doen met een bal. Ajax kon gewoon wachten op 2 á 3 blunders en de cadeautjes uitpakken.
pi_215426243
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ben het wel met je eens dat het middenveld goed vast werd gezet maar dat is ook makkelijker tegen vermoeide spelers als je zelf fit bent natuurlijk. Neem Timber die zegt totaal niet moe te zijn ook niet zo serieus, die gaat natuurlijk nooit zeggen dat ze allemaal kapot zijn en er geen reet van de fysieke trainingen klopt.

Voor mij heeft Farioli hem vooral afgelopen zondag gewonnen door z'n hele basis rust te geven, niet omdat hij het gisteren allemaal zo briljant neerzette ofzo.
En tegen Benfica waren ze zeker wel fit? Dus als je verliest dan ben je niet fit genoeg, maar als je wint dan wel?
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:05:06 #135
268491 fetX
pi_215426252
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Had inderdaad van onze Brian wel eerder een aanpassing verwacht in het spel, zeker na rust. Snap dat de opties niet voor het oprapen lagen maar als de backs de eerste echte wissels zijn was het wel even een min min.
Ik ben toch benieuwd hoe tactisch sterk Brian eigenlijk is. Hij kan echt wel wat. Niet voor niets dat we ook al echt goede potten hebben gespeeld. Meerdere malen achter elkaar, dus dat was geen toeval.

Maar zijn analyses en voorbeschouwingen zijn weinig tactisch en zijn wissels word ik toch ook maar zelden vrolijk van.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:06:01 #136
268491 fetX
pi_215426262
Hwang is echt allesbehalve een pure controleur.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:07:36 #137
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215426272
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:06 schreef fetX het volgende:
Hwang is echt allesbehalve een pure controleur.
Eerst kon hij niet eens op 6 en nu is het een pure controleur.

Natuurlijk niet.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:07:59 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215426277
quote:

[..]
Op naar zaterdag!

Als AZ slim is kijken ze dit trucje mooi af en gaan we weer een hele lastige pot tegemoet.
AZ heeft een Belg als coach.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:08:42 #139
268491 fetX
pi_215426284
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Eerst kon hij niet eens op 6 en nu is het een pure controleur.

Natuurlijk niet.
User @Solispolar doet wel vaker vreemde uitspraken.
pi_215426288
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:05 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik ben toch benieuwd hoe tactisch sterk Brian eigenlijk is. Hij kan echt wel wat. Niet voor niets dat we ook al echt goede potten hebben gespeeld. Meerdere malen achter elkaar, dus dat was geen toeval.

Maar zijn analyses en voorbeschouwingen zijn weinig tactisch en zijn wissels word ik toch ook maar zelden vrolijk van.
Het helpt ook niet als je dit soort dingen gaat roepen:

We hebben alleen de laatste paar minuten naar Ajax gekeken
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:09:57 #141
474254 GurneyIsBestOke
pi_215426290
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 09:54 schreef fetX het volgende:

[..]
Maar het was ook niet dat Ajax door zelf goed te voetballen tot hele grote kansen kwam. Ze ‘verlaagden’ vooral het niveau van de wedstrijd waardoor het op persoonlijke fouten aankwam, en die maakten wij wel en zij niet. Dan is eigenlijk je enige redding een stukje powerplay of een vlaag van individuele kwaliteit in de kleine ruimte, en dat zat er om uiteenlopende redenen totaal niet in.

Maar het is een combinatie van factoren geweest, gegrabbel van Wellenreuther, tactiek, vermoeidheid en blessures voorin, anders speel je niet ineens zo’n beroerde wedstrijd.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:10:18 #142
268491 fetX
pi_215426291
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:09 schreef Adames het volgende:

[..]
Het helpt ook niet als je dit soort dingen gaat roepen:

We hebben alleen de laatste paar minuten naar Ajax gekeken
Dat deed mijn wenkbrauwen ook wel fronzen, ja :+
pi_215426300
quote:

[..]
Op naar zaterdag!

Als AZ slim is kijken ze dit trucje mooi af en gaan we weer een hele lastige pot tegemoet.
Ik geloof niet dat dat per se een probleem is. Wel dat het vermoeidsheidsprobleem dat gisteren speelde, zaterdag nog niet is opgelost.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:12:30 #144
268491 fetX
pi_215426309
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Maar het was ook niet dat Ajax door zelf goed te voetballen tot hele grote kansen kwam.
Dat was ook helemaal niet de intentie, daar hebben ze de kwaliteiten ook niet voor. Natuurlijk is het lekker dat je zo snel die 0-1 maakt (beroerd verdedigd trouwens), maar ze kwamen vooral om te ontregelen en dat werkte perfect. Wij kunnen daar echt totaal niet mee omgaan.

En ook maar blijven proberen om door het midden te voetballen. Of 4 van die lange ballen van Timber in het niets. Doodvermoeiend.
pi_215426323
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:03 schreef Solispolar het volgende:

[..]
En tegen Benfica waren ze zeker wel fit? Dus als je verliest dan ben je niet fit genoeg, maar als je wint dan wel?
Benfica was aan het begin van een zware reeks en dit is er midden in. Net zoals ik middenin m'n werkdag als ik al allerlei meetings heb gehad enzo vermoeider ben dan wanneer ik net aan de werkdag begonnen ben. Heel raar, moe worden na een tijdje bezig te zijn geweest.

Als zelfs spelers als Hancko, Timber en Hwang niet meer de fysieke duels winnen weet ik genoeg. Misschien dat je vindt dat het al telt als "tactisch overklassen" als de trainer zegt dat ze de vermoeidheid van de tegenstander moet uitbuiten maar dat vind ik nogal veel eer.
  Moderator donderdag 31 oktober 2024 @ 10:14:42 #146
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215426328
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:02 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Wat een onzin zeg :') Geef nou maar gewoon toe dat je tactisch bent overklast door die kleine Italiaan. En natuurlijk, dan loop je 90 minuten in een rondje en ziet het eruit alsof je overal te laat komt, maar dat heeft niks met fitheid te maken.
[..]
Ik vind het meer een controleur voor de verdediging. Bij creativiteit denk ik maar aan Berghuis, Stengs, Tillman. Hwang is toch een heel ander type? Gisteren had je gewoon heel veel lopers op het veld, maar weinig mensen die wat nuttigs konden doen met een bal. Ajax kon gewoon wachten op 2 á 3 blunders en de cadeautjes uitpakken.
Hwang is een loper met uitstekende pass in de benen, dus hij kan absoluut wat nuttigs met een bal. Gisteren stond het zo vast dat het er nauwelijks uit kwam.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:19:05 #147
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215426361
POLL
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:20:49 #148
474254 GurneyIsBestOke
pi_215426376
quote:
Er gaan wel meer clubs dit trucje doen, en voorlopig gaat het effectief blijven. Ze zullen het niet allemaal zo gehaaid kunnen als Ajax, we zullen niet altijd zo versleten ogen, en als wij op 1-0 komen heeft het weinig zin om zo te blijven ontregelen. Maar het is erg verleidelijk om een muurtje te bouwen en te wachten tot een speler van Feyenoord de fout in gaat.

Het ligt vrij vaak open bij ons na een lange bal van de tegenstander of een verkeerde pass van ons in de opbouw, ik vond alle complimenten over de verdedigende organisatie ook niet zo terecht.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 10:21:34 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215426381
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 10:14 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Hwang is een loper met uitstekende pass in de benen, dus hij kan absoluut wat nuttigs met een bal. Gisteren stond het zo vast dat het er nauwelijks uit kwam.
Feyenoord had gister in mijn ogen behoefte aan een type Stengs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')