SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax | Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
What can change the nature of a man?
Met afstand het grootste tokkie volk van Nederland.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:56 schreef Heeinz het volgende:
De kolkende kuip met het hondstrouwe legioen loopt leeg
Morgen weer om 03u in de havenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:56 schreef Heeinz het volgende:
De kolkende kuip met het hondstrouwe legioen loopt leeg
Hij is wel de enige die ik dit meer gunde dan mezelfquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:00 schreef Urquhart het volgende:
Huzarenstukje van onze Italiaanse filosoof
Zeker als het tegen je rivaal is die de laatste weken een grote bek kregenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:58 schreef Black-Death het volgende:
Onverwachte overwinningen zijn altijd de mooiste
Mooi idd. Taktisch geweldig.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Positiespel heel dik in orde vandaag. Amper foute ballen gezien in de lage passing.
Nou nou, 'vernederd'quote:
Alleen al Luuk de Jong gaat voor grotere problemen zorgen dan hele voorhoede van Feyenoordquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Black-Death het volgende:
PSV zal wel andere koek worden. Dit was toch niveautje Hercules.
Bijvoorbeeld. Maar goed, dit zijn voor mijn gevoel al 3 bonuspunten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen al Luuk de Jong gaat voor grotere problemen zorgen dan hele voorhoede van Feyenoord
En natuurlijk debiel dat die alweer zaterdag isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Black-Death het volgende:
Als we maar de 1-0 maken pakken we die gasten ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Black-Death het volgende:
Tja, PSV heeft CL-potje dinsdag daarna dus dat kan niet anders.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
En natuurlijk debiel dat die alweer zaterdag is
Ik geef de Deense Dick de schuldquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef Tjacka het volgende:
@:caland graag jouw blik over deze wedstrijd
Toch jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tja, PSV heeft CL-potje dinsdag daarna dus dat kan niet anders.
Klaassnuiftalles ligt te schuimbekken op de wc waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Weinig Feyenoorders die ons hier even netjes komen feliciteren, iets wat je andersom wel vaak ziet.
Toch een beetje gebrek aan klasse vind ik
Dank aan de politie.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
En natuurlijk debiel dat die alweer zaterdag is
Eindelijk weer een echt lekkere goede overwinning.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Totaal onverwachte zege maar wel erg lekker.
Het real Madrid van Nederland maar dan zonder de prijzenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
Weinig Feyenoorders die ons hier even netjes komen feliciteren, iets wat je andersom wel vaak ziet.
En die vloek van de verloren “toppers” tegen PSV en Feyenoord doorbroken. Lekker hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een echt lekkere goede overwinning.
Lang geduurd.
Mario Been in de nabeschouwing: 'de kuip was stil en dat zegt genoeg'quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
"Het legioen" was wel amper te horen en dat zonder uitsupporters.
Vorige week idd na Benfica genoeg Ajacieden die even kwamen feliciteren. Waaronder ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klaassnuiftalles ligt te schuimbekken op de wc waarschijnlijk
Onverwachtquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Scorpie het volgende:
Totaal onverwachte zege maar wel erg lekker.
With the blushes on the cheek. Ik heb in het Eredivisietopic al gepost hoe hij Jil uit Engeland ooit aan de haak heeft geslagen.quote:
ik ga jou ff vermelden in mijn ondertiteldinges hierquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tjacka het volgende:
JAAAAAAAAAAA
Ajaxmaten ik zei het toch @:bofjijff @:tong80 @:maxi-mus
Laat Caland maar lekker posten. FOK! is al zo doot.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Van harte makkers. Dikverdiende overwinning. Hopelijk zijn jullie nu van @:caland af.
Tjah, vbl was ooit leuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat Caland maar lekker posten. FOK! is al zo doot.
En toch blijf je nog 15 jaar plakkenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, vbl was ooit leuk.
Tot de breakup naar wzv.
Ook dat. Daarna was het nog wel druk, maar idd minder. Laatste jaren is het snel bergaf gegaan. borisz de sportmod was 2 weken geleden bij mij op visite, die zei dat Fok! 10 jaar geleden 20 miljoen posts en vorig jaar 2 miljoen. Het is dus niet alleen VBL. ONZ is ook doot en kwisjes lopen niet meer etc.....quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, vbl was ooit leuk.
Tot de breakup naar wzv.
Old soldiers never die.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
En toch blijf je nog 15 jaar plakken
Benefit of the doubt bij mij. Blijf het raar vinden, maar het pakt (redelijk) goed uit.quote:
Het blijft risicovol. Als het goed gaat, is het briljant. Als het niet goed gaat, zoals na NAC ben je de schlemielquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
Zou het gezeik op Farioli en zijn roulatiebeleid nu verstommen? Ze hebben vandaag veel energie kunnen leveren.
Uiteindelijk is een goed functionerende brede selectie een dikke pluspunt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Het blijft risicovol. Als het goed gaat, is het briljant. Als het niet goed gaat, zoals na NAC ben je de schlemiel
Het is een risico dat Farioli in ieder geval gerechtvaardigd lijkt. Een incidentele zeperd als tegen NAC streept hij weg tegen het profijt dat het over een heel seizoen moet opleveren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Het blijft risicovol. Als het goed gaat, is het briljant. Als het niet goed gaat, zoals na NAC ben je de schlemiel
Jezus is dat alweer 15 jaar geleden?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Lekkere overwinning op Feyenoord natuurlijk, maar laten we nu niet denken dat het lek boven is. Dit Ajax is zeer kwetsbaar, kwalitatief staat er een zeer matig elftal met een aantal spelers die echt niveau Keukenkampioen Divisie is. Maar goed, als Feyenoord er met de pet naar gooit kunnen we zelfs in de Kuip winnen ja.
Uiteindelijk is plaats 5 het maximaal haalbare dit seizoen, maar laten we genieten van plaats 2 zolang het nog kan.
Zaterdag worden we in ieder geval weer hard met beide beentjes op de grond gezet door PSV.
Dit is de meest Shreyasachtige post die je had kunnen posten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Lekkere overwinning op Feyenoord natuurlijk, maar laten we nu niet denken dat het lek boven is. Dit Ajax is zeer kwetsbaar, kwalitatief staat er een zeer matig elftal met een aantal spelers die echt niveau Keukenkampioen Divisie is. Maar goed, als Feyenoord er met de pet naar gooit kunnen we zelfs in de Kuip winnen ja.
Uiteindelijk is plaats 5 het maximaal haalbare dit seizoen, maar laten we genieten van plaats 2 zolang het nog kan.
Zaterdag worden we in ieder geval weer hard met beide beentjes op de grond gezet door PSV.
2010 idd. Tijd gaat hard, veel te hard.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Jezus is dat alweer 15 jaar geleden?
Zaterdag gaan we er wel weer af tegen psv met een miezerige 0-1 ofso. Maar deze vanavond is wel ff lekker nu.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Ow ik post en lurk overal joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Mocht Ajax hoger eindigen dan plaats 5 dit seizoen. Log jij dan uit en kom je dan nooit meer terug hier?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Waarom was er toen zo’n gedoe? Kan het me niet meer echt herinneren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
2010 idd. Tijd gaat hard, veel te hard.
VBL op Europese avondjes of tijdens een klassieker.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tjah, vbl was ooit leuk.
Tot de breakup naar wzv.
Wat ik me kan herinneren onenigheid tussen wat users en mods. Iets met een smurf ofso staat me vaag bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Waarom was er toen zo’n gedoe? Kan het me niet meer echt herinneren.
Het begon iig met het feit dat niet VBL'ers een apart forum wilde voor het WK.. Want men voelde zich niet thuis op VBL.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Op europese avonden en dit is het wel leuk. Daarbuiten en om de echte voetbalcultuur buiten de wedstrijden om zijn andere fora weer leuker.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]
VBL op Europese avondjes of tijdens een klassieker.
En een nog springlevend Hools.
In het kort.....VBL mod postte iets als dat ie alleen geïnteresseerd was in VBL, dat de rest van FOK! van hem mocht doodvallen. Toen kreeg ie een ban en/of werd z'n modrechten ontnomen. Kwamen er veel users in opstand en werden er nog meer bans uitgesproken. Het liep zo uit de hand dat heel het VBL-forum op zwart ging. Toen richtten FOK!ers een nieuw forum op. WijZijnVoetbal, en veel gingen daar heen anderen bleven op GOK! en weer anderen, zoals ik, gingen op beide forums posten. WZV ging al snel als een speer, maar daar is het ook niet veel soeps meer. Ze mogen daar blij zijn dat Methodmich veel doet. Net zoals ik hier.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Why not both?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het begon iig met het feit dat niet VBL'ers een apart forum wilde voor het WK.. Want men voelde zich niet thuis op VBL.
Dat aparte board kwam er en je mocht op VBL amper over het WK lullen.. VBL'ers boos en kregen allemaal permbans nadat ze Danny hadden beledigd.
Waren tijden die je je nu niet meer kunt voorstellen. Hools was zelfs in de nacht nog druk. En veel kwamen 's nachts in het weekend thuis van het stappen en was het echt lachen. Reünies kwamen ook gewoon 30 man af in de Ierse pub Utrecht bv.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]
VBL op Europese avondjes of tijdens een klassieker.
En een nog springlevend Hools.
Dit was het ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het kort.....VBL mod postte iets als dat ie alleen geïnteresseerd was in VBL, dat de rest van FOK! van hem mocht doodvallen. Toen kreeg ie een ban en/of werd z'n modrechten ontnomen. Kwamen er veel users in opstand en werden er nog meer bans uitgesproken. Het liep zo uit de hand dat heel het VBL-forum op zwart ging. Toen richtten FOK!ers een nieuw forum op. WijZijnVoetbal, en veel gingen daar heen anderen bleven op GOK! en weer anderen, zoals ik, gingen op beide forums posten. WZV ging al snel als een speer, maar daar is het ook niet veel soeps meer. Ze mogen daar blij zijn dat Methodmich veel doet. Net zoals ik hier.
Die dachten een galavoorstelling te krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
"Het legioen" was wel amper te horen en dat zonder uitsupporters.
Raar eigenlijk want je zou denken dat steeds meer en meer online gebeurd maar denk dat het te verspreid is. Ipv snelle reactie op een forum posten mensen het op twitter of in chatgroepen ofzo..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit was het ja.
Dank tong.
Je ziet dat wel over de hele linie dat het op de voetbalfora wat rustiger is.
Ajax netwerk was ook heel groot. Grootste voetbalforum van NL gedurende jaren '00/eerste helft '10.
Tot de hack en een jaar dicht. Daarna zijn er wel wat teruggekomen maar echt niet zo veel meer.
Feyenoord netwerk en psv netwerk zijn ook niet meer wat het geweest is. Ajaxtalk is ook veel rustiger dan vroegah.
Denk het.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Raar eigenlijk want je zou denken dat steeds meer en meer online gebeurd maar denk dat het te verspreid is. Ipv snelle reactie op een forum posten mensen het op twitter of in chatgroepen ofzo..
Oh man, nog even op kacheltje lam posten of Fok!.. Vroegah...quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waren tijden die je je nu niet meer kunt voorstellen. Hools was zelfs in de nacht nog druk. En veel kwamen 's nachts in het weekend thuis van het stappen en was het echt lachen. Reünies kwamen ook gewoon 30 man af in de Ierse pub Utrecht bv.
Godts kan alleen totaal niet schieten en z'n voorzet is over het algemeen ook niet goed. Wel fijne dribbel en wat snelheid.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:26 schreef Naesala_1981 het volgende:
Knappe overwinning. Eerste helft was ik echt verbaasd over het goede niveau en het gedisciplineerde spel. Tweede helft was voetballend een stuk minder, maar het stond goed. Weinig weg gegeven en aardig wat gecreëerd. Had ik niet zien aankomen eigenlijk. Taylor was goed en Godts is echt wel een toppertje in wording. Sutalo wordt ook met de week beter.
Ajax > Feyenoord altijd. Feyenoord heeft de laatste paar jaar gewoon eventjes goed geprofiteerd van die hele puinhoop die we hier hebben gemaakt. Nu eventjes terug op hun plek gezet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:01 schreef GwaiLow het volgende:
Men doet natuurlijk wat lacherig over de selectie van Ajax, en dat is ook niet geheel onterecht. Toch wel bizar dat we met dit materiaal Feyenoord op de knieën kunnen krijgen. Dat is grotendeels gewoon de kracht van de enorm grote club Ajax. Waanzin
Sterker, 2009 zelfs nog. Danny onderschatte even hoe groot VBL toen was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
2010 idd. Tijd gaat hard, veel te hard.
Precies. En...............................quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sterker, 2009 zelfs nog. Danny onderschatte even hoe groot VBL toen was.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
In het kort.....VBL mod postte iets als dat ie alleen geïnteresseerd was in VBL, dat de rest van FOK! van hem mocht doodvallen. Toen kreeg ie een ban en/of werd z'n modrechten ontnomen. Kwamen er veel users in opstand en werden er nog meer bans uitgesproken. Het liep zo uit de hand dat heel het VBL-forum op zwart ging. Toen richtten FOK!ers een nieuw forum op. WijZijnVoetbal, en veel gingen daar heen anderen bleven op GOK! en weer anderen, zoals ik, gingen op beide forums posten. WZV ging al snel als een speer, maar daar is het ook niet veel soeps meer. Ze mogen daar blij zijn dat Methodmich veel doet. Net zoals ik hier.
quote:Op maandag 21 september 2009 20:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want ik weet jarenlang de ins en outs uit FC en baseer mijn mening daarop, maar ik zet inderdaad al een hele tijd mijn vraagtekens bij verschillende dingen. Ik mod VBL, omdat ik voetbal en VBL leuk vind, maar that's it. Andere fora kunnen mij gestolen worden of gewoon door de stront zakken.
De gewraakte posts staan er nog, dat is dan wel weer sjiek. Fok!-historie.quote:Op maandag 21 september 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:
[..].
[..]
Forum Crew.
[..]
Dat laatste heb ik een hele tijd gehad, maar ik begin er gewoon niet meer aan. Ook dat topic over golfer in GC; tuurlijk kun je golfer een eikel vinden of whatever, maar als crew moet je zulke dingen gewoon nooit doen.
Grappig. Zo zonde van VBL en FOK! maar ja, daarom deze smiley......quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
[..]
De gewraakte posts staan er nog, dat is dan wel weer sjiek. Fok!-historie.
Natuurlijk niet, maar het is jammer dat je op de persoon speelt en inhoudelijk niet reageert.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mocht Ajax hoger eindigen dan plaats 5 dit seizoen. Log jij dan uit en kom je dan nooit meer terug hier?
Realismequote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is jammer dat je op de persoon speelt en inhoudelijk niet reageert.
Je merkt dat nadat Ajax weer eens een grote wedstrijd heeft gewonnen het realisme bij sommige hier volledig is verdwenen.
Een tweede of derde plaats dit seizoen is hartstikke realistisch.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar het is jammer dat je op de persoon speelt en inhoudelijk niet reageert.
Je merkt dat nadat Ajax weer eens een grote wedstrijd heeft gewonnen het realisme bij sommige hier volledig is verdwenen.
Ajax kwam vroeg voor, waardoor Ajax kon doen waar het goed in is onder Farioli en Feyenoord niet zo goed in is onder Priske.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:11 schreef Coco het volgende:
@:alaphilippe_ graag jouw blik over deze wedstrijd
Eens, maar ook in de openingsfase deed Ajax het al goed. Denk drie, vier minuten lang balbezit gehad oid? Die goal kwam niet per se uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ajax kwam vroeg voor, waardoor Ajax kon doen waar het goed in is onder Farioli en Feyenoord niet zo goed in is onder Priske.
Het is niet onmogelijk natuurlijk, maar ook niet realistisch. Voorbeeld: Niemand dacht dat het realistisch was dat Griekenland in 2004 Europees kampioen zou worden, maar ze werden het wel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een tweede of derde plaats dit seizoen is hartstikke realistisch.
Natuurlijk, zeker. Maar voetbal blijft een spel van momentum en fasen. Kneep hem toch iedere keer bij de omschakelingsmomentjes die Feyenoord af en toe had, zoals onder Paixao.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Eens, maar ook in de openingsfase deed Ajax het al goed. Denk drie, vier minuten lang balbezit gehad oid? Die goal kwam niet per se uit de lucht vallen.
Bewaar dat lekker voor de Telegraaf, Valentijnquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk natuurlijk, maar ook niet realistisch. Voorbeeld: Niemand dacht dat het realistisch was dat Griekenland in 2004 Europees kampioen zou worden, maar ze werden het wel.
In voetbal kan alles natuurlijk, maar gezien de vrij matige selectie van Ajax zie ik ze na 34 wedstrijden niet boven Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente eindigen. Maar met geluk laat je twee van deze clubs achter je en word je misschien vierde.
Ik vind het wel ironisch dat ik zo vaak wedstrijden van Ajax heb gezien, voornamelijk Europees, tegen tegenstanders die je helemaal radeloos lieten in de opbouw.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, zeker. Maar voetbal blijft een spel van momentum en fasen. Kneep hem toch iedere keer bij de omschakelingsmomentjes die Feyenoord af en toe had, zoals onder Paixao.
Het vermogen van dit team om het centrum dicht te houden, vind ik nu al ongekend.
Ik vond Wout vandaag goed. Niet zozeer aan de bal. Maar wel de verdedigers achterin bezig gehouden en iets van 10.000 meter afgelegd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
Maar goed, nu is 0-2 is geworden en zijn we blij en tevreden, maar: vonden we de keuze voor Wout ipv Brobbey nou echt goed? Wout heeft natuurlijk hard gewerkt, en goed druk gezet. Dit kan Brobbey ook uitstekend, en die kan nog net even meer. Wout is alleen beter dan Brobbey als hij een kans krijgt in de 16 meter. Ik zou zelf nog steeds voor Brobbey gaan en dan Wout eventueel laatste 20 a 30 minuten erin.
Jada Annaaaa godin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Tjacka het volgende:
JAAAAAAAAAAA
Ajaxmaten ik zei het toch @:bofjijff @:tong80 @:maxi-mus
Het hondstrouwe legioen die ging zingen "Jade neem je rommel mee" terwijl Taylor de beste middenvelder op het veld was met afstandquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jada Annaaaa godin.
Taylor kon volgens de haters écht niet in NL maar liep rondjes om het middenveld heen.
Topic in fb en reactie van danny ook nog.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
[..]
De gewraakte posts staan er nog, dat is dan wel weer sjiek. Fok!-historie.
Ff buiten de discussie, deze is wel leuk hoor.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:03 schreef Omega het volgende:
[..]
Bewaar dat lekker voor de Telegraaf, Valentijn
Dat wordt nog wel beter. Traore is heel wild, maar Godts lijkt veel beter te wetrn wat hij doet. Met zijn dribbels kan hij ruimte en tijd creëeren om wat goeds met de bal te doen. Hij boekt wel vooruitgang.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Godts kan alleen totaal niet schieten en z'n voorzet is over het algemeen ook niet goed. Wel fijne dribbel en wat snelheid.
Zo, hengeltje uitgeworpen, lekker nachtvissen. Nu even op de volgende pagina kijken of je wat gevangen hebt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk natuurlijk, maar ook niet realistisch. Voorbeeld: Niemand dacht dat het realistisch was dat Griekenland in 2004 Europees kampioen zou worden, maar ze werden het wel.
In voetbal kan alles natuurlijk, maar gezien de vrij matige selectie van Ajax zie ik ze na 34 wedstrijden niet boven Feyenoord, Utrecht, AZ en Twente eindigen. Maar met geluk laat je twee van deze clubs achter je en word je misschien vierde.
helemaal mee eens. Deze was erg lekker maar we zijn er nog lang niet.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:01 schreef manny het volgende:
1 zwaluw maakt nog geen lente boys. Stapje voor stapje, deze is mooi meegenomen en natuurlijk altijd ekstra lekker daar te winnen. Dat moet heel snel weer normaal worden.
Farioli zal wel op de club zijn inmiddels: een nieuw plan maken voor meneer Bosz en zijn bende. En dan heeft ie in principe met Ruggani, Brobbey en Traore nog wat keuzemogelijkheden ook. Berghuis maar lekker in die EL pot minuten laten maken lijkt me.
Nou nou nou nou. Beetje Italiaanse taferelen dit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:37 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan nog steeds wel janken van geluk
Farioli
Winnen van PSV en de inhaler van Utrecht en je staat zomaar op 2 punten. Of dat realistisch is kan clowntje @Shreyas ons wel duidelijk maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:32 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Deze was erg lekker maar we zijn er nog lang niet.
Maar zoals al vaker gezegd is er een plan, achterin zit het zoveel beter dus we kunnen echt voor die 2e plek gaan (psv is echt een brug te ver nog of er moet in de winter echt rare dingen gebeuren bij beide clubs).
TERECHTquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik ga jou ff vermelden in mijn ondertiteldinges hier
LEKKER GAPPP
ze hebben een woord voor mensen zoals jijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:37 schreef Heeinz het volgende:
Ik kan nog steeds wel janken van geluk
Farioli
dit is niet mij sterkste punt denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze hebben een woord voor mensen zoals jij
@:bofjijff @:ggmm @:caland @:kingroland welk woord is dat?
homo of mietjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dit is niet mij sterkste punt denk ik
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou nou nou. Beetje Italiaanse taferelen dit.
Stukje volksmennen, jaaaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
Misschien ben ik dan wel een halve Italiaan, ik vind al die beelden geweldig
Nooit aan getwijfeld.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 23:58 schreef Wotte het volgende:
Die Farioli gaat zo'n grandioos succes worden. Schrijf die alvast maar op.
Mee eens, ik had ook eerder gewisseld. Zeer te spreken over met name Baas en Henderson. Wat speelden die sterk zeg. Rustig aan de bal en continu op zoek naar de ruimtes in de breedte of tussen de linies. Heel erg benieuwd naar zaterdag nu.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:30 schreef Bugno3 het volgende:
Ik had als ik Farioligod had geweest overigens wel eerder Brobbey gebracht. Vanaf de 60e minuut ofzo was het een beetje alles blind naar voren rossen. Wout won erg weinig duels en kon de bal niet vasthouden (goh), daar had Brobbey wel een rol kunnen spelen.
Baas gaat beter worden dan Hato denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, ik had ook eerder gewisseld. Zeer te spreken over met name Baas en Henderson. Wat speelden die sterk zeg. Rustig aan de bal en continu op zoek naar de ruimtes in de breedte of tussen de linies. Heel erg benieuwd naar zaterdag nu.
Ik vind wel dat hij zich behoorlijk rap aan het ontwikkelen is nu. Kan wel eens een verrassing worden voor Ajax over 1-2 jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baas gaat beter worden dan Hato denk ik.
Die zullen wel aan het werk zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:10 schreef Tjacka het volgende:
@:caland @:klaasweetalles @:de_pel
graag jullie visie over deze wedstrijd? normaal zijn jullie lekker vroeg maar vandaag zo maar uitslapen?
Ik sta al een uur op wacht bij de koffieautomaat serenades af te steken over mijn Italiaanse vriend.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zullen wel aan het werk zijn.
()
Wel toevallig dat het precies vandaag dan is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zullen wel aan het werk zijn.
()
Iedereen die meent dat zijn hart in een kantooromgeving ligt. Liegt volgens mij.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel toevallig dat het precies vandaag dan is.![]()
Maar ik ben blij voor die jongens dat ze iets hebben gevonden waar hun hart ligt. (dat heb ik dus niet).
Denk dat dat met name nu gepruimd wordt omdat het min of meer dezelfde selectie als vorig jaar is en de resultaten goed zijn. Nog 3 jaar dit voetbal en elke keer 2e/3e worden zie ik persoonlijk niet zitten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Wotte het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd of het spel uit de tweede helft in de Arena gewaardeerd wordt.
Het is nou niet echt attractief te noemen.
Je kan ook niet veel meer met deze selectie vriend Wotte,quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Wotte het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd of het spel uit de tweede helft in de Arena gewaardeerd wordt.
Als we 2-0 voorstaan tegen Feyenoord zal het me een worst wezen met deze selectiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:09 schreef Wotte het volgende:
Die twee hebben een serieus goede wisselwerking. Baas stapt vaak in naar voren, Henderson stapje terug als tijdelijke centrale verdediger, werkt echt goed. Vooral omdat ze het beide ook erg goed aanvoelen wanneer ze dit moeten doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens, ik had ook eerder gewisseld. Zeer te spreken over met name Baas en Henderson. Wat speelden die sterk zeg. Rustig aan de bal en continu op zoek naar de ruimtes in de breedte of tussen de linies. Heel erg benieuwd naar zaterdag nu.
Het was een beetje in lijn met de andere ploegen die vooral naar de Kuip kwamen om te ontregelen in plaats van voetballen vond ik. Zowel Slot als Priske blijkbaar hebben daar maar een matig antwoord op.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:10 schreef Tjacka het volgende:
graag jullie visie over deze wedstrijd? normaal zijn jullie lekker vroeg maar vandaag zo maar uitslapen?
Precies, als je zaterdag op deze manier met 1-0 van PSV kunt winnen is dat perfect.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als we 2-0 voorstaan tegen Feyenoord zal het me een worst wezen met deze selectie
Feyenoord mistte een type Stengs.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een beetje in lijn met de andere ploegen die vooral naar de Kuip kwamen om te ontregelen in plaats van voetballen vond ik. Zowel Slot als Priske blijkbaar hebben daar maar een matig antwoord op.
Stukje volksmennen, boh boh bohquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
Je bent geen Italiaan, je bent verblindt door clubliefde denk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
Het eerste half uur zijn jullie gewoon weggespeeld.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een beetje in lijn met de andere ploegen die vooral naar de Kuip kwamen om te ontregelen in plaats van voetballen vond ik. Zowel Slot als Priske blijkbaar hebben daar maar een matig antwoord op.
Weghorst maakte wel veel meters om het spel verder te controleren, Brobbey zou in deze toch een aanvallende wissel zijn geweest en dat doe je niet snel met een 2-0 voorsprong.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:30 schreef Bugno3 het volgende:
Taylor was echt bizar goed en zette zijn sterke lijn van de afgelopen periode door. Is veel fitter dan hij was, waardoor hij dus minder slaapmomenten heeft (waren het dat vroeger dus wel, of kon hij het fysiek gewoon niet belopen?). Ook Hendo was meer dan uitstekend, en samen neutraliseerden zij Feyenoords sterkste linie. Voorin is het bij de Rotterdammers nu overigens wel erg pover zo zonder Jimenes. Die Osman kan wel wat worden (Hato had het eerste 10 minuten lastig).
Ik had als ik Farioligod had geweest overigens wel eerder Brobbey gebracht. Vanaf de 60e minuut ofzo was het een beetje alles blind naar voren rossen. Wout won erg weinig duels en kon de bal niet vasthouden (goh), daar had Brobbey wel een rol kunnen spelen.
Il giovane centurionequote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
En Gimenez ook wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord mistte een type Stengs.
Het is best knap om zo traag te zijn als midden twintiger.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Carranza is niet jullie beste spits ooit
Die nieuwe tieten moeten natuurlijk eerst helen, dus haalt Taylor zijn 10 uurtjes wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:30 schreef Bugno3 het volgende:
Taylor was echt bizar goed en zette zijn sterke lijn van de afgelopen periode door. Is veel fitter dan hij was, waardoor hij dus minder slaapmomenten heeft (waren het dat vroeger dus wel, of kon hij het fysiek gewoon niet belopen?). Ook Hendo was meer dan uitstekend, en samen neutraliseerden zij Feyenoords sterkste linie. Voorin is het bij de Rotterdammers nu overigens wel erg pover zo zonder Jimenes. Die Osman kan wel wat worden (Hato had het eerste 10 minuten lastig).
Ik ben zeker een halve Italiaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ x ]
Ik moet eerlijk bekennen dat Farioli mijn ongelijk ook heeft bewezen, ik was eerst ook verbolgen over het feit dat Ramaj op de bank moest. Maar Pasveer brengt gewoon enorm veel meer rust in zijn elftal en je kan veel beter opbouwen. Sorry, mini Italiaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:18 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wellicht onderbelicht, maar Pasveer werd keihard uitgelachen door onze buren. Ondertussen heeft ie gisteren gewoon de 0 gehouden in de kuip.
Daarnaast speel je nota bene met Weghorst, Klaassen en Akpom in de basis. Allemaal stuk voor stuk uitgelachen. Dan is het toch wel prachtig dat je daar alsnog met 0-2 wint.
Die Priske begrijpt er tactisch echt geen reet van.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:18 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wellicht onderbelicht, maar Pasveer werd keihard uitgelachen door onze buren. Ondertussen heeft ie gisteren gewoon de 0 gehouden in de kuip.
Daarnaast speel je nota bene met Weghorst, Klaassen en Akpom in de basis. Allemaal stuk voor stuk uitgelachen. Dan is het toch wel prachtig dat je daar alsnog met 0-2 wint.
Het is puur reactievoetbal. Dat werkt leuk tegen een naïef aanvallend ingestelde tegenstander maar eenvoudig te neutraliseren als je er niet in mee besluit te gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die Priske begrijpt er tactisch echt geen reet van.
Niemand wil hem voor het bedrag dat hun in gedachten hebben. Dat is straks net zo'n financieel drama als dat Deense spitsje van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die hadden jullie al moeten verkopen wtf?
Ook wel eens goed om te zien dat we een wedstrijd professioneel dood kunnen maken. Vooral in Europa heeft dat echt veel toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:58 schreef LethalNinja het volgende:
Joduhhhhhhhhhhhhhh, lijkt wel een eeuwigheid geleden dat ik de ochtend na de klassieker met plezier artikelen zocht over de gespeelde wedstrijd.
Eerste helft was vooral genieten. Er waren meerdere aanvallen en die waren wel echt om de vingers bij af te likken. Snel combinatie voetbal, zelfs een piepjonge Baas die vlak voor het doel rustig blijft en zelfs een Feyenoorder uitkapt. Ik zag weer dat Amsterdamse lef/ bravour(of bravoer?) wat ik al lang niet had gezien.
Uiteraard hebben we bij de eerste goal geluk gehad met de keeper die zover uit zijn doel kwam maar qua gevaarlijke kansen had AJax er echt mee over de hele wedstrijd. Kopbal weghorst, schot op doel van Gods etc.
Tweede helft was uiteraard meer Italiaans dan Amsterdams maar ik vond het prima het was saai maar het was ook zonder billenknijpen kijken. Ik genoot tweede helft denk ik vooral ervan dat er keihard werd gewerkt door iedereen.
Woutje is technisch inderdaad matig, dat is volgens mij ook geen geheim. Hij was nu vooral een goede stoorzender, beetje die Feyenoorders bezig houden.
Die kopbal had hij uiteraard meer mee moeten doen.
Nee was beter geweest om zonder plan ten strijden te trekken en met deze bagger selectie er met 4-0 af te gaan iddquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je bent geen Italiaan, je bent verblindt door clubliefde denk ik.
Dit is een beetje Mourinho-esque. Leuk bij een succesje; maar bij wind tegen ziet het er mokerdebiel uit (zie ook pater Priske met zijn middencirkelbesprekingen).
Dat maakt het zo heerlijk. Dat onverwachte.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:21 schreef C64 het volgende:
Lekker ouderwets die kakkerlakken in eigen huis voor schut gezet.
Die dachten dat ze wel even zouden winnen.
Eerste 60 minuten waren op zich prima hoor. Laatste 30 waren 'professioneel' uitspelen met een mega Italiaanse saus.quote:Al verdiende het geen schoonheidsprijs met dat italiaanse betonvoetbal sta je wel virtueel op 6 punten van ze. Had er vooraf voor getekend.
Hahaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Precies, als je zaterdag op deze manier met 1-0 van PSV kunt winnen is dat perfect.
Ja, dat Priske volledig overklast is door Ravioli is wel duidelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Priske zei na afloop 'they parked the bus well'.
Hele eerste helft met vijf man op hun helft druk gezet.
Ik heb het toch niet over de tactiek maar over het feit dat hij zieltjes loopt te winnen door als een marktkoopman te schreeuwen vanuit de bus simpele.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee was beter geweest om zonder plan ten strijden te trekken en met deze bagger selectie er met 4-0 af te gaan idd
En eerlijk is eerlijk: speelde gisteren een goede pot. Een goede redding en voetballend ook ontzettend solide.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Pasveer is een geweldig verhaal. Op zijn 37e naar Ajax als stand-in, komt door blessures in de basis, speelt schitterende wedstrijden in de CL en haalt zelfs Oranje en het WK nog. Contract loopt vervolgens af, plakt er toch nog maar een jaartje aan vast en speelt zichzelf weer in de basis.
Die redding van die bal in de korte hoekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk: speelde gisteren een goede pot. Een goede redding en voetballend ook ontzettend solide.
Niet mee eens. Een keer een bal uit paniek door het midden getrapt, minimaal twee keer de bal niet durven in te spelen en naar voren gepeerd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk: speelde gisteren een goede pot. Een goede redding en voetballend ook ontzettend solide.
Twee keer onder druk een bal verkeerd uitgeschoten, voetballend verder uitstekend. Liet zich niet in de korte hoek verrassen door Osman. Klein slippertje nadat hij weer goed stond op te letten. Heerlijke redding in de slotfase.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:09 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Een keer een bal uit paniek door het midden getrapt, minimaal twee keer de bal niet durven in te spelen en naar voren gepeerd.
Bij een voorzet van Osman pakte hij de bal ook maar half omdat hij verkeerd stond. Om later in de wedstrijd weer een bal los te laten.
Tegen een beetje team na de winterstop vlieg je de EL uit met Pasveer
Zou wel als eerste komen van de CL miljoenen die einde van het seizoen gaan binnen stromen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:13 schreef Origami94 het volgende:
Pasveer is voor de Eredivisie prima. Ondanks dat hij matig aan de bal is. Maar Ajax heeft gewoon een nummer 1 nodig die goed is. Hoeft geen Onana te zijn, zolang het talent er maar is
Deze moet ik even corrigeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat maakt het zo heerlijk. Dat onverwachte.
[..]
Eerste 60 minuten waren op zich prima hoor. Laatste 30 waren 'professioneel' uitspelen met een mega Italiaanse saus.
Geeft ook wel te denken dat ze pas in '90+3 de eerste kans kregen uit open spel. Rest waren alleen maar schoten uit de 2de lijn of vrije trappen.
Was ook uit open spel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Die redding van die bal in de korte hoek![]()
Vrije trap vlak voor rust was ook goed.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee keer onder druk een bal verkeerd uitgeschoten, voetballend verder uitstekend. Liet zich niet in de korte hoek verrassen door Osman. Klein slippertje nadat hij weer goed stond op te letten. Heerlijke redding in de slotfase.
Werklust en drukzetten zijn nou niet bepaald zwakke punten van Brub. Die had prima ook verdedigers kunnen afjagen en en passant ook nog af en toe een bal kunnen aannemen. Dat bleek voor Wout weer eens teveel gevraagd, die daarbovenop ook "gewoon" een 100% kopkans mistte die hij volgens velen juist altijd maakt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Weghorst maakte wel veel meters om het spel verder te controleren, Brobbey zou in deze toch een aanvallende wissel zijn geweest en dat doe je niet snel met een 2-0 voorsprong.
Komt wel vaker voor hoor, oudere keepers.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:32 schreef Ramboetan het volgende:
Wel echt knap hoe Pasveer met dat oude lichaam staat te keepen. De meeste profs van zijn leeftijd zouden inmiddels op een willekeurig amateur veld staan.
Ik heb wel echt schik gehad die tijd. Zo gelachen met jorienvandenherik en zijn moeder toen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sterker, 2009 zelfs nog. Danny onderschatte even hoe groot VBL toen was.
Ik blijf erbij dat er best aardige spelers tussen zitten. Alleen zat je vorig jaar veelal naar een verkapt Jong-Ajax elftal te gluren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je kan ook niet veel meer met deze selectie vriend Wotte,
Op de Nieuwe Zwarte Haaland na hebben we weinig aan kwaliteit in deze selectie.
dat was een electrische touringcar. hebben voor zoveel massa een verrassende acceleratiequote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Priske zei na afloop 'they parked the bus well'.
Hele eerste helft met vijf man op hun helft druk gezet.
Er kwam af en toe een milf in beeld (na de 2 goals) en zij keek echt uit haar ogen alsof ze water zag branden. Handen op het hoofd en staren maar.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die dachten een galavoorstelling te krijgen
Ik zeg ook nergens dat het niet vaker voorkomt. Ik zei de meeste profkeepers zijn op die leeftijd geen prof meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Komt wel vaker voor hoor, oudere keepers.
Edwin, Schmeichel en Buffon die vorig jaar pas gestopt is op zn 45ste
Had sowieso Frank de Boer "we controleerden de wedstrijd" vibes bij Priske na afloop.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
dat was een electrische touringcar. hebben voor zoveel massa een verrassende acceleratie
Het is me allemaal wat de supporters even toespreken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over de tactiek maar over het feit dat hij zieltjes loopt te winnen door als een marktkoopman te schreeuwen vanuit de bus simpele.
Hij doet er dan ook alles voor om fit te blijven. Toen hij nog bij Heracles speelde zag ik zondagochtend geregeld in de lokale sportschool om wat flexibiliteitsoefeningen te doen, ook al had hij de avond ervoor gespeeld. Dat werpt nu zijn vruchten af.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:32 schreef Ramboetan het volgende:
Wel echt knap hoe Pasveer met dat oude lichaam staat te keepen. De meeste profs van zijn leeftijd zouden inmiddels op een willekeurig amateur veld staan.
Nou heb jij sowieso een vrij eenzijdige kijk op veel zaken. Als de trainer van PSV dit doet dan is het een 'demagoog' en als Farioli het doet dan is het 'de supporters even toespreken'.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is me allemaal wat de supporters even toespreken.
Dat maak jij er van dat ik dat denk. Heb overigens nooit iets gezegd over Bosz geloof ik. Hooguit dat het vaak ineen stort bij zijn selectiesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou heb jij sowieso een vrij eenzijdige kijk op veel zaken. Als de trainer van PSV dit doet dan is het een 'demagoog' en als Farioli het doet dan is het 'de supporters even toespreken'.
Niets zo hypocriet als een ajaciedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nou heb jij sowieso een vrij eenzijdige kijk op veel zaken. Als de trainer van PSV dit doet dan is het een 'demagoog' en als Farioli het doet dan is het 'de supporters even toespreken'.
Een bal in de korte hoek moet een keeper gewoon klemvast hebben. En die redding in de slotfase was sterk maar de bal werd bijna recht op hem afgeschoten ipv in de hoek of in het zijnetjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee keer onder druk een bal verkeerd uitgeschoten, voetballend verder uitstekend. Liet zich niet in de korte hoek verrassen door Osman. Klein slippertje nadat hij weer goed stond op te letten. Heerlijke redding in de slotfase.
Pasveer kan er he-le-maal niks van. Slechtste keeper die we ooit gehad hebben. Te oud. Te Pasveer. Gewoon niks joh.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Een bal in de korte hoek moet een keeper gewoon klemvast hebben. En die redding in de slotfase was sterk maar de bal werd bijna recht op hem afgeschoten ipv in de hoek of in het zijnetje
Ach LitmanenAFCA,quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maak jij er van dat ik dat denk. Heb overigens nooit iets gezegd over Bosz geloof ik. Hooguit dat het vaak ineen stort bij zijn selecties
Zondequote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:05 schreef Coco het volgende:
Ik zal je deze keer sparen door niet een collectie te laten zien van je posthistory omtrent Bosz.
En wat stort het in héquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat maak jij er van dat ik dat denk. Heb overigens nooit iets gezegd over Bosz geloof ik. Hooguit dat het vaak ineen stort bij zijn selecties
Ik conformeer mij niet met je hyperbolische retoriek. Probeer er maar eens inhoudelijk op in te gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:16 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Pasveer kan er he-le-maal niks van. Slechtste keeper die we ooit gehad hebben. Te oud. Te Pasveer. Gewoon niks joh.
Ga je nu weer weg?
Ik was vandaag nog in Rotterdam, liep bij Blaak en je ziet gewoon die chagrijnige gezichtenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Lekker dagje was dit om in Rotterdam te zijn. Veel chagrijn gezien, of nou ja, zo kijken ze volgens mij altijd daar maar goed, vandaag viel het extra op.
meer geluk dan wijsheidquote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:10 schreef Tjacka het volgende:
hoe deed ie het de afgelopen weken?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:23 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik conformeer mij niet met je hyperbolische retoriek. Probeer er maar eens inhoudelijk op in te gaan.
Pasveer komt tekort. Tegen Benfica zag je dat duidelijk. Tegen Dortmund deed hij het weer goed al was dat meer geluk dan kwaliteit
Matig. Die goal van Heracles als dieptepunt waarin hij als een oude man terug sprint en de bal half raaktquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
hoe deed ie het de afgelopen weken?
Zo is het ook hoor, ik heb vandaag via mijn werk diverse klanten gesproken woonachtig in de omgeving van Rotterdam. Gewoon goed gehumeurd, en omgekeerd was het ook snel zo na winst van hen in het verleden. Ja de klassieker is mij er één maar daarna gaat het leven gewoon snel verder.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:33 schreef over_hedge het volgende:
net hier in de supermarkt (in capelle aan den ijssel) hadden wat mannen er over. Die waren eigenlijk helemaal niet boos. En vonden Ajax gewoon goed spelen
Op de haven hebben ze vandaag geen coke eruit gehaald als protest tegen de matig spelende zuid-amerikanenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:47 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zo is het ook hoor, ik heb vandaag via mijn werk diverse klanten gesproken woonachtig in de omgeving van Rotterdam. Gewoon goed gehumeurd, en omgekeerd was het ook snel zo na winst van hen in het verleden. Ja de klassieker is mij er één maar daarna gaat het leven gewoon snel verder.
PSV schat ik ook wat hoger in, die hebben buitenspelers die wat meer kunnen dan hard lopen en die wedstrijd komt eigenlijk een dag te vroeg qua rust.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:47 schreef Simmertje het volgende:
PSV wordt wel even andere koek aanstaande zaterdag. Veel meer creativiteit in die ploeg, gaat een stuk lastiger worden om het helemaal vast te zetten zoals gisteren. Daarnaast natuurlijk het stukje fitheid, heeft behoorlijk wat kracht gekost gisteren en denk ook niet dat iedereen ongeschonden uit de strijd is gekomen.
Gelijkspel teken ik voor op dit moment.
Ik zeg toch ook vaak niet altijd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:11 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En wat stort het in héOngelofelijk, ik hoop maar dat PSV het tij snel zal kunnen keren!
gebrek aan kwaliteitquote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het ook, als je na 5 minuten met 0-1 achterkomt, heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar daar was helemaal niets van te merken, het verbaasde me hoe makkelijk Ajax voetbalde de 1e helft en eigenlijk was Feyenoord nog schrijnender in de 2e helft, wel de bal maar er niets mee kunnen.quote:
Dat gaan ze in het Feyenoord topic nooit toegeven. Eens hoor. Eerste kans voor Feyenoord was pas in de extra tijd. Echt gênant. Zat ook geen enkel idee in het spel en aanvallend 0 creativiteit.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het ook, als je na 5 minuten met 0-1 achterkomt, heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar daar was helemaal niets van te merken, het verbaasde me hoe makkelijk Ajax voetbalde de 1e helft en eigenlijk was Feyenoord nog schrijnender in de 2e helft, wel de bal maar er niets mee kunnen.
ze vielen zo enorm tegen, zo goed zijn ze niet. En de trainer is een paar klasse minder dan vorig jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het ook, als je na 5 minuten met 0-1 achterkomt, heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar daar was helemaal niets van te merken, het verbaasde me hoe makkelijk Ajax voetbalde de 1e helft en eigenlijk was Feyenoord nog schrijnender in de 2e helft, wel de bal maar er niets mee kunnen.
Die kunnen er gewoon niet zoveel van inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ze vielen zo enorm tegen, zo goed zijn ze niet. En de trainer is een paar klasse minder dan vorig jaar.
Zaterdag wordt wel andere koek (helaas).
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
meer geluk dan wijsheid
het lijkt wel of ik naar een andere wedstrijd heb zitten kijken dan de media en de 020 supporters
ik vond ajax helemaal niet goed
2 mazzel goaltjes door fouten van onze keeper meer was het niet
Het gebeurt niet zo vaak, maar ik heb heel soms ook nog een leven naast Fok!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:10 schreef Tjacka het volgende:
En waarom zou het geen rol van betekenis spelen als je 4 wedstrijden in 12 dagen moet spelen? Niet dat dat de enige reden is natuurlijk…quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Die kunnen er gewoon niet zoveel van inderdaad.
Wel gelachen met al die feyenoorders dat het zogenaamd aan de fitheid lag
Ik sla je posts wel eens over. In welke zin bedoel je dit?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef De_Pel het volgende:
maar ik geef eigenlijk al heel lang aan dat Ajax in beginsel helemaal zo slecht niet is
Dom van je…quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik sla je posts wel eens over. In welke zin bedoel je dit?
In welke zin niet zo slecht als beweerd?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dom van je…
De selectie is simpelweg niet zo slecht als regelmatig wordt beweerd
Zo’n Hato bijvoorbeeld, dat is gewoon een leuk talent. Nog jong, onervaren, maakt nog wel eens een blunder, en hoort eigenlijk nog niet in het Nederlands elftal. Desalniettemin natuurlijk een van de betere spelers op zijn positie in deze competitie.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In welke zin niet zo slecht als beweerd?
Je kijkt nu wel heel erg naar namen op papier. Het probleem is dat deze selectie met plakband aan elkaar hangt. Alles is fragiel. Partido a partido, je kunt nooit verder kijken dan de volgende wedstrijd met dit Ajax.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zo’n Hato bijvoorbeeld, dat is gewoon een leuk talent. Nog jong, onervaren, maakt nog wel eens een blunder, en hoort eigenlijk nog niet in het Nederlands elftal. Desalniettemin natuurlijk een van de betere spelers op zijn positie in deze competitie.
Of zo een Sutalo. Genoten van al zijn zwakzinnige blunders vorig jaar, en niet de wereldspeler die je voor zo’n transfersom hoopt, maar kan natuurlijk wel wat.
Of een Wappie Wout, waarvan iedereen wel kan inschatten dat hij z’n doelpuntjes wel mee gaat pakken, ook al is het geen complete talentvolle Ajax-spits.
Voor Nederlandse begrippen heb je gewoon een selectie die om plek 2-4 moet spelen.
Tuurlijk. Ik ben ook absoluut nog niet onder de indruk van Ajax, al zijn de resultaten heel aardig. En mocht je naast het regelmatig toch wel wat matige spel meer punten verspillen dan wordt die Italiaan ook met pek en veren de stad uit gejaagd. Maar dat er al 1,5 jaar wordt gedaan alsof jullie alleen maar rechter-rijtje spelers hebben is natuurlijk een beetje onzinnig (en nee, dat roep ik niet nu ineens na deze wedstrijd).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kijkt nu wel heel erg naar namen op papier. Het probleem is dat deze selectie met plakband aan elkaar hangt. Alles is fragiel. Partido a partido, je kunt nooit verder kijken dan de volgende wedstrijd met dit Ajax.
Met de komst van Traore, Klaassen en Weghorst heeft dit Ajax het enorm getroffen op Eredivisielevel. Dat jongens als Hato aangeven hoe belangrijk die voor deze selectie zijn, is best schrijnend. Deze conclusie trokken we zes jaar geleden ook al met de komst van Blind en Tadic.
Nwah, deze selectie moet iedere keer veel te diep gaan om het maximale uit zichzelf te halen. Daarom is die komst van met name Klaassen en Weghorst noodzakelijk gebleken. En als je Hans Kraay Jr. hoort zijn ze volkomen idolaat van Farioli.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ben ook absoluut nog niet onder de indruk van Ajax, al zijn de resultaten heel aardig. En mocht je naast het regelmatig toch wel wat matige spel meer punten verspillen dan wordt die Italiaan ook met pek en veren de stad uit gejaagd. Maar dat er al 1,5 jaar wordt gedaan alsof jullie alleen maar rechter-rijtje spelers hebben is natuurlijk een beetje onzinnig (en nee, dat roep ik niet nu ineens na deze wedstrijd).
Die werd toch aangesteld omdat de toen nog bewierookte Mislintat er allerlei data analyses op los had gelaten en tot de conclusie kwam dat Steijn een pure OVERPERFORMER was?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nwah, deze selectie moet iedere keer veel te diep gaan om het maximale uit zichzelf te halen. Daarom is die komst van met name Klaassen en Weghorst noodzakelijk gebleken. En als je Hans Kraay Jr. hoort zijn ze volkomen idolaat van Farioli.
Het is helemaal niet vanzelfsprekend om deze selectie om te turnen tot een team dat met 0-2 in De Kuip kan winnen na twee afslachtingen. Een jaar geleden waren we net af van Maurice Steijn, die aangesteld werd voor de sake van het vlaggetje. Het blijft voetbal.
Van Knutsen naar Steijn, natuurlijk niet. Volgens VI (oktober 2023) wilden ze intern een Nederlandse coach.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werd toch aangesteld omdat de toen nog bewierookte Mislintat er allerlei data analyses op los had gelaten en tot de conclusie kwam dat Steijn een pure OVERPERFORMER was?
Behalve door jou danquote:Op donderdag 31 oktober 2024 07:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo, hengeltje uitgeworpen, lekker nachtvissen. Nu even op de volgende pagina kijken of je wat gevangen hebt.
Edit: Helaas, er is helemaal niet gebeten! Volgende keer beter!
Die wedstrijd(en) tegen Dortmund ga ik nooit vergeten. Pasveer vs. Haaland.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Pasveer is een geweldig verhaal. Op zijn 37e naar Ajax als stand-in, komt door blessures in de basis, speelt schitterende wedstrijden in de CL en haalt zelfs Oranje en het WK nog. Contract loopt vervolgens af, plakt er toch nog maar een jaartje aan vast en speelt zichzelf weer in de basis.
Ik vind het maar een lulsmoes daar train je toch voor. De kalender is al jaren zo en nu kunnen ze opeens niet meer 2x in de week voetballen? En we zijn net 2 maanden onderweg, dat wordt dan nog wat de rest van het jaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En waarom zou het geen rol van betekenis spelen als je 4 wedstrijden in 12 dagen moet spelen? Niet dat dat de enige reden is natuurlijk…
Roulerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En waarom zou het geen rol van betekenis spelen als je 4 wedstrijden in 12 dagen moet spelen? Niet dat dat de enige reden is natuurlijk…
Vier wedstrijden in 10 dagen. Waarvan een uitwedstrijd in Azerbeidzjan en twee toppers. Dat is geen kattenpis.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:36 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik vind het maar een lulsmoes daar train je toch voor. De kalender is al jaren zo en nu kunnen ze opeens niet meer 2x in de week voetballen? En we zijn net 2 maanden onderweg, dat wordt dan nog wat de rest van het jaar.
Ik vind het ook belachelijk dat die Italiaan steeds alles omgooit. Als je in deze fase niet 2 wedstrijden in de week kunt spelen dan doe je iets fout qua training.
Wat mij vooral verbaast is dat de spelers die dan normaal gesproken op de bank zitten Van der Boomen, Tahirovic, Rasmussen, Wijndal, etc. nooit hun kans pakken als ze door het rouleren wel spelen. Deze spelers spelen dan altijd een matige wedstrijd, maken veel fouten, weinig passie en energie om te zich in de ''basis'' te vechten.quote:
Dat heeft meer met kwaliteit te maken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat mij vooral verbaast is dat de spelers die dan normaal gesproken op de bank zitten Van der Boomen, Tahirovic, Rasmussen, Wijndal, etc. nooit hun kans pakken als ze door het rouleren wel spelen. Deze spelers spelen dan altijd een matige wedstrijd, maken veel fouten, weinig passie en energie om te zich in de ''basis'' te vechten.
Ik vond ook Timber erg gefrustreerd rond lopen. Constant domme overtredingen en zijn gezichtsuitdrukkingen spraken boekdelen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een beetje van beide natuurlijk. Ajax verdient absoluut krediet voor deze prestatie. Even los van hoe het voetballend was: alleen voor het waterdichte verdedigen verdienen ze al credits.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond ook Timber erg gefrustreerd rond lopen. Constant domme overtredingen en zijn gezichtsuitdrukkingen spraken boekdelen.
Was Benfica zo slecht, of was Ajax zo goed? Wie zal het zeggen.
CL speelschema, daarna Utrecht uit, helft van de selectie in de lappenmand en Timber die inderdaad vooraf al helemaal niet okselfris was. Dat soort potjes zitten er wel eens tussen dan, jammer dat het net deze wasquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Een beetje van beide natuurlijk. Ajax verdient absoluut krediet voor deze prestatie. Even los van hoe het voetballend was: alleen voor het waterdichte verdedigen verdienen ze al credits.
Benfica heeft natuurlijk niet voor niks de trainer ontslagen en staan inmiddels ook al ruim achter de nr 1 in de competitie.. daar rommelt het ook. Andersom: ook daarvoor verdient Feyenoord de credits; maar Benfica is op het moment zeker niet het Benfica van de afgelopen jaren.
Ja, dat zal je net zien. Maar links of rechts om, je moet winnen van de 'kleine' clubs en een topper kan je best wel eens verliezen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
CL speelschema, daarna Utrecht uit, helft van de selectie in de lappenmand en Timber die inderdaad vooraf al helemaal niet okselfris was. Dat soort potjes zitten er wel eens tussen dan, jammer dat het net deze was
Je kan gewoon de balbezit statistieken erbij pakken als je dat antwoord wil weten. Benfica wilde zelf het spel maken en gaf Feyenoord grote ruimtes om aan te vallen. Ajax liet Feyenoord het spel maken, ontregelde dit en profiteerde van fouten van de keeper. Oftewel: TACTIEK (en een gebrek aan fitheid/individuele kwaliteit voorin om Ajax het echt lastig te kunnen maken als de ruimtes er niet liggen).quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vond ook Timber erg gefrustreerd rond lopen. Constant domme overtredingen en zijn gezichtsuitdrukkingen spraken boekdelen.
Was Benfica zo slecht, of was Ajax zo goed? Wie zal het zeggen.
Je snapt toch ook wel dat ik het enkel gebruik om aan te geven dat Ajax op een effectievere manier Feyenoord heeft bestreden dan Benficaquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:51 schreef Houniet het volgende:
Lekker makkelijk, de balbezit statistiek. Dan zou Ajax 3 CL's meer hebben gewonnen en Nederland 2 WK's.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat ik het enkel gebruik om aan te geven dat Ajax op een effectievere manier Feyenoord heeft bestreden dan Benfica
Ze waren moe en hadden in de CL gespeeld! En Timber had au!quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:24 schreef GGMM het volgende:
Een hele hoop tekst om mensen ervan te overtuigen dat Feyenoord toch beter is.
Oh okay, dan gaan we het ook nooit meer over die 6-0 van vorig jaar hebben, want Henderson, Ramaj, Berghuis en Sosa zaten toen ook in de lappenmand. En Brobbey en Akpom niet okselfris op de bank. Of werken dat soort excuusjes maar één kant op?quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
CL speelschema, daarna Utrecht uit, helft van de selectie in de lappenmand en Timber die inderdaad vooraf al helemaal niet okselfris was. Dat soort potjes zitten er wel eens tussen dan, jammer dat het net deze was
Moet je helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:33 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Oh okay, dan gaan we het ook nooit meer over die 6-0 van vorig jaar hebben, want Henderson, Ramaj, Berghuis en Sosa zaten toen ook in de lappenmand. En Brobbey en Akpom niet okselfris op de bank.
Ook nog eens in dit topic. Gelukkig niet veel users. Staat wel wat dommig (of ze het doorhebben is de vraag)quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Die slappe excuusjes maken het toch alleen maar mooier jongens.
User Lt.Brookman kwam al niet bijster intelligent over dus ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ook nog eens in dit topic. Gelukkig niet veel users. Staat wel wat dommig (of ze het doorhebben is de vraag)
Valt volgens mij wel mee. Beetje hun beste speler wel. Maar wat dit met Ajax te maken heeft geen idee..quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:48 schreef Wotte het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is Timber de laatst tijd een beetje vol geworden van hemzelf. Of is dat mijn Ajax bril.
Toch een jeugdproduct. Het blijven toch je kinderen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel mee. Beetje hun beste speler wel. Maar wat dit met Ajax te maken heeft geen idee..
quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toch een jeugdproduct. Het blijven toch je kinderen.
Ik zie ze op de dagbesteding ook veelal met twee handen uit een glas water drinken vandaar denk ik.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]goed gevonden.
Maar ik deel de mening niet, volgens mij blijven beide broers Timber met beide voetjes op de grond. En beiden gaan een mooie toekomst tegemoet denk ik.
Zonde weer dit hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
User Lt.Brookman kwam al niet bijster intelligent over dus ik betwijfel het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |