abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 oktober 2024 @ 18:24:42 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_215430183
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:19 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
gebrek aan kwaliteit
Dat is het ook, als je na 5 minuten met 0-1 achterkomt, heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar daar was helemaal niets van te merken, het verbaasde me hoe makkelijk Ajax voetbalde de 1e helft en eigenlijk was Feyenoord nog schrijnender in de 2e helft, wel de bal maar er niets mee kunnen.
pi_215430204
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is het ook, als je na 5 minuten met 0-1 achterkomt, heb je nog 85 minuten om het goed te maken maar daar was helemaal niets van te merken, het verbaasde me hoe makkelijk Ajax voetbalde de 1e helft en eigenlijk was Feyenoord nog schrijnender in de 2e helft, wel de bal maar er niets mee kunnen.
Dat gaan ze in het Feyenoord topic nooit toegeven. Eens hoor. Eerste kans voor Feyenoord was pas in de extra tijd. Echt gênant. Zat ook geen enkel idee in het spel en aanvallend 0 creativiteit.

Als je tegen Feyenoord een bus parkeert kunnen ze helemaal niks. Matige buitenspelers, spits die niet kan sprinten. Middenveld is wel redelijk, maar dat zette Ajax goed vast. Eigenlijk was Ajax daar ook gewoon beter.

Wel benieuwd naar Ajax tegen PSV. Die hebben aanvallend natuurlijk wel leuke spelers. Alleen paar middenvelders geblesseerd dacht ik? @PSVCL
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_215430333
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
ze vielen zo enorm tegen, zo goed zijn ze niet. En de trainer is een paar klasse minder dan vorig jaar.

Zaterdag wordt wel andere koek (helaas).
pi_215430522
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:40 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
ze vielen zo enorm tegen, zo goed zijn ze niet. En de trainer is een paar klasse minder dan vorig jaar.

Zaterdag wordt wel andere koek (helaas).
Die kunnen er gewoon niet zoveel van inderdaad.

Wel gelachen met al die feyenoorders dat het zogenaamd aan de fitheid lag _O-
Graag verwijderen
pi_215430911
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
meer geluk dan wijsheid

het lijkt wel of ik naar een andere wedstrijd heb zitten kijken dan de media en de 020 supporters

ik vond ajax helemaal niet goed

2 mazzel goaltjes door fouten van onze keeper meer was het niet
:D
Groot fan van User Wotte
pi_215431049
quote:
19s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 08:10 schreef Tjacka het volgende:
@:caland @:klaasweetalles @:de_pel

graag jullie visie over deze wedstrijd? normaal zijn jullie lekker vroeg maar vandaag zo maar uitslapen?
Het gebeurt niet zo vaak, maar ik heb heel soms ook nog een leven naast Fok!

Wat wil je verder precies van me horen? Het was een matige pot, van beide kanten en van Feyenoord nog net iets meer. Verbaast me eigenlijk niet zo erg.

Wellicht is het je nog niet opgevallen omdat ik hier wel eens een gebbetje maak, maar ik geef eigenlijk al heel lang aan dat Ajax in beginsel helemaal zo slecht niet is. Daarnaast ben ik een van de meer kritische users in het Feyenoord-topic, met name over de breedte van de selectie.

Als je dan uiteindelijk met je derde spits, je derde linksback, je tweede rechtsback en een complete mongool op doel speelt - en geen enkele wisselspeler hebt waarmee je iets kunt omzetten of forceren, dan zitten zulke dagen er tussen, zeker als er dan ook nog eens een wanstaltige scheids rondloopt.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215431153
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 18:59 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Die kunnen er gewoon niet zoveel van inderdaad.

Wel gelachen met al die feyenoorders dat het zogenaamd aan de fitheid lag _O-
En waarom zou het geen rol van betekenis spelen als je 4 wedstrijden in 12 dagen moet spelen? Niet dat dat de enige reden is natuurlijk…
pi_215431411
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:48 schreef De_Pel het volgende:
maar ik geef eigenlijk al heel lang aan dat Ajax in beginsel helemaal zo slecht niet is
Ik sla je posts wel eens over. In welke zin bedoel je dit?
pi_215431530
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Ik sla je posts wel eens over. In welke zin bedoel je dit?
Dom van je…

De selectie is simpelweg niet zo slecht als regelmatig wordt beweerd - zowel door Ajacieden als niet-Ajacieden. Vorig jaar hebben jullie gewoon bizar ondergepresteerd.

In de basis zijn er weinig tot geen spelers die ik bij Feyenoord zou willen zien, maar in de breedte zijn jullie zeker niet minder.

Doet niets af aan het feit dat het geen topselectie is, en dat er een heel aantal spelers rondloopt wat salaris en/of transfersom niet waard is, maar in de Mickey Mouse competitie kom je er een heel eind mee.
pi_215431549
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:22 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Dom van je…

De selectie is simpelweg niet zo slecht als regelmatig wordt beweerd
In welke zin niet zo slecht als beweerd?
pi_215431623
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
In welke zin niet zo slecht als beweerd?
Zo’n Hato bijvoorbeeld, dat is gewoon een leuk talent. Nog jong, onervaren, maakt nog wel eens een blunder, en hoort eigenlijk nog niet in het Nederlands elftal. Desalniettemin natuurlijk een van de betere spelers op zijn positie in deze competitie.

Of zo een Sutalo. Genoten van al zijn zwakzinnige blunders vorig jaar, en niet de wereldspeler die je voor zo’n transfersom hoopt, maar kan natuurlijk wel wat.

Of een Wappie Wout, waarvan iedereen wel kan inschatten dat hij z’n doelpuntjes wel mee gaat pakken, ook al is het geen complete talentvolle Ajax-spits.

Of die hangbejaarde op goal.

Voor Nederlandse begrippen heb je gewoon een selectie die om plek 2-4 moet spelen.
pi_215431675
Nu ik er zo over nadenk - die hangbejaarde zou misschien wel de enige speler zijn van jullie basis die ik evt in onze basis zou willen zien. Niet dat hij beter is dan Bijlow, maar zolang die er nog niet in staat maakt ‘ie tenminste minder blunders dan Wellenlul.
pi_215431683
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Zo’n Hato bijvoorbeeld, dat is gewoon een leuk talent. Nog jong, onervaren, maakt nog wel eens een blunder, en hoort eigenlijk nog niet in het Nederlands elftal. Desalniettemin natuurlijk een van de betere spelers op zijn positie in deze competitie.

Of zo een Sutalo. Genoten van al zijn zwakzinnige blunders vorig jaar, en niet de wereldspeler die je voor zo’n transfersom hoopt, maar kan natuurlijk wel wat.

Of een Wappie Wout, waarvan iedereen wel kan inschatten dat hij z’n doelpuntjes wel mee gaat pakken, ook al is het geen complete talentvolle Ajax-spits.

Voor Nederlandse begrippen heb je gewoon een selectie die om plek 2-4 moet spelen.
Je kijkt nu wel heel erg naar namen op papier. Het probleem is dat deze selectie met plakband aan elkaar hangt. Alles is fragiel. Partido a partido, je kunt nooit verder kijken dan de volgende wedstrijd met dit Ajax.

Met de komst van Traore, Klaassen en Weghorst heeft dit Ajax het enorm getroffen op Eredivisielevel. Dat jongens als Hato aangeven hoe belangrijk die voor deze selectie zijn, is best schrijnend. Deze conclusie trokken we zes jaar geleden ook al met de komst van Blind en Tadic.
pi_215431738
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Je kijkt nu wel heel erg naar namen op papier. Het probleem is dat deze selectie met plakband aan elkaar hangt. Alles is fragiel. Partido a partido, je kunt nooit verder kijken dan de volgende wedstrijd met dit Ajax.

Met de komst van Traore, Klaassen en Weghorst heeft dit Ajax het enorm getroffen op Eredivisielevel. Dat jongens als Hato aangeven hoe belangrijk die voor deze selectie zijn, is best schrijnend. Deze conclusie trokken we zes jaar geleden ook al met de komst van Blind en Tadic.
Tuurlijk. Ik ben ook absoluut nog niet onder de indruk van Ajax, al zijn de resultaten heel aardig. En mocht je naast het regelmatig toch wel wat matige spel meer punten verspillen dan wordt die Italiaan ook met pek en veren de stad uit gejaagd. Maar dat er al 1,5 jaar wordt gedaan alsof jullie alleen maar rechter-rijtje spelers hebben is natuurlijk een beetje onzinnig (en nee, dat roep ik niet nu ineens na deze wedstrijd).
pi_215431795
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:39 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Tuurlijk. Ik ben ook absoluut nog niet onder de indruk van Ajax, al zijn de resultaten heel aardig. En mocht je naast het regelmatig toch wel wat matige spel meer punten verspillen dan wordt die Italiaan ook met pek en veren de stad uit gejaagd. Maar dat er al 1,5 jaar wordt gedaan alsof jullie alleen maar rechter-rijtje spelers hebben is natuurlijk een beetje onzinnig (en nee, dat roep ik niet nu ineens na deze wedstrijd).
Nwah, deze selectie moet iedere keer veel te diep gaan om het maximale uit zichzelf te halen. Daarom is die komst van met name Klaassen en Weghorst noodzakelijk gebleken. En als je Hans Kraay Jr. hoort zijn ze volkomen idolaat van Farioli.

Het is helemaal niet vanzelfsprekend om deze selectie om te turnen tot een team dat met 0-2 in De Kuip kan winnen na twee afslachtingen. Een jaar geleden waren we net af van Maurice Steijn, die aangesteld werd voor de sake van het vlaggetje. Het blijft voetbal.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 20:47:10 #266
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215431824
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Nwah, deze selectie moet iedere keer veel te diep gaan om het maximale uit zichzelf te halen. Daarom is die komst van met name Klaassen en Weghorst noodzakelijk gebleken. En als je Hans Kraay Jr. hoort zijn ze volkomen idolaat van Farioli.

Het is helemaal niet vanzelfsprekend om deze selectie om te turnen tot een team dat met 0-2 in De Kuip kan winnen na twee afslachtingen. Een jaar geleden waren we net af van Maurice Steijn, die aangesteld werd voor de sake van het vlaggetje. Het blijft voetbal.
Die werd toch aangesteld omdat de toen nog bewierookte Mislintat er allerlei data analyses op los had gelaten en tot de conclusie kwam dat Steijn een pure OVERPERFORMER was?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215431878
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 20:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Die werd toch aangesteld omdat de toen nog bewierookte Mislintat er allerlei data analyses op los had gelaten en tot de conclusie kwam dat Steijn een pure OVERPERFORMER was?
Van Knutsen naar Steijn, natuurlijk niet. Volgens VI (oktober 2023) wilden ze intern een Nederlandse coach.
pi_215431955
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 07:10 schreef Dven het volgende:

[..]
Zo, hengeltje uitgeworpen, lekker nachtvissen. Nu even op de volgende pagina kijken of je wat gevangen hebt.

Edit: Helaas, er is helemaal niet gebeten! Volgende keer beter! :)
Behalve door jou dan :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 31 oktober 2024 @ 21:02:38 #269
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215432028
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 12:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Pasveer is een geweldig verhaal. Op zijn 37e naar Ajax als stand-in, komt door blessures in de basis, speelt schitterende wedstrijden in de CL en haalt zelfs Oranje en het WK nog. Contract loopt vervolgens af, plakt er toch nog maar een jaartje aan vast en speelt zichzelf weer in de basis.
Die wedstrijd(en) tegen Dortmund ga ik nooit vergeten. Pasveer vs. Haaland.
pi_215432425
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]
En waarom zou het geen rol van betekenis spelen als je 4 wedstrijden in 12 dagen moet spelen? Niet dat dat de enige reden is natuurlijk…
Ik vind het maar een lulsmoes daar train je toch voor. De kalender is al jaren zo en nu kunnen ze opeens niet meer 2x in de week voetballen? En we zijn net 2 maanden onderweg, dat wordt dan nog wat de rest van het jaar.

Ik vind het ook belachelijk dat die Italiaan steeds alles omgooit. Als je in deze fase niet 2 wedstrijden in de week kunt spelen dan doe je iets fout qua training.
Graag verwijderen
pi_215432507
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 19:55 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Rouleren _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215432525
Ik vond er trouwens qua fitheid niet zo heel veel verschil in zitten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_215432567
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:36 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ik vind het maar een lulsmoes daar train je toch voor. De kalender is al jaren zo en nu kunnen ze opeens niet meer 2x in de week voetballen? En we zijn net 2 maanden onderweg, dat wordt dan nog wat de rest van het jaar.

Ik vind het ook belachelijk dat die Italiaan steeds alles omgooit. Als je in deze fase niet 2 wedstrijden in de week kunt spelen dan doe je iets fout qua training.
Vier wedstrijden in 10 dagen. Waarvan een uitwedstrijd in Azerbeidzjan en twee toppers. Dat is geen kattenpis.

Veel meer dan uitlooptrainingen doe je dan ook niet tussen die duels in.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lt.Bookman op 31-10-2024 23:29:35 ]
pi_215433155
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 21:48 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Rouleren _O_.
Wat mij vooral verbaast is dat de spelers die dan normaal gesproken op de bank zitten Van der Boomen, Tahirovic, Rasmussen, Wijndal, etc. nooit hun kans pakken als ze door het rouleren wel spelen. Deze spelers spelen dan altijd een matige wedstrijd, maken veel fouten, weinig passie en energie om te zich in de ''basis'' te vechten.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_215434328
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2024 23:26 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Wat mij vooral verbaast is dat de spelers die dan normaal gesproken op de bank zitten Van der Boomen, Tahirovic, Rasmussen, Wijndal, etc. nooit hun kans pakken als ze door het rouleren wel spelen. Deze spelers spelen dan altijd een matige wedstrijd, maken veel fouten, weinig passie en energie om te zich in de ''basis'' te vechten.
Dat heeft meer met kwaliteit te maken.

Laten we hopen dat we dit seizoen enorm veel geluk hebben en de tweede plek halen. Dat zou enorm helpen om de selectie verder op orde te brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')