abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 november 2024 @ 17:21:27 #201
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_215439183
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2024 14:30 schreef Tijn het volgende:
Gezellig hier, jongens. Constructief ook. En relevant. Erg interessant allemaal, echt top.
Mag er soms best hard aan toe gaan. Sommige users op FOK! zitten in zo'n bubbel, dat ze andere posts niet begrijpend lezend en dat je je afvraagt of ze alleen De Telegraaf lezen en of ze buiten komen.

Las gisteren een post waarom ze in Gaza niet gewoon naar een ander land verhuizen. En dan loop je op een dag naar Amsterdam Centraal via een pro-palestina demonstratie en lees je een hele lijst aan doden. Maar volgens @Klopkoek zijn deze mensen die betogen de echte "bezetters".
pi_215439263
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 16:10 schreef Perrin het volgende:
Bram fileert NSC:
[..]
[ x ]
Wie is Bram?

Verder had die kerel natuurlijk moeten weten dat de strategie van de oppositie altijd is: zo veel mogelijk op de persoonlijke aanval.
pi_215439313
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wie is Bram?

Verder had die kerel natuurlijk moeten weten dat de strategie van de oppositie altijd is: zo veel mogelijk op de persoonlijke aanval.
Wat heeft de oppositie hier precies mee te maken?
  vrijdag 1 november 2024 @ 17:38:08 #204
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215439332
quote:
Glpvda wilden dus lagere belastingen op aardgas voor huishoudens... (te dekken door de overwinsten gemaakt door de banken)

https://www.taxlive.nl/nl(...)giebelasting-op-gas/

edit: Ze wilden ook een wat tragere afbouw van de gasvoordelen bij de tuinbouw. De glastuinbouw heeft allerlei belastingvoordelen, ook met gas. Glpvda pleitte voor een wat tragere afbouw van deze voordelen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Klopkoek op 01-11-2024 17:43:37 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 1 november 2024 @ 17:41:51 #205
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215439371
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:21 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Mag er soms best hard aan toe gaan. Sommige users op FOK! zitten in zo'n bubbel, dat ze andere posts niet begrijpend lezend en dat je je afvraagt of ze alleen De Telegraaf lezen en of ze buiten komen.

Las gisteren een post waarom ze in Gaza niet gewoon naar een ander land verhuizen. En dan loop je op een dag naar Amsterdam Centraal via een pro-palestina demonstratie en lees je een hele lijst aan doden. Maar volgens @:klopkoek zijn deze mensen die betogen de echte "bezetters".
Je verwisselt mij met EttovanBelgië.

Wat ik wel zei is dat dit niet mijn stijl is maar uitgerekend de hoek van Wilders, Geenstijl cs. altijd was van dat alle onfatsoen mogelijk moet zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215439403
Zo, kaarten voor het VVD congres zijn besteld. Eens even wat tegengeluid laten horen. Ik zal een bloemlezing uit 'de vvd is de as van het kwaad' meenemen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 1 november 2024 @ 17:48:24 #207
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215439426
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:46 schreef nostra het volgende:
Zo, kaarten voor het VVD congres zijn besteld. Eens even wat tegengeluid laten horen. Ik zal een bloemlezing uit 'de vvd is de as van het kwaad' meenemen.
Ben jij lid van deze partij?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215439462
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Ben jij lid van deze partij?
Ja, maar het congres is vrij, dus we kunnen wel samen gaan. :+
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:07:23 #209
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215439604
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:51 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja, maar het congres is vrij, dus we kunnen wel samen gaan. :+
Waarom ben je lid geworden als je het vaak niet eens mee bent? Zeker om om het netwerken hè? Mijn ouders kregen zo een folder in de deur: het belangrijkste selling point was 'het netwerk'. Dat was punt één in de lijst. Typisch.

Gelukkig heeft de VVD steeds minder leden... tiende partij van het land qua leden, minder dan de ChristenUnie bijvoorbeeld. Een boevenclub vol met graaiende en racistische uitbuiters. Afdeling onderwijsslopers en milieuverwoesters.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215439634
Vast al besproken, maar oh de orinie dat in dit kabinet nota bene een NSC kabinetslid aftreed vanwege een integriteits kwestie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kickinalfa op 01-11-2024 18:25:40 ]
pi_215439659
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Waarom ben je lid geworden als je het vaak niet eens mee bent? Zeker om om het netwerken hè? Mijn ouders kregen zo een folder in de deur: het belangrijkste selling point was 'het netwerk'. Dat was punt één in de lijst. Typisch.

Gelukkig heeft de VVD steeds minder leden... tiende partij van het land qua leden, minder dan de ChristenUnie bijvoorbeeld. Een boevenclub vol met graaiende en racistische uitbuiters.
Het netwerken is leuk, lokaal wat kunnen betekenen leuker. Dat was in Haarlem in het bestuur, in Leiden begin ik weer onderaan de ladder. Misschien ooit raadslidambities, maar dat is wel je leven weggooien voor 1500 euro.

Landelijk moet de partij kleur bekennen, het is even niet anders. Goede mogelijkheid om een fatsoenlijk nieuw liberaal manifest te beklinken, dat recht doet aan zowel Friedman c.s. op economisch vlak als sociaal-economisch liberalisme (seksualiteit, drugs, kansengelijkheid, gemeenschapszin).
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:15:25 #212
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215439674
Ik zou het wel beter vinden als de oppositie met een wetsvoorstel komt om je belangen openbaar te maken in plaats van nu de pijlen richten op ene of andere minister of stas. Lijkt bijna op pootje lichten om chaos te veroorzaken.

Wellicht dat iemand anders weet of zo'n voorstel wel is geweest.
pi_215439681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 17:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Wie is Bram?

Idsinga is vooral afgetreden omdat ie zich verraden voelt door coalitiepartner PVV. De oppositie had daar niets mee te maken.
pi_215439698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou het wel beter vinden als de oppositie met een wetsvoorstel komt om je belangen openbaar te maken in plaats van nu de pijlen richten op ene of andere minister of stas. Lijkt bijna op pootje lichten om chaos te veroorzaken.

Het is pas pootje lichten als er vervolgens een coalitiepartner met de oppositie meestemt om chaos te veroorzaken.

Prima verder. De rotte fundering onder dit kabinet brokkelt verder af.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2024 18:19:02 ]
pi_215439722
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:07 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Echt een oprecht gestelde open vraag zeg
pi_215439744
quote:

Het probleem met dat soort openbaarmakingen is wel de duiding die je eraan kan geven. Wat als die man in private equity fondsen belegt, wat wil je met die kennis? Of in US bedrijven. En wat is er anders dan die 6 miljoen in goud hebben zitten?
pi_215439789
We bellen de krant als we er één zien.

-hier wordt gemod ;) -
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:34:06 #218
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215439799
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:13 schreef nostra het volgende:

[..]
Het netwerken is leuk, lokaal wat kunnen betekenen leuker. Dat was in Haarlem in het bestuur, in Leiden begin ik weer onderaan de ladder. Misschien ooit raadslidambities, maar dat is wel je leven weggooien voor 1500 euro.

Landelijk moet de partij kleur bekennen, het is even niet anders. Goede mogelijkheid om een fatsoenlijk nieuw liberaal manifest te beklinken, dat recht doet aan zowel Friedman c.s. op economisch vlak als sociaal-economisch liberalisme (seksualiteit, drugs, kansengelijkheid, gemeenschapszin).
Dat wordt al snel net zo 'fatsoenlijk' als de van de nazi's afstammende FDP in Duitsland 😉 of Pinochet boy Friedman inderdaad (hij was tevens een liefhebber van autoritaire staten als Hong Kong, Singapore en VAE; goede inspiratiebron!).

Ik geef eerlijk toe dat een aantal van Kamala Harris haar ideetjes me niet slim lijken; prijslimieten voor supermarkten bijvoorbeeld.

'Kansengelijkheid' betekent óók dat je niet alle sociale huurwoningen (of goedkope koopwoningen) in hetzelfde gebiedje concentreert. Waar dit kabinet tov De Jonge wel weer op aan stuurt. Of dat je alle arbeidsomstandigheden wetgeving sloopt en uitholt.

Gelukkig steeds minder leden voor de VVD. Ook dit jaar ongetwijfeld meer vertrokken leden dan inschrijvingen. Ga zo door.

Kneiterrechts, en een stuk rechtser dan de Tories zelfs (dit jaar komt een nieuw kaartje uit overigens)
Deuger, Woke & Gutmensch
  Forum Admin vrijdag 1 november 2024 @ 18:35:46 #219
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_215439813
Misschien niet meteen beginnen over nazi's in een verder normale discussie?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:36:11 #220
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215439818
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Dat wordt al snel net zo 'fatsoenlijk' als de van de nazi's afstammende FDP in Duitsland 😉 of Pinochet boy Friedman inderdaad (hij was tevens een liefhebber van autoritaire staten als Hong Kong, Singapore en VAE; goede inspiratiebron!).

Ik geef eerlijk toe dat een aantal van Kamala Harris haar ideetjes me niet slim lijken; prijslimieten voor supermarkten bijvoorbeeld.

'Kansengelijkheid' betekent óók dat je niet alle sociale huurwoningen (of goedkope koopwoningen) in hetzelfde gebiedje concentreert. Waar dit kabinet tov De Jonge wel weer op aan stuurt. Of dat je alle arbeidsomstandigheden wetgeving sloopt en uitholt.

Gelukkig steeds minder leden voor de VVD. Ook dit jaar ongetwijfeld meer vertrokken leden dan inschrijvingen. Ga zo door.

[ afbeelding ]
Kneiterrechts, en een stuk rechtser dan de Tories zelfs (dit jaar komt een nieuw kaartje uit overigens)
Zou je één keer kunnen posten zonder te verwijzen naar de Nazi's?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:38:36 #221
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215439841
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:22 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Echt een oprecht gestelde open vraag zeg
De VVD is geen oprechte partij ;) (ik zou zelf nog liever PVV stemmen).

Ze zijn de onbetwiste kampioen in integriteitsschendingen sinds 1980, óók wanneer ze niet in de regering zitten.

Maar ik log weer even uit...
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:39:47 #222
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215439853
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:38 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
De VVD is geen oprechte partij ;) (ik zou zelf nog liever PVV stemmen).

Ze zijn de onbetwiste kampioen in integriteitsschendingen sinds 1980, óók wanneer ze niet in de regering zitten.

Maar ik log weer even uit...
Doe dat. Neem ondertussen het 25 punten programma van de NSDAP door en kom daarna nog even vertellen hoe alles buiten GroenLinks daaraan voldoet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_215439920
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alles in Duitsland stamt af van - of is groot geworden door nazi's, van BASF tot Bayer en van Boss tot Agfa en Sanofi. Die historie blijven nadragen wordt wat flauw.

Singapore is een goed voorbeeld van een autocratie die wel werkt. Onmogelijk om hier te realiseren.

Kaartje staat de VVD waar het nu ongeveer wel hoort: te weinig naar onderen, redelijk rechts op economisch vlak.
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:50:14 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215439963
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2024 18:25 schreef nostra het volgende:

[..]
Het probleem met dat soort openbaarmakingen is wel de duiding die je eraan kan geven. Wat als die man in private equity fondsen belegt, wat wil je met die kennis? Of in US bedrijven. En wat is er anders dan die 6 miljoen in goud hebben zitten?
Dat ben ik met je eens. Het wordt allemaal wel lastig als je jezelf zulke restricties oplegt. Ik vind het niet zo gek dat iemand die in financiele wereld zit aandelen heeft of te maken heeft met een bedrijf die dat heeft.

We mogen ook de screening vertrouwen en ervanuit gaan dat Schoof dit goed heeft nagevraagd. Voorlopig zijn er ook geen aanwijzingen dat Idsinga bijvoorbeeld met kwade bedoelingen handelt.
  vrijdag 1 november 2024 @ 18:52:35 #225
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215439986
quote:

Dit lijkt me in de eerste plaats nog altijd een privékwestie. Ik zie de noodzaak er niet zo van in om te weten in welk specifieke vastgoedfonds of beursgenoteerd bedrijf iemand aandelen heeft zitten. Mogelijk ben ik naïef, maar het lijkt me dat dit soort zaken gewoon op tafel worden gelegd tijdens de formatie, misschien wel tot de landsadvocaat aan toe. Kan me niet voorstellen dat er een deurtje openstaat voor insider trading wanneer iemand aantreedt als bewindslied.
Put these foolish ambitions to rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')