SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een gemis gaat het zijn
Onze @bondage wil hier niet meer zijn.
Naast het vele wat hij voor FOK! heeft gemaakt
Heeft hij ook nog eens vele harten geraakt
Ingewikkeld in cellofaan
Heel af en toe met een strikje eraan
Lieve Bondage je was voor mij en als het mag ook voor ons
Veel meer dan de @Monitor bons
Ik wens je al het goeds in je leven
Dat je nog veel liefde mag geven![]()
Ze zeggen vaak van honden die niet luisteren dat ze een banaan in de oren hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de mond bijv ( zo'n speel ding )
Ahzo..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zeggen vaak van honden die niet luisteren dat ze een banaan in de oren hebben
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ook![]()
Krijg al trek, net wel kleine crackers gegeten
Beetje apart spul met die vulling erin he.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
Die kikkers en muizen heb ik als kind al nooit gelust!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fondant zit erinquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje apart spul met die vulling erin he.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Uiteindelijk at ik dat wel op maar zou het zelf niet zo snel kopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dodental Spanje boven de 70, code rood in Catalonië wegens mogelijke tornado's https://www.nu.nl/binnenl(...)elijke-tornados.htmlMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Houtkachel is aanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
Brr koud snel maar koken, word ik wel weer warm
Dus kom maar hier
Ik kom er aanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Houtkachel is aan
Dus kom maar hier
Je gaat je eigen score bijhouden en aan het eind van de maand mag je die doorgeven.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:31 schreef M_0_0_N het volgende:
Gaat na 1-12 dus niet meer de score bijgehouden worden?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je gaat je eigen score bijhouden en aan het eind van de maand mag je die doorgeven.![]()
Dus het topic gaat 2 januari dicht door ruzie over puntenquote:![]()
Trotste mama van Ambar
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus het topic gaat 2 januari dicht door ruzie over punten![]()
![]()
Lief!!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:55 schreef greysbones het volgende:
Wat een gemis gaat het zijn
Onze @:Bondage wil hier niet meer zijn.
Naast het vele wat hij voor FOK! heeft gemaakt
Heeft hij ook nog eens vele harten geraakt
Ingewikkeld in cellofaan
Heel af en toe met een strikje eraan
Lieve Bondage je was voor mij en als het mag ook voor ons
Veel meer dan de @:Monitor bons
Ik wens je al het goeds in je leven
Dat je nog veel liefde mag geven![]()
![]()
En terecht @bondage![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
Bijna al mijn favoriete dames in dit topic![]()
![]()
![]()
![]()
@KillemWieft gezonde spanningThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die is drukquote:
Zijn nieuwe apparaat aan het uittesten
Haha moest lachen, ik lasEn toenquote:En dacht even dat Moon voorspelde dat Ajax-Feyenoord 1-12 zou worden en ze daarna stoppen met de score bijhoudenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:31 schreef M_0_0_N het volgende:
Gaat na 1-12 dus niet meer de score bijgehouden worden?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als hij maar op tijd is voor de wedstrijdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is druk
Zijn nieuwe apparaat aan het uittesten
.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij heeft BondageGod iets geregeldquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:31 schreef M_0_0_N het volgende:
Gaat na 1-12 dus niet meer de score bijgehouden worden?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Like a bossquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft BondageGod iets geregeldThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kut helemaal vergeten dat Feyenoord speelt, dus volle perronsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat voor apparaat? Een automatische snuiver?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is druk
Zijn nieuwe apparaat aan het uittesten![]()
Het is feyenoord Ajax vandaag. Geen Ajax feyenoord.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha moest lachen, ik las
[..]
En toen
[..]
En dacht even dat Moon voorspelde dat Ajax-Feyenoord 1-12 zou worden en ze daarna stoppen met de score bijhoudenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ah ja, ik kopieerde alleen wat Lovely zei, had überhaupt geen idee dat de klassieker vanavond wasquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is feyenoord Ajax vandaag. Geen Ajax feyenoord.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Moet nog werken dacht ff snel naar de stad te gaan wat halenUw ADH vitamine Worst
Langs de media markt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het alweer een beetje opgeruimd?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar dachten ze in 40-45 anders overquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig rijden er veel treinen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dacht ik ook heel even haha..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En toen
[..]
En dacht even dat Moon voorspelde dat Ajax-Feyenoord 1-12 zou worden en ze daarna stoppen met de score bijhouden
Moon heeft voetbalkennisquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En toen
[..]
En dacht even dat Moon voorspelde dat Ajax-Feyenoord 1-12 zou worden en ze daarna stoppen met de score bijhouden![]()
![]()
Ik las gloryholesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ben wel weer klaar met die arrogante gloryhunters uit rotterdamUw ADH vitamine Worst
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:10 schreef mario390 het volgende:
sorry
nieuwe weekproef Vampires vs Humans
Zargen Särge zijn opgebouwt![]()
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:18 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ben wel weer klaar met die arrogante gloryhunters uit rotterdam
♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Sms AnneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schijnbaar niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet in de waardeloze roebel?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Vanaaf ben jij de baddie. En ik je sugar daddy. Dus dans een beetje sexy. En draai 's met die bil. Want vanaaf ben jij de baddie. En ik je sugar daddy. Je weet ...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat een kut nummer eigenlijk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blij dat ik daar deel van uit mag makenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag tot nu toe
Jij brengt mensen graag naar het hoogtepunt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Blij dat ik daar deel van uit mag maken![]()
Jij niet dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij brengt mensen graag naar het hoogtepunt?![]()
Dieptepunt is ook weer zo laag hahaMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is zoveel werk, zeker met mijn verrotte schouder.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij niet dan?
Dieptepunt is ook weer zo laag haha
Pannenkoeken maken en geen stroop in huis hebben
Trotste mama van Ambar
Ja dat schiet niet op dat het weer over is..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Is zoveel werk, zeker met mijn verrotte schouder.
Als het ooit over gaat..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik heb wel stroop..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Pannenkoeken maken en geen stroop in huis hebben
LutsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ooit wel als ik stop met ademen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet op dat het weer over is..
Als het ooit over gaat..
Waren jouw pannenkoeken met kaas nog gelukt?
Match timeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had zonder kaas.. Volgende keer doe ik met kaas..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Ooit wel als ik stop met ademen.
Waren jouw pannenkoeken met kaas nog gelukt?
Had geen plakjes kaas meer in huisMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Uhhmmmquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb hele stroperige besluitvorming vandaag
Nee, maar dat is ook wel een idee om dat een keer erin te doenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Dat vind ik de lekkerstequote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook wel een idee om dat een keer erin te doen![]()
![]()
Plakjes appel of stukjes appel erin?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat vind ik de lekkerste
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had zonder kaas.. Volgende keer doe ik met kaas..
Had geen plakjes kaas meer in huis
quote:
R.I.P DTS.![]()
Plakjesquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Plakjes appel of stukjes appel erin?![]()
Mooi zo met Hallo Wienquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:10 schreef mario390 het volgende:
nieuwe weekproef Vampires vs Humans
Zargen Särge zijn opgebouwt![]()
![]()
Wel een stuk kaas maar ik doe er liever plakjes inquote:
Ik heb nog ei liggen wat op moet. Misschien morgen ook maar pannenkoeken maken.
Kaasschaafquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een stuk kaas maar ik doe er liever plakjes in![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
ik heb hele stroperige besluitvorming vandaag![]()
![]()
Hup stelletje Über mannelijke spelers die gaan janken bij een tikje en doen alsof ze dood gaan als er een haartje op hun hoofd verkeerd waait![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Whoooo mikey, zo ken ik je nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanaaf ben jij de baddie. En ik je sugar daddy. Dus dans een beetje sexy. En draai 's met die bil. Want vanaaf ben jij de baddie. En ik je sugar daddy. Je weet ...![]()
![]()
Wel kaas?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Pannenkoeken maken en geen stroop in huis hebben![]()
Hier nu avond eten genot![]()
![]()
Tot laters![]()
/einde berichtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja hallo als je zulke gekke dingen zegtquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2024 18:06:39 ]![]()
Smakelijk! Tot laterquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Tot laters![]()
/einde bericht
Zeg geen gekke dingen..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja hallo als je zulke gekke dingen zegt
Smakelijk!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Tot laters![]()
/einde bericht![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hier zo ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
![]()
Tot laters![]()
/einde bericht
Stoof en aardappels en rode kool. En appelmoes.![]()
Lekker smikkelenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Hier zo ook.
Stoof en aardappels en rode kool. En appelmoes.
Met ze restjes van gioquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]je bent wel liev maar je hebt geen verstand van voetbal
Je hebt twee teams met elk team 11 spelers en in het doel staan keepers
Die moeten de bal van de tegen partij tegen houden, mocht dat niet lukken en de bal gaat het doel in.. heeft het ene team 1 doelpunt
Zo, de corona prik zit er ook weer inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Onwaarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel hoor
Je hebt twee teams met elk team 11 spelers en in het doel staan keepers
Die moeten de bal van de tegen partij tegen houden, mocht dat niet lukken en de bal gaat het doel in.. heeft het ene team 1 doelpunt![]()
![]()
Steeds vaker of niet die hoofdpijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij kijkt op mute je hoort het publiek de hele tijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:17 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zit jij een andere wedstrijd te kijken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laatste dagen wel weer, niet heel erg gelukkig..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds vaker of niet die hoofdpijnMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kijkt wel irritant zeg , die paal van het net in beeldMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij kijkt op mute je hoort het publiek de hele tijd.![]()
![]()
Je kijkt voetbal. Je was okay.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:21 schreef Lovely het volgende:
Kijkt wel irritant zeg , die paal van het net in beeld
Misschien een virusje onder de ledenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Laatste dagen wel weer, niet heel erg gelukkig..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben nog steeds okéquote:
Even zien hoe Ajax gaat verliezenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hey Kree? Lees jij alles terug?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:22 schreef kree het volgende:
ik zag nog een paar quotes van vannachtmbt mij. LOL
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
het heerst wel een beetje zo zie ik in mijn omgevingquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een virusje onder de ledenDo what you love, love what you do!![]()
Misschien wel ook wel wat last van mijn keel af en toe..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een virusje onder de ledenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben nog steeds oké
Even zien hoe Ajax gaat verliezen![]()
![]()
nee natuurlijk niet, daar is geen beginnen aan, alleen de quotes en likes doe ik nog wel eens als ik zin heb. Ook niet altijd trouwensquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Kijk je een brakke streamquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als ze over je lullen ben je interessantquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:22 schreef kree het volgende:
ik zag nog een paar quotes van vannachtmbt mij. LOL
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ik zal het maar als positief zien danquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze over je lullen ben je interessant
Do what you love, love what you do!![]()
Ja kijk, je hoort het veel momenteel. Hopelijk wordt je niet echt ziek.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel ook wel wat last van mijn keel af en toe..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een cd met stadiongeluiden op hebt staan
R.I.P DTS.![]()
Quotes kijk ik wel terug.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, daar is geen beginnen aan, alleen de quotes en likes doe ik nog wel eens als ik zin heb. Ook niet altijd trouwensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik klik meestal gewoon alles in 1x wegquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik meestal ook wel, tenzij het echt een onwijze lijst is![]()
![]()
Hoop ik ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijk, je hoort het veel momenteel. Hopelijk wordt je niet echt ziek.
Jij hebt met quote alerts zoiets van:quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik klik meestal gewoon alles in 1x weg
?![]()
Behalve die van mij natuurlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik klik meestal gewoon alles in 1x wegMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij hebt met quote alerts zoiets van:
[ afbeelding ]
?![]()
![]()
nah ben toch altijd wel benieuwd dan weer eigenlijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:28 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik klik meestal gewoon alles in 1x weg
Soms lees ik trouwens de eerste en denk ik de rest van aantal minuten erna kan ik wel skippen en dan klik ik ze ook wel eens weg.
DM enzo lees ik dan sowieso wel altijd weer.Do what you love, love what you do!![]()
Daar heb ik niet zo last van. Soms 1 of 2.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik meestal ook wel, tenzij het echt een onwijze lijst isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wow dat is wel heel speciaalquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van jou krijg ik op een apart scherm binnen
Fuck feyenoord![]()
AJAX
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou hopen dat ze idd niet op hun bek gaanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:31 schreef mario390 het volgende:
alle 3 an de broeks samengebonden gaat eine fout fallen alle op de schnautze![]()
[ afbeelding ]
Nieuw spel/ opdracht?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:31 schreef mario390 het volgende:
alle 3 an de broeks samengebonden gaat eine fout fallen alle op de schnautze![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vampires vs.mensen
de vampires slapen in zargTOCH NIET IN ZARG?!?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee!
Schijnt Oekraïens voor sieraden te zijn volgens Google Translate.
Kan nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik moet trouwens helaas melden dat de heidense feesten ook Katwijk binnendringen
Aan de andere kant ik heb mijn hoogwerker certificaat wel gehaald. Moet zeggen nog steeds geen fan van die gammele bakjes. Maar ok na wat oefenen ging het wel.Do what you love, love what you do!![]()
hou opquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:31 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]me vallt mijn nutt uit de mond
Uw ADH vitamine Worst
Blessed be, broeder kree!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef kree het volgende:
Ik moet trouwens helaas melden dat de heidense feesten ook Katwijk binnendringen
Klaar om naakt vastgebonden naar het kampvuur te gaan voor de inwijding om de heks in je op te wekken?![]()
![]()
LOL weet ook wel er zit een ander verhaal achter dat Halloween. Maar het is zo totaal niet NL. wmb blijft het lekker aan de andere kant van de oceaan in de US of Aquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Blessed be, broeder kree!
Klaar om naakt vastgebonden naar het kampvuur te gaan voor de inwijding om de heks in je op te wekken?
zie het nut er niet zo van in, pure hype. wat is er mis met rollenpotterij enzoDo what you love, love what you do!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef kree het volgende:
Aan de andere kant ik heb mijn hoogwerker certificaat wel gehaald. Moet zeggen nog steeds geen fan van die gammele bakjes. Maar ok na wat oefenen ging het wel.![]()
![]()
Nee zij niet hahaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen ze tenminste niet uit flikkeren.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:37 schreef kree het volgende:
Aan de andere kant ik heb mijn hoogwerker certificaat wel gehaald. Moet zeggen nog steeds geen fan van die gammele bakjes. Maar ok na wat oefenen ging het wel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanksquote:. het was ook niet echt supermoelijk hoewel er dan nog weer iemand uit het groepje zakt voor de theorie ervan.
En rest in een bedrijfshal, maar begon al, als je dit haalt mag je op een hoogwerker van 30-40m hoog ook.
Dikke lul ermee, die hal was mss 7m hoog en toen vond ik het al gammel, laat staan dat buiten en in de wind.Do what you love, love what you do!![]()
Echt wel met je eens hoor, maar voor de kinderen is het hartstikke leuk. Slaat volgens mij veel meer aan dan de oude lokale versies. Is ook veel grootser opgezet in volksbuurtjes. Ik heb zelfs een doodskist bij iemand in de tuin gezien, en er waren spookhuizen opgezet, waaronder 1 behoorlijk grote!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
LOL weet ook wel er zit een ander verhaal achter dat Halloween. Maar het is zo totaal niet NL. wmb blijft het lekker aan de andere kant van de oceaan in de US of A
zie het nut er niet zo van in, pure hype. wat is er mis met rollenpotterij enzo![]()
![]()
Dat vind ik dan wel weer te ver gaan; als iemand een mokerdikke drol heeft die er met moeite uitgeperst moet worden en daar de tijd niet voor krijgt?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:40 schreef mario390 het volgende:
de samengebonden humans mogen nur 1 min schijsen![]()
Vooral in volksbuurten iddquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel met je eens hoor, maar voor de kinderen is het hartstikke leuk. Slaat volgens mij veel meer aan dan de oude lokale versies. Is ook veel grootser opgezet in volksbuurtjes. Ik heb zelfs een doodskist bij iemand in de tuin gezien, en er waren spookhuizen opgezet, waaronder 1 behoorlijk grote!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Whehehe!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks. het was ook niet echt supermoelijk hoewel er dan nog weer iemand uit het groepje zakt voor de theorie ervan.
En rest in een bedrijfshal, maar begon al, als je dit haalt mag je op een hoogwerker van 30-40m hoog ook.
Dikke lul ermee, die hal was mss 7m hoog en toen vond ik het al gammel, laat staan dat buiten en in de wind.
Maar inderdaad: feli, kerel!![]()
![]()
jawel ik snap het aan de ene kant dan wel... Maar kan me ook heel goed voorstellen dat jonge kinderen dat dus echt niet leuk vinden.....quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel met je eens hoor, maar voor de kinderen is het hartstikke leuk. Slaat volgens mij veel meer aan dan de oude lokale versies. Is ook veel grootser opgezet in volksbuurtjes. Ik heb zelfs een doodskist bij iemand in de tuin gezien, en er waren spookhuizen opgezet, waaronder 1 behoorlijk grote!
Mijn neefjes vonden het al eng met die grote poppen kinderboerderij of weet ik het hoe het heet vlak bij berg-ambacht???
Beetje tja, denk ook waarom. maargoed je houdt t toch niet tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Mini-ToT vond het vorig jaar echt helemaal geweldig!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
jawel ik snap het aan de ene kant dan wel... Maar kan me ook heel goed voorstellen dat jonge kinderen dat dus echt niet leuk vinden.....
Mijn neefjes vonden het al eng met die grote poppen kinderboerderij of weet ik het hoe het heet vlak bij berg-ambacht???
Beetje tja, denk ook waarom. maargoed je houdt t toch niet tegen.
Een veel ouder meisje vond het weer doodeng.
Maar goed; er aan meedoen is absoluut niet verplicht natuurlijk he.![]()
![]()
Poep hihi hahaquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:40 schreef mario390 het volgende:
de samengebonden humans mogen nur 1 min schijsen![]()
weet ik en overdrijf het mss een beetje. Maar toch echt een beetje de meer christelijke die ik ken dan, zijn daar echt zwaar op tegen en duivels enzo.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT vond het vorig jaar echt helemaal geweldig!
Een veel ouder meisje vond het weer doodeng.
Maar goed; er aan meedoen is absoluut niet verplicht natuurlijk he.
Zover wil ik niet gaan. Maar het blijft toch raar eigenlijk?
Want je leert kinderen dan om niet bang te zijn voor dingen waar ze mss wel bang voor zouden moeten zijn. Onder het mom van krijg je een snoepje ofzo.
Raar toch?
Zijn ze er niet meer bang voor. Ik hou me toch een beetje meer vast aan het traditionele. Of ga hier gewoon te oud voor worden.
Vroeger natuurlijk ook nooit van gehoord.Do what you love, love what you do!![]()
Zelluf?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet lelijk over jezelf praten![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Nog wat leuks gekocht? En hoe was de katten caféquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben weer thuis na een toffe dag Tilburg.
MoeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Op naar de 2-2They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat van een snoepje aannemen moet je de context goed van uitleggen tegen de kinderen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en overdrijf het mss een beetje. Maar toch echt een beetje de meer christelijke die ik ken dan, zijn daar echt zwaar op tegen en duivels enzo.
Zover wil ik niet gaan. Maar het blijft toch raar eigenlijk?
Want je leert kinderen dan om niet bang te zijn voor dingen waar ze mss wel bang voor zouden moeten zijn. Onder het mom van krijg je een snoepje ofzo.
Raar toch?
Zijn ze er niet meer bang voor. Ik hou me toch een beetje meer vast aan het traditionele. Of ga hier gewoon te oud voor worden.
Vroeger natuurlijk ook nooit van gehoord.
en het is ook goed om hen aan te leren niet overal bang voor te zijn.
Maar eerlijk is eerlijk; ik hou ook niet van de veramerikanisering van de maatschappij. (Ook al komt dat feest wel uit Europa.)![]()
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben weer thuis na een toffe dag Tilburg.
MoeLeuk!
En hoi!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: