SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat een gemis gaat het zijn
Onze @bondage wil hier niet meer zijn.
Naast het vele wat hij voor FOK! heeft gemaakt
Heeft hij ook nog eens vele harten geraakt
Ingewikkeld in cellofaan
Heel af en toe met een strikje eraan
Lieve Bondage je was voor mij en als het mag ook voor ons
Veel meer dan de @Monitor bons
Ik wens je al het goeds in je leven
Dat je nog veel liefde mag geven![]()
Ze zeggen vaak van honden die niet luisteren dat ze een banaan in de oren hebbenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de mond bijv ( zo'n speel ding )
Ahzo..quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zeggen vaak van honden die niet luisteren dat ze een banaan in de oren hebben
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik ook![]()
Krijg al trek, net wel kleine crackers gegeten
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Beetje apart spul met die vulling erin he.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:12 schreef ToT het volgende:
Die kikkers en muizen heb ik als kind al nooit gelust!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Fondant zit erinquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje apart spul met die vulling erin he.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Uiteindelijk at ik dat wel op maar zou het zelf niet zo snel kopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dodental Spanje boven de 70, code rood in Catalonië wegens mogelijke tornado's https://www.nu.nl/binnenl(...)elijke-tornados.htmlMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Houtkachel is aanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:15 schreef Lovely het volgende:
Brr koud snel maar koken, word ik wel weer warm
Dus kom maar hier
Ik kom er aanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Houtkachel is aan
Dus kom maar hier
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: