Opmerkelijk inderdaad.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 12:55 schreef Kopiko het volgende:
Fiets TS is dus eigenlijk ongemerkt gemerkt. Bijzonder.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:04 schreef mvdejong het volgende:
https://fietsberaad.nl/CR(...)ijtstreepmethode.pdf
.quote:Gemeentelijke handhavers brengen met vet krijt een kleine streep aan op het loopvlak van de achterband van een (brom)fiets,vlak onder het spatbord
Stap 4 dus foto makenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:09 schreef herverwijderd het volgende:
Soms zetten ze een streepje op de band waar die de grond raakt.
Maar volgens mij is foto's maken gebruikelijker ja.
Oh, ik was weer eens spuit 11
Sodetering.Ik dacht eerst dat ik een weekendbijlage van "de Speld" voor me had maar het is een serieus rapport in opdracht van de gemeente Amsterdam. Niet te geloven zeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 13:04 schreef mvdejong het volgende:
https://fietsberaad.nl/CR(...)ijtstreepmethode.pdf
Teveel en onnodigquote:Op zaterdag 2 november 2024 12:16 schreef boertie het volgende:
Ik ben benieuwd wat de gemeente Amsterdam voor dat rapport betaald heeft.
https://www.parool.nl/col(...)-omgaan-wel~bda08a36quote:Zij heeft daarom een bureau gevraagd te onderzoeken waaraan het geld wordt besteed. Een belangrijke conclusie is dat de huidige begroting en financiële administratie van de gemeente geen inzicht op detailniveau bieden. Een schokkende constatering, want een gemeente hoort zicht te hebben op de besteding van het gemeenschapsgeld.
Dat flappie zit er hier ook opquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:21 schreef pokkerdepok het volgende:
utrecht plakt gewoon een flappie erop, daar staat op dat ze hem over 3 weken afvoeren tenzij je de flap eraf haalt.
haha... ja beter ergens anders neerzetten voorlopigquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat flappie zit er hier ook op
Maar dat is te goedkoop
Dus dit extra
Ja vorig jaar flappie eraf gehaald, ik kijken gewoon slijpen en op de wagen
Hard schreeuwen en met sleutel fiets weer terug
Inderdaad maar elk jaar hetzelfde circus weer is best vermoeiendquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:21 schreef pokkerdepok het volgende:
haha... ja beter ergens anders neerzetten voorlopig
komt vast goed nuquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Inderdaad maar elk jaar hetzelfde circus weer is best vermoeiend
Goed nu dus gewassen en gefietst dus geen krijtstreep meer en om de hoek in een dwarsstraat neer gezet en zoveel mogelijk kenmerken en rode flap eraf gehaald
Ben benieuwd
dankquote:
Ow, jij hebt een weesfiets.quote:Op zondag 3 november 2024 00:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dat is het nu juist, ze controleren in november
En ja dan gebruik ik hem stuk minder
Vooral zomer en voorjaar naar werk
Hij wordt keurig onderhouden en staat keurig in fietsenrekquote:Op zondag 3 november 2024 00:07 schreef Droopie het volgende:
Ow, jij hebt een weesfiets.
Dan krijgt ie binnenkort een nieuw baasje als jij hem verwaarloosd, onder het mom je verloedert het straatbeeld en ze hinderen de hulpdiensten.
Maar gebruik je hem ook regelmatig?quote:Op zondag 3 november 2024 00:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij wordt keurig onderhouden en staat keurig in fietsenrek
Het is een elektrische fiets van twee jaar oud pas
Heey adviseurs moeten ook eten.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:49 schreef quo_ het volgende:
[..]
Sodetering.Ik dacht eerst dat ik een weekendbijlage van "de Speld" voor me had maar het is een serieus rapport in opdracht van de gemeente Amsterdam. Niet te geloven zeg.
Holy fuck.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Teveel en onnodig
De schuld van de gemeente Amsterdam loopt in 2026 op tot ruim 9 miljard euro.
Een niet gering bedrag, zeker als u bedenkt dat alleen het Rijk een hogere overheidsschuld heeft.
Het is daarom belangrijk dat de schuld niet onnodig oploopt en er goed zicht is op de uitgaven die een overheid doet. Gelukkig vindt de Amsterdamse wethouder van Financiën Hester van Buren dat ook.
[..]
https://www.parool.nl/col(...)-omgaan-wel~bda08a36
Ze weten het zelf niet eens
Daar is Halsema en Woke het niet mee eensquote:Op zondag 3 november 2024 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Holy fuck.
Zo zie je maar dat er nog best wat minder geld naar gemeentes kan gaan.
Daarom spelen de kinderen van Halsema met pistolen en gaan ze naar een blanke schoolquote:
Ik zie het liever andersom.quote:Op zondag 3 november 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heey adviseurs moeten ook eten.
Kinderen in de Bijlmer dan weer niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |