abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215420635
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:26 schreef Monolith het volgende:

[..]
Volgens mij snap je het woord ironie niet. De ironie is wellicht dat Trump later zo ongeveer alles deed waar ie anderen van beschuldigde en dat ie het moeras alleen maar voller heeft gepompt, maar dat mag eigenlijk geen verrassing heten.
Voel je je op je pikkie getrapt?

Jij zegt dat het geen inhoud is, terwijl ik aantoon dat Trump het toen juist wel over de inhoud had.

En ja, natuurlijk weet ik wat ironie is, en dat bedoel ik, aan Trump kleeft veel meer corruptie/vuil dan aan Hillary.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 18:31:17 #202
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215420653
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan zal dadelijk wel het argument komen dat er uit een vinger geen nieuw mens kan groeien en uit een klompje cellen in een baarmoeder wel. :')
Met die redenatie is masturbatie massamoord.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_215420733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Voel je je op je pikkie getrapt?

Jij zegt dat het geen inhoud is, terwijl ik aantoon dat Trump het toen juist wel over de inhoud had.

En ja, natuurlijk weet ik wat ironie is, en dat bedoel ik, aan Trump kleeft veel meer corruptie/vuil dan aan Hillary.
Dan formuleer je kennelijk heel beroerd. Het wat gewoon een standaard "hoge heren" / "de elite" riedeltje wat je bij populisten ziet. En daarnaast richt het zich net als nu op de andere machten en dan met name het congres.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_215420801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het alternatief is niet geboren worden. Een klompje cellen is niet zelfbewust. Als jij je vinger afhakt is dat ook geen moord.
Als je moet dehumaniseren om je punt te maken is de discussie in mijn ogen voorbij. Nogmaals zullen we het hier bij laten? Dit heeft werkelijk waar totaal geen nut.
pi_215420834
twitter

Heeft iemand hier een logische verklaring voor? Ik wil niet zeggen dat er gefraudeerd word maar dit is op z’n zachtst een beetje vreemd vinden jullie niet?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 oktober 2024 @ 19:07:43 #206
862 Arcee
Look closer
pi_215421258
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:41 schreef Chivaz het volgende:
Ik wil niet zeggen dat er gefraudeerd word maar
pi_215421303
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Lol, ja ik weet anders ook niet hoe ik het moet brengen hoor. Sommigen schieten meteen uit de slof als je alleen al twijfels zet bij het proces.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 19:18:09 #208
236264 crew  capricia
pi_215421376
Iemand Arnold al gelezen?

Een heleboel tekst. Ben het inhoudelijk eens met hem. Maar of dit mensen gaat overtuigen...

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215421456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit is een belachelijke vraag, ik gun beiden het allerbeste.
Niet een belachelijke vraag. En als je antwoord is dat de gunfactor voor foetussen extreem hoog is en de half-automaat “gun” factor er wat meer is voor kinderen op scholen, terwijl men ‘leve de NRA schreeuwt’; dan gun je ze zeker het allerbeste.
pi_215421482
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Niet een belachelijke vraag. En als je antwoord is dat de gunfactor voor foetussen extreem hoog is en de half-automaat “gun” factor er wat meer is voor kinderen op scholen, terwijl men ‘leve de NRA schreeuwt’; dan gun je ze zeker het allerbeste.
?????
Suggereer je nu dat het recht op wapenbezit moet verdwijnen anders geef je geen moer om kinderen?
pi_215421595
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
?????
Suggereer je nu dat het recht op wapenbezit moet verdwijnen anders geef je geen moer om kinderen?
Jij bent pro-life, dus laten we beginnen met een ban op half-automaten zodat iemand in een psychose of een zwarte dag niet alles om zich heen naar de tering kan schieten.
  woensdag 30 oktober 2024 @ 19:32:24 #212
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215421613
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:18 schreef capricia het volgende:

Een heleboel tekst. Ben het inhoudelijk eens met hem. Maar of dit mensen gaat overtuigen...

[ x ]
Heel veel dingen prima.

Nou ja, hij benoemd de op zichzelf gerichte tax cuts van Trump maar in feite is dit natuurlijk wat de Republikeinen onder Bush ook al deden. De staatsschuld opblazen.

Het idee over de Democraten in de steden en hoe hun beleid criminaliteit in de hand werkt lijkt me aanvechtbaar. Statistisch is dat niet het geval. Ook daar is de criminaliteit omlaag gegaan.

Maar goed, als Republikein moet je natuurlijk enige afstand houden tot de Democraten. Je houdt het vaag over de dingen waar je het niet mee eens bent, verwijst naar wat specifiek Trump beleid dat de Republikeinen al heel lang doen (inclusief staatsschuld laten exploderen), en verbindt de Democraten curieus aan criminaliteit in de steden. Er zijn zeker aan de flanken extremen, tot afschaffen politie aan toe, maar feitelijk is dit punt open voor discussie.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215421722
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Jij bent pro-life, dus laten we beginnen met een ban op half-automaten zodat iemand in een psychose of een zwarte dag niet alles om zich heen naar de tering kan schieten.
Eigen verantwoordelijkheid speelt geen rol meer?
pi_215421765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 18:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als je moet dehumaniseren om je punt te maken is de discussie in mijn ogen voorbij. Nogmaals zullen we het hier bij laten? Dit heeft werkelijk waar totaal geen nut.
Het heeft geen nut voor je omdat het inhoudelijk gaat over de anti-vrijheid die Maga met project ‘25 wil opleggen. En dat scoort niet zo lekker.
pi_215421778
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Eigen verantwoordelijkheid speelt geen rol meer?
Ben je nu pro-choice?
  woensdag 30 oktober 2024 @ 19:41:53 #216
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215421791
Wat lees ik nu? Chivaz is een moordenaar? Elke dag duizenden spermacellen vermoorden zonder een greintje besef dat ook spermatozoïden recht op leven hebben! De smeerlap!

Redt de spermacel! Waarom zou een spermacel minder rechten hebben dan het klompje cellen wat we foetus noemen?
pi_215421808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ben je nu pro-choice?
Ik ben vooral pro Chivaz
pi_215421974
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het heeft geen nut voor je omdat het inhoudelijk gaat over de anti-vrijheid die Maga met project ‘25 wil opleggen. En dat scoort niet zo lekker.
Het heeft geen nut omdat we het niet eens zijn over wanneer het leven begint.
We vertrekken niet vanuit hetzelfde punt dus is een discussie over dit even zinloos als een discussie over wie nu de ware profeet is.
pi_215422101
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:31 schreef Beathoven het volgende:

[..]
?

Zo'n beetje alle wapens die niet vol automaat zijn zijn half-automaten.

Een simpel pistool is ook half-automaat.
pi_215422334
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:18 schreef capricia het volgende:

[ x ]
Misschien een paar Republikeinen die dit ook vinden, maar voor wie stemmen op een Democraat een stapje te ver is? Hij is wel een goede kerel die begrijp dat stemmen ertoe doet.
pi_215422366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 19:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het heeft geen nut omdat we het niet eens zijn over wanneer het leven begint.
We vertrekken niet vanuit hetzelfde punt dus is een discussie over dit even zinloos als een discussie over wie nu de ware profeet is.
Ik wil best meegaand zijn als de foetus tot en met de ouwe dag is waar pro-life om draait.

Maar pro-life is foetus tot het punt van geboorte. Dus puur anti-abortus zijn als rode overheid en red je reet maar verder wat diezelfde overheid betreft en dan overgaan tot klassenjustitie met ieder voor zich zodat de trickle up economy nog harder kan draaien.

Dan zit je als beweging toch bijna op het denkniveau van de eerste de beste straatrat. Wachtend tot de eerste shit over jezelf heen komt voor je denkt “moeten we misschien toch wat anders doen”.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 20:09:23 #222
236264 crew  capricia
pi_215422444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:03 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Misschien een paar Republikeinen die dit ook vinden, maar voor wie stemmen op een Democraat een stapje te ver is? Hij is wel een goede kerel die begrijp dat stemmen ertoe doet.
10 miljoen weergaven in een paar uur tijd. Maar dat is natuurlijk over heel de wereld.
Republikeinen die Trump willen gaan stemmen, ga je niet overtuigen met dit. Denk ik.

Het is jammer dat Trump al 10 jaar of meer de GOP in zijn greep heeft. Lijkt me gewoon ellende als je een normale Republikein bent.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215422518
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik wil best meegaand zijn als de foetus tot en met de ouwe dag is waar pro-life om draait.

Maar pro-life is foetus tot het punt van geboorte. Dus puur anti-abortus zijn als rode overheid en red je reet maar verder wat diezelfde overheid betreft en dan overgaan tot klassenjustitie met ieder voor zich zodat de trickle up economy nog harder kan draaien.

Dan zit je als beweging toch bijna op het denkniveau van de eerste de beste straatrat. Wachtend tot de eerste shit over jezelf heen komt voor je denkt “moeten we misschien toch wat anders doen”.
Ja gek hè dat er verwacht word dat de ouders de verantwoordelijkheid nemen voor het kind nadat het is geboren. Moest ik ook doen, tot tweemaal toe zelfs.
pi_215422569
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:09 schreef capricia het volgende:

[..]
10 miljoen weergaven in een paar uur tijd. Maar dat is natuurlijk over heel de wereld.
Republikeinen die Trump willen gaan stemmen, ga je niet overtuigen met dit. Denk ik.

Het is jammer dat Trump al 10 jaar of meer de GOP in zijn greep heeft. Lijkt me gewoon ellende als je een normale Republikein bent.
Het zijn de ex-Trumpstemmers, zijn opgebrande ex-advocaten, zijn ex-kabinetsleden die misschien nog een enkele Magafanaat kunnen overtuigen die uit zeer magere bronnen hun nieuws tappen. Dat is namelijk al eens gebeurd.
  Moderator woensdag 30 oktober 2024 @ 20:17:03 #225
236264 crew  capricia
pi_215422617
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Het zijn de ex-Trumpstemmers, zijn opgebrande ex-advocaten, zijn ex-kabinetsleden die misschien nog een enkele Magafanaat kunnen overtuigen die uit zeer magere bronnen hun nieuws tappen. Dat is namelijk al eens gebeurd.
Ja. Iedere stem telt. In Pennsylvania dan. En nog wat staten.

De rest maakt niet uit of en wat je stemt.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')